Νέα

«Δεν έχω οξυγόνο»

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα troubakhs
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 22K
  • Εμφανίσεις 535K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 34 άτομα (0 μέλη και 34 επισκέπτες)

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.795
Like
29.879
Πόντοι
6.256
Σχεδόν οι μισοί ψηφοφόροι της ΝΔ θεωρούν ότι συγκαλύπτουν κάτι ή κάποιον. Προφανώς οι δικές του ενέργειες και του συναφιού του δημιούργησαν αυτή την πεποίθηση ακόμα και στους δικούς τους ανθρώπους.
Ο Πλακιάς έκανε μία δήλωση στα σοσιαλ πριν λίγο.
Όλοι στις πορείες, όχι στην πολιτική και κομματική καπηλεία, ευχαριστώ στον απλό κόσμο που συμπαρισταται στο δράμα και τον αγώνα τους.
Τι λέει το κάθε κομματικό ντουγάνι πραγματικά στ' αρχίδια μας.
Δεν κατεβαίνω γι'αυτό στην πορεία.
Εννοείται ότι δεν πρέπει να κατέβει κανένας στην πορεία για τα κομματικά..και εννοείται ότι πρέπει να κατέβουν όλοι.

Όσο περισσότεροι κατέβουν τόσο καλύτερα θα μπορεί να διαφυλαχθεί το μήνυμα της διαμαρτυρίας.

Έχω συζητήσει με πολλούς που ψήφιζαν ΝΔ λόγω του ότι φοβούνται μην ξανά γίνει ότι έγινε με τον σύριζα....και είναι και λίγο προς τα δεξιά...και όλοι μου λένε ότι έχουν φρίξει με την κατάσταση αυτή...γενικότερα στη χώρα αλλά ειδικά με τα τέμπη....δεν έχει προηγούμενο..... τέτοια απανθρωπιά από μεριάς της κυβέρνησης.
 
  • Like
Αντιδράσεις: resp

ROB. C

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Ιουν 2021
Μηνύματα
16.778
Κριτικές
2
Like
33.802
Πόντοι
9.931
Η σιωπηλή πλειοψηφία στηρίζει τη τάξη και όχι το χάος που θα φέρει η πτώση του Μητσοτάκη. Πολλοί περισσότεροι δεν θα πάνε στις συγκεντρώσεις της αριστεράς από τα κορόιδα που θα πάνε.

funny-monkey-2.jpg

οκέι πιθηΚούλη
 
Εγγρ.
5 Νοε 2021
Μηνύματα
8.867
Κριτικές
20
Like
29.761
Πόντοι
8.346
Φυσικά και σώθηκε. Η ιστορία δικαίωσε τη νίκη του εθνικού στρατού στον συμμοριτοπολεμο. Θα ήμασταν σαν την Αλβανία αν είχαν νικήσει ο κομμουνιστες με τους σλαβομακεδονες και τους τσαμηδες στις τάξεις του ΔΣΕ
Ευτυχώς που σωθηκαμε τυπε μου κ δν είμαστε κατσαπλιαδες τώρα.

Mr Rogers Clown GIF
 

resp

Σπουδαίος
Εγγρ.
5 Μαρ 2023
Μηνύματα
7.701
Like
9.972
Πόντοι
2.356
Τέλος πάντων, είμαι πολύ περίεργος να δω τι θα γίνει και αν θα την πληρώσει κάποιος...
Μην ελπίζεις. Το πολύ κανενας Τριαντοπουλος ή Αγοραστός κι αυτοί για πλημμελήματα.
Και αν κι αυτοί.
 

Bestman

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
23 Ιουλ 2024
Μηνύματα
1.474
Like
2.761
Πόντοι
456
Φίλε τάξη θέλουμε, έπαρση ειρωνεία και αλαζονεία δεν θέλουμε..
 

Νίπλης

Ανώτατος
Εγγρ.
4 Απρ 2013
Μηνύματα
77.101
Like
84.357
Πόντοι
12.756
Η σιωπηλή πλειοψηφία στηρίζει τη τάξη και όχι το χάος που θα φέρει η πτώση του Μητσοτάκη. Πολλοί περισσότεροι δεν θα πάνε στις συγκεντρώσεις της αριστεράς από τα κορόιδα που θα πάνε.

εντελως κομματικη η συγκεντρωση τυπε , πανε να ρίξουν την κυβερνηση χωρις να εχουν εναλλακτικο σχεδιο .. πάμε προς το χαος , αυτο που θα γινει θα κανει να μοιαζει την εποχη Συριζα παραμυθάκι :coffee:
 
Εγγρ.
8 Σεπ 2017
Μηνύματα
744
Like
628
Πόντοι
26
Εννοείται ότι δεν πρέπει να κατέβει κανένας στην πορεία για τα κομματικά..και εννοείται ότι πρέπει να κατέβουν όλοι.

Όσο περισσότεροι κατέβουν τόσο καλύτερα θα μπορεί να διαφυλαχθεί το μήνυμα της διαμαρτυρίας.

Έχω συζητήσει με πολλούς που ψήφιζαν ΝΔ λόγω του ότι φοβούνται μην ξανά γίνει ότι έγινε με τον σύριζα....και είναι και λίγο προς τα δεξιά...και όλοι μου λένε ότι έχουν φρίξει με την κατάσταση αυτή...γενικότερα στη χώρα αλλά ειδικά με τα τέμπη....δεν έχει προηγούμενη τέτοια απανθρωπιά από μεριάς της κυβέρνησης.
Αυτοί που περιγράφεις είναι η σύγχρονη εκδοχή των ανελ. Δηλαδή κορόιδα της αριστεράς
 
Εγγρ.
5 Νοε 2021
Μηνύματα
8.867
Κριτικές
20
Like
29.761
Πόντοι
8.346
εντελως κομματικη η συγκεντρωση τυπε , πανε να ρίξουν την κυβερνηση χωρις να εχουν εναλλακτικο σχεδιο .. πάμε προς το χαος , αυτο που θα γινει θα κανει να μοιαζει την εποχη Συριζα παραμυθάκι :coffee:
Ξέρω τι πας να κάνεις
 

Νίπλης

Ανώτατος
Εγγρ.
4 Απρ 2013
Μηνύματα
77.101
Like
84.357
Πόντοι
12.756
Αυτοί που περιγράφεις είναι η σύγχρονη εκδοχή των ανελ. Δηλαδή κορόιδα της αριστεράς

Αν πετυχει το σχεδιο τους η Νιγηρία μπροστα μας θα ειναι Μονακο :coffee:
Κατω οι ευαισθητοι αριστερουληδες :rockon:
 
Εγγρ.
8 Σεπ 2017
Μηνύματα
744
Like
628
Πόντοι
26

Odin_

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
1 Δεκ 2014
Μηνύματα
14.610
Κριτικές
54
Like
80.148
Πόντοι
23.656
....και να μν ξεχαστουμε, για οποιον κατεβει με κομματικη σημαια-συνθημα-κατευθυνση.
Flag_Butt.jpg
 
Εγγρ.
8 Σεπ 2017
Μηνύματα
744
Like
628
Πόντοι
26
Να βγαίνουμε όλοι οργισμένοι στον καθένα που τολμάει να μιλάει για συγκάλυψη!!! Έτσι είπε ο Άδωνις. Η Ελλάδα δεν γυρίζει πίσω στο 2015.
 

ROB. C

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Ιουν 2021
Μηνύματα
16.778
Κριτικές
2
Like
33.802
Πόντοι
9.931
Το ότι σας τρολαρει κι εσείς τσιμπατε μου κάνει εντύπωση.
ασίστ μας δίνει και καρφώνουμε χαλαρά !!!

τελεί σε αποσύνθεση το κουλοτσίρκο ...
που να φανταστούν μέσα στη νιρβάνα που αλαζονικά απολάμβαναν πως θα γινόταν τέτοια κέντα ?
από τη μιά στιγμή στην άλλη να έχει αποφασιστεί το ξήλωμα τους , να τους αδειάζουν σιγά σιγά τα πετσομένα
και να τους κυνηγά ο Ελληνικός λαός σύσσωμος

Και ακόμη δεν έχουν βγεί στη φόρα τα διάφορα μυστικούλια τους ...
τι ζητιανεύει ο Κούλης στο Αμέρικα έτσι στα ξαφνικά ? Προεδρική χάρη ? ε τον κακομοίρη, τον παρασύρανε οι κακές παρέες :undecided:
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom