Νέα

Casa Babylon

  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 3 άτομα (0 μέλη και 3 επισκέπτες)

AHATIS

Μέλος
Εγγρ.
11 Οκτ 2025
Μηνύματα
160
Like
197
Πόντοι
1
Να σου πω την αλήθεια, ΑΝ η κοκκινομάλα μπαργουμαν ανέβαινε πάνω στο πριβέ έστω για full naked χορό και την είχα πάνω στην πούτσα μου για 40 λεπτα, ειλικρινά θα το σκεφτόμουν.
κοκκινομαλα???:sunglasses:, πως μου ξεφυγε εμενα κατι τετοιο?για πες.............
 

Basilisiliadis

Μέλος
Εγγρ.
13 Δεκ 2025
Μηνύματα
9
Like
12
Πόντοι
0
Στεφανία, με ραστα κ τατουάζ, κέρασα ποτό 45,πηρα 2 χορούς 20 κ μετα πριβε αλλά τίποτα πέραν των προβλεπομενων..
Ξέρει κανείς αν μια κοπέλα από Χιλή, αδύνατη με piercing αν κανει τιποτα παραπανω;
Οποίος θέλει να μου στείλει πμ
 

paparoupas

Μέγας
Εγγρ.
12 Ιαν 2006
Μηνύματα
1.429
Κριτικές
13
Like
2.542
Πόντοι
4.420
Στεφανία, με ραστα κ τατουάζ, κέρασα ποτό 45,πηρα 2 χορούς 20 κ μετα πριβε αλλά τίποτα πέραν των προβλεπομενων..
Ξέρει κανείς αν μια κοπέλα από Χιλή, αδύνατη με piercing αν κανει τιποτα παραπανω;
Οποίος θέλει να μου στείλει πμ
Αυτη απο τη Χιλη σωματαρα, αλλα ρε φιλε εχει και μια φωνη λες και ειναι ο βασιλακης ο καρρας
Κοκκινομαλλα μπαργουμαν??
 

Rokko28

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Οκτ 2007
Μηνύματα
752
Κριτικές
34
Like
4.044
Πόντοι
8.585
κοκκινομαλα???:sunglasses:, πως μου ξεφυγε εμενα κατι τετοιο?για πες.............
Κοκκινομαλλα μπαργουμαν??
Μισό να το πιάσω από την τελευταία μου επίσκεψη.
Τελευταία φόρα που πήγα στο εν λόγω κατάστημα ήταν λίγο πριν αλλάξει η χρονιά.
Μέχρι τότε δούλευε μέσα απο το μπάρ ένα κοκκινομάλικο ουκρανάκη ονόματι Μαργαρίτα. Περι των 28 μαΐων.
Επίσης τότε δεν δούλευε κάθε βράδυ, 3 με 4 φορές την βδομάδα άν θυμάμαι καλά.
Το αρνητικό €ίναι ότι €ίναι φίλη μ€ την €ύα μ€ ότι αυτό συν€πάγ€τ€.
Τώρα αν εγκατέλειψε το πόστο ή αν κάνει μόνο guest star εμφανίσεις μια φορά την βδομάδα δεν το γνωρίζω.
 

paparoupas

Μέγας
Εγγρ.
12 Ιαν 2006
Μηνύματα
1.429
Κριτικές
13
Like
2.542
Πόντοι
4.420
Μισό να το πιάσω από την τελευταία μου επίσκεψη.
Τελευταία φόρα που πήγα στο εν λόγω κατάστημα ήταν λίγο πριν αλλάξει η χρονιά.
Μέχρι τότε δούλευε μέσα απο το μπάρ ένα κοκκινομάλικο ουκρανάκη ονόματι Μαργαρίτα. Περι των 28 μαΐων.
Επίσης τότε δεν δούλευε κάθε βράδυ, 3 με 4 φορές την βδομάδα άν θυμάμαι καλά.
Το αρνητικό €ίναι ότι €ίναι φίλη μ€ την €ύα μ€ ότι αυτό συν€πάγ€τ€.
Τώρα αν εγκατέλειψε το πόστο ή αν κάνει μόνο guest star εμφανίσεις μια φορά την βδομάδα δεν το γνωρίζω.
Ηταν να παω χθες αλλα με εφτυσε η παρεα οποτε απο εμενα θα περιμενετε το επομενο ΣΚ ρεπορταζ για το τι παιζει πισω απο τον παγκο.
Θυμαμαι μονο μια κοντη κοκκινομαλλα, στρουμπουλη ελαφρως, πλαδαρουλα. μαλλον ομως δε λεμε την ιδια
 

Rokko28

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Οκτ 2007
Μηνύματα
752
Κριτικές
34
Like
4.044
Πόντοι
8.585
Ηταν να παω χθες αλλα με εφτυσε η παρεα οποτε απο εμενα θα περιμενετε το επομενο ΣΚ ρεπορταζ για το τι παιζει πισω απο τον παγκο.
Θυμαμαι μονο μια κοντη κοκκινομαλλα, στρουμπουλη ελαφρως, πλαδαρουλα. μαλλον ομως δε λεμε την ιδια
Η Μαργαρίτα είχε/έχει κόκκινα μακρια μαλλιά, καμιά φορά τα έπιανε κοτσίδα, προσωπάρα, άνετα 8ρακι και νομίζω γαλανά μάτια.
Και θυληκό σώμα, τώρα ύψος δεν μπορώ να πώ γιατί ήταν πίσω απο την μπάρα οπότε δεν μπορούσα να δώ άν φοράει τακούνια.
 

bob275c

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
22 Νοε 2015
Μηνύματα
42
Κριτικές
6
Like
193
Πόντοι
280
εχει πάρει κανείς την jessie για χoρό, κάνει τίποτα extra ?
 

AHATIS

Μέλος
Εγγρ.
11 Οκτ 2025
Μηνύματα
160
Like
197
Πόντοι
1
Η Μαργαρίτα είχε/έχει κόκκινα μακρια μαλλιά, καμιά φορά τα έπιανε κοτσίδα, προσωπάρα, άνετα 8ρακι και νομίζω γαλανά μάτια.
Και θυληκό σώμα, τώρα ύψος δεν μπορώ να πώ γιατί ήταν πίσω απο την μπάρα οπότε δεν μπορούσα να δώ άν φοράει τακούνια.
φοραει μηπως γυαλια??
 

AHATIS

Μέλος
Εγγρ.
11 Οκτ 2025
Μηνύματα
160
Like
197
Πόντοι
1
Μιλας για την jessie απο το ελιτ? ευχαριστη κοπελα, αλλα δεν την εχω παρει
πως ειναι αυτη?
οκ καταλαβα.........καλη αλλα δεν κανει τιποτε στο πριβε
Μιλας για την jessie απο το ελιτ? ευχαριστη κοπελα, αλλα δεν την εχω παρει
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:

Μιλας για την jessie απο το ελιτ? ευχαριστη κοπελα, αλλα δεν την εχω παρει
πως ειναι αυτη???
 

AHATIS

Μέλος
Εγγρ.
11 Οκτ 2025
Μηνύματα
160
Like
197
Πόντοι
1
Ηταν να παω χθες αλλα με εφτυσε η παρεα οποτε απο εμενα θα περιμενετε το επομενο ΣΚ ρεπορταζ για το τι παιζει πισω απο τον παγκο.
Θυμαμαι μονο μια κοντη κοκκινομαλλα, στρουμπουλη ελαφρως, πλαδαρουλα. μαλλον ομως δε λεμε την ιδια
εχασες....εχτες ηταν ενας ξενος που σηκωσε ολο το μαγαζι.....ουτε μπορω να διανοηθω ποσα θα πληρωσε..........φαντασου 10 γυναικες μαζι και αλλες τοσες σαμπανιες
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom