πολυζωης
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 30 Ιουν 2018
- Μηνύματα
- 16.749
- Κριτικές
- 2
- Like
- 85.190
- Πόντοι
- 15.931
Ετρεχες και συ να βγεις φωτογραφια, να κανεις χειραψια και να του πεις τι γκομενος εισαι, μωρη κουφαλα.
Ετρεχες και συ να βγεις φωτογραφια, να κανεις χειραψια και να του πεις τι γκομενος εισαι, μωρη κουφαλα.
Του γαμουσα κ εγώ τη γυναίκα κ ήθελε φωτογραφίες μαζίι μου ..κάνει συλλογή με όσους έχουν πάρει την κυρά του ..πριν 12 χρόνια νομίζωΕτρεχες και συ να βγεις φωτογραφια, να κανεις χειραψια και να του πεις τι γκομενος εισαι, μωρη κουφαλα.
Οι κουφαλες δεν παιζονται, μολις καηκαν Λακαφωσης και Κοκοτσακης με τις παπαριες τους, τους εμφανισαν καποιον Καρασκο! «Ιταλος πραγματογνωμονας» ακουγεται και πιο πιασαρικο, να, εδω τα βοδια τσιμπησαν κατευθειαν.
![]()
Κανόνισε να γίνεις κι εσύ ειδικά με το Ντιμιγκολ που τον κόβω ΠΑΣΟΚογιατι εισαι κομμουνιστοσυμμοριτης
Τα οποία προσωπικά τα έχω γράψει από την πρώτη στιγμή αλλά κάποιοι ακολούθησαν το αφήγημα μυτσωτακοιγαμηαισεΟι όποιοι εμπειρογνώμονες και τα πορίσματά τους, το πόσα βαγόνια είχε ο συρμός, το αν υπήρχε παράνομο ή νόμιμο φορτίο, και το ποιά είναι τα αίτια της πυροκλαστικής, παραμένουν σοβαρότατα θέματα.
Εσκεμμένα όμως υπάρχει οργανωμένη προσπάθεια να στραφεί ή όλη συζήτηση προς τα εκεί, προκειμένου να λησμονηθούν τα ήδη ξεκάθαρα.
Και ξεκάθαρα είναι τρία πράγματα.
1. Έχουν σπαταληθεί κονδύλια για την αγορά και λειτουργία συστήματος ασφαλείας, το οποίο όχι μόνον δεν τοποθετήθηκε , αλλά και δεν πρόκειται να τοποθετηθεί επειδή έχει κλαπεί.
2. Ποιος και με τι κριτήρια διόρισε έναν άσχετο για σταθμάρχη.
3. Γιατί δεν τηρήθηκε το πρωτόκολλο που ισχύει για τα σιδηροδρομικά και άλλα ατυχήματα.
Τα υπόλοιπα όπως έγραψα και πιο πάνω, είναι πολύ σημαντικά , αλλά πρέπει να εκδικαστούν άμεσα πρώτα τα ξεκάθαρα, ούτως ώστε η δικαιοσύνη να μπορεί μετά ευκολότερα να διαλευκάνει τα ομιχλώδη.
η αστυνομια δεν ηταν αυτη που εριχνε χημικα για να κανει μπαχαλο τη ειρηνικοτατη διαδηλωση α χα χα χα πολυ αξιοπιστη , αλλα οπως τα εδειξαν στη συνεντευξη στο Κρητη tv ακομη καια κα καποιος που δεν ξερει πολλα απο μονταζιερα γελαει με αυτα που λενε Ελληνικη ΜΗΤΣΟΤΑΚΙΚΗ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΗ ΚΛΠ ΚΛΠ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΛΕΓΕΤΑΙ![]()
ΕΛ.ΑΣ: Δεν υπάρχει πιθανότητα παραποίησης στα βίντεο από τα Τέμπη - Οποιαδήποτε αντίθετη αναφορά σκοπεύει σε αποπροσανατολισμό
Η Ελληνική Αστυνομία «απαντά» σε όσους αμφισβητούν τη γνησιότητα των βίντεοwww.protothema.gr
Συμφωνώ και να προσθέσω πως όσο ψάχνουν (και δε θα βρουν ποτέ) αποδείξεις για παράνομο φορτίοΟι όποιοι εμπειρογνώμονες και τα πορίσματά τους, το πόσα βαγόνια είχε ο συρμός, το αν υπήρχε παράνομο ή νόμιμο φορτίο, και το ποιά είναι τα αίτια της πυροκλαστικής, παραμένουν σοβαρότατα θέματα.
Εσκεμμένα όμως υπάρχει οργανωμένη προσπάθεια να στραφεί ή όλη συζήτηση προς τα εκεί, προκειμένου να λησμονηθούν τα ήδη ξεκάθαρα.
Και ξεκάθαρα είναι τρία πράγματα.
1. Έχουν σπαταληθεί κονδύλια για την αγορά και λειτουργία συστήματος ασφαλείας, το οποίο όχι μόνον δεν τοποθετήθηκε , αλλά και δεν πρόκειται να τοποθετηθεί επειδή έχει κλαπεί.
2. Ποιος και με τι κριτήρια διόρισε έναν άσχετο για σταθμάρχη.
3. Γιατί δεν τηρήθηκε το πρωτόκολλο που ισχύει για τα σιδηροδρομικά και άλλα ατυχήματα.
Τα υπόλοιπα όπως έγραψα και πιο πάνω, είναι πολύ σημαντικά , αλλά πρέπει να εκδικαστούν άμεσα πρώτα τα ξεκάθαρα, ούτως ώστε η δικαιοσύνη να μπορεί μετά ευκολότερα να διαλευκάνει τα ομιχλώδη.
Συμφωνώ και να προσθέσω πως όσο ψάχνουν (και δε θα βρουν ποτέ) αποδείξεις για παράνομο φορτίο
τόσο δεν ασχολείται κανένας με την αυτονόητη συγκάληψη που επιχειρήθηκε....των ευθυνών των πολιτικών και διοικητικών προιστάμενων
που όχι μόνο γνώριζαν την κατάσταση...αλλά μετά το γεγονός μας κορόιδευαν μέσα στη μούρη μας ότι υπάρχει τηλεδιοίκηση.
Το σοβαρότερο θέμα όλων είναι ότι επιχειρείται για άλλη μια φορά να περάσει το δόγμα της ''πολιτικής ευθύνης'' ότι σημαίνει αυτό. Καθώς αυτή η πολιτική ''μη-ευθύνη'' οδήγησε σε αυτές τις καταστάσεις ανύπαρκτης ασφάλειας..
Η ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΕΧΕΙ ΔΥΣΤΥΧΩς ΔΙΕΦΘΑΡΘΕΙ ΠΑΝΤΟΥ ΠΧ ΣΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΑΝΤΙΓΡΑΦΟ ΤΗς ΠΙΣΤΩΤΙΚΗς ΚΑΡΤΑς ,ΚΑΙ ΨΩΝΙΖΟΥΝ ΨΗΦΙΑΚΑ ΧΩΡΙς ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΜΕ ΚΑΝΕΝΑ ΤΡΟΠΟ ΤΟ ΤΕΤΡΑΨΗΦΙΟ ΜΥΣΤΙΚΟ ΚΩΔΙΚΟ ΣΟΥ, ΠΑς ΟΛΑ ΤΑ ΕΓΓΡΑΦΑ , ΚΑΙ Ο ΔΙΚΑΣΤΗς ΔΕΧΕΤΑΙ ΤΗΝ ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΤΗς ΥΠΕΥΘΥΝΟΥ ασφαλειας της τραπεζας ,επειδη λεει ηταν ενορκη ,χωρις να προσκομισει κανενα εγγραφο γαι να το αποδειξει ,και αθωα λοιπον ,οπως με τους βουλευτες αν αυτοι πουν πως ειναι αθωοπι ολα καλα ,και σημειωνω πως ειχα νομικη προστασια arag και ο δικηγορος χωρις ενοειται να πληρωσω εξοδα μαλιστα ηταν Αρειου Παγοθυ.καταλαβατε τι γινεται τα παντα εχοθυν διαφθειρει ,ετσι οσοι εχετε καρτα πιστωτικη στη eurobank προσοχη ,εγω απο τοτε την εχω κλειδωμενη , και μετα συζηταμε αν το πορισμα της Ελληνικης αστυνομιας ειναι αξιοπιστο ,να σας θυμισω παλαιοτερα παλι εντελως τυχαια με ΝΔ που κατι ζαρτινιοερες επεφταν με οριζοντια κατευθυνση σε κεφαλια και η δικαιοσυνη ο δεχονταν ,θα χαθηκε φαινεται πολυ οζον και δεν εχουμε βαρυτητα πλεον α χα χα χαΚόρακας κορακου μάτι βγάζει;
έχω ωριμάσει τελευταίαεσυ και να συμφωνεις ;;;;
Σε γαμησαν οι υδατάνθρακες![]()
αν λειτουργουσαν τα συστηματα σωστα το τρενο θα σταματουσε και θα ακινητιποιητο αμεσα και τελος η συζητησεις, εδω βαρεθηκαν απο τη βλακεια που εχουν να βαλουν ενα gps, μεχρι να τα φτιαξουν καποτε ωστε να μπορουν να δουν μεσω δορυφορου που πανε τα αμοιρα τα τρενα, τοσο αχρηστοι που δεν παει αλλο , εγω οπως και ολοι μας δωρεαν βλεπω οποτε θελω που ειναι η ταμπλετα μου και που το κινητο μου, , και μπορω και να τα κλειδωσω απο αποσταση αν χασω καποιο απο τα 2 ,και παει ο κοσμος καιο δινει 41% σς αυτους τους ανικανους μ@λακες που βαρεθηκαν ,στα παπαρια τους ουτε αυτο να κανουν? ε οχι δεν υπαρχει σωτηρια ,η Ελλαδα εχει χρεωκοπησει συντομα, να σας δω ορισμενους απο 2032 που απο 8-9 δις οι ετησιες δοσεις θα γινου 17με 18 δις λογω πληρους εξωφλησης τοκων και κεφαλαιου ,που θα βρεθουν τα διπλα δις? παμε για νεο αυστηροτερο μνημονιο? δεν βλεπω κανρις να το συζηταει αυτο ολα κλαα ανεβηκαμε και βαθμιδα ,ε θα τρωμε βαθμισα στιφαδο , αν δεν ακριβυνουν κι αλλο τα κρεμμυδια , αλιως μονο με σαλτσα Ελλας 2.0Στην Ελλάδα αλλά και αλλού έτσι λειτουργεί. Αμέτρητοι άνθρωποι βύσματα είναι σε θέσεις του δημοσίου αλλά και του ιδιωτικού τομέα - ενώ δεν θα έπρεπε. Μέχρι να γίνει κάτι. ΑΥΤΟ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ και στον ΟΣΕ. Αν λοιπόν δεν θα είχε ξεχαστεί το κλειδί 118 σε λάθος θέση σήμερα αυτός ο ανίκανος θα εξακολουθούσε να απολαμβάνει τη θέση του.
Και η χρεοκοπία έρχεται... νύχτα σαν τα ποντίκια θα φύγετε παλι.
Υγ. Πόσα χρόνια είπαμε ήσουν στην αφάνεια απ' το ρεζιλικι που έφαγες? 5 ή 6 μπορεί και 7.
που είσαι τυπαρα πρόεδρε;Ψεκ ποτέ δεν ήμουν στην αφάνεια.
Αν έρθει χρεοκοπία εσύ θα πεινάσεις, όχι εγώ.
που είσαι τυπαρα πρόεδρε;πως τα βλέπεις τα πράματα με τη ΝΕΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ του διαγωνισμού μιστερ; υποθέτω έμαθες ότι πήρε επίσημα τα κοζα ο τύπος νιπλης ε; σκέφτεσαι να μπεις στο ΝΕΟ ΣΧΗΜΑ σαν επίτιμος πρόεδρος;
![]()
εχει ξεφτίσει πιστεύω η μπογιά του. εχει χάσει αυτήν τη παλιά αίγλη που είχε.Στεκας εχει κάνει διαγωνισμουςμε γαμω τα στησιματαμε μεγαλη διαφάνεια και του αξιζει μια θέση στο Διοικητικό συμβουλιο της διοργανωσης![]()
εχει ξεφτίσει πιστεύω η μπογιά του. εχει χάσει αυτήν τη παλιά αίγλη που είχε.θυμάσαι παλιά έκανε μπούκα στα νήματα και έβγαζε μια αύρα έναν αέρα, σαν το σακη το ρούβα .
τώρα σκάει και πάλι αλλά σαν το σακη ρούβα του πειραιά. παρακμή .
![]()
Δε νομίζω να βοηθάει η τεχνολογία τόσο πολύ. Για το gps μιλάω, γιατί από γραμμή σε γραμμή, ίσως και να είναι 10 μέτρα η απόσταση πλάτους γραμμών. Κάτι που δεν ξέρω αν το gps μπορούσε να δει αν πήγαινε στην άνοδο ή στην κάθοδο λόγω μικρής απόκλισης.αν λειτουργουσαν τα συστηματα σωστα το τρενο θα σταματουσε και θα ακινητιποιητο αμεσα και τελος η συζητησεις, εδω βαρεθηκαν απο τη βλακεια που εχουν να βαλουν ενα gps, μεχρι να τα φτιαξουν καποτε ωστε να μπορουν να δουν μεσω δορυφορου που πανε τα αμοιρα τα τρενα, τοσο αχρηστοι που δεν παει αλλο , εγω οπως και ολοι μας δωρεαν βλεπω οποτε θελω που ειναι η ταμπλετα μου και που το κινητο μου, , και μπορω και να τα κλειδωσω απο αποσταση αν χασω καποιο απο τα 2 ,και παει ο κοσμος καιο δινει 41% σς αυτους τους ανικανους μ@λακες που βαρεθηκαν ,στα παπαρια τους ουτε αυτο να κανουν? ε οχι δεν υπαρχει σωτηρια ,η Ελλαδα εχει χρεωκοπησει συντομα, να σας δω ορισμενους απο 2032 που απο 8-9 δις οι ετησιες δοσεις θα γινου 17με 18 δις λογω πληρους εξωφλησης τοκων και κεφαλαιου ,που θα βρεθουν τα διπλα δις? παμε για νεο αυστηροτερο μνημονιο? δεν βλεπω κανρις να το συζηταει αυτο ολα κλαα ανεβηκαμε και βαθμιδα ,ε θα τρωμε βαθμισα στιφαδο , αν δεν ακριβυνουν κι αλλο τα κρεμμυδια , αλιως μονο με σαλτσα Ελλας 2.0
Το GPS ειναι αναξιόπιστο για αυτη την δουλειά μιας και εχει απόκλιση κάποια μέτρα που σημαίνει οτι το τραινο ποτε θα φαινόταν στην μια γραμμη και ποτε στην αλλη.Δε νομίζω να βοηθάει η τεχνολογία τόσο πολύ. Για το gps μιλάω, γιατί από γραμμή σε γραμμή, ίσως και να είναι 10 μέτρα η απόσταση πλάτους γραμμών. Κάτι που δεν ξέρω αν το gps μπορούσε να δει αν πήγαινε στην άνοδο ή στην κάθοδο λόγω μικρής απόκλισης.
Εγώ θα σου πω κάτι πιο απλό, που εφαρμόζουμε στη δουλειά μας εμείς.
Μία κοινή ομάδα στο viber όπου ο υπεύθυνος οδηγός, θα ανέβαζε πληροφορίες του τι κάνει κάθε φορά που υπάρχει αλλαγή σταθμού ή κάποια άλλη αλλαγή.
Παράδειγμα, Γιώργος : "Ανεβαίνω Θεσσαλονίκη από την κάθοδο, μετά τη Λάρισα" ή Δημήτρης : "Κατεβαίνω για Λάρισα από την κάθοδο, είμαι Νέους Πόρους".
Πόσοι μηχανοδηγοί είναι στον ΟΣΕ; 20,30 δεν ξέρω κιόλας. Απλά πράγματα, να αυξηθεί η ασφάλεια έστω και λίγο.
Ο υπεύθυνος προιστάμενος θα είχε υποχρέωση να ελέγχει κάθε στιγμή τα δεδομένα και να επικοινωνεί αν χρειαζόταν.
Και ο ίδιος ο μηχανοδηγός θα έβλεπε τι γράφει ο άλλος μηχανοδηγός που είναι εν κινήσει.
Αυτό φυσικά, δεν σου δίνει 100% αλάνθαστη καθοδήγηση, αλλά ίσως έδινε κάποια λεπτά να προλάβεις κάποια σύγκρουση.
Αν ήμουν μηχανοδηγός θα το ζητούσα αυτό. Άλλωστε ήταν κοινό μυστικό ότι ο ΟΣΕ ήταν ρδέλο εδώ και χρόνια.
Σαφέστατα είναι ημίμετρο, γιατί έχεις και άλλους παράγοντες που το επηρεάζουν, πχ τι θα γινόταν αν ο μηχανοδηγός βάρδιας δεν είχε σήμα wifi ή data στο κινητό του.Το GPS ειναι αναξιόπιστο για αυτη την δουλειά μιας και εχει απόκλιση κάποια μέτρα που σημαίνει οτι το τραινο ποτε θα φαινόταν στην μια γραμμη και ποτε στην αλλη.
Αυτο με το Viber ειναι μια λύση αλλα παραμένει ημίμετρο.