Νέα

«Δεν έχω οξυγόνο»

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα troubakhs
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 22K
  • Εμφανίσεις 538K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 22 άτομα (0 μέλη και 22 επισκέπτες)

It's All Good Man

Σπουδαίος
Εγγρ.
11 Αυγ 2019
Μηνύματα
3.706
Like
7.848
Πόντοι
2.306
Τα κουλομέσα και τα κουλοτρόλ θα το ποστάρουν αυτό ;;; :wink:


Ο @georgefloridis
πρέπει να είναι ο μεγαλύτερος κασκαντέρ που έχει περάσει από το Ελληνικό Κοινοβούλιο.
Πήγε να ξεκωλώσει να μπαζώσει να κάνει δολοφονίες χαρακτήρων και ούτε εγώ θυμάμαι τι άλλο και όμως !!! Συνεχίζει να είναι στην θέση του σαν να μην τρέχει τίποτα .
Έχω την αίσθηση ότι και μέχρι να ξεκινήσει η δίκη θα είναι είναι εκεί για να μας ξεκωλώσει και εμάς .
Αλλά !!! Μάλλον θα γίνει το αντίθετο έχω και αυτήν την αίσθηση .

 

Νίο

Μέγας
Εγγρ.
24 Ιουν 2018
Μηνύματα
13.442
Κριτικές
6
Like
16.683
Πόντοι
3.936
Αν υπονοείς έξυπνε ότι υπήρχε λαθραίο καύσιμο
Θα υπήρχε λαθρεμπόριο
Άλλα τότε ο ανακριτής θα έκανε διώξη για λαθρεμπόριο που δεν το έκανε
Τις βρισιές και την απαξίωση τις έχω συνηθίσει από όσους δεν συμφωνούν
 

Συνημμένα

  • xardalias-oti.gif
    xardalias-oti.gif
    145,3 KB · Εμφανίσεις: 13

Νίο

Μέγας
Εγγρ.
24 Ιουν 2018
Μηνύματα
13.442
Κριτικές
6
Like
16.683
Πόντοι
3.936
Ελα να μου δωσεις φαπα μαλακο κομμουνι και θα σου κλάσω όμορφα τ' @@. Ειναι γνωστο οτι η δημοκρατια μας είναι ΓτΠ και η αλλη πλευρα αντιμετωπιζονται με…..φαπες και σκηνοθετημένα επισοδεια με κρυφούς τσους Μπα. Τρομαρα μας.
 

Συνημμένα

  • images (6).jpeg
    images (6).jpeg
    9,6 KB · Εμφανίσεις: 20
OP
OP
troubakhs

troubakhs

Ανώτερος
Εγγρ.
6 Φεβ 2017
Μηνύματα
74.360
Like
40.762
Πόντοι
5.506
Τα κουλομέσα και τα κουλοτρόλ θα το ποστάρουν αυτό ;;; :wink:


Ο @georgefloridis
πρέπει να είναι ο μεγαλύτερος κασκαντέρ που έχει περάσει από το Ελληνικό Κοινοβούλιο.
Πήγε να ξεκωλώσει να μπαζώσει να κάνει δολοφονίες χαρακτήρων και ούτε εγώ θυμάμαι τι άλλο και όμως !!! Συνεχίζει να είναι στην θέση του σαν να μην τρέχει τίποτα .
Έχω την αίσθηση ότι και μέχρι να ξεκινήσει η δίκη θα είναι είναι εκεί για να μας ξεκωλώσει και εμάς .
Αλλά !!! Μάλλον θα γίνει το αντίθετο έχω και αυτήν την αίσθηση .

αυτο το μουνοπανο πρεπει να το βγαλουν γυμνο στο συνταγμα και πηγαινουμε να το κατουραμε....ξερω δεν ειναι σωστο αυτο αλλα ετσι πρεπει
 

Νίο

Μέγας
Εγγρ.
24 Ιουν 2018
Μηνύματα
13.442
Κριτικές
6
Like
16.683
Πόντοι
3.936

Συνημμένα

  • PPlwa6_eqHZ2C.jpg
    PPlwa6_eqHZ2C.jpg
    31 KB · Εμφανίσεις: 15

stekas72

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
17 Δεκ 2008
Μηνύματα
22.436
Κριτικές
3
Like
1.715
Πόντοι
566
Εγγρ.
5 Αυγ 2023
Μηνύματα
1.230
Like
1.873
Πόντοι
216
Με τον υπερδιπλασιασμό των αμυντικών δαπανών του νατο στο 5% του αεπ ,εκτός από τις ηπα βεβαίως αλλά και της ισπανίας χάρη στα @@ του σάντσεθ να πει ΟΧΙ, και τις πολεμικές συγκρούσεις που αναμένονται να ξεσπάσουν (τι νομίζετε, ότι όλα αυτά τα όπλα ΠΥΡΟΜΑΧΙΚΑ και ΚΑΥΣΙΜΑ θα μείνουν στις αποθήκες;;;), αναρωτιέμαι πότε θα συμβούν τα τέμπη ξανά αν δεν φτιάξουν επιτέλους το σιδηρόδρομο, αλλά και τις μεταφορές γενικά!!!
 

madrach

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
29 Σεπ 2015
Μηνύματα
2.533
Κριτικές
10
Like
2.076
Πόντοι
506
αυτη τη στιγμη εκδηλωση - συζητηση για το εγγλημα των Τεμπων
 

free

Ανώτερος
Εγγρ.
30 Σεπ 2005
Μηνύματα
3.369
Κριτικές
155
Like
3.564
Πόντοι
7.625

Annapurna

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
7 Μαΐ 2020
Μηνύματα
32.166
Κριτικές
174
Like
119.440
Πόντοι
46.423
Εγγρ.
5 Αυγ 2023
Μηνύματα
1.230
Like
1.873
Πόντοι
216
Αυτό που κολλάει εδώ μέσα;;; Σταματήστε να ποστάρετε ότι να 'ναι! :coffee:
 

riding

Μέγας
Εγγρ.
23 Μαΐ 2023
Μηνύματα
5.966
Κριτικές
2
Like
15.289
Πόντοι
3.836
Τελικά ο φάκελος του γιου της εισαγγελέα από Λάρισα,έκλεισε με απόφαση "λόγω παθολογικών αιτιών"
 

ΦΑΚΙΡΗΣ

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
17 Ιουν 2012
Μηνύματα
20.694
Κριτικές
173
Like
39.926
Πόντοι
38.529

Anemodoura

Ανώτατος
Εγγρ.
19 Δεκ 2007
Μηνύματα
20.471
Like
49.312
Πόντοι
10.131
 

Anemodoura

Ανώτατος
Εγγρ.
19 Δεκ 2007
Μηνύματα
20.471
Like
49.312
Πόντοι
10.131
 

Gangbanger96

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
28 Μαρ 2024
Μηνύματα
1.167
Like
1.961
Πόντοι
216
Την Παρασκευή όλοι στην Καμάρα μάγκες. Να το φυσάνε και να μην κρυώνει. Να εμποδίσουμε το εμπορικό πανηγυρακι τους.
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom