CLOSER822
Σπουδαίος
- Εγγρ.
- 23 Ιουν 2008
- Μηνύματα
- 26.763
- Like
- 14.016
- Πόντοι
- 2.606
να ντρεπεσαι πρεπει ,τωρα μετα το ταμειο ειναι ,που του εκοψες πολυτιμες ψηφους απο την πρωτια...μια φορα μαλακας παντα μαλακας...οποτε τι να την κανει την πρωτη θεση
να ντρεπεσαι πρεπει ,τωρα μετα το ταμειο ειναι ,που του εκοψες πολυτιμες ψηφους απο την πρωτια...μια φορα μαλακας παντα μαλακας...οποτε τι να την κανει την πρωτη θεση
επαναλαμβάνω,Αυτά είναι θεωρία.
Αυτοί που στελέχωσαν τη Χ και τα Τάγματα Ασφαλείας, ήταν στρατιωτικοί , που πάντα πολεμούσαν για την ελλάδα. Το αισχρό ψέμμα, ότι "εξοπλίστηκαν από τους γερμανούς" , ουσιαστικά περιγράφει το ότι αφότου σχηματίστηκαν τα τάγματα, κατόπιν αιτήματος του Ράλλη, εξοπλίστηκαν με μέρος των όπλων του ελληνικού στρατού , που είχε περιέλθει στην κατοχή των γερμανών , ως λάφυρο πολέμου .
Από την άλλη, όλα τα αριστερά μαγαζάκια , είχαν εξοπλιστεί από τους άγγλους.
Κατά την αποχώρηση των γερμανών , παρέλαβαν και μέρος του γερμανικού οπλισμού,
βάση της συμφωνίας που έκαναν με τους γερμανούς, να τους αφήσουν να φύγουν ΑΝΕΝΟΧΛΗΤΟΙ.
Αν ήθελαν ... όταν κατέθεταν στέφανα κατά την αποχώρηση ... τους καθάριζαν όλους στην πλατεία συντάγματος. Δεν έπεσε ούτε σφαίρα.
Τις φύλαγαν ... για το Δεκέμβρη . Για το Γρίβα και το Μπουραντά.
Οι Χίτες και τα Τάγματα, δεν πολέμησαν ούτε εναντίον της ελληνικής πολιτείας, ούτε εναντίον των συμμάχων , ούτε εναντίον του ελληνικού λαού. Πολέμησαν μόνο την αριστερά.
Ένα μέρος της αστικής τάξης ... είχε συνεργαστεί με τους κατακτητές.
Γαμιεται ο Μητσοτάκης, τα έχουμε πει αυτά.Ρε τύπε τι γίνεται;
Τρένα συγκρούονται, αεροπλάνα συγκρούονται, καράβια συγκρούονται…
Δεν υπάρχει τηλεδιοίκηση, gps, πύργοι ελέγχου, ραντάρ;
Τα έχει όλα αλώσει η χούντα Κούλη;
Πότε θα αναλάβει τον παγκόσμιο έλεγχο η κοινοπραξία Κινέζου - Α-Ω - CLOSER822 και συνεργάτες του Bou.com?![]()
![]()
![]()
Λογικο που δεν το βλέπεις, είναι για μεγάλους αυτα, φτιαξε κανα πυργακιΑμ δε το βλέπω ρε συ
τα μεγαλύτερα μυαλά εδώ μαζευτήκατε σε λίγο θα μας στείλει το cern επίσημη εκδήλωση ενδιαφέροντος για να οργανώσουμε think tank να πάτε να αναπτύξετε τις απόψεις σας.
S
Κατά τη διάρκεια της κατοχής χιλιάδες κατοικίες άλλαξαν ιδιοκτήτες, μάντεψε ποιοί και πως τι πήραν. Λες να είναι απόγονος; ... πάντος διαφημιζει οτι έχει κληρονομίσει μεγάλη ακινητη περιουσία, αλλά δεν κατάφερε να πάρει ούτε εξοχικό στη ..Χαλκί..δαΚαι για να μην το συνεχισουμε,εγραψε για δοσιλογους στην κατοχη και αφινιασες,σαν να λεμε σαν αυτους που αφινιαζουν μολις καποιος λεει κατι κακο για τον Κουλη,αφου ολα πανε ρολοϊ.![]()
Καλα, ενταξει, κατσε να βαλω λιγο αυτοΠάμε πάλι.
Όποιος κατηγορεί τον αλλον για προπαγάνδα και στην πρώτη ευκαιρία προπαγανδιζει αυτός, ψάχνοντας άλλοθι και δικαιολογίες για τη δική του προπαγάνδα, είναι Καραγκιόζης.
Καλή ώρα εσύ και μερικοί ακόμα σαν και σένα εδώ μέσα.
Το έχω διαβάσει πριν από σένα αυτό.
τυπε μια που το αναφερεις, δεν ξερω αν θυμασαι ενα ουκρανικο μεταγωγικο που επεσε στην καβαλα και ασπρισε ο τοπος,8μηνες πριν τα τεμπη....τοτε θυμαμαι ειχαν στειλει πρωτη πρωτη μια δυναμη της αεροποριας να τσεκαρει πρωτα και μετα πηγαν ολοι οι αλλοι....κατα συμπτωση παλι η αεροπορια εσκασε πρωτη και τσεκαρε στο τρενο....και μετα μπαζωσανε τρεχοντας !!Τα καραβια πανε ερχονται κανονικα ως τωρα....μια και εισαι πονηριδης στο θυμιζω!Ρε τύπε τι γίνεται;
Τρένα συγκρούονται, αεροπλάνα συγκρούονται, καράβια συγκρούονται…
Δεν υπάρχει τηλεδιοίκηση, gps, πύργοι ελέγχου, ραντάρ;
Ακριβώς, αυτή είναι η διαφορά των δυο τάσεων, οι μεν πυροβολούν ακατάπαυστα την κοινή γνώμη με θεωρίες, εικασίες, γνώμες που τις παρουσιάζουν ως αξιώματα και δεδομένα και έρχονται και οι φελλοί που τις αναπαράγουν και οι δε έχοντας και μια εξειδίκευση καταθέτουν την εκδοχή τους προς σκέψη.Το έχω διαβάσει πριν από σένα αυτό.
Λέει κιόλας ο συγκεκριμένος ότι δίνει μία δική του εκδοχή, ως πρώην σκαπανέας Μηχανικού.
Κοίτα να δεις τωρα. Επειδή έχω την κακη συνήθεια να διαβάζω όχι μόνον ότι μου στέλνουν γνωστοί και φίλοι, αλλά και ότι άλλο γράφει αυτός που αναφέρεται στο link.Ακριβώς, αυτή είναι η διαφορά των δυο τάσεων, οι μεν πυροβολούν ακατάπαυστα την κοινή γνώμη με θεωρίες, εικασίες, γνώμες που τις παρουσιάζουν ως αξιώματα και δεδομένα και έρχονται και οι φελλοί που τις αναπαράγουν και οι δε έχοντας και μια εξειδίκευση καταθέτουν την εκδοχή τους προς σκέψη.
Δες τώρα εδώ μέσα μόνο πόσους γιουτιουμπερς, τικτοκερς, δημοσιογράφους του γιουτιουμπ και κάτι ραδιοφώνων του Κωλοκοτρωνιτσιου έχουμε γνωρίσει ξαφνικά που κυνηγάνε την ουρά τους και τρέχουν πίσω από κάθε εξέλιξη να την "καταρρίψουν".














Εδω το ελληνικο δημοσιο αξιώνει απαιτήσεις απο ιδιωτες σε ακρητικα νησια επικαλουμενο το Οθωμανικό δικαιοΕπειδή υπάρχουν ΚΑΘΙΚΙΑ ΤΟΥ ΚΕΡΑΤΑ
για να τα ξεσκίσω...
Σχετικά με ΜΑΛΑΚΙΕΣ ΠΕΡΙ ΚΑΤΟΧΗΣ ....
Απλώς υπενθυμίζω
Ότι μετά το 1945, ψηφίσθηκε νόμος
που ακύρωνε όλες τις αγοραπωλησίες ακινήτων
τον καιρό της κατοχής.
ΟΛΕΣ. ΧΩΡΙΣ ΕΞΑΙΡΕΣΕΙΣ.
Ό,τι πουλήθηκε τα χρόνια της κατοχής,
επέστρεφε στον πωλητή
ΧΩΡΙΣ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΤΟΥ ΤΙΜΗΜΑΤΟΣ ΣΤΟΝ ΑΓΟΡΑΣΤΗ.
Με τη μαλακία ... .ότι "πουλήθηκαν σπίτια για τενεκέδες λάδι" ...Εδω το ελληνικο δημοσιο αξιώνει απαιτήσεις απο ιδιωτες σε ακρητικα νησια επικαλουμενο το Οθωμανικό δικαιο