Νέα

Θρύλε Θεέ Ολυμπιακέ

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα -
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 217K
  • Εμφανίσεις 7M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 48 άτομα (3 μέλη και 45 επισκέπτες)

aquarius2756

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
13 Απρ 2023
Μηνύματα
1.438
Like
1.762
Πόντοι
216
Aπορια μου, πως αυτοι, ο 17χρονος και ο 16χρονος που ειχε η Ισπανια στο Euro, δεν ανγχοθηκαν και δεν καηκαν, με τοσες εθυνες που φορτοθηκαν. Μονο στους Ελληνες συμβαινει?
 

BAKALIS74

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
28 Ιουν 2012
Μηνύματα
5.102
Like
2.479
Πόντοι
506
Aπορια μου, πως αυτοι, ο 17χρονος και ο 16χρονος που ειχε η Ισπανια στο Euro, δεν ανγχοθηκαν και δεν καηκαν, με τοσες εθυνες που φορτοθηκαν. Μονο στους Ελληνες συμβαινει?
δεν γίνεται να είσαι πιτσιρικάς και να μην αγχωθείς, απλά της ισπανίας είναι πολύ μεγαλύτερα ταλέντα και επηρεάζονται λιγότερο
 

Giogiannis41

Μέλος
Εγγρ.
21 Αυγ 2024
Μηνύματα
6
Like
6
Πόντοι
0
Aπορια μου, πως αυτοι, ο 17χρονος και ο 16χρονος που ειχε η Ισπανια στο Euro, δεν ανγχοθηκαν και δεν καηκαν, με τοσες εθυνες που φορτοθηκαν. Μονο στους Ελληνες συμβαινει?
Άλλες παραστάσεις έχουν αυτοί οι πιτσιρικάδες που παίζουν σε Ρεάλ και Μπάρτσα και άλλες τα δικά μας πιτσιρίκια, επίσης εμείς βλέπουμε πιτσιρικάδες μέχρι και τους 22-23
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.426
Κριτικές
42
Like
49.846
Πόντοι
28.246
Στα αλλα νεα ο Κ. Κωστουλας μια χαρα παιζει στην Κ23 της Ριο Αβε και δινει και πονο. 2 παστελια εχει κερασει μέχρι τωρα σε τρεις συμμετοχες. Τωρα τι εστι Κ23 κειθε. Ειναι λιγο ανωτερο, λιγο, απο την Β Εθνικη εδω. Αλλοι θελουν πιο προηγμενα πρωταθληματα, και αλλοι σε ξενα χερια σε Ολλανδιες. Λες και θα σου βάλουν ισα κι ομοια το δικο σου παιδι με το δικό τους. Που στο δικο σου θα του πουν μπες μέσα και παιξε και αν δεν τους κανει θα στο γυρίσουν πισω τον Γεναρη. Στο δικο τους θα δωσουν την στήριξη και την "ασυλία" Ρε μοναχος σου χορευε...


Screenshot_20240825-094549~2.png
 

blizardeye

Τιμημένος
Εγγρ.
27 Δεκ 2013
Μηνύματα
85.727
Κριτικές
48
Like
33.503
Πόντοι
29.086
Ο Ντοη υπολογιζεται σαν αμυντικο χαφ ξεκαθαρα....απο εκει και περα εχεις Καρμο,Ρετσο και Πιρολα.Μπιανκον δεν υπαρχει περιπτωση ο Μεντιλιμπαρ να τον βαλει να παιζει εις βαρος του μικρου.

Ακουω κιολας οτι ειναι φευγατος και οτι περιμενουμε προταση να τον στειλουμε....
Γιατί δεν ερωτάτε τον κ. @troubakhs μου;
Θα σας πει ακριβώς τι πρέπει να γίνει!
 
Εγγρ.
1 Μαρ 2015
Μηνύματα
4.258
Κριτικές
47
Like
17.800
Πόντοι
13.116
Το θεμα ειναι να εχεις προεδρο που τους πρωτους που θα γραψει στα αρχιδισ του να είναι η κερκιδα. Και μαλιστα να τους γράψει επιδεικτικά και με μεγάλα γραμματα. Ο Συλαιδοπουλος πετυχε γιατι δεν ειχε κσνεναν να του βαζει τις φωνες και να τον κυνηγαει, αν δνε κερδισεις σε γαμησα.
Εχω την αισθηση οτι φετος κατι αλλαζει.....στην τελικη ολοι ψηνονται κ ταυτιζονται με τα πιτσιρικια απο την ακαδημια ασε που στην τελικη συμφερειωκ τη διοικηση οικονομικα.... Μονο οι μανατζαραιοι δεν ψηνονται κ οι χουλιγκαν του πληκτρολογιου, κυριως δημοσιογραφοι της πενταρας... Αλλα στα αρχιδια μας αυτοι..... Κατσε να κλεισει το ροστερ γιατι θελουμε δουλεια ακομα.....
 

DayStalker

Σπουδαίος
Εγγρ.
22 Φεβ 2020
Μηνύματα
3.644
Like
7.734
Πόντοι
2.306
Ποντενσε - 8/10 ρι επειγουν . Τελευταια εβδομαδα. Αν δεν παρουμε αυτους , μια τρυπα στο νερο εχουμε κανει.

Απο πιτσιρικια , για μενα Μουζακιτης-Μπακουλας-Κουτσιδης-Κωστουλας-Παπακανελλος μπορουν να παρουν χρονο με την ανδρικη ομαδα. Θελουν ολοι δουλεια βεβαια ακομα για να μπορουν να σταθουν βασικοι σε κλαμπ επιπεδου Ολυμπιακου. Αλλα σε πιο ευκολα ματς μπορουν να παιξουν, με προδιαγραφες 1-2 να ειναι του χρονου βασικοι.
 
Εγγρ.
1 Μαρ 2015
Μηνύματα
4.258
Κριτικές
47
Like
17.800
Πόντοι
13.116
Ναι αλλά ο μαλακας Έλληνας οπαδός θέλει να ακούει για μεταγραφές και παιχταραδες και πολλά εκατομμύρια και και και.....
Έχουμε κολλήσει στο δέντρο (100 χρόνια άρα πρωτάθλημα με κάθε τρόπο) και χάνουμε το δάσος (συμμετοχή παιδιών από τις ακαδημίες).
Να τα χέσω τα CL UNDER 19 αν σε 3 χρόνια παίζουν στον Αήττητο Σπάτων
Τζολάκης -
Ρέτσος, Πρεκατές, Κουτσίδης, Τσιμίκας -
Ντόη, Μπακούλας, Μουζακίτης -
Παπακανέλλος, Κωστούλας, Πνευμονίδης .......
σύστημα 4-3-3...φούλ επίθεση με ξαφνικές άμυνες....:rockon::rockon::rockon:
και στα αρχίδια μας τι λένε οι ειδήμονες....:2funny::2funny:
 
Εγγρ.
1 Μαρ 2015
Μηνύματα
4.258
Κριτικές
47
Like
17.800
Πόντοι
13.116
Aπορια μου, πως αυτοι, ο 17χρονος και ο 16χρονος που ειχε η Ισπανια στο Euro, δεν ανγχοθηκαν και δεν καηκαν, με τοσες εθυνες που φορτοθηκαν. Μονο στους Ελληνες συμβαινει?
τους δίνουν χρόνο και δεν τους ζαλίζουν τα αρχίδια με την πρώτη μαλακία που θα κάνουν ...
 

Annapurna

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
7 Μαΐ 2020
Μηνύματα
32.096
Κριτικές
174
Like
119.023
Πόντοι
46.423
Πολλές φορές μια λεπτή γραμμή χωρίζει την επιτυχία από την αποτυχία.

Έτσι και χθες αν είχε μπεί η κεφαλιά του Πρεκατέ στο τέλος σήμερα θα είμασταν οι Παγκόσμιοι πρωταθλητές και μάλιστα χωρίς να χρειαστούν τα πέναλτι.

Μια στιγμιαία ολιγωρία στο τέλος μας στέρησε την απόλυτη χαρά.

Δεν έχει όμως τόσο πολύ σημασία διότι στη ζωή αυτό που έχει περισσότερο σημασία είναι το ήθος και η προσπάθεια και τα παιδιά αυτά απέδειξαν σε όλο τον κόσμο ότι αξίζουν τον θαυμασμό μας.

Εμείς κατεβάσαμε την Κ-19 και αυτοί μέσα στη Βραζιλία την Κ-20.

Άραγε ποιοί είναι οι νικητές στη συνείδησή μας ?

Υπερηφάνια και μόνο για αυτή την ομάδα.

Το μέλλον τους ανήκει !!!
 

jason155

Ανώτερος
Εγγρ.
13 Σεπ 2016
Μηνύματα
537
Κριτικές
41
Like
6.513
Πόντοι
5.636
Μετα τον Καρμο, εγω θα εκλεινα Ποντενσε και τελος ειδικα αμα πουληθει ο Μπιανκον.

Στην αμυνα για 4-5 στοπερ , λογω οτι Ντοι θα παιξει και εκει παιχνιδια, κραταγα Κουτσιδη. Στα χαφ Μουζακιτη ως βασικη αλλαγη πισω απο Τσικινιο και Παπακανελλο μετα ως την εξτρα λυση σαν επιθετικο χαφ. Ουτε Ορτα ουτε τιποτα. Καλα Κωστουλα εννοειται 3ο φορ.

Τους ριχνεις στα βαθια και τα παιδια αν θελουν να κανουν σοβαρη καριερα θα πρεπει να κολυμπησουν , απλα πραγματα. Ουτε δανεισμοι ουτε τιποτα. Εδω να ειναι βασικες επιλογες του Ροτειτον.
 

SLIM SHADY

Μέγας
Εγγρ.
30 Οκτ 2021
Μηνύματα
3.061
Κριτικές
8
Like
31.960
Πόντοι
4.936
Τζολάκης -
Ρέτσος, Πρεκατές, Κουτσίδης, Τσιμίκας -
Ντόη, Μπακούλας, Μουζακίτης -
Παπακανέλλος, Κωστούλας, Πνευμονίδης .......
σύστημα 4-3-3...φούλ επίθεση με ξαφνικές άμυνες....:rockon::rockon::rockon:
και στα αρχίδια μας τι λένε οι ειδήμονες....:2funny::2funny:
ΜΑΚΆΡΙ
 

White Othellos

Σεβαστός
Εγγρ.
3 Ιουν 2022
Μηνύματα
1.798
Κριτικές
9
Like
7.576
Πόντοι
2.036
Καλημέρα και όμορφη συνέχεια στην ημέρα σας παιδιά καταρχήν. Εγώ έχω εμπιστοσύνη στον Μεντι ,ξέρει πως θα διαχειριστεί το νέο έμψυχο υλικό , όλοι εμείς που είμαστε προπονητές της εξέδρας ,όλο και κάτι θα λέμε πάντα .
 

DayStalker

Σπουδαίος
Εγγρ.
22 Φεβ 2020
Μηνύματα
3.644
Like
7.734
Πόντοι
2.306
Καλημέρα και όμορφη συνέχεια στην ημέρα σας παιδιά καταρχήν. Εγώ έχω εμπιστοσύνη στον Μεντι ,ξέρει πως θα διαχειριστεί το νέο έμψυχο υλικό , όλοι εμείς που είμαστε προπονητές της εξέδρας ,όλο και κάτι θα λέμε πάντα .
Προπονητες εξεδρας μεν , με 30 χρονια εμπειρια στα του Θρυλου δε. Ενω ο Μεντι ειναι αμφιβολο το που θα κανει Χριστουγεννα. Αν δε του φερει και Ποντενσε / Αντι Ορτα-ΑντιΦορτουνη ειναι αμφιβολο και αν θα προλάβει παρέλαση.
 

White Othellos

Σεβαστός
Εγγρ.
3 Ιουν 2022
Μηνύματα
1.798
Κριτικές
9
Like
7.576
Πόντοι
2.036
Προπονητες εξεδρας μεν , με 30 χρονια εμπειρια στα του Θρυλου δε. Ενω ο Μεντι ειναι αμφιβολο το που θα κανει Χριστουγεννα. Αν δε του φερει και Ποντενσε / Αντι Ορτα-ΑντιΦορτουνη ειναι αμφιβολο και αν θα προλάβει παρέλαση.
Κανένας προπονητής στον κόσμο δεν ξέρει τι θα του ξημερώσει η αυριανή ημέρα ,ειδικά σε ομάδες που πρωταγωνιστούν . Σεβαστή η απόψη σου αλλά όχι αποδεκτή .Κάποτε ΣΑΟΥΘΑΜΠΤΟΝ - ΜΑΝΤΣΕΣΤΕΡ Γ. 6-3 (26/10/1996) επι θητείας Σερ Άλεξ είχε γίνει αυτό . Εαν γινόταν αυτό εδώ ο προπονητής θα είχε φύγει ΕΧΘΕΣ. Ανταυτού ο Σερ παρέμεινε και μεγαλούργησε .
 

DayStalker

Σπουδαίος
Εγγρ.
22 Φεβ 2020
Μηνύματα
3.644
Like
7.734
Πόντοι
2.306
Κανένας προπονητής στον κόσμο δεν ξέρει τι θα του ξημερώσει η αυριανή ημέρα ,ειδικά σε ομάδες που πρωταγωνιστούν . Σεβαστή η απόψη σου αλλά όχι αποδεκτή .Κάποτε ΣΑΟΥΘΑΜΠΤΟΝ - ΜΑΝΤΣΕΣΤΕΡ Γ. 6-3 (26/10/1996) επι θητείας Σερ Άλεξ είχε γίνει αυτό . Εαν γινόταν αυτό εδώ ο προπονητής θα είχε φύγει ΕΧΘΕΣ. Ανταυτού ο Σερ παρέμεινε και μεγαλούργησε .

Δεν ειναι αποψη μου , ειναι η πραγματικοτητα βασει ιστορίας. 2-3 στραβα αποτελεσματα κι εχει φυγει. Τι σημαίνει αυτο στην πραξη ομως ; Οτι ο εκαστοτε προπονητης ειναι υπο ασφυκτικη πιεση ενω εμεις απο την εξεδρα βλεπουμε τα πραγματα πιο χαλαρα και ψυχραιμα. Ειναι ευκολο να λες "βαλε πεντε 18χρονα στην ενδεκαδα" οταν δεν διακυβεύεται η δουλειά σου , τα χρηματα σου , η οικογενεια σου. Στην τελικη τι εχουμε να χασουμε , το πολυ να τσακωθουμε μεταξυ μας οπως γινεται (παλι) εδω μεσα στις τελευταιες σελιδες. Ο προπονητης ομως εχει ευθυνη με επιπτωσεις.
 

White Othellos

Σεβαστός
Εγγρ.
3 Ιουν 2022
Μηνύματα
1.798
Κριτικές
9
Like
7.576
Πόντοι
2.036
Δεν ειναι αποψη μου , ειναι η πραγματικοτητα βασει ιστορίας. 2-3 στραβα αποτελεσματα κι εχει φυγει. Τι σημαίνει αυτο στην πραξη ομως ; Οτι ο εκαστοτε προπονητης ειναι υπο ασφυκτικη πιεση ενω εμεις απο την εξεδρα βλεπουμε τα πραγματα πιο χαλαρα και ψυχραιμα. Ειναι ευκολο να λες "βαλε πεντε 18χρονα στην ενδεκαδα" οταν δεν διακυβεύεται η δουλειά σου , τα χρηματα σου , η οικογενεια σου. Στην τελικη τι εχουμε να χασουμε , το πολυ να τσακωθουμε μεταξυ μας οπως γινεται (παλι) εδω μεσα στις τελευταιες σελιδες. Ο προπονητης ομως εχει ευθυνη με επιπτωσεις.
Να ξεκαθαρίσω ότι μιλάμε φίλε μου και οι δυο μας θέλουμε και έχουμε τον ίδιο στόχο . Μια ομάδα η οποία θα μας δίνει χαρά όταν παίζει και θα είναι ομάδα και όχι τσίρκο για λίγες παραστάσεις .Ήδη ο μέσος όρος ηλικίας έπεσε κατά πολύ . Αυτό για εμένα είναι πολύ σημαντικό γιατί υπάρχουν παίκτες με όρεξη για μπάλα και όχι κορεσμένοι . Μιλάς για πραγματικότητα ,της Ελλάδας εννοείς που θέλει αποτελέσματα εδώ και τώρα .Και ναι δεν γίνεται να βάλει πέντε 18χρονα μαζί αμέσως και το ξέρει πολύ καλά ο Μεντι γιατί ο ίδιος το είπε , ''Θέλουμε πρωτάθλημα για τα 100 χρόνια μας '' .
 

DayStalker

Σπουδαίος
Εγγρ.
22 Φεβ 2020
Μηνύματα
3.644
Like
7.734
Πόντοι
2.306
Να ξεκαθαρίσω ότι μιλάμε φίλε μου και οι δυο μας θέλουμε και έχουμε τον ίδιο στόχο . Μια ομάδα η οποία θα μας δίνει χαρά όταν παίζει και θα είναι ομάδα και όχι τσίρκο για λίγες παραστάσεις .Ήδη ο μέσος όρος ηλικίας έπεσε κατά πολύ . Αυτό για εμένα είναι πολύ σημαντικό γιατί υπάρχουν παίκτες με όρεξη για μπάλα και όχι κορεσμένοι . Μιλάς για πραγματικότητα ,της Ελλάδας εννοείς που θέλει αποτελέσματα εδώ και τώρα .Και ναι δεν γίνεται να βάλει πέντε 18χρονα μαζί αμέσως και το ξέρει πολύ καλά ο Μεντι γιατί ο ίδιος το είπε , ''Θέλουμε πρωτάθλημα για τα 100 χρόνια μας '' .
Γιατί αυτό του είπαν. Αν του έλεγαν "στ αρχιδια μας το πρωτάθλημα , φτιαξε κορμο για τα επομενα 10 χρονια" θα εκανε αυτο.
Αλλά ξέρουμε όλοι οτι αυτο δεν υφισταται σε καμια περιπτωση. Ακομα κι αν βγει καποιος παιχτης , θα πουληθεί παραυτα με το που παιξει ενα εξαμηνο , όπως πουληθηκε ο Ρετσος, ο Τσιμικας , ο Μητρογλου , ο Μανωλας...Ή στα πιο προσφατα ο Κουλιερακης και ο Ιωαννιδης που παιρνει σειρα.
Πάνε πια οι εποχές με σημαίες τυπου Τζολε. Σημερα ο Τζολε θα ειχε πουληθεί τον πρώτο ή το δευτερο μαξ χρονο.
Συνεπως , εμενα ως οπαδό , πλεον δε με νοιάζει. Δε με νοιάζει αν ο χοντρος θα βγαλει λεφτα απ τον Εσσε , τον Πιρολα , τον Βελντε ή τον Μουζακιτη , τον Μπακουλα και τον Παπακανελλο. Δε μου καιγεται καρφακι. Ουτε νιωθω καμμία υπερηφανεια για το αν ειναι καποιος απο τις ακαδημιες μας ή οχι εφοσον δεν παιζει στον Ολυμπιακο.
Έκαναν το ποδόσφαιρο αναλώσιμο , αναγκαστικα θα το βλεπουμε ως τετοιο. Μονο η φανέλα και οι οπαδοι εχουν ακομα αξια.
 

White Othellos

Σεβαστός
Εγγρ.
3 Ιουν 2022
Μηνύματα
1.798
Κριτικές
9
Like
7.576
Πόντοι
2.036
Γιατί αυτό του είπαν. Αν του έλεγαν "στ αρχιδια μας το πρωτάθλημα , φτιαξε κορμο για τα επομενα 10 χρονια" θα εκανε αυτο.
Αλλά ξέρουμε όλοι οτι αυτο δεν υφισταται σε καμια περιπτωση. Ακομα κι αν βγει καποιος παιχτης , θα πουληθεί παραυτα με το που παιξει ενα εξαμηνο , όπως πουληθηκε ο Ρετσος, ο Τσιμικας , ο Μητρογλου , ο Μανωλας...Ή στα πιο προσφατα ο Κουλιερακης και ο Ιωαννιδης που παιρνει σειρα.
Πάνε πια οι εποχές με σημαίες τυπου Τζολε. Σημερα ο Τζολε θα ειχε πουληθεί τον πρώτο ή το δευτερο μαξ χρονο.
Συνεπως , εμενα ως οπαδό , πλεον δε με νοιάζει. Δε με νοιάζει αν ο χοντρος θα βγαλει λεφτα απ τον Εσσε , τον Πιρολα , τον Βελντε ή τον Μουζακιτη , τον Μπακουλα και τον Παπακανελλο. Δε μου καιγεται καρφακι. Ουτε νιωθω καμμία υπερηφανεια για το αν ειναι καποιος απο τις ακαδημιες μας ή οχι εφοσον δεν παιζει στον Ολυμπιακο.
Έκαναν το ποδόσφαιρο αναλώσιμο , αναγκαστικα θα το βλεπουμε ως τετοιο. Μονο η φανέλα και οι οπαδοι εχουν ακομα αξια.
Σωστή η τοποθέτηση σου ,εν αναμονή και βλέπουμε .
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom