Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
πιο πολύ το αντίθετο συμβαίνει να ξέρειςΣας έχει πάρει χαμπάρι ο κόσμος ρε κοράκια και σας γράφει στα παπάρια του πλέον.
σκούπισε τα λαθροφλόκια που είσαι ποτισμένος μωρή κοκότα των τσοντοσινεμά, ψαλιδόκωλεΠοιά εξειδικευμένα νομικά ρε τύπε. Έχεις κανένα ξεραμμένο κακάδι στο ρουθούνι και πιέζει τον εγκέφαλό σου; Ξεκάθαρα είπαν από τον Άρειο Πάγο ότι η Danny Trejo δεν έχει καταθέσει αίτημα εκταφής την ώρα που ο πελάτης της κάνει απεργία πείνας.

Δεν έχω άποψη τύπε.Εντάξει τυπε...
Σε μερικούς αρέσει να τους γαμανε..δεν κρίνω
Μαλάκα πάνε κάνε μια μαγνητική στο κεφάλι να κοιταχτείς. Διάβασες την πρώτη παράγραφο από αυτό που ανέβασες;σκούπισε τα λαθροφλόκια που είσαι ποτισμένος μωρή κοκότα των τσοντοσινεμά, ψαλιδόκωλε
Η ανακοίνωση του εκπροσώπου του Αρείου Πάγου
Τις τελευταίες ημέρες γονείς των θυμάτων της τραγωδίας των Τεμπών, ζητούν από τον Άρειο Πάγο (θέτοντας ταυτόχρονα και ερωτήματα), να πάρει, μεταξύ άλλων, θέση αναφορικά με τις αιτήσεις εκταφής των νεκρών, τις οποίες υπέβαλαν, καθώς και να προβεί σε ενέργειες προς αυτήν την κατεύθυνση.
Ανώτατο Ακυρωτικό Δικαστήριο - Αναρμόδιος ο Άρειος Πάγος για την εκταφή θυμάτων των Τεμπών - Κάποιοι προσπαθούν να καθυστερήσουν τη δίκη | Liberal.gr
πλημμύρισες χύσια βλάκα στα τσοντοσινεμά,Δεν έχω άποψη τύπε.
Μαλάκα πάνε κάνε μια μαγνητική στο κεφάλι να κοιταχτείς. Διάβασες την πρώτη παράγραφο από αυτό που ανέβασες;

Εδω πηγανε να δωροδοκησουν τον Χιο για να μην βγαζει τσιριδες: Κουληηηηηηηηηη, ρε Κουληηηηηηη.πιο πολύ το αντίθετο συμβαίνει να ξέρεις
λίγοι άνθρωποι αντέχουν τόση ξεφτίλα όση μοιράζει αυτή η σέκτα
πλημμύρισες χύσια βλάκα στα τσοντοσινεμά,
τη δήλωση του εκπροσώπου σου έβαλα
Από μελιτζάνες πως τα πας ?![]()
Εσένα σε θεωρώ αρκετά εξυπνότερο για να πιστεύεις ότι ο Ρούτσι κάνει απεργία πείνας. Μη δουλευόμαστε μεταξύ μας.Ναι γιατί αυτός που κάθεται 1 βδομάδα τώρα έξω από τη βουλή και δεν τρώει αυτό είχε ξεχάσει
να βάλει το δικηγόρο του να κάνει αίτημα εκταφής....και έλεγαν όλοι ''ρε τι ξεχάσαμε να δεις..."
που το πιο πιθανό είναι ότι δεν αφήνουν να γίνει εκταφή επειδή για επικοινωνιακούς λόγους παρέδωσαν άχυρα αντί για γενετικό υλικό.
Και τώρα δε θέλουν να γίνει εκταφή για να μην τους το πιστώσουν και αυτό μαζί με όλα τα άλλα.
Ακόμα και στον μεσαίωνα τους νεκρούς τους σέβονταν οι περισσότεροι πολιτισμοί...αυτοί εδώ οι ανεκδιήγητοι για το πολιτικό κόστος αφήνουν έναν άνθρωπο να πεθάνει από την πείνα σε κοινή θέα.
Τώρα τους έπιασε η τυπολατρεία...ο μητσοτάκης που για κάθε τι βγαίνει και κάνει παρεμβάσεις στην δικαιοσύνη δεν μπορεί να σηκώσει το τηλέφωνο και να πει ''κάντε το" ενώ όταν έβγαζε πόρισμα ποιος είναι ένοχος και όταν έδινε εντολές στον άρειο πάγο ή όταν διόριζαν τον εφέτη δεν ήταν τόσο τυπολάτρες.
Ρε δε πα να γαμηθούν πατόκορφα???
νταξ ,τι κάνει νιάου νιάου ,σε καταλάβαμε κίναιδεκάνω τσιμπούκια σε πάκια , είμαι μιά περήφανη λοατΚούλα
Εσένα σε θεωρώ αρκετά εξυπνότερο για να πιστεύεις ότι ο Ρούτσι κάνει απεργία πείνας. Μη δουλευόμαστε μεταξύ μας.
Τον κάνει ότι θέλει η τρελοΖωή τον άνθρωπο και δεν τον βοηθάει κανείς. Πραγματικά κρίμα.
γιατί αυτοί είναι καλύτεροι νομίζεις?Εδω πηγανε να δωροδοκησουν τον Χιο για να μην βγαζει τσιριδες: Κουληηηηηηηηηη, ρε Κουληηηηηηη.
Ποιον;;; Τον τρελο- Χιο και τον κανανε μαγκα και ηρωα.
Αυτά είναι κουτσομπολίστικα δεν έχουν καμία αξία...που ακριβώς το βασίζεις? έτσι μπορείς να πεις τα πάντα...ότι η τρελοΖωή βάζει και το ισραήλ να βομβαρδίζει την παλαιστίνη για να έχει αυτή να φωνάζει στη βουλή.Εσένα σε θεωρώ αρκετά εξυπνότερο για να πιστεύεις ότι ο Ρούτσι κάνει απεργία πείνας. Μη δουλευόμαστε μεταξύ μας.
Τον κάνει ότι θέλει η τρελοΖωή τον άνθρωπο και δεν τον βοηθάει κανείς. Πραγματικά κρίμα.
Ρε τύπε η Ζωή πολιτικός δεν είναι; Δεν εμπίπτει στους πολιτικούς που "πιστεύω" εγώ επειδή δεν βολεύει; Δεν το έχουμε δει το παραμύθι με τις απεργίες πείνας ξανά στο παρελθόν; Πρώτη φορά θα είναι; Εδώ ο Κουφοντίνας έκανε 60φεύγα μέρες απεργία για να τον βγάλουν αλλά ξέχασε να πεθάνει και το θέμα ατόνησε.Αυτά είναι κουτσομπολίστικα δεν έχουν καμία αξία...που ακριβώς το βασίζεις? έτσι μπορείς να πεις τα πάντα...ότι η τρελοΖωή βάζει και το ισραήλ να βομβαρδίζει την παλαιστίνη για να έχει αυτή να φωνάζει στη βουλή.
ότι θες μπορείς να πεις και να "πιστέψεις" αν δεν τα βασίζεις πουθενά.
Εγώ ξέρω ότι οι άνθρωποι δεν ζητάνε κάτι παράλογο ούτε κάτι παράνομο....και είναι πολύ μικρόψυχο να λες για έναν άνθρωπο που πέθανε το παιδί του ότι παίζει θέατρο επειδή του είπε η κωσταντοπούλου.
Για κάποιο λόγο σου είναι πολύ δύσκολο να πιστέψεις έναν απλό άνθρωπο αλλά πιστεύεις πολύ εύκολα τους πολιτικούς που έχουν κάθε λόγο να σε δουλέψουν επειδή έχουν χεσμένη τη φωλιά τους. Αυτό είναι το πραγματικό κρίμα.
Για όλα η απάντηση σου είναι ''η ζωή αυτό και η ζωή το άλλο'' στα αρχίδια μου την γράφω εγώ αυτή και όλους τους βουλευτές.Ρε τύπε η Ζωή πολιτικός δεν είναι; Δεν εμπίπτει στους πολιτικούς που "πιστεύω" εγώ επειδή δεν βολεύει; Δεν το έχουμε δει το παραμύθι με τις απεργίες πείνας ξανά στο παρελθόν; Πρώτη φορά θα είναι; Εδώ ο Κουφοντίνας έκανε 60φεύγα μέρες απεργία για να τον βγάλουν αλλά ξέχασε να πεθάνει και το θέμα ατόνησε.
Θέλεις να μου πεις ότι η Ζωή σαν δικηγόρος δεν ξέρει ποιός είναι αρμόδιος να εξετάσει αίτηση εκταφής για να την καταθέσει εκεί που πρέπει και να εξεταστεί άμεσα; Αλλά δεν θέλει εκταφή, να ανοίξει ξανά η δικογραφία θέλει για να μην ξεκινήσει η δίκη.