Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
Ρε αρχίδι, εσύ θα κρίνεις αν έχω ενσυναίσθηση για το συνάνθρωπό μου; Μιλάτε εσείς ρε μουνόπανα που καθαρίζατε εκατομμύρια αντιφρονούντων; Για το λιμό της Ουκρανίας έχεις ακούσει ποτέ τίποτα, ρε μπινέ;Ανθρωπάκι με μηδενική ενσυναίσθηση για τον συνάνθρωπο σου... ακριβώς σαν το ψυχανωμαλο καθηκι που ψηφίζεις...το ΚΚΕ βεβαίως ,όπως γνωρίζει η κωλοτρυπιδα σου ,είναι το μικρότερο πρόβλημα σου...όταν στα σκάει καημένε ακρίβεια και η σκληρή πραγματικότητα που σου χει χαρίσει ο ηγέτης σου,τότε παλαβωνεις....και γίνεσαι ακόμα πιο μαλακας βέβαια...δεν καταλαβαίνεις τι σου φταίει για τα χάλια σου αφού είσαι μαλακας ...
δεν βρισκεις ακρηΣάλτα και γαμήσου τώρα και μη με ξανακάνεις ποτέ παράθεση. Το κατάλαβες;
Εσύ καινούργιος μαλάκας του κόμματος μαφία; Πληρώνει καλά το κόμμα;![]()
Μίλησε ο εκπρόσωπος του 61% του ΟΧΙ
Το έχετε ξαναπαίξει το έργο
![]()
και από πούτσα σε πούτσα πάτε εδώ και χρόνια, σας έχουν ξεκωλιάσει και συνεχίζετε, γουστάρετε ρε πουστράκια!!
Νευράκια μπούλη απο χθες; Δεν περίμενες τις εκατοντάδες χιλιάδες κόσμου σε όλη την Ελλάδα και τον κόσμο. Σας φτύνουν @Jxt, @Kamigawa, δε βρέχειΡε αρχίδι, εσύ θα κρίνεις αν έχω ενσυναίσθηση για το συνάνθρωπό μου; Μιλάτε εσείς ρε μουνόπανα που καθαρίζατε εκατομμύρια αντιφρονούντων; Για το λιμό της Ουκρανίας έχεις ακούσει ποτέ τίποτα, ρε μπινέ;
Σάλτα και γαμήσου τώρα και μη με ξανακάνεις ποτέ παράθεση. Το κατάλαβες;
ρε τραβα που σε λεω γαμησου μαλακα,εσυ αρχισες μουνοπανο,ετσι οπως πας σε βλεπω μπινε να φτανεις μεχρι αρχαια σπαρτη για τον λοιμο των αθηνων....αντε γαμησου οπαδε της κυβερνησης μαφιοζων!Ρε αρχίδι, εσύ θα κρίνεις αν έχω ενσυναίσθηση για το συνάνθρωπό μου; Μιλάτε εσείς ρε μουνόπανα που καθαρίζατε εκατομμύρια αντιφρονούντων; Για το λιμό της Ουκρανίας έχεις ακούσει ποτέ τίποτα, ρε μπινέ;
Σάλτα και γαμήσου τώρα και μη με ξανακάνεις ποτέ παράθεση. Το κατάλαβες;
Πέραν των Σκοπίων ποτέ ξαναπήγαν σε συγκεντρώσεις οι ΝΔ...;Oυτε ένα κυβερνητικό στέλεχος χτες στη συγκεντρωση. Αλλη μια συμπτωση
Εχουν δουλειέςOυτε ένα κυβερνητικό στέλεχος χτες στη συγκεντρωση. Αλλη μια συμπτωση
Συμφωνώ απόλυτα.Όσοι τους ψηφίζουν ή δεν ψηφίζουν ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΠΑΡΑΠΟΝΩΝ.
Να τρώνε πούτσα σιωπηλώς .
Τι λές, κάθε Π/Σ/Κ συγκεντρώνονται όλοι σε 1-2 club του κέντρου και κάποια συγκεκριμένα μπουζούκια στα πάρτι της ΔΑΠ, πώς γίνεται να είσαι φοιτητής και μετά τα Τέμπη να είσαι ακόμα στην ΔΑΠ δεν ξέρω, πραγματικά.Πέραν των Σκοπίων ποτέ ξαναπήγαν σε συγκεντρώσεις οι ΝΔ...;
Μη σε ανησυχεί τυπεΠαιδιά κοιτάξτε πμ που μου εστειλε ο Αντισθενης
Επειδή ειπα τον αλλο γιδι
Λολ
Ελεος ρε μαλακα
![]()
τρολάκι μωρέ, είναι ήδη στη θέση του, λίγο πιο κάτω από το απόλυτο μηδένΕσύ καινούργιος μαλάκας του κόμματος μαφία; Πληρώνει καλά το κόμμα;