Athens Queens Strip Club (Χαϊδάρι)

Hot
 
6.7 (157)
246571 0 6 14

Βαθμολογίες αξιολογητών

157 κριτικές
Γενική βαθμολογία
 
6.7
Εμφάνιση κοριτσιών
 
7.1(157)
Χορός κοριτσιών/shows (πίστα)
 
6.4(157)
Χορός κοριτσιών (privé)
 
6.0(157)
Χώρος
 
6.8(157)
Μουσική
 
6.9(157)
Ποιότητα ποτών
 
6.6(157)
Εξυπηρέτηση προσωπικού
 
7.2(157)
Σχέση αξίας/κόστους
 
6.8(157)
Έχεις ήδη λογαριασμό; ή Δημιουργία λογαριασμού
Πίσω στην καταχώριση
157 αποτελέσματα - εμφανίζονται 61 - 70
« 1 ... 5 6 7 8 9 ... »
Διάταξη
Γενική βαθμολογία
 
8.3
Εμφάνιση κοριτσιών
 
9.0
Χορός κοριτσιών/shows (πίστα)
 
8.0
Χορός κοριτσιών (privé)
 
8.0
Χώρος
 
7.0
Μουσική
 
8.0
Ποιότητα ποτών
 
8.0
Εξυπηρέτηση προσωπικού
 
9.0
Σχέση αξίας/κόστους
 
9.0
Μετά από έξοδο με μικτή παρέα ένα παλιο στανταράκι με έστησε οπότε στο δρόμο της επιστροφής στάμάτησα για πρώτη φορά στο athens
Αρκετό κόσμο αλλά είχε και μερικά άδεια τραπέζια . από ποτό πήρα μπύρα αλλά είχε μόνο alfa 10e χωρις κουπόνι
Κοπέλες πάνω από 20 σίγουρα (35σύμφωνα με τον Dj αλλά δεν τις μέτρησα )
συνεχείς χοροί στην πίστα και μερικές να κάνουν εντυπωσιακά ακροβατικά στο στύλο. μουσική αρκετά καλή αλλα ο dj καταντάει κουραστικος με τις ατάκες του
Απόλαυσα το σόου Ιννας-Τεο σε θέμα νοσοκόμα . Πραγματικά ο τεό πουτσαράς και η ίννα κορμάρα ατελέιωτη . πανέμορφη και γυμνασμένη φουλ , απιστευτο κορμι αξίζει να το δείτε.
Πηρα 5 χορους :
Ροξάνα: αδένατη πολύ καλό σώμα και χωρό αλλα σχεδόν ανυπαρκτο στήθος
Λίζα (νομιζω ) μελαχρινή ψηλή με τατου στο μπόυτι πολυ καλο χορο
Μαρριάνα Ξανθιά με ολόσωμο κ κορμάκι . πραγματική γυναικάρα ψηλή κωλάρα μπουτάρες μου θύμισε παμελα αντερσον χωρις το πλαστικο βυζί στο baywatch. βιαστικος χορός.
Τόνα όμορφο κορμι γεμάτη τατουάζ χείλη φουσκωμένα . καλος χωρός αλλα βιαστικος επίσης
Σοφία . Πετίτ σωματάκι καλίγγραμμο απιστευτα γοητευτική μικρο στήθος. προσοχή ερωτευσιμο μαναρακι καλό χωρί αλλα δεν έβγαλε σουτιέν. στο κούνημα της καταφερε να με κάνει να χύσω πραγμα που δεν το περιμενα .
Πριβέ χορο δε δοκιμασα αλλα πιστευω δεν αξιζει καλυτερα 8 απλοι χοροι .
G
Εγγραφή:
Μηνύματα:
Κριτικές:
Likes:
0
Πόντοι:
0
Ανάφερε αυτήν την κριτική
review reaction 1 MindBlown, ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΑΣΠΑΡΗΣ, nick9x και 4 άλλα μέλη
Σχόλια (0) |
Γενική βαθμολογία
 
7.5
Εμφάνιση κοριτσιών
 
7.0
Χορός κοριτσιών/shows (πίστα)
 
6.0
Χορός κοριτσιών (privé)
 
6.0
Χώρος
 
8.0
Μουσική
 
9.0
Ποιότητα ποτών
 
9.0
Εξυπηρέτηση προσωπικού
 
9.0
Σχέση αξίας/κόστους
 
7.0
Νέος στο σάιτ , αν και πολύ παλιός στο άθλημα(25 περίπου χρόνια), αποφάσισα να γράψω κριτική για το μαγαζί: 1ον γιατί το επισκέπτομαι συχνά όντας κάτοικος χαιδαρίου και 2ον γιατί δυστυχώς αν και φαν των κωλόμπαρων δεν υπάρχει δυνατότητα να γράψει κάποιος κριτική για αυτά στο σάιτ (μακάρι να υπάρξει στο μέλλον).
Το μαγαζί αρκετά ευρύχωρο, η ποιότητα των ποτών άριστη αλλά ο χοροί στην πίστα θα έλεγα μάλλον μέτριοι εώς αδιάφοροι...Money Mouth
Θα περιοριστώ στο θέμα των ποτών, μιας και χορούς παίρνω πολύ σπάνια -όντας φαν της καλής παρέας και συζήτησης-.
Νομιίζω πως η σχέση κόστους (γυναικείων) ποτών και διάρκεις της παρέας των κοριτσιών είναι μάλλον μέτρια και σε πολλές περιπτώσεις αγγίζει τα όρια της κοροιδίας. Παρ'όλα αυτά υπάρχουν ορισμένες κοπέλες οι οποίες ξεχωρίζουν για την εντιμότητα και την ευφράδεια λόγου τους.
Το ΤΟΠ 5 που έχω ξεχωρίσει εδώ και καιρό, και που απολαμβάνω την παρέα τους (για διαφορετικούς λόγους η κάθε μια) έχει ως εξής:

1) Τατιάνα
2) Εβίτα
3) Όλγα
4) Αλέξια
5) Πάολα

Για χορούς δεν έχω ιδιαίτερη άποψη , αλλά νομίζω πως όλες οι προαναφερθείσες κινούνται σε ικανοποιητικά επίπεδα.
Καλή συνέχεια συναγωνιστές!! Ναι!Ναι!Ναι!
Μέλος
Εγγραφή:
5 Ιουλ 2018
Μηνύματα:
Κριτικές:
1
Likes:
15
Πόντοι:
0
Ανάφερε αυτήν την κριτική
review reaction 1 MindBlown, Dirty69, ThE και 2 άλλα μέλη
Σχόλια (5) |
Γενική βαθμολογία
 
7.7
Εμφάνιση κοριτσιών
 
8.0
Χορός κοριτσιών/shows (πίστα)
 
6.0
Χορός κοριτσιών (privé)
 
8.0
Χώρος
 
7.0
Μουσική
 
10.0
Ποιότητα ποτών
 
7.0
Εξυπηρέτηση προσωπικού
 
9.0
Σχέση αξίας/κόστους
 
8.0
Για αρχή θέλω να ζητήσω συγνώμη από τα μέλη διότι ως τακτικός πελάτης στο εν λόγω ίδρυμα δεν έχω φιλοτιμηθεί να γράψω κριτική όλο αυτό τον καιρό.

Θα αναφερθώ στην τελευταία επίσκεψη: Ξημερώματα Τρίτης η ώρα είχε πάει 3:30πμ, με έβρισκε γυρίζοντας από γενέθλιο πάρτι φίλου. Βαρεμάρα,αϋπνία, μοναξιά και ψιλοσηκωμαρες μού καρφώνεται η ιδέα να πάω για μια γρήγορη καταδρομική στο εν λόγω μαγαζί . Ξεπαρκαρω και βουρ προς τα δυτικά προάστια.

Φθάνοντας γύρω στης 4:00πμ παρκάρω στο στενό απέναντι από την είσοδο, ένα χαμηλόφωνο "καλημέρα" στον ευγενικό θυρωρό-κλητηρα και ανοίγω τη πόρτα του στριπτιζοθεάτρου. Λίγος κόσμος, 3 παρέες ξεμπαρκων νεαρών αρρένων που μετρούσαν το χαρτζιλίκι τους, 2 κουρασμένοι μεσήλικες και άλλοι τόσοι αριθμητικά διασκορπισμένοι πέριξ της πίστας. Μάλιστα συνέβη ένα περιστατικό όταν ένας από μια παρέα νέων ήταν αρκετά τυφλά που ανέβηκε στην πίστα και ο DJ διέκοψε τη μουσική προβαινοντας σε παρατήρηση η οποία εισακούστηκε αμέσως από τον μεθυσμένο νεαρό.
Με τα πολλά με καθίζουν στους ωραίους καναπέδες απέναντι από την πίστα παραγγέλνω το ποτάκι μου και ρίχνω κλεφτές ματιές να αναγνωρίσω γνώριμα προσωπάκια.

Ίσως ο χαμηλός φωτισμός, η καθημερινή που αρκετές έχουν άδεια ή ακόμα και η πολύμηνη αποχή μου δεν με άφησαν να εντοπίσω τις "φίλες"μου. Δεν παίρναει 5λεπτο αισθάνομαι το πρώτο χάδι στο κεφάλι μου. Λέω μέσα μου:"εδώ είμαστε!". Γυρνάω και βλέπω μια κορασίδα γύρω στα 25-30ετη, Ουκρανή, μετρίου αναστηματος με μικρό στήθος, ξανθιά με ανταύγειες η οποία συστήθηκε ως Βίκυ. Κερνάω 2 ποτάκια λέμε τις βλακειουλες μας και πάμε για 2 απλους χορούς.
Δεν τρελάθηκα παρά τις φιλότιμες προσπάθειες της. Μου ζήτησε να συνεχίσουμε στο τραπέζι αλλά αρνήθηκα ευγενικά.

Γυρίζω στη βάση μου (τραπέζι) όπου είχε ξεκινήσει χορό στην πίστα η Βικτόρια. Μια επίσης Ουκρανή, λίγο ψιλό νταρντάνα στο σκαρί,καρέ ξανθό μαλλί, μικρα βυζάκια-λεμονακια αλλά για μένα ωραία κολάρα (για πολλά χαστουκακια). Έρωτας

Λίγο μετά το σόου ήρθε στο τραπέζι μου (δεν την προσκάλεσα αλλά το λάγνο βλέμμα μου και τα καρφώματα που μου έριχνε στην πίστα μαρτυρουσε ποιος ήταν ο επόμενος στόχος της).Σίγουρα δόθηκαν διαπιστευτήρια για το άτομο μου από την φίλη της Βίκυ διότι με χαιρέτησε με το όνομα μου, μόλις κάθισε δίπλα μου. Κίνηση ρουα ματ όπου με αγκάλιασε σχεδόν με καβάλησε και άρχισε να δαγκώνει αισθησιακά το αυτί μου. Κέρασα 2 ποτάκια απανωτά και έγινε παιχνίδι χαϊδεματος & γουτσου-γουτσου . Ήταν ζεστή,διαχυτικη αλλά μέσα μου ήξερα πως ήταν ένα γλυκό πληρωμένο ψέματα που απλά ευχαριστιόμουν τη στιγμή.
Η συνέχεια ήταν διπλός χορός με τον οποίο αν δεν άνοιγαν τα φώτα του μαγαζιού για να κλείσουν παίζει να συνέχιζα prive.
Με ευχαρίστησε με ένα σταυρωτό φιλί στα μάγουλα και αποχώρησα με μια γλυκιά καυλα.

Συμπερασματα:
- Οι δυο κοπέλες παρότι που έχουν αναφερθεί σε άλλες κριτικές ήταν η πρώτη φορά που τις δοκίμασα αν και έχω πάει αρκετές φορές στο μαγαζί. Θα έβαζα 6/10 & 8/10 αντίστοιχα στους χορους και 9/10στα σοσιαλ+ευγένεια.

-Κερνάω ποτά (κακώς βέβαια) διότι πάω μόνος ορισμένες φορές ενώ γουστάρω λίγο τα πονηρά χαδάκια και τα σαλιαρίσματα πριν τους χορούς. Γενικά δεν θα σας το συνιστούσα διότι είναι κοροϊδία η σχέση τιμής/διαρκεια παρέας.

-Πηγαιντε διαβασμένοι για τον βαθμό επικινδυνότητας όπως έχει παραθέσει συνάδελφος σε προηγούμενες κριτικές διότι η εμπειρία μου ως ένας πελάτης που ξοδεύει, μού έδειξε πως κάποιες δεν προσφέρουν τόσα όσα οι υπόλοιπες. Αγγίζουν τα όρια αχαριστίας και γαϊδούριας (ονόματα δεν λέω διότι είναι προσωπική άποψη)

-Προσωπικό διακριτικό, φιλικό και ευχαριστο. Ποτά αν και δεν είμαι το πρώτο ποτήρι τα θεωρώ καθαρά χωρίς παρενέργειες. Χώρος καλός, εξαιρετικό σημείο για εύκολη πρόσβαση και άνετο πάρκινγκ.

Αυτά από εμένα και καλες στριπτιζοπεριπέτειες (και ας είναι πεταμένα λεφτά όπως είχα γράψει σε παλαιότερο σχόλιο μου) Ματάκι
christos_021187
Ενεργό Μέλος
Εγγραφή:
30 Δεκ 2016
Μηνύματα:
Κριτικές:
8
Likes:
1.454
Πόντοι:
486
Ανάφερε αυτήν την κριτική
review reaction 1 tsitsibirdis, prontifix, Slimreaper και 1 ακόμα μέλος
Σχόλια (5) |
Γενική βαθμολογία
 
6.3
Εμφάνιση κοριτσιών
 
7.0
Χορός κοριτσιών/shows (πίστα)
 
6.0
Χορός κοριτσιών (privé)
 
6.0
Χώρος
 
6.0
Μουσική
 
6.0
Ποιότητα ποτών
 
6.0
Εξυπηρέτηση προσωπικού
 
6.0
Σχέση αξίας/κόστους
 
7.0
Έχω επισκεφτεί αρκετές φορές το μαγαζί αλλά είχα καιρό να περάσω και είπα να κάνω μία επίσκεψη...
Να σημειώσω πως έχει και αυτό όπως και κάποια άλλα προσφορές και μάλιστα είχα πρόσκληση αλλά την είχα ξεχάσει δυστυχώς στο σπίτι...Με αποτέλεσμα να πληρώσω το ποτό κανονικά στα 10 ευρώ...Αν φυσικά έχετε κουπόνι είναι 10 ευρώ το ποτό σας και δύο απλοί χοροί...Έχει κάποιους νεαρούς στο Γκάζι που μοιράζουν προσκλήσεις...Αν τυχόν βρεθείτε και πάρετε κάποια μην την ξεχάσετε,συμφέρει...!!!!
Παρόλο ότι ήταν καθημερινή,ξημερώματα Πέμπτης μίας και πήγα κατά τις 02:00 το μαγαζί είχε αρκετό κόσμο,προφανώς είχαν κουπόνια τα παιδιά...ΚουλΚουλΚουλ
Η τιμολογιακή πολιτική είναι 10 ευρώ το ποτό,ο απλός χορός 5 ευρώ,πριβέ απλό 30 ευρώ και 60 ευρώ το σπέσιαλ πριβέ...Σοου έχει αρκετά και τις καθημερινές...Είναι και η ίνα με τον τεό αλλά και άλλα λεσβιακά...Χθες ήταν η ίνα και ο τέο αλλά έφυγα σύντομα και δεν γνωρίζω αν ανέβηκαν πιο μετά...

Πάμε τώρα στο ρόστερ...
Μικαέλα,μελαχρινή καλλίγραμμη γκόμενα με σπαστό μαλλι.Όμορφη παρουσία με καλό χορό στον στύλο...
Σάντρα,μελαχρινή πιο γεμάτη κοπέλα χωρίς κάτι ιδιαίτερο ως προς την εμφάνιση...
Ναταλι,μελαχρινή ψιλοκρύα γενικά,απόμακρη...Λεπτό κορμί με λευκή επιδερμίδα...
Μαριάννα,ξανθιά ωραία παρουσία,ντυμένη στα λευκά...Αν δεν κάνω λάθος έχει εργαστεί στο μούσσες πιο παλιά...
Μάγια,ωραίο σώμα ψιλονταρντάνα θα την έλεγα όχι γεμάτη αλλά σχετικά τσουπωτή...Σέξυ μελαχρινή με ωραίο κόκκινο ολόσωμο κορμάκι!
Βίκυ,ξανθιά αδιάφορη παρουσία με μαύρα εσώρουχα...Το μόνο που μου είπε όταν με πλησίασε ήταν αν θέλω χορό...Φυσικά απορρίφθηκε με ευγενικό πάντα τρόπο....
Πάολα,μελαχρινή με ωραίο σώμα και σέξυ χορό πάνω στον στύλο και την πίστα με παιχνίδια στα πρωτοτράπεζα...
Σόνια,μιλφ με πρυπηρεσια στο σταρ...Έχει καιρό εδώ,είναι τίμια στις υπηρεσίες της...
Και κάποιες ακόμη που δεν προσέγγισαν στο τραπέζι...
Να σημειώσω πως το κλείσιμο αρκετών ιδρυμάτων όπως του σινς και κάποιων ακόμη έχει δημιουργήσει "μάζωξη" σε άλλα ιδρύματα που μέσα σε αυτά είναι και το Άθενς όπου αναφερόμαστε...Αρκετές μεταγραφές από άλλα καταστήματα διέκρινα χθες και χωρίς πλήρη εικόνα καθώς ήταν καθημερινή...

Η βαθμολογία "κυμαίνεται" στο 6 με 7 καθώς υπάρχουν περιθώρια βελτίωσης...

Επίσης χθες το βράδυ μετά από το Άθενς έκανα πέρασμα σε casa babylon και Caisa όπου με διαφορά το Άθενς είχε τον πιο πολύ κόσμο καθώς στα άλλα δύο ήμουν σχεδόν ο "μοναδικός" πελάτης...Με συγχωρείτε για το off topic απλά αναφέρομαι συγκριτικά...
Αυτά απο εδώ κατά τη χθεσινή μου επίσκεψη...
ΒΑΣΙΛΗΣ ΜΠΑΡΟΥΧΟΣ
Τιμημένος
Εγγραφή:
31 Δεκ 2012
Μηνύματα:
Κριτικές:
754
Likes:
52.740
Πόντοι:
37.612
Ανάφερε αυτήν την κριτική
review reaction 1 dourosladers, Kerveras, LITHOS 77 και 26 άλλα μέλη
Σχόλια (0) |
Γενική βαθμολογία
 
8.0
Εμφάνιση κοριτσιών
 
8.0
Χορός κοριτσιών/shows (πίστα)
 
9.0
Χορός κοριτσιών (privé)
 
7.0
Χώρος
 
8.0
Μουσική
 
10.0
Ποιότητα ποτών
 
5.0
Εξυπηρέτηση προσωπικού
 
7.0
Σχέση αξίας/κόστους
 
10.0
Συνεχίζοντας τις επισκέψεις στο φανταστικό στριπο-ίδρυμα της Λεωφ. Αθηνών 250, θα προσπαθήσω να τολμήσω μια νέα κατάταξη επικινδυνότητας των κοριτσιών του, σε ανανέωση παλαιότερης κριτικής μου... Μεγάλο χαμόγελο

Επαναλαμβάνω πάλι ότι η παρακάτω κατάταξη δεν γίνεται με βάση την εξωτερική εμφάνιση των κοριτσιών, το χαρακτήρα τους ή τις υπηρεσίες τους, αλλά μόνο μέ βάση την ευκολία με την οποία μπορούν να αποσπάσουν χρήματα από τους πελάτες, ιδιαίτερα αν αυτά είναι πολλά και τους περισσεύουν (ακόμη και σήμερα υπάρχουν τέτοιοι πελάτες) και καλά κάνουν κατά τη γνώμη μου... Μεγάλο χαμόγελο

...αυτές οι κοπέλες που έχουν τον τρόπο να μας "γδύνουν" ευκολότερα είναι και οι περισσότερο επικίνδυνες και συνάμα οι περισσότερο επαγγελματίες.

Κατά τη γνώμη μου και χωρίς να θέλω να αδικήσω κάποια κοπέλα, η ανανεωμένη κατάταξη επικινδυνότητας έχει ως εξής:

1. Εβίτα (πολύ υψηλός κίνδυνος)
2. Ρεμπέκα
3. Μαρί
4. Άσλευ
5. Εύα
6. Πάολα (υψηλός κίνδυνος)
7. Αλέξια
8. Βικτώρια
9. Σόνια
10. Εβελίνα
11. Σοφία (μεσαίος κίνδυνος)
12. Κριστάλ
13. Όλγα
14. Νικόλ
15. Ροκσάνα
16. Μαριάννα
17. Λάουρα
18. Μάϊρα
19. Μάγια
20. Χριστίνα
21. Λίζα
22. Καρίνα
23. Τζούλια
24. Νατάσα (χαμηλός κίνδυνος)
25. Νταϊάνα
26. Νάσα
27. Μικαέλα
28. Σάρα
29. Σαμίρα (πολύ χαμηλός κίνδυνος)
30. Βαλέρια
31. Λυδία
32. Τζιοβανίνα
33. Άννα

Υπάρχουν και λίγες ακόμη για τις οποίες δεν έχω προσωπική άποψη, οπότε δεν τις συμπεριέλαβα στη κατάταξη, όπως και 2 τελείως καινούργιες, οι οποίες "λογικά" θα είναι σχετικά χαμηλού ή πολύ χαμηλού κινδύνου... Χμμμ;

Θα ήθελα επίσης να σημειώσω ότι όλες οι κοπέλες είναι ιδιαίτερα ευγενικές και καθόλου πιεστικές με τους πελάτες και αξίζουν συγχαρητήρια στο μαγαζί για αυτό!!! Ναι!

Θα τολμήσω τώρα μια κατάταξη καλύτερου χορού στην πίστα (top 10), τελείως υποκειμενικά και ζητώ συγνώμη αν αδικήσω κάποιες κοπέλες (τις περισσότερες μάλλον):

1. Μαρί
2. Σοφία
3. Εύα
4. Μαριάννα
5. Αλέξια
6. Εβελίνα
7. Ροκσάνα
8. Κριστάλ
9. Λίζα
10. Χριστίνα

Καλή στριποσυνέχεια άρχοντες και Καλή Ανάσταση! Καπέλο

Ημερομηνία Επίσκεψης

Ημερομηνία επίσκεψης
Μαρτίου 31, 2018
giannos69
Ανώτερος
Εγγραφή:
13 Αυγ 2010
Μηνύματα:
Κριτικές:
83
Likes:
2.154
Πόντοι:
5.580
Ανάφερε αυτήν την κριτική
review reaction 1 ΒΑΣΙΛΗΣ ΜΠΑΡΟΥΧΟΣ, nick9x, STAVROS6969 και 10 άλλα μέλη
Σχόλια (7) |
Γενική βαθμολογία
 
7.9
Εμφάνιση κοριτσιών
 
8.0
Χορός κοριτσιών/shows (πίστα)
 
8.0
Χορός κοριτσιών (privé)
 
5.0
Χώρος
 
8.0
Μουσική
 
8.0
Ποιότητα ποτών
 
8.0
Εξυπηρέτηση προσωπικού
 
9.0
Σχέση αξίας/κόστους
 
9.0
Όπως διαλαλούσε και ο μεγάλος άρνολντ στον terminator "I am back" και φυσικά δεν θα μπορούσα να συνδυάσω την επιστροφή μου στην δράση με άλλο μαγαζί από αυτό που μας μεγάλωσε. Θα παρακάμψω τα διαδικαστικά πέρι παρκινγκ, χώρου κλπ, μιας και θεωρώ αδύνατον να μην γνωρίζει και ο τελευταίος κάτοικος της Αθήνας πλέον για αυτόν τον ναό του στριπτίζ.

Τα ευχάριστα νέα που με περίμεναν όταν πέρασα την είσοδο και κάθισα να απολαύσω το ποτάκι μου ήταν ότι οι τιμές για τα πριβέ ματσάρισαν τις αντίστοιχες του Γκόλντεν, ΑΜΗΝ παναγία μου, πόσες φορές είχα ευχηθεί να γίνει κάτι τέτοιο η καρδούλα μου το ξέρει. Κατά τα άλλα τα σόου του μαγαζιού παραμένουν ίδια.

Στα του ρόστερ τώρα, βρήκα αρκετές παλιές γνωστές και κάποιες καινούριες παρουσίες που τις τίμησα και με τίμησαν. Έχουμε λοιπόν:

1)Εύα, η μεγάλη μου καψούρα η οποία επέστρεψε γιατί δεν βρήκε εταιρία να την υποστηρίξει να πάει Ισραήλ όπως μου πε, να πω και εγώ με την σειρά μου ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλες αυτές τις εταιρίες που την χίωσαν και γύρισε Ελλάδα. Μινιόν πιπινάκι, με ανύπαρκτο στήθος μεν αλλά μια ρώγα που ανταποκρίνεται σε χρόνο ρεκόρ και αργό αισθησιακό χορό που επιδιώκει την επαφή με το εργαλείο του πελάτη. Το κακό της είναι ότι οι χοροί της αρκετές φορές είναι γρήγοροι και σε αφήνουν με την καύλα στην μέση.

2)Σοφία, έτερο πιπινάκι, πανέμορφη, γλυκήτατη, με υπέροχο σώμα, αλλά όχι πολλά πολλά. Για όσους ερωτεύονται εύκολα και θέλουν να το παίζουν ιππότες καλύτερα να την αποφύγουν!!

3)Μαρι, μελαχρινο σκυλι του πολεμου, ο ορισμός της γυναίκας, φανταστική στον χορό, αλλά σπάνια θα την πετύχετε διαθέσιμη μιας και κατά 99,9% θα την έχουν αρπάξει και θα την κερνάνε ποτέ με το τσουβάλι

4)Εβίτα, άλλο γνωστό σκυλί, ψηλή, εντυπωσιακή και άκρως φιλική και προσιτή στον πελάτη. Δυστυχώς στην περίπτωσή της ισχύουν τα ίδια δεδομένα με την Μαρι, άμα πάτε για αυτήν στο μαγαζί κάντε καλού κακού ένα τάμα να την πετύχετε διαθέσιμη έστω και για 10 λεπτά

5)Πάολα, γνωστή από το γκόλντεν και το κινκυ, μου φάνηκε ότι πήρε κάποια κιλά, αλλά παραμένει εντυπωσιακή και φλογερή. Περιοριστείτε σε κάναν χορό μαζί της και θα είστε οκ.

6)Μάγια, πιπινάκι, φίλη της πάολα, με ζουμερό κωλαράκι και χαριτωμένο προσωπάκι. Δεν την δοκίμασα για χορό καθώς οι αναμνήσεις μου από όταν ήταν στο γκόλντεν δεν ήταν και οι καλύτερες.

7)Μάιρα, γλυκούλα και φιλική σαν άνθρωπος και με το πιο απαλό δέρμα που θα χαιδέψετε ποτέ στην ζωή σας, αλλά ουσιαστικά μόνο αυτό θα πληρώσετε για αυτήν, δέρμα βελούδο και χορό κομοδίνο!!

8)Νικόλ, πιπινάκι μινιον με όχι και τόσο εντυπωσιακά χαρακτηριστικά αλλά τίμια στον χορό. Δεκτική σε φιλιά και χάδια τα οποία και ανταποδίδει

9)Λίζα, (αχ λίζα), μολδαβέζα νταρντάνα με εντυπωσιακά προσόντα και piercing στις ρώγες. Το "αχ" πάει γιατί μου θύμισε μία Λίζα μολδαβέζα που είχα ερωτευτεί πριν έναν χρόνο. Η αλήθεια είναι ότι αυτή δεν κατάφερε να με κάνει να την ερωτευτώ, αλλά είναι αρκετά καλή στον χορό.

10)Τζιοβανίνα, μιλφ με ψεύτικα βυζιά, αιώνια παρουσία στον χώρο. Δεν είναι του γούστου μου αλλά την αναφέρω.

11)Καρίνα/Κορίνα, ένα από τα δύο, τρελοκομείο που ρίχνεις ζάρια για το πως θα την πετύχεις κάθε βράδυ. Εγώ θα την απέφευγα μέχρι να πεθάνω!!

12)Ρωξάνα, ψηλή και εντυπωσιακή με αρκετά καλό χορό, το κακό της για μένα είναι ότι η φάτσα της φέρνει σε τραβέλι και με ξεκαυλώνει.

Γνώρισα και δύο νεαρούλες που ήταν καινούριες στο μαγαζί αλλά δεν θυμάμαι τα ονόματά τους, θυμάμαι όμως ότι ήταν αρκετά πρόσχαρες και γλυκούλες για τους λάτρεις των πιπινιών. Υπήρχαν προφανώς και άλλες κοπέλες αλλά για να τις γνωρίσεις όλες πρέπει να πας στο μαγαζί από τις 12 μέχρι τις 6 που θα κλείσει!!

Αυτά και καλή συνέχεια στον αγώνα μας!!
Ενεργό Μέλος
Εγγραφή:
6 Ιουν 2017
Μηνύματα:
Κριτικές:
10
Likes:
614
Πόντοι:
311
Ανάφερε αυτήν την κριτική
review reaction 1 MindBlown, STAVROS6969, Farinos και 7 άλλα μέλη
Σχόλια (4) |
Γενική βαθμολογία
 
8.3
Εμφάνιση κοριτσιών
 
7.0
Χορός κοριτσιών/shows (πίστα)
 
6.0
Χορός κοριτσιών (privé)
 
8.0
Χώρος
 
7.0
Μουσική
 
9.0
Ποιότητα ποτών
 
10.0
Εξυπηρέτηση προσωπικού
 
10.0
Σχέση αξίας/κόστους
 
10.0
Κυριακή βράδυ πριν καθαρά Δευτέρα, επίσκεψη στο Athens με 2 φίλους. Μπήκαμε στο μαγαζί κατά τις 00:30.

Χρησιμοποίησαμε κουπόνι απο Γκάζι με τη προσφορά "10€ ποτό + 2 χορούς". Το μαγαζί είναι δίπλα στο super market AB οπότε ο καθένας μπορεί να χρησιμοποιήσει το πάρκινγκ του ΑΒ καθώς είναι ελεύθερο και το σουπερ μαρκετ κλειστό όμως και γεμάτο να είναι, δεν υπάρχει κάποιο πρόβλημα για παρκάρισμα στη περιοχή.

Όταν μπήκαμε το μαγαζί είχε ήδη μερικό κόσμο. Ο χώρος πολύ μεγάλος, δυστυχώς (και εκεί χάνει τη βαθμολογία στο θέμα του χώρου) υπάρχουν δυο τεράστιες κολώνες στις 2 μπροστινές άκρες της πίστας. Όποιος τύχει να καθήσει γύρω απο αυτές, χάνει όλο το show στη πίστα, ή πρεπει στραβώσει το λαιμό του. Επίσης ο ένας απο τους 2 χώρους για ΑΠΛΟΥΣ χορούς είναι ανοιχτός στη κοινή θέα, αν και στο πίσω μέρος του μαγαζίου, κάποιος γυρνόντας το κεφάλι του βλέπει ότι γίνεται. Για πρίβε υπάρχει ξεχωριστό δωματιάκι. Η εξυπηρέτηση άμεση και ευγενική, οι σερβιτόροι δεν είχαν κάποιο τουπέ ή ύφος και ήταν φιλικοί.

Υπήρχαν 35 κοπέλες σύμφωνα με τον DJ (ο οποίος έκανε αστεία σχόλια καθ'όλη τη διάρκεια), δυστυχώς ξεχωρίζαν 5-6 απο αυτές. Οι εμφανίσεις, με εξαίρεση μερικές παρουσίες ήταν αρκέτα μέτριες.

Οι άπλοι χοροί είναι στα 5€. Μέτα έχω την εντύπωση οτι πάει 40 ο απλός πριβέ και 80 ο σπέσιαλ. Δεν πήρα πριβέ για αυτό και η βαθμολογία.

Γενικώς οι κοπέλες που ερχόντουσαν στο τραπέζι ήταν ευγενικές και δεν κολλάγαν πολύ αν τους έλεγες όχι, ούτε αντιδρούσαν περιέργα.

-Ξεκίνησα με τη Σοφία. Εντυπωσιακά όμορφη κοπέλα, 21 χρονών, υπέροχη αίσθηση του κώλου και κρατάει τον χορό πολύ. Την πήραν και οι υπόλοιποι στο τραπέζι και ήταν όλοι ευχαριστημένοι.

-Στην συνέχεια πήρα το κάραμουνο την Ροξάνα (αν θυμάμαι καλά). Η κοπέλα έχει απίστευτο σώμα, στήθος και πρόσωπο. Την έψαχνα για ώρα για να τη πάρω. Αν και ο χορός δεν ήταν άσχημος, κράτησε πολύ λίγο και με ρωτάει ένα ξερό "1 ή 2", απάντησα εγώ "1", λέει "α" και σηκώνεται επιτόπου και φεύγει. Σίγουρα με παραπάνω λεφτά θα άξιζε αλλά ναι...

Πήρα και άλλες 2 κοπέλες των οποίων τα ονόματα δε θυμάμαι. Οχι, κατι ιδιέταιρο αλλά το τίμησαν το τάληρο.

Κυκλοφορούσε και μια ψηλή, ξανθία, νταρντάνα, μου φάινεται τη λέγαν Μαριάννα. Την είχαν πάρει πολύ για χορούς και από οτι είδα κοιτώντας, πρέπει να άξιζε.

Πήραμε μπύρα (ωστε να μην υπάρχει θέμα ποιότητας) και φέραν νεράκια και ξηροκάρπια, οπότε μια χαρά.

Όσο καθήσαμε παρακολουθήσαμε 2 show. Ένα λεσβιακό με Ίνα και κάποια άλλη κοπέλα της οποιάς το όνομα μου ξεφεύγει και στη συνέχεια Live Sex Show με Ίνα και Τέο με θέμα καμαριέρας. Δυστυχώς λόγω της θέσης του τραπεζιού δεν μπόρεσα να παρακολουθήσω καλά, κανένα από τα 2. Επίσης υπήραν κάποιοι δυνατοί τύποι που έριχναν λεφτά βροχή στις χορεύτριες στη πίστα και κάναν γενικώς ωραίο νταλαβέρι.

Καλές μουσικές επιλογές αλλα κάποιες φορές κοβόταν το κομμάτι πολύ απότομα.

Γενικώς θεωρώ το Athens, από τις καλύτερες επιλογές σε strip club. Μπορείς να περάσεις καλά χώρις να χαλάσεις πολλά λέφτα αλλά ταυτόχρονα δεν βγάζει φτηνιάρικο στυλ και σπαταλάς και περιουσίες αμα έχεις κέφι. Θα μπορούσε να έχει καλύτερο ρόστερ και το μέγαλο μείον είναι αυτές οι 2 τεράστιες κολώνες στα άκρα της πίστας που κόβει όποιους κάθονται απο πίσω και γύρω.
Kashindros
Ενεργό Μέλος
Εγγραφή:
12 Μαϊ 2016
Μηνύματα:
Κριτικές:
10
Likes:
418
Πόντοι:
290
Ανάφερε αυτήν την κριτική
review reaction 1 konstantinos-gko, spyvar, Johny323 και 3 άλλα μέλη
Σχόλια (1) |
Γενική βαθμολογία
 
7.6
Εμφάνιση κοριτσιών
 
7.0
Χορός κοριτσιών/shows (πίστα)
 
7.0
Χορός κοριτσιών (privé)
 
7.0
Χώρος
 
9.0
Μουσική
 
10.0
Ποιότητα ποτών
 
6.0
Εξυπηρέτηση προσωπικού
 
8.0
Σχέση αξίας/κόστους
 
8.0
Δεύτερη επίσκεψη με μπουκαλι στο μαγαζί καθότι η προσφορά είναι πολύ καλή και συμφέρει..(50€ μπουκάλι + 10 χοροι)..πήγα κατά τις 01:00 ..το μαγαζί σχεδόν γεμάτο..και συνέχιζε να γεμίζει..το προσωπικό εξυπηρετικό.. μας βρήκε αμέσως τραπεζι..η μουσική άψογη όπως παντα..το ποτό έτσι κ ετσι..Κεφάλι σε τοίχο! πάμε στους χορούς..πήρα 6 συνολικά..1) Σόνια..μελαχρινή Ρουμάνα φοβερό κορμί κ πολύ καλή επαγγελματιας..δε βιαζοτανε καθόλου.. στενές επαφές το ευχαριστήθηκα..4 χορους μαζί της..2) Σάρα ψηλή ξανθιά..από τι θυμάμαι από Αλβανία καταγωγή.. ωραιο σώμα κ πρόσωπο..καλή στο χορό πολύ αισθησιακή δύο χοροί μαζί της..επίσης έλειπε το μωρό μου η παολα ΈρωταςΈρωτας θα την είχα πάρει..είχε σόου μαρί κ ιννα λεσβιακό..πολύ καλό.. ήταν μια ωραία βραδιά θα ξαναπάω..

Ημερομηνία Επίσκεψης

Ημερομηνία επίσκεψης
Φεβρουαρίου 08, 2018
Ενεργό Μέλος
Εγγραφή:
10 Ιουν 2014
Μηνύματα:
Κριτικές:
10
Likes:
608
Πόντοι:
681
Ανάφερε αυτήν την κριτική
review reaction 1 konstantinos-gko, Slimreaper
Σχόλια (0) |
Γενική βαθμολογία
 
6.4
Εμφάνιση κοριτσιών
 
7.0
Χορός κοριτσιών/shows (πίστα)
 
6.0
Χορός κοριτσιών (privé)
 
6.0
Χώρος
 
8.0
Μουσική
 
9.0
Ποιότητα ποτών
 
4.0
Εξυπηρέτηση προσωπικού
 
5.0
Σχέση αξίας/κόστους
 
7.0
Επισκέφτηκα εχθες το Αθενς με 3 φίλους.. καθότι είναι προσφορά με το μπουκάλι..50€ συν 10 χοροι..το πάρκινγκ ανετο όπως πάντα..η μουσική πολύ καλή..και το ποτό λίγο μπόμπα..το προσωπικό ευγενεστατο και πολύ εξυπηρετικό..Ας πάμε στους χορούς πήρα 4 χορους : α) Βικτόρια: ξανθιά ουκρανεζα πολύ καλό σώμα ωραίο πρόσωπο..ο χορός της σχετικά καλός θα έλεγα..αργή στις κινήσεις της κ πολύ αισθησιακή..β) Σόνια μελαχρινή πολύ ωραίο κομμάτι..δούλευε παλιά στο σταρ και αυτή σε καλό επίπεδο.. πιστεύω ότι μπορεί και καλύτερα. Γ) Μικαέλα Ρουμάνα μελαχρινή με ωραιο κολαρακι.. μέτρια πολυ χρειάζεται βελτίωση.. χοροπηδάει σαν κατσίκι..και τελευταία δ) Μαγια..το παλεύει κάποιες κινήσεις είναι σωστές αλλά χρειάζεται βελτίωση..οι φίλοι μου πήραν τη Σάρα μου είπαν ότι είναι καλή..επίσης υπήρχε σόου ιννα κ Τεό..
Ενεργό Μέλος
Εγγραφή:
10 Ιουν 2014
Μηνύματα:
Κριτικές:
10
Likes:
608
Πόντοι:
681
Ανάφερε αυτήν την κριτική
review reaction 1 giannos69, Johny323, Slimreaper
Σχόλια (3) |
Γενική βαθμολογία
 
5.9
Εμφάνιση κοριτσιών
 
8.0
Χορός κοριτσιών/shows (πίστα)
 
6.0
Χορός κοριτσιών (privé)
 
7.0
Χώρος
 
6.0
Μουσική
 
7.0
Ποιότητα ποτών
 
4.0
Εξυπηρέτηση προσωπικού
 
3.0
Σχέση αξίας/κόστους
 
6.0
Πήγα Πεμπτη , μερα που εχει μια πολυ καλη προσφορα και ισως λογω αυτου έχει και πολυ κοσμο.
Ωστοσο οι κοπελες ειναι πολυ λιγες για τον κοσμο. Εμας μας ηρθανε στα τραπεζι 2 κοπελες μονο! σε διαστημα 2 ωρων.Χμμμ;
Επειδη ειμασταν μονο 2 μας βαλανε σε ενα τραπεζακι λες και ημασταν τιμωρια, μακρια απο την πιστα, σε σημειο που δεν ερχονται κοπελες, συγκεκριμενα στον χωρο κοντα στο μπαρ.
Οταν αδειασε ενα μικρο τραπεζι λιγο πιο μπροστα μας και πηγα να κατσω εκει,αφου δεν εβρισκα και καποιον να ρωτησω. Και ξαφνικα ηρθε ενας παπαρας-σερβιτορος ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΣ και με περισεια αγενειας αρχιζε να φωναζει λεγοντας μου "ΣΤΑ ΜΠΟΥΖΟΥΚΙΑ ΕΤΣΙ ΑΛΛΑΖΕΙΣ ΤΡΑΠΕΖΙ;;"Χμμμ; KAI ΠΗΡΕ ΤΟ ΠΟΤΟ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΠΗΓΕ ΠΙΣΩ ΣΤΟ ΤΡΑΠΕΖΙ ΤΗΣ ΤΙΜΩΡΙΑΣ.Θυμός Μαλιστα με επιπληξε και μου ειπε δεν ντρεπομαι που κανω τετοια γιορτινες μερες, λες και του φωναζα εγω, ενω ηταν ενα βημα πριν το εγκεφαλικο ο τυπας, κ ολοι κοιταζαν εμας.
ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΠΑΝΤΩ ΤΩΡΑ ΜΕΣΩ ΤΟΥ ΣΑΙΤ. "ΒΡΕ ΠΑΝΙΒΛΑΚΑ ΤΕΛΕΙΩΜΕΝΕ ΣΕΡΒΙΤΟΡΕ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΜΑΘΕΙ ΝΑ ΜΙΛΑΣ, ΠΟΥ ΚΟΛΛΑΝΕ ΤΑ ΜΠΟΥΖΟΥΚΙΑ ΡΕ ΜΠΟΥΖΟΥΚΙ????"Μαλακία
Ο συγκεκριμενος είναι γυρω στα 50, με σχετικά πιο μακρια γκριζα μαλλιά και με λιγα κιλακια απο τους αλλους της ηλικίας του. Το λεω ωστε να καταλαβει η διευθυνση ποιος ειναι, γιατι προσωπικα δεν προκειται να καθησω ξανα αν τον δω.
Τα υπολοιπα παιδια ειναι καλά.
Και χρειαζονται πιο πολλες γυναικες.
Κατα τα αλλα ενα σχετικα καλο μαγαζι.

Ημερομηνία Επίσκεψης

Ημερομηνία επίσκεψης
Δεκεμβρίου 28, 2017
MaximusChris
Μέλος
Εγγραφή:
23 Σεπ 2006
Μηνύματα:
Κριτικές:
13
Likes:
555
Πόντοι:
91
Ανάφερε αυτήν την κριτική
review reaction 1 gym freak, zoo@34, sapiosexual
Σχόλια (0) |
157 αποτελέσματα - εμφανίζονται 61 - 70
« 1 ... 5 6 7 8 9 ... »