gregory35
Μέγας
- Εγγρ.
- 30 Ιουλ 2010
- Μηνύματα
- 15.660
- Κριτικές
- 25
- Like
- 4.464
- Πόντοι
- 3.535
παιχτη ειδες τον γουρουνει πως εχει καταντησει απο τα μακροβουτια στο σκατς κ στις σπαλομπριζολες???
ΥΓ ΘΑ ΣΑΣ ΓΑΜΑΕΙ ΓΙΑ ΠΟΛΛΑ ΑΚΟΜΗ ΧΡΟΝΙΑ Ο ΣΟΛΣΚΙ..
ΥΓ 30 ΧΡΟΝΙΑ ΧΡΕΙΑΣΤΗΚΕ Η ΚΟΥΛΑ ΤΟΥ ΠΟΥΣΤΡΟΝΗΣΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΣΗΚΩΣΕΙ ΤΟ ΚΑΤΣΑΡΟΛΙ..
ΥΓ1 ΘΑ ΣΕΒΕΣΤΕ ΠΟΥΤΑΝΑΚΙΑ..
Η ΜΑΝΤΣΕΣΤΑΡΑ εχει κατακτήσει 20 φορές το αγγλικό πρωτάθλημα ποδοσφαίρου, 13 φορές το Κύπελλο Αγγλίας και 21 φορές το Community Shield, με όλες τις κατακτήσεις να αποτελούν ρεκόρ για το αγγλικό ποδόσφαιρο, ενώ έχει κατακτήσει και 2 Λιγκ Καπ.
ΟΛΑ ΚΑΝΟΝΙΣΜΕΝΑ ΤΥΠΕ..
12 ΣΤΟΝ ΝΑΟ ΓΙΑ ΠΟΥΤΣΑ Κ ΞΥΛΟ ΣΤΙΣ ΑΓΓΛΙΔΕΣ..
13 ΜΕ 16 ΣΤΟ ΛΙΒΛ ΓΙΑ ΔΟΥΛΙΤΣΕΣ ΜΕ ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗ..
18 ΜΕ 30 Κ ΠΑΛΙ ΣΤΟ ΝΗΣΙ ΓΙΑ ΝΕΑ ΠΟΥΤΣΑΡΑ Κ ΠΟΛΥ ΞΥΛΟ ΜΕ ΤΟΥΣ ΣΒΕΡΚΟΥΣ ΧΩΡΙΚΟΥΣ ΤΟΥ ΓΟΥΛΒΕΡΧΑΜΠΤΟΝ..
ΜΑΣ ΕΧΕΙ ΦΑΕΙ ΤΟ ΠΗΓΑΙΝΕΛΑ ΤΥΠΕ ΜΟΥ..ΜΟΝΙΜΟ ΤΖΕΤΛΑΓΚ..ΙΣΩΣ ΝΑ ΦΤΑΙΝΕ Κ ΤΑ ΠΟΛΛΑ ΜΠΥΡΟΝΙΑ..ΤΙ ΝΑ ΠΕΙΣ???ΟΛΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΘΡΥΛΟ ΜΑΣ..
. Ειλικρινά εύχομαι να μείνει πολλά χρόνια. Πριν πάρει το πρώτο της τίτλο επί εποχή τσίλχα η Μαν Γιουν είχε κάνει και αυτή 25χρόνια για να σηκώσει το πρωτάθλημα. Οπότε δε μου λέει κάτι το 30 χρόνια, όταν και εσύ όταν ήσουν στα σκατά σου έκανες τα ίδια χρόνια. Α! Και με μια διαφορά. Στα χρόνια που η Λίνερπουλ είναι σκατά έχει πάρει 2 κούπες με τα μεγάλα αυτιά και έχει φτάσει και σε άλλου 2 τελικούς Τσου Λου. Χώρια τα ΟΥΕΦΑ κτλπ. Και ήδη έχει συμπληρώσει 7 χρόνια μακριά από το πρωτάθλημα. Και αν συνεχίσεις έτσι τη 10ετία την έχεις στο τσεπάκι σου.
Και μιας και είπαμε για Ευρώπη. Για πες μου πόσα Τσου Λου έχει η Μαν Γιουν; Πόσα πήρε την 20ετή περίοδο της παντοκρατορίας της στο νησί; Πόσα; Αχαχαχαχχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα.
Να ξέρει πάντως ότι το Γουλβερ δεν έχει χωρικούς. Και αν μυριστούν καβγά με αλλοδαπό οι Άγγλοι θα σκάσουν και οι οπαδοί της Άστον, και τα καλόπαιδα του Στόουκ. Απλά πληροφοριακά.



