αυτο ηταν το πρωτο που εκανα κ γω,αλλα δεν επιασε...
για οσους δεν καταλαβαν εννοω την μπαρα που εμφανιζεται με το που ανοιγεις τον υπολογιστη χωρις να ανοιξεις τον internet explorer...εχουμε λοιπον το desktop με τα εικονιδια κ κατω κατω την μπαρα με το εικονιδιο εναρξης αριστερα κ δεξια της μπαρας τα εικονιδια της ωρας/ημερομηνιας,του ηχου,της μπαταριας κτλπ...αυτη την μπαρα εννοω...ξαφνικα απο κατω βρεθηκε (μαλλον κατι πατησα χωρις να το καταλαβω) πανω κ δεν μπορω να την κατεβασω με τιποτα