Εσύ κ ο Αδωνις τέτοιο χάος στο "κεφάλι" σαςΩ ρε θολωμα..... τελικά η συγκέντρωση είναι κατα της κυβέρνησης ή ως συμπαράσταση προς τις οικογένειες των θυμάτων και πίεση προς τη δικαιοσύνη να αποδώσει ευθύνες και ενόχους;
Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
