κοκκινομαλα???Να σου πω την αλήθεια, ΑΝ η κοκκινομάλα μπαργουμαν ανέβαινε πάνω στο πριβέ έστω για full naked χορό και την είχα πάνω στην πούτσα μου για 40 λεπτα, ειλικρινά θα το σκεφτόμουν.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an alternative browser.
You should upgrade or use an alternative browser.
Casa Babylon
- Μέλος που άνοιξε το νήμα ΒΑΣΙΛΗΣ ΜΠΑΡΟΥΧΟΣ
- Ημερομηνία ανοίγματος
- Απαντήσεις 3K
- Εμφανίσεις 564K
- Tagged users Καμία
- Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 7 άτομα (0 μέλη και 7 επισκέπτες)
Basilisiliadis
Μέλος
- Εγγρ.
- 13 Δεκ 2025
- Μηνύματα
- 10
- Like
- 12
- Πόντοι
- 0
Στεφανία, με ραστα κ τατουάζ, κέρασα ποτό 45,πηρα 2 χορούς 20 κ μετα πριβε αλλά τίποτα πέραν των προβλεπομενων..
Ξέρει κανείς αν μια κοπέλα από Χιλή, αδύνατη με piercing αν κανει τιποτα παραπανω;
Οποίος θέλει να μου στείλει πμ
Ξέρει κανείς αν μια κοπέλα από Χιλή, αδύνατη με piercing αν κανει τιποτα παραπανω;
Οποίος θέλει να μου στείλει πμ
paparoupas
Μέγας
- Εγγρ.
- 12 Ιαν 2006
- Μηνύματα
- 1.430
- Κριτικές
- 13
- Like
- 2.542
- Πόντοι
- 4.420
Αυτη απο τη Χιλη σωματαρα, αλλα ρε φιλε εχει και μια φωνη λες και ειναι ο βασιλακης ο καρραςΣτεφανία, με ραστα κ τατουάζ, κέρασα ποτό 45,πηρα 2 χορούς 20 κ μετα πριβε αλλά τίποτα πέραν των προβλεπομενων..
Ξέρει κανείς αν μια κοπέλα από Χιλή, αδύνατη με piercing αν κανει τιποτα παραπανω;
Οποίος θέλει να μου στείλει πμ
Κοκκινομαλλα μπαργουμαν??
Rokko28
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 15 Οκτ 2007
- Μηνύματα
- 756
- Κριτικές
- 34
- Like
- 4.058
- Πόντοι
- 8.585
κοκκινομαλα???, πως μου ξεφυγε εμενα κατι τετοιο?για πες.............
Μισό να το πιάσω από την τελευταία μου επίσκεψη.Κοκκινομαλλα μπαργουμαν??
Τελευταία φόρα που πήγα στο εν λόγω κατάστημα ήταν λίγο πριν αλλάξει η χρονιά.
Μέχρι τότε δούλευε μέσα απο το μπάρ ένα κοκκινομάλικο ουκρανάκη ονόματι Μαργαρίτα. Περι των 28 μαΐων.
Επίσης τότε δεν δούλευε κάθε βράδυ, 3 με 4 φορές την βδομάδα άν θυμάμαι καλά.
Το αρνητικό €ίναι ότι €ίναι φίλη μ€ την €ύα μ€ ότι αυτό συν€πάγ€τ€.
Τώρα αν εγκατέλειψε το πόστο ή αν κάνει μόνο guest star εμφανίσεις μια φορά την βδομάδα δεν το γνωρίζω.
paparoupas
Μέγας
- Εγγρ.
- 12 Ιαν 2006
- Μηνύματα
- 1.430
- Κριτικές
- 13
- Like
- 2.542
- Πόντοι
- 4.420
Ηταν να παω χθες αλλα με εφτυσε η παρεα οποτε απο εμενα θα περιμενετε το επομενο ΣΚ ρεπορταζ για το τι παιζει πισω απο τον παγκο.Μισό να το πιάσω από την τελευταία μου επίσκεψη.
Τελευταία φόρα που πήγα στο εν λόγω κατάστημα ήταν λίγο πριν αλλάξει η χρονιά.
Μέχρι τότε δούλευε μέσα απο το μπάρ ένα κοκκινομάλικο ουκρανάκη ονόματι Μαργαρίτα. Περι των 28 μαΐων.
Επίσης τότε δεν δούλευε κάθε βράδυ, 3 με 4 φορές την βδομάδα άν θυμάμαι καλά.
Το αρνητικό €ίναι ότι €ίναι φίλη μ€ την €ύα μ€ ότι αυτό συν€πάγ€τ€.
Τώρα αν εγκατέλειψε το πόστο ή αν κάνει μόνο guest star εμφανίσεις μια φορά την βδομάδα δεν το γνωρίζω.
Θυμαμαι μονο μια κοντη κοκκινομαλλα, στρουμπουλη ελαφρως, πλαδαρουλα. μαλλον ομως δε λεμε την ιδια
Rokko28
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 15 Οκτ 2007
- Μηνύματα
- 756
- Κριτικές
- 34
- Like
- 4.058
- Πόντοι
- 8.585
Η Μαργαρίτα είχε/έχει κόκκινα μακρια μαλλιά, καμιά φορά τα έπιανε κοτσίδα, προσωπάρα, άνετα 8ρακι και νομίζω γαλανά μάτια.Ηταν να παω χθες αλλα με εφτυσε η παρεα οποτε απο εμενα θα περιμενετε το επομενο ΣΚ ρεπορταζ για το τι παιζει πισω απο τον παγκο.
Θυμαμαι μονο μια κοντη κοκκινομαλλα, στρουμπουλη ελαφρως, πλαδαρουλα. μαλλον ομως δε λεμε την ιδια
Και θυληκό σώμα, τώρα ύψος δεν μπορώ να πώ γιατί ήταν πίσω απο την μπάρα οπότε δεν μπορούσα να δώ άν φοράει τακούνια.
paparoupas
Μέγας
- Εγγρ.
- 12 Ιαν 2006
- Μηνύματα
- 1.430
- Κριτικές
- 13
- Like
- 2.542
- Πόντοι
- 4.420
Μιλας για την jessie απο το ελιτ? ευχαριστη κοπελα, αλλα δεν την εχω παρειεχει πάρει κανείς την jessie για χoρό, κάνει τίποτα extra ?
φοραει μηπως γυαλια??Η Μαργαρίτα είχε/έχει κόκκινα μακρια μαλλιά, καμιά φορά τα έπιανε κοτσίδα, προσωπάρα, άνετα 8ρακι και νομίζω γαλανά μάτια.
Και θυληκό σώμα, τώρα ύψος δεν μπορώ να πώ γιατί ήταν πίσω απο την μπάρα οπότε δεν μπορούσα να δώ άν φοράει τακούνια.
ναιφοραει μηπως γυαλια??
πως ειναι αυτη?Μιλας για την jessie απο το ελιτ? ευχαριστη κοπελα, αλλα δεν την εχω παρει
οκ καταλαβα.........καλη αλλα δεν κανει τιποτε στο πριβε
Μιλας για την jessie απο το ελιτ? ευχαριστη κοπελα, αλλα δεν την εχω παρει
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:
πως ειναι αυτη???Μιλας για την jessie απο το ελιτ? ευχαριστη κοπελα, αλλα δεν την εχω παρει
εχασες....εχτες ηταν ενας ξενος που σηκωσε ολο το μαγαζι.....ουτε μπορω να διανοηθω ποσα θα πληρωσε..........φαντασου 10 γυναικες μαζι και αλλες τοσες σαμπανιεςΗταν να παω χθες αλλα με εφτυσε η παρεα οποτε απο εμενα θα περιμενετε το επομενο ΣΚ ρεπορταζ για το τι παιζει πισω απο τον παγκο.
Θυμαμαι μονο μια κοντη κοκκινομαλλα, στρουμπουλη ελαφρως, πλαδαρουλα. μαλλον ομως δε λεμε την ιδια
paparoupas
Μέγας
- Εγγρ.
- 12 Ιαν 2006
- Μηνύματα
- 1.430
- Κριτικές
- 13
- Like
- 2.542
- Πόντοι
- 4.420
Στρουμπουλη, εξυπνη, πολυ καλη στην επικοινωνια, με τατουαζπως ειναι αυτη?
οκ καταλαβα.........καλη αλλα δεν κανει τιποτε στο πριβε
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:
πως ειναι αυτη???
Rokko28
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 15 Οκτ 2007
- Μηνύματα
- 756
- Κριτικές
- 34
- Like
- 4.058
- Πόντοι
- 8.585
Δεν την έχω δεί ποτέ με γυαλιά.φοραει μηπως γυαλια??
Αλλά όπως και να έχει πέρα απο ποτό στο μπάρ δεν κάνει τίποτα.
Ακόμα και σαμπάνια να της βάλεις μέσα απο το μπάρ θα κάτσει, και αυτή και η περισσότερες.
Έχει τύχη και έχω δει πιό αργά που δεν έχει τόσο πολύ κόσμο κάποιες απο το μπάρ( ελάχιστες) να βγαίνουν και να πίνουν το ποτό που τους κερνάνε έξω απο το μπάρ, στην μπάρα βέβαια, όχι σε τραπέζι.
Basilisiliadis
Μέλος
- Εγγρ.
- 13 Δεκ 2025
- Μηνύματα
- 10
- Like
- 12
- Πόντοι
- 0
Kαταδρομικη απόψε. Ήταν κ η κοκκινομάλλα μπαργούμαν, πολυ δυνατό μωρό αναμφισβητητα.
Μαργαριτα το όνομα της
Μαργαριτα το όνομα της
Άλλα thread (ενδεχομένως σχετικά)
- Απαντήσεις
- 11
- Εμφανίσεις
- 2K
- Απαντήσεις
- 82
- Εμφανίσεις
- 9K
- Απαντήσεις
- 15
- Εμφανίσεις
- 36K
- Απαντήσεις
- 83
- Εμφανίσεις
- 37K
- Απαντήσεις
- 261
- Εμφανίσεις
- 36K