Νέα

Casa Babylon

  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 5 άτομα (1 μέλη και 4 επισκέπτες)

AHATIS

Μέλος
Εγγρ.
11 Οκτ 2025
Μηνύματα
162
Like
201
Πόντοι
1
Να σου πω την αλήθεια, ΑΝ η κοκκινομάλα μπαργουμαν ανέβαινε πάνω στο πριβέ έστω για full naked χορό και την είχα πάνω στην πούτσα μου για 40 λεπτα, ειλικρινά θα το σκεφτόμουν.
κοκκινομαλα???:sunglasses:, πως μου ξεφυγε εμενα κατι τετοιο?για πες.............
 

Basilisiliadis

Μέλος
Εγγρ.
13 Δεκ 2025
Μηνύματα
10
Like
12
Πόντοι
0
Στεφανία, με ραστα κ τατουάζ, κέρασα ποτό 45,πηρα 2 χορούς 20 κ μετα πριβε αλλά τίποτα πέραν των προβλεπομενων..
Ξέρει κανείς αν μια κοπέλα από Χιλή, αδύνατη με piercing αν κανει τιποτα παραπανω;
Οποίος θέλει να μου στείλει πμ
 

paparoupas

Μέγας
Εγγρ.
12 Ιαν 2006
Μηνύματα
1.430
Κριτικές
13
Like
2.544
Πόντοι
4.420
Στεφανία, με ραστα κ τατουάζ, κέρασα ποτό 45,πηρα 2 χορούς 20 κ μετα πριβε αλλά τίποτα πέραν των προβλεπομενων..
Ξέρει κανείς αν μια κοπέλα από Χιλή, αδύνατη με piercing αν κανει τιποτα παραπανω;
Οποίος θέλει να μου στείλει πμ
Αυτη απο τη Χιλη σωματαρα, αλλα ρε φιλε εχει και μια φωνη λες και ειναι ο βασιλακης ο καρρας
Κοκκινομαλλα μπαργουμαν??
 

Rokko28

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Οκτ 2007
Μηνύματα
756
Κριτικές
34
Like
4.060
Πόντοι
8.585
κοκκινομαλα???:sunglasses:, πως μου ξεφυγε εμενα κατι τετοιο?για πες.............
Κοκκινομαλλα μπαργουμαν??
Μισό να το πιάσω από την τελευταία μου επίσκεψη.
Τελευταία φόρα που πήγα στο εν λόγω κατάστημα ήταν λίγο πριν αλλάξει η χρονιά.
Μέχρι τότε δούλευε μέσα απο το μπάρ ένα κοκκινομάλικο ουκρανάκη ονόματι Μαργαρίτα. Περι των 28 μαΐων.
Επίσης τότε δεν δούλευε κάθε βράδυ, 3 με 4 φορές την βδομάδα άν θυμάμαι καλά.
Το αρνητικό €ίναι ότι €ίναι φίλη μ€ την €ύα μ€ ότι αυτό συν€πάγ€τ€.
Τώρα αν εγκατέλειψε το πόστο ή αν κάνει μόνο guest star εμφανίσεις μια φορά την βδομάδα δεν το γνωρίζω.
 

paparoupas

Μέγας
Εγγρ.
12 Ιαν 2006
Μηνύματα
1.430
Κριτικές
13
Like
2.544
Πόντοι
4.420
Μισό να το πιάσω από την τελευταία μου επίσκεψη.
Τελευταία φόρα που πήγα στο εν λόγω κατάστημα ήταν λίγο πριν αλλάξει η χρονιά.
Μέχρι τότε δούλευε μέσα απο το μπάρ ένα κοκκινομάλικο ουκρανάκη ονόματι Μαργαρίτα. Περι των 28 μαΐων.
Επίσης τότε δεν δούλευε κάθε βράδυ, 3 με 4 φορές την βδομάδα άν θυμάμαι καλά.
Το αρνητικό €ίναι ότι €ίναι φίλη μ€ την €ύα μ€ ότι αυτό συν€πάγ€τ€.
Τώρα αν εγκατέλειψε το πόστο ή αν κάνει μόνο guest star εμφανίσεις μια φορά την βδομάδα δεν το γνωρίζω.
Ηταν να παω χθες αλλα με εφτυσε η παρεα οποτε απο εμενα θα περιμενετε το επομενο ΣΚ ρεπορταζ για το τι παιζει πισω απο τον παγκο.
Θυμαμαι μονο μια κοντη κοκκινομαλλα, στρουμπουλη ελαφρως, πλαδαρουλα. μαλλον ομως δε λεμε την ιδια
 

Rokko28

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Οκτ 2007
Μηνύματα
756
Κριτικές
34
Like
4.060
Πόντοι
8.585
Ηταν να παω χθες αλλα με εφτυσε η παρεα οποτε απο εμενα θα περιμενετε το επομενο ΣΚ ρεπορταζ για το τι παιζει πισω απο τον παγκο.
Θυμαμαι μονο μια κοντη κοκκινομαλλα, στρουμπουλη ελαφρως, πλαδαρουλα. μαλλον ομως δε λεμε την ιδια
Η Μαργαρίτα είχε/έχει κόκκινα μακρια μαλλιά, καμιά φορά τα έπιανε κοτσίδα, προσωπάρα, άνετα 8ρακι και νομίζω γαλανά μάτια.
Και θυληκό σώμα, τώρα ύψος δεν μπορώ να πώ γιατί ήταν πίσω απο την μπάρα οπότε δεν μπορούσα να δώ άν φοράει τακούνια.
 

bob275c

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
22 Νοε 2015
Μηνύματα
42
Κριτικές
6
Like
193
Πόντοι
280
εχει πάρει κανείς την jessie για χoρό, κάνει τίποτα extra ?
 

AHATIS

Μέλος
Εγγρ.
11 Οκτ 2025
Μηνύματα
162
Like
201
Πόντοι
1
Η Μαργαρίτα είχε/έχει κόκκινα μακρια μαλλιά, καμιά φορά τα έπιανε κοτσίδα, προσωπάρα, άνετα 8ρακι και νομίζω γαλανά μάτια.
Και θυληκό σώμα, τώρα ύψος δεν μπορώ να πώ γιατί ήταν πίσω απο την μπάρα οπότε δεν μπορούσα να δώ άν φοράει τακούνια.
φοραει μηπως γυαλια??
 

AHATIS

Μέλος
Εγγρ.
11 Οκτ 2025
Μηνύματα
162
Like
201
Πόντοι
1
Μιλας για την jessie απο το ελιτ? ευχαριστη κοπελα, αλλα δεν την εχω παρει
πως ειναι αυτη?
οκ καταλαβα.........καλη αλλα δεν κανει τιποτε στο πριβε
Μιλας για την jessie απο το ελιτ? ευχαριστη κοπελα, αλλα δεν την εχω παρει
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:

Μιλας για την jessie απο το ελιτ? ευχαριστη κοπελα, αλλα δεν την εχω παρει
πως ειναι αυτη???
 

AHATIS

Μέλος
Εγγρ.
11 Οκτ 2025
Μηνύματα
162
Like
201
Πόντοι
1
Ηταν να παω χθες αλλα με εφτυσε η παρεα οποτε απο εμενα θα περιμενετε το επομενο ΣΚ ρεπορταζ για το τι παιζει πισω απο τον παγκο.
Θυμαμαι μονο μια κοντη κοκκινομαλλα, στρουμπουλη ελαφρως, πλαδαρουλα. μαλλον ομως δε λεμε την ιδια
εχασες....εχτες ηταν ενας ξενος που σηκωσε ολο το μαγαζι.....ουτε μπορω να διανοηθω ποσα θα πληρωσε..........φαντασου 10 γυναικες μαζι και αλλες τοσες σαμπανιες
 

paparoupas

Μέγας
Εγγρ.
12 Ιαν 2006
Μηνύματα
1.430
Κριτικές
13
Like
2.544
Πόντοι
4.420
πως ειναι αυτη?

οκ καταλαβα.........καλη αλλα δεν κανει τιποτε στο πριβε

Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:


πως ειναι αυτη???
Στρουμπουλη, εξυπνη, πολυ καλη στην επικοινωνια, με τατουαζ
 
  • Like
Αντιδράσεις: AHATIS

Rokko28

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Οκτ 2007
Μηνύματα
756
Κριτικές
34
Like
4.060
Πόντοι
8.585
φοραει μηπως γυαλια??
Δεν την έχω δεί ποτέ με γυαλιά.
Αλλά όπως και να έχει πέρα απο ποτό στο μπάρ δεν κάνει τίποτα.
Ακόμα και σαμπάνια να της βάλεις μέσα απο το μπάρ θα κάτσει, και αυτή και η περισσότερες.
Έχει τύχη και έχω δει πιό αργά που δεν έχει τόσο πολύ κόσμο κάποιες απο το μπάρ( ελάχιστες) να βγαίνουν και να πίνουν το ποτό που τους κερνάνε έξω απο το μπάρ, στην μπάρα βέβαια, όχι σε τραπέζι.
 

Basilisiliadis

Μέλος
Εγγρ.
13 Δεκ 2025
Μηνύματα
10
Like
12
Πόντοι
0
Kαταδρομικη απόψε. Ήταν κ η κοκκινομάλλα μπαργούμαν, πολυ δυνατό μωρό αναμφισβητητα.
Μαργαριτα το όνομα της
 

Papajim13

Μέλος
Εγγρ.
4 Μαρ 2019
Μηνύματα
33
Like
34
Πόντοι
0
εχει πάρει κανείς την jessie για χoρό, κάνει τίποτα extra ?
Αν εννοείς μια σχετικά νέα σε ηλικία με γυαλιά και σχετικά τζουσι, πριν 2 μήνες είχαμε πάει πριβε, τα κάνει όλα αν θυμάμαι καλά 200€ αλλά δε θυμάμαι πόση ώρα, νομίζω 1
 
  • Like
Αντιδράσεις: AHATIS

AHATIS

Μέλος
Εγγρ.
11 Οκτ 2025
Μηνύματα
162
Like
201
Πόντοι
1
Στρουμπουλη, εξυπνη, πολυ καλη στην επικοινωνια, με τατουα
Στρουμπουλη, εξυπνη, πολυ καλη στην επικοινωνια, με τατουαζ
καταλαβα ποια λες..........τα παντα ολα κανει
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:

Αν εννοείς μια σχετικά νέα σε ηλικία με γυαλιά και σχετικά τζουσι, πριν 2 μήνες είχαμε πάει πριβε, τα κάνει όλα αν θυμάμαι καλά 200€ αλλά δε θυμάμαι πόση ώρα, νομίζω 1
200......40 λεπτα
 

AHATIS

Μέλος
Εγγρ.
11 Οκτ 2025
Μηνύματα
162
Like
201
Πόντοι
1
Δεν την έχω δεί ποτέ με γυαλιά.
Αλλά όπως και να έχει πέρα απο ποτό στο μπάρ δεν κάνει τίποτα.
Ακόμα και σαμπάνια να της βάλεις μέσα απο το μπάρ θα κάτσει, και αυτή και η περισσότερες.
Έχει τύχη και έχω δει πιό αργά που δεν έχει τόσο πολύ κόσμο κάποιες απο το μπάρ( ελάχιστες) να βγαίνουν και να πίνουν το ποτό που τους κερνάνε έξω απο το μπάρ, στην μπάρα βέβαια, όχι σε τραπέζι.
το εχουνε γυρισει πολλες τωρα....βγαινουν και πινουν και ποτα στους καναπεδες
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom