Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
''Συγκεκριμένα, η μοτοσικλέτα στην οποία επέβαινε ο 67χρονος Διευθυντής Κυκλοφορίας του ΟΣΕ, με κατεύθυνση το Σούνιο, πέρασε στο αντίθετο ρεύμα και συγκρούστηκε διαδοχικά με δύο αντίρροπα κινούμενα οχήματα και συγκεκριμένα ένα Ι.Χ. φορτηγάκι και ένα Ι.Χ. αυτοκίνητο, με αποτέλεσμα τον θανάσιμο τραυματισμό του μοτοσικλετιστή και τον ελαφρύ τραυματισμό του οδηγού του αυτοκινήτου. ''
Ο 79χρονος παλι με μηχανη εκανε λαθος εκεινος, και τραυματισε και 2 ατομα. 79 χρονων σε μηχανη συνταξη πριν απο 15 χρονια, τι ειδους μάρτυρας θα μπορουσε να ειναι?
Η Vice ''τυχαια'' ανέφερε δυο θανατους μαζι, με την ιδιοτητα οτι δουλευαν στον ΟΣΕ.
Είσαι με τα καλά σου με τους μπαφους που πινεις?
Η VICE εχει και ένα άρθρο που λεει οτι πολλα UFO εχουν μαζευτει γυρω γυρω απο πυρηνικους σταθμούς? ΤΥΧΑΙΟ?
Π
''Συγκεκριμένα, η μοτοσικλέτα στην οποία επέβαινε ο 67χρονος Διευθυντής Κυκλοφορίας του ΟΣΕ, με κατεύθυνση το Σούνιο, πέρασε στο αντίθετο ρεύμα και συγκρούστηκε διαδοχικά με δύο αντίρροπα κινούμενα οχήματα και συγκεκριμένα ένα Ι.Χ. φορτηγάκι και ένα Ι.Χ. αυτοκίνητο, με αποτέλεσμα τον θανάσιμο τραυματισμό του μοτοσικλετιστή και τον ελαφρύ τραυματισμό του οδηγού του αυτοκινήτου. ''
Ο 79χρονος παλι με μηχανη εκανε λαθος εκεινος, και τραυματισε και 2 ατομα. 79 χρονων σε μηχανη συνταξη πριν απο 15 χρονια, τι ειδους μάρτυρας θα μπορουσε να ειναι?
Η Vice ''τυχαια'' ανέφερε δυο θανατους μαζι, με την ιδιοτητα οτι δουλευαν στον ΟΣΕ.
Είσαι με τα καλά σου με τους μπαφους που πινεις?
Η VICE εχει και ένα άρθρο που λεει οτι πολλα UFO εχουν μαζευτει γυρω γυρω απο πυρηνικους σταθμούς? ΤΥΧΑΙΟ?
Π
Σε είπε Αλβανό, δεν ξέρω αν το κατάλαβες. Και αν όντως είσαι Αλβανός, γιατί ήρθες στη χώρα μας και μας πήρες τις δουλειές μέσα από τα χέρια μας?όχι δεν συμφωνούμε γιατί αν συμφωνούσαμε θα είχες σχολιάσει το ότι η ΕΡΤ και όλα τα πετσομένα μέσα διέδιδαν ψευδείς ειδήσεις για το ότι το πόρισμα λέει ότι τα βίντεο είναι αυθεντικά. Δεν σε ακούμπησε καν. - Αυτό δεν το κατάλαβες ή πρέπει να στο μεταφράσω στην γλώσσα σου?
Επειδή εσύ αλλού το πήγαινες και αλλού σου πήγε.

28/2 είναι παρασκευή, δηλαδή εργάσιμηΕννοείται ότι θα κατέβουμε
το λέω για να μην έχει κάποιος την ελπίδα ότι επειδή θα δουν κόσμο μαζεμένο θα παραιτηθούν και θα φύγουν...
ίσα ίσα θα χρησιμοποιήσουν πιο βρώμικες μεθόδους προπαγάνδας.
να αλλη μια αποδειξη οτι εισαι μαλακας ,οχι οτι χρειαζεται.....σου παραφραζω το συνθημα για τους βαζελους που λεει ..."και ξανα ξανα με ενα πουτσο αγκαλια ξανα οι μαλακες οι βαζελοι..."
και το φτιαχνω ταμαμ για την περιπτωση σου .."ΚΑΙ ξανα ξανα με ενα πουτσο αγκαλια ξανα ο μαλακας μπαροκ παιδια "...αλλα εσυ εισαι ΤΟΣΟ ΜΑΛΑΚΙΣΜΕΝΟ ΤΡΑΓΟΓΙΔΟ που αντι να το καταλαβεις ,το γυρνας στο τσαμικο οτι σε γραφω κατι του στυλ οτι εισαι χειριστης πουτσας σε τσονοσινεμα ,γκλορυχολαδικο η κατι τετοιο...μαλακα ΤΙ ΓΚΑΡΣΙΛΑΜΑΣ ΕΙΣΑΙ ΤΕΛΙΚΑ ...ΠΟΣΟ ΜΑΛΑΚΑΣ....ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΜΕ ΕΚΠΛΗΣΕΙΣ ,ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΟΡΙΑ Η ΜΑΛΑΚΙΑ ΣΟΥ ,ΑΠΙΑΣΤΗ,ΑΙΘΕΡΑΣ ΕΙΣΑΙ ....
που το πας ,που το φερνεις ,ολη μερα τελικα το μυαλο σου αν θα σε γραψει κατι για τη σουφρα σου καποιος το εχεις ,συγκεντρωσου ρε βλαμενο επιτελους!
Συνεχιζεις να εκτιθεσαι γιατι ξεκινησαμε απο το τι θα επρεπε να γινεται και κατεληξες παλι να αναζητας αναλυσεις και πορισματα (τα οποια εσυ στο μυαλο σου τα εχεις βγαλει ηδη βεβαιως βεβαιως, μετα απο ενδελεχη παρακολουθηση στο τικτοκ).όχι δεν συμφωνούμε γιατί αν συμφωνούσαμε θα είχες σχολιάσει το ότι η ΕΡΤ και όλα τα πετσομένα μέσα διέδιδαν ψευδείς ειδήσεις για το ότι το πόρισμα λέει ότι τα βίντεο είναι αυθεντικά. Δεν σε ακούμπησε καν. - Αυτό δεν το κατάλαβες ή πρέπει να στο μεταφράσω στην γλώσσα σου?
Επειδή εσύ αλλού το πήγαινες και αλλού σου πήγε.
Εβαλε και γοργονες τωρα, ξεκολλησε λίγο η βελονα.περιμενε να μπει ο Λαδακης το βραδυ να σου απαντησει με φωτό από μαϊμουδακια
edit : με πρόλαβε στο δευτερολεπτο![]()
με το μυστρί και τον κουβά θα σας πάρουμε τη χώραΣε είπε Αλβανό, δεν ξέρω αν το κατάλαβες. Και αν όντως είσαι Αλβανός, γιατί ήρθες στη χώρα μας και μας πήρες τις δουλειές μέσα από τα χέρια μας?![]()

Αφού ομολογούν και οι ίδιοι οτι η ημερομηνία δημιουργίας των 3 βίντεο είναι 8.02.2025,σιγά μη γίνουν δεκτά τέτοια στοιχεία.
Τη κωρα.με το μυστρί και τον κουβά θα σας πάρουμε τη χώρα![]()
εγώ δεν είμαι ούτε κουμουνιστής ούτε αργόσχολος ούτε αναρχικός και θα πάω,28/2 είναι παρασκευή, δηλαδή εργάσιμη
αργόσχολοι, κομμουνιστές και αναρχικοί, οι συνήθεις ύποπτοι συναθροίζονται σε διαμαρτυρίες
αντί να εργάζονται.
ναι γιατί η ουσία δεν βρίσκεται στο να συμφωνήσουμε στις γενικότητες αλλά στα γεγονότα.Συνεχιζεις να εκτιθεσαι γιατι ξεκινησαμε απο το τι θα επρεπε να γινεται και κατεληξες παλι να αναζητας αναλυσεις και πορισματα (τα οποια εσυ στο μυαλο σου τα εχεις βγαλει ηδη βεβαιως βεβαιως, μετα απο ενδελεχη παρακολουθηση στο τικτοκ).
Στα windows ένα αρχείο μένει στον κάδο ανακύκλωσης πριν διαγραφεί αυτόματα εντελώς περίπου 6 μήνες από ότι ξέρωη ημερομηνία δημιουργίας του αρχείου και η οποία εμφανίζεται στις ιδιότητες του αρχείου, καθώς λόγω της ανάκτησης από τον κάδο ανακύκλωσης, τα αρχεία πήραν ως ημερομηνία την «08.02.2025».
![]()
Τέμπη: «Βρήκα τα βίντεο στον κάδο ανακύκλωσης» – Πώς εντοπίστηκε το υλικό του εμπορικού τρένου | in.gr
Για τον τρόπο ανάκτησης των βίντεο με την εμπορική αμαξοστοιχία μίλησε ο προϊστάμενος του τεχνικού τμήματος της Interstar Security.www.in.gr
Η ερτ εκανε προπαγανδα και οσοι επισης εβαλαν πηχαιους τιτλους γραφοντας για αυθεντικο βιντεο ενω ουσιαστικα μιλαμε για επιβεβαιωση οτι βλεπουμε την επιμαχη εμπορικη αμαξοστοιχια. Το οποιο μονο καλο δεν εκανε αν υποννοεις οτι προσπαθησε να παραπλανησει υπερ καποιου. Αλλα οταν θα βγει το πορισμα για το αν το βιντεο ειναι αυθεντικο και δεν υπαρχει κατι περιεργο, ξανασυζηταμε.ναι γιατί η ουσία δεν βρίσκεται στο να συμφωνήσουμε στις γενικότητες αλλά στα γεγονότα.
επί της ουσίας από ότι καταλαβαίνω συμφωνείς μαζί μου ότι η ερτ έκανε προπαγάνδα.
Αλλο δημιουργιας του αρχειου και αλλο του βιντεο ξενιτεμενε ερευνητη.η ημερομηνία δημιουργίας του αρχείου και η οποία εμφανίζεται στις ιδιότητες του αρχείου, καθώς λόγω της ανάκτησης από τον κάδο ανακύκλωσης, τα αρχεία πήραν ως ημερομηνία την «08.02.2025».
![]()
Τέμπη: «Βρήκα τα βίντεο στον κάδο ανακύκλωσης» – Πώς εντοπίστηκε το υλικό του εμπορικού τρένου | in.gr
Για τον τρόπο ανάκτησης των βίντεο με την εμπορική αμαξοστοιχία μίλησε ο προϊστάμενος του τεχνικού τμήματος της Interstar Security.www.in.gr
ΔεκτόΗ ερτ εκανε προπαγανδα και οσοι επισης εβαλαν πηχαιους τιτλους γραφοντας για αυθεντικο βιντεο ενω ουσιαστικα μιλαμε για επιβεβαιωση οτι βλεπουμε την επιμαχη εμπορικη αμαξοστοιχια. Το οποιο μονο καλο δεν εκανε αν υποννοεις οτι προσπαθησε να παραπλανησει υπερ καποιου. Αλλα οταν θα βγει το πορισμα για το αν το βιντεο ειναι αυθεντικο και δεν υπαρχει κατι περιεργο, ξανασυζηταμε.
Το οτι συμφωνουμε πως θα επρεπε να υπαρχει τετοια συνθηκη που να φοβουνται πραγματικα τις επιπτωσεις του νομου ΟΛΟΙ, οπως και οτι αλλη βαρυτητα εχουν οι δηλωσεις πολιτικων και ειδικων απο τους τικτοκερς και τα τρολ ελπιζω να ειναι ξεκαθαρο.