Athens Queens Strip Club (Χαϊδάρι)

Hot
 
6.7 (157)
246580 0 6 14

Βαθμολογίες αξιολογητών

157 κριτικές
Γενική βαθμολογία
 
6.7
Εμφάνιση κοριτσιών
 
7.1(157)
Χορός κοριτσιών/shows (πίστα)
 
6.4(157)
Χορός κοριτσιών (privé)
 
6.0(157)
Χώρος
 
6.8(157)
Μουσική
 
6.9(157)
Ποιότητα ποτών
 
6.6(157)
Εξυπηρέτηση προσωπικού
 
7.2(157)
Σχέση αξίας/κόστους
 
6.8(157)
Έχεις ήδη λογαριασμό; ή Δημιουργία λογαριασμού
Πίσω στην καταχώριση
157 αποτελέσματα - εμφανίζονται 71 - 80
« 1 ... 6 7 8 9 10 ... »
Διάταξη
Γενική βαθμολογία
 
8.8
Εμφάνιση κοριτσιών
 
9.0
Χορός κοριτσιών/shows (πίστα)
 
9.0
Χορός κοριτσιών (privé)
 
6.0
Χώρος
 
8.0
Μουσική
 
9.0
Ποιότητα ποτών
 
9.0
Εξυπηρέτηση προσωπικού
 
10.0
Σχέση αξίας/κόστους
 
10.0
Ο τίτλος από τις ατάκες του dj.....ο τύπος δε υπάρχει.15 χρόνια που πηγαίνω ρίχνουμε το γελιο.κλεισιμο μπουκάλι με μυν στα 60 ευρώ με το δώρο τις υπόλοιπες μέρες στα 50 με 10 χορούς.6 συνολικά χοροί με δύο στάνταρ Βικτόρια ξανθιά γκομεναρα με ποκυ καλό χορό. Σονια μελαχρινή με τέλειο χορό που μου θύμιζε πολύ μια πρώην μου.χοροι με καλή διάρκεια χωρίς βιασύνη κλπ. Χορός στην πίστα πολύ κακός,σόου ινα-τεο.παρκινγκ πανεύκολο από παπί έως τριαξονικη νταλίκα.μπουκαλακι με πολύ καλα τα ποτά.στα μείον ο πολύς τσιγάροκαπνος θέλει βελτίωση ο εξαερισμος και πολύ πάρα πολύ κόσμο για καθημερινή. Γενικά μια πολύ ωραία βραδιά με ωραίες γυναίκες ( ερωτευτηκα Σονια ναι Έρωτας) και ωραία μουσική. Η απόλυτη σχέση τιμης- κόστους.πριβε η βαθμολογία αυτή γιατί δεν έχω άποψη. Μακάρι να συνεχίσει έτσι το μαγαζί να ξεφεύγουμε που και που. Καλή χρονιά και καλά να περνάτε!
Ενεργό Μέλος
Εγγραφή:
20 Δεκ 2016
Μηνύματα:
Κριτικές:
14
Likes:
510
Πόντοι:
326
Ανάφερε αυτήν την κριτική
review reaction 1 zoo@34, Johny323
Σχόλια (1) |
Γενική βαθμολογία
 
8.4
Εμφάνιση κοριτσιών
 
9.0
Χορός κοριτσιών/shows (πίστα)
 
9.0
Χορός κοριτσιών (privé)
 
8.0
Χώρος
 
8.0
Μουσική
 
10.0
Ποιότητα ποτών
 
9.0
Εξυπηρέτηση προσωπικού
 
6.0
Σχέση αξίας/κόστους
 
9.0
Έχοντας κάνει πολλές επισκέψεις στο φανταστικό αυτό στριπο-ίδρυμα της Λεωφ. Αθηνών 250 (ίσως το περισσότερο αναγνωρίσιμο στο είδος του, ιδιαίτερα για τα ξεχωριστά ερότικ σόου και το υψηλό value for money), θα προσπαθήσω να τολμήσω μια κατάταξη επικινδυνότητας των κοριτσιών του... Μεγάλο χαμόγελο

...αναγνωρίζω βέβαια ότι όλες οι κοπέλες είναι επαγγελματίες και όπως σε όλους τους επαγγελματίες, σκοπός τους είναι - και πρέπει να είναι - η μεγιστοποίηση του κέρδους, τόσο προς όφελός τους όσο και προς όφελος του εργοδότη τους, ιδιαίτερα στο συγκεκριμένο μαγαζί που το αξίζει πραγματικά. Έρωτας

Η παρακάτω κατάταξη δεν γίνεται με βάση την εξωτερική εμφάνιση των κοριτσιών, το χαρακτήρα τους ή τις υπηρεσίες τους, αλλά μόνο μέ βάση την ευκολία με την οποία μπορούν να αποσπάσουν χρήματα από τους πελάτες, ιδιαίτερα αν αυτά είναι πολλά και τους περισσεύουν (ακόμη και σήμερα υπάρχουν τέτοιοι πελάτες) και καλά κάνουν κατά τη γνώμη μου...

...αυτές οι κοπέλες που έχουν τον τρόπο να μας "γδύνουν" ευκολότερα είναι και οι περισσότερο επικίνδυνες και συνάμα οι περισσότερο επαγγελματίες.

Κατά τη γνώμη μου και χωρίς να θέλω να αδικήσω κάποια κοπέλα, η κατάταξη επικινδυνότητας έχει ως εξής:

1. Εβίτα. (Πολύ υψηλός κίνδυνος)
2. Πάολα
3. Μαρί
4. Σόνια. (Υψηλός κίνδυνος)
5. Τατιάνα
6. Βικτώρια
7. Αλέξια. (Μεσαίος κίνδυνος)
8. Νταϊάνα
9. Λάουρα
10. Καρίνα
11. Τζιοβανίνα (Χαμηλός κίνδυνος)
12. Ροξάνα
13. Μάιρα
14. Σοφία. (Πολύ χαμηλός κίνδυνος)
15. Νικόλ
16. Χριστίνα
17. Άννα
18. Μάγια

Υπάρχουν και λίγες ακόμη για τις οποίες δεν έχω προσωπική άποψη, οπότε δεν τις συμπεριέλαβα στη κατάταξη, όπως και 2 τελείως καινούργιες, οι οποίες "λογικά" θα είναι σχετικά χαμηλού ή πολύ χαμηλού κινδύνου...

Βεβαίως, πολύ γρήγορα μπορεί να έλθουν τα κάτω πάνω, αν και το αντίστροφο το βλέπω μάλλον απίθανο...

Θα ήθελα επίσης να σημειώσω ότι όλες οι κοπέλες είναι ιδιαίτερα ευγενικές και καθόλου πιεστικές με τους πελάτες και αξίζουν συγχαρητήρια στο μαγαζί για αυτό!!! Ναι!

Αυτές που έχουν τον τρόπο τους στο να κερδίζουν με ευκολία τα χρήματα των πελατών είναι περισσότερο "επικίνδυνες" για την τσέπη μας από κάποιες άλλες, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι αξίζουν περισσότερο από τις υπόλοιπες λιγότερο "επικίνδυνες" κοπέλες, ούτε φυσικά ότι αξίζουν λιγότερο ή ότι είναι ανήθικο αυτό που κάνουν. Απεναντίας, εγώ τις απολαμβάνω ως περισσότερο επαγγελματίες και μπράβο τους!!! Ναι!

Χαλάλι τα χρήματα (λίγα ή πολλά) που ξοδεύουμε σε τέτοια μαγαζιά φίλοι μου...οι γιατροί να μην μας τα παίρνουν μόνο. Καπέλο

Ημερομηνία Επίσκεψης

Ημερομηνία επίσκεψης
Νοεμβρίου 25, 2017
giannos69
Ανώτερος
Εγγραφή:
13 Αυγ 2010
Μηνύματα:
Κριτικές:
83
Likes:
2.154
Πόντοι:
5.580
Ανάφερε αυτήν την κριτική
review reaction 1 ΒΑΣΙΛΗΣ ΜΠΑΡΟΥΧΟΣ, 22pap, zoo@34 και 10 άλλα μέλη
Σχόλια (11) |
Γενική βαθμολογία
 
8.6
Εμφάνιση κοριτσιών
 
9.0
Χορός κοριτσιών/shows (πίστα)
 
9.0
Χορός κοριτσιών (privé)
 
8.0
Χώρος
 
9.0
Μουσική
 
10.0
Ποιότητα ποτών
 
6.0
Εξυπηρέτηση προσωπικού
 
9.0
Σχέση αξίας/κόστους
 
9.0
5 minut nazad λέγεται το τραγούδι με το οποίο χορεύει η Μαρί, πριν από 5 λεπτά μου ήρθε και εμένα η φλασιά να γράψω κριτική. Θα προσπαθήσω να χωρέσω 8 επισκέψεις σε 1 κριτική.
Μεγάλος πολύ ο χώρος και άνετος, αν και Παρασκευή-Σάββατο γίνεται ο χαμός. Στα θετικά η πολύ μεγάλη πίστα, στα μείον οι 2 κολώνες που ενοχλούν στην ορατότητα της πίστας.
Το προσωπικό ευγενικό και εξυπηρετικό, η μουσική και ο DJ τοπ!!! Δεν υπάρχουν οι ατάκες του Προσκύνημα Προσκύνημα
Η ποιότητα των ποτών πολύ μέτρια εώς κακή... Βάλανε και το 2ο ποτό την παρασκευή-σάββατο στα 10€ για να το αποτελειώσουν το θέμα. Τέλος πάντων, δεν πάω για το ποτό σε αυτά τα μαγαζιά.
Στα των κοριτσιών τώρα, θα ήθελα περισσότερα την Παρασκευή και το Σάββατο, καθημερινές τα πράγματα είναι μια χαρά.
Ακολουθεί υποκειμενικά αντικειμενική ανάλυση του ρόστερ, το οποίο τιμάω με διψήφιο αριθμό (απλών) χορών όποτε πηγαίνω:
- Λάουρα: ξανθιά κορμάρα, απίστευτος χορός στην πίστα , αεροχορός στον καναπέ
- Τατιάνα: ουκρανίδα, πολύ καλός χορός σταθερά
- Σοφία : πιπίνι από ουκρανία, για light καταστάσεις , συνίσταται σε αγαπούληδες
- Μάιρα: καστανόξανθο νεαρό μωρό, απαλό δέρμα αλλά μέτριος χορός
- Άννα: καινούρια γυναικάρα (από ρωσία νομίζω), πολύ καλός χορός
- Βικτώρια: ξανθιά γαλανομάτα κορμάρα από ουκρανία, τι άλλο να ζητήσει κανείς... Πάρα πολύ καλός χορός και στην πίστα και στον καναπέ.
- Σόνια: all the money, Κυρία-τίμια-σταθερή αξία. Αδυναμία μου ο χορός της στην πίστα με reverse βήματα, άριστη και στον απλό χορό .
- Γιούλια: πολύ ευγενική φυσιογνωμία
- Αλέξια: Ψηλή, κορμί λαμπάδα, πάρα πολύ καλός χορός.
- Μάγια: καλή
- Ρωξάνα: πολλή ενέργεια στον απλό χορό
- Κωνσταντίνα: κοκκινομάλλα, γεματούλα ελληνίδα
- Καρίνα: πολύ τσαμπουκάς, μακριά από τα γούστα μου
- Τζιοβανίνα: αδύνατη, με ενισχυμένο στήθος από ιταλία, καλός χορός
- Νταϊάνα: καινούρια, πάρα πολύ καλός χορός
- Άρτεμις : καλούτσικη
- Πάολα: τρομερός χορός on stage, ξεπέτα στον καναπέ
- Νικολ : μικρή απο γεωργία, δεν έχω άποψη
- Εβίτα: 2μετρη λετονή, σουπερ απλός χορός. θα την ήθελα πιο προσβάσιμη στο ευρύ κοινό
- Μαρί : ΤΟΠ χορός στην πίστα, άριστη και στον απλό χορό, απίστευτη στο λεσβιακό με την ίνα. Θα ήθελα περισσότερες βόλτες στα τραπέζια από μέρους της, βαρεθήκαμε να την φωνάζουμε.
- Όλγα: μιλφ με δυνατό χορό στην πίστα

Κλασικό σόου Ίνα - Τέο κατά τις 3 και κάτι...
Συμπερασματικά το μαγαζί είναι κατά την γνώμη μου κορυφαίο στο είδος του, και με 5€ τον (απλό) χορό και 3,5-4 λεπτά μέση διάρκεια απλού χορού (εξαρτάται την κοπέλα και τα κέφια της πάντα) είναι vfm.
Καλά να περνάτε !!
Ενεργό Μέλος
Εγγραφή:
22 Οκτ 2017
Μηνύματα:
Κριτικές:
3
Likes:
243
Πόντοι:
280
Ανάφερε αυτήν την κριτική
review reaction 1 zoo@34, Gingos, 22pap και 5 άλλα μέλη
Σχόλια (6) |
Γενική βαθμολογία
 
7.2
Εμφάνιση κοριτσιών
 
8.0
Χορός κοριτσιών/shows (πίστα)
 
8.0
Χορός κοριτσιών (privé)
 
5.0
Χώρος
 
7.0
Μουσική
 
10.0
Ποιότητα ποτών
 
8.0
Εξυπηρέτηση προσωπικού
 
6.0
Σχέση αξίας/κόστους
 
7.0
Η επίσκεψη έγινε την πέμπτη μαζι με ενα φιλο..ευκολο parking ..άνετος χώρος...κόσμος οχι πολύς..τα γκαρσονια αρκετά εξυπηρετηκα..και η ποιότητα των ποτών καλη..πηρα για χορό δυο κοπέλες τη Σοφία ωραίο μικρο μελαχρινό..και τη Μαγια μελαχρινό μπαμπατσικο..απο ρουμανια..αυτο που με πείραξε πολυ ηταν η ποιότητα του χορού και ο χρόνος..πολυ λίγες επαφές και ο χρόνος ελάχιστος..ουτε 2 λεπτά..εκει κορίτσια δεν κάνετε μοντελινκ..πρέπει να αλλάξετε επαγγελμα και να γίνεται pr..πραγματικη απογοήτευση οι χοροί για χαβαλέ...το μονο που μένει ειναι να παει ο χορός 10€ και να κλείσει όπως το caissa..
Ενεργό Μέλος
Εγγραφή:
10 Ιουν 2014
Μηνύματα:
Κριτικές:
10
Likes:
608
Πόντοι:
681
Ανάφερε αυτήν την κριτική
review reaction 1 Gingos, giannos69
Σχόλια (0) |
Γενική βαθμολογία
 
6.7
Εμφάνιση κοριτσιών
 
8.0
Χορός κοριτσιών/shows (πίστα)
 
8.0
Χορός κοριτσιών (privé)
 
6.0
Χώρος
 
7.0
Μουσική
 
9.0
Ποιότητα ποτών
 
7.0
Εξυπηρέτηση προσωπικού
 
2.0
Σχέση αξίας/κόστους
 
7.0
Άφιξη στο στριπομάγαζο της Λ. Αθηνών 250 στις 12:30 Σαββατο βράδυ μαζί με ένα φιλαράκι, ώστε να βρούμε τραπεζάκι της προκοπής γιατί μετά μαζεύει κόσμο...αν στο συγκεκριμένο στριπ δεν έχεις καλή θέα στην πίστα δεν λέει...

Μας εξέπληξε δυσάρεστα το γεγονός ότι οφείλεις πλέον να πληρώσεις είσοδο 10€ (με ποτό) και για το λόγο αυτό έχουν ταμειακή μηχανή κάτω και μια κοπέλα σου δίνει το εισητήριο. Τα εκπτωτικά κουπόνια για είσοδο με 5€ δεν ισχύουν πλέον για Παρασκευή και Σάββατο. Το δεύτερο ποτό 10€ κι αυτό...Money Mouth

...μένει να βάλουν και το χορό στα 10€ και μετά να πάθουν ότι έπαθε και το Caisa στη Συγγρου όταν άλλαξε την ταμειακή του πολιτική...Χμμμ;

Άλλη δυσάρεστη έκπληξη είναι το γεγονός ότι οι κοπέλες πλέον είναι πολύ λίγες για Παρασκευή και Σάββατο, όπου το μαγαζί γεμίζει πελάτες. Money Mouth

Στα θετικά τα 2 ερώτικ σόου, ένα λεσβιακό Ίνα-Μαρί και ένα πλήρες Ίνα-Τεό...η Ίνα σταθερή αξία...όλα τα λεφτά, ιδιαίτερα το λεσβιακό...στο μαγαζί αυτό έχω απολαύσει τα καλύτερα λεσβιακά σόου!!! Ναι!

Χόρεψα με 4 κοπέλες:
1) Λάουρα: μανεκέν, πολύ καλός χορός
2) Πάολα: πολύ καύλα, αλλά ξεπέτα
3) Τζιοβανίνα: προ μιλφ με σιλικονάτο βυζί, πολύ καύλα χορός
4) Ένα αδύνατο μικρό καινούργιο: άπειρο, αλλά χόρεψε σχετικά καλά.

Το φιλαράκι μου χόρεψε κι αυτό με 4 κοπέλες:
1) Τατιάνα: ωραίο μωρό, καλή μου είπε
2) Βικτώρια: ωραίο μωρό, πάρα πολύ καλή μου είπε
3) Σόνια: χρόνια στη δουλειά, αλλά μια χαρά διατηρείται, καλός χορός κλασσικά
4) Νταϊάνα: η έκπληξη, λίγο γεματούλα, αλλά πολύ καύλα ο χορός της.

Δύο νέες αφίξεις με μεταγραφή από Γκόντεν και Μούσσες...

Η Εβίτα με το δυνατό κορμί πιό πολύ έπινε παρά χόρευε με τους αγαπούληδες που έχει...αυταρχικό δεν ξέρω αν κάνει...Χμμμ;

Ο DJ φοβερός όπως πάντα με ωραίες ατάκες και σχόλια για τις κοπέλες. Το προσωπικό λίγο υπεροπτικό (γιαυτό και η βαθμολογία)...φαίνεται το πήραν πάνω τους από το πολύ κόσμο...

Συμπερασματικά, το μαγαζί έχει ωραίες κοπέλες και φοβερά σόου, αλλά αυτό από μόνο του δεν φτάνει. Ξεκίνησε και με μια καλή ταμειακή πολιτική και θα πρέπει να τη διατηρήσει για να συνεχίσει να είναι γεμάτο με πελάτες.

Καλή στριποσυνέχεια φίλοι μου.Καπέλο

Ημερομηνία Επίσκεψης

Ημερομηνία επίσκεψης
Οκτωβρίου 28, 2017
giannos69
Ανώτερος
Εγγραφή:
13 Αυγ 2010
Μηνύματα:
Κριτικές:
83
Likes:
2.154
Πόντοι:
5.580
Ανάφερε αυτήν την κριτική
review reaction 1 ΒΑΣΙΛΗΣ ΜΠΑΡΟΥΧΟΣ, ILIAS1339, Johny323 και 6 άλλα μέλη
Σχόλια (3) |
Γενική βαθμολογία
 
8.8
Εμφάνιση κοριτσιών
 
9.0
Χορός κοριτσιών/shows (πίστα)
 
8.0
Χορός κοριτσιών (privé)
 
10.0
Χώρος
 
8.0
Μουσική
 
9.0
Ποιότητα ποτών
 
8.0
Εξυπηρέτηση προσωπικού
 
8.0
Σχέση αξίας/κόστους
 
10.0
Όπως λέει και ο τίτλος βραδάκι με όρεξη για ποτάκι ... αλλα ώς συνήθως ... επειδη ειμαστε και λιγο ζωηρούληδες θέλουμε και κάτι παραπάνω. Οπότε τράβηξα απευθειας για τα κατάλληλα μέρη.... Οι επιλογες λιγο πολύ γνωστές για λογους που έχουμε αναλυσει πάρα πολλές φορές και στο φορουμ. Επέλεξα να πάω Άθενς ομως γιατι ειχα αρκετο καιρο και ηθελα να τσεκάρω τυχον ενδιαφέρουσες αλλαγές .... η πρωτοβουλία αυτη δεν με αδίκησε.

Ολοκληρωμένο ρόστερ δεν κατάφερα να συγκρατήσω , βεβαια πιστευω δεν έχει και πολύ νόημα γιατι οτι περιγραφή να δώσουμε στην τελική εδω μεσα για τις κοπέλες θα ειναι λιγο τυποποιημένη και απροσωπη αν δεν πάει κάποιος να δει και να δοκιμάσει τι του ταιριάζει απο αυτη την έννοια, χωρις να θέλω να υποτιμήσω εκτενέστερες περιγραφές άλλων συναγωνιστών αφου και εγώ έχω γράψει αντιστοιχες στο παρελθον. Θα γράψω μερικά ονοματα που συγκρατησα χωρις εκτενεις περιγραφές μηπως ψάχνει κάποιος το χαμένο του στανταράκι Πλατύ χαμόγελο

Έχουμε και λέμε : Εβιτα (η μελαχροινη ψιλη αδυνατη που παιζει καιρο εκει) , Η Λάουρα (καινουργια) ξανθιά με ωραιο κώλο και καυλιάρικο σωμα γενικοτερα. Ρεβέκα μελαχροινη , η Κών/να η κοκκινομάλα κριτικιά (έχει παχυνει νομιζω) , Νατάσα ξανθιά με πιασιματα , Μικαέλα μελαχροινη με ζουμερο κώλο , Αλεξια καστανή αδύνατη ... Σόνια (νέα παρουσια). Αυτές θυμάμαι.
Και τώρα ... ας μπούμε στο ζουμι! Εκτος απο τα ουϊσκάκια μου πήρα και 4 χορούς. 2 με την Σόνια και άλλους 2 με την Λάουρα. Και οι 2 ήταν πολυ καλές αλλα καλύτερη ήταν η Λάουρα! Η Σόνια κάνει ωραιο αισθησιακό χορο και έχει πολυ ομορφο κωλαράκι. Θα την έσκιζα με πολυ ορεξη στα 4! Υπο άλλες συνθήκες ...

Η Λάουρα ειναι πραγματικά απο τις καλύτερες στριπερς που έχω δοκιμάσει τον τελευταιο καιρό. Τι να πρωτοθαυμάσει κανεις .... τον αργο αισθησιακο χορο .... τις ηρεμες και καυλωτικές κινήσεις ... οτι πέφτει στην αγκαλια σου λές και ειναι η κοπέλα σου .... οτι αναστενάζει στο αυτι σου λές και κάνετε παθιασμένο σέξ ... οτι αφήνει παντού φιλάκια ... και την ρογα της συνεχως μέσα στο στομα σου ... και το καλύτερο έμεινε για το τέλος ... απο ένα σημειο και μετά το χεράκι της ειναι άτακτο και θέλει να σε λυτρώσει απο την καύλα που η ιδια σου προκάλεσε!

Ως εδώ ... Δεν περιγράφω άλλο! 10 στα 10 απο μένα στην Λάουρα και τα συγχαρητηρια μου στο μαγαζι. Πάντα τέτοιες κοπέλες να φέρνουν και δεν θα σταματήσουμε να τους προτιμάμε.

Ημερομηνία Επίσκεψης

Ημερομηνία επίσκεψης
Οκτωβρίου 23, 2017
Porn Gangster
Γλομπεάρχης
Εγγραφή:
8 Μαϊ 2015
Μηνύματα:
Κριτικές:
165
Likes:
26.048
Πόντοι:
34.168
Ανάφερε αυτήν την κριτική
review reaction 1 ΒΑΣΙΛΗΣ ΜΠΑΡΟΥΧΟΣ, Deltafox, Ntountaras και 15 άλλα μέλη
Σχόλια (1) |
Γενική βαθμολογία
 
9.2
Εμφάνιση κοριτσιών
 
9.0
Χορός κοριτσιών/shows (πίστα)
 
10.0
Χορός κοριτσιών (privé)
 
9.0
Χώρος
 
8.0
Μουσική
 
10.0
Ποιότητα ποτών
 
8.0
Εξυπηρέτηση προσωπικού
 
10.0
Σχέση αξίας/κόστους
 
10.0
Στο αγαπημενο στριπομαγαζο τα τελευταια 17 χρονια με φιλο μελος απο το bou στην παρεα μας.Παρκινγκ κλασικα στο σουπερ μαρκετ με πολλα φωτα εχει και καμερες οποτε ολα καλα!προσφορα απο την σελιδα στο φεις του μαγαζιου 3 χοροι και 1 ποτο με 20€.το 10αρι στην μουσικη στον DJ και τις ατακαρες του χθεσινη τοπ σε χορευτρια με αμφιεση καμαριερας 'οταν βλεπω καμαριερα θελω να της βαλω βερα'Μεγάλο χαμόγελοΜεγάλο χαμόγελοΜεγάλο χαμόγελοΜεγάλο χαμόγελο Ναι!Προσκύνημα ωραιοι οι χοροι στην πιστα οπως και τα σοου λεσβιακα και Ινας -Τεο.ωραια κοριτσια κανονικος κοσμος για Σαββατο.παρατηρησα μια ελλειψη(επιτελους) εμμονης απο τα κοριτσια για χορο ποτο κλπ κλπ κλπ .χοροι με τατιανα,σοφια και ενα αλλο ουκρανακι με καλες εντυπωσεις.στα μειον λιγο καλυτερος εξαερισμος επιβαλλεται και ο μικρος πια χρονος των απλων χορων.Καλα να περνατε και να διασκεδαζετε!
Ενεργό Μέλος
Εγγραφή:
20 Δεκ 2016
Μηνύματα:
Κριτικές:
14
Likes:
510
Πόντοι:
326
Ανάφερε αυτήν την κριτική
review reaction 1 zoo@34, Johny323, TZOYLI και 3 άλλα μέλη
Σχόλια (0) |
Γενική βαθμολογία
 
7.0
Εμφάνιση κοριτσιών
 
7.0
Χορός κοριτσιών/shows (πίστα)
 
7.0
Χορός κοριτσιών (privé)
 
7.0
Χώρος
 
7.0
Μουσική
 
6.0
Ποιότητα ποτών
 
6.0
Εξυπηρέτηση προσωπικού
 
7.0
Σχέση αξίας/κόστους
 
8.0
Επίσκεψη στο κατάστημα μέσα στην προηγούμενη εβδομάδα...Για καθημερινή είχε αρκετό κόσμο,βέβαια μοιράζουν και προσκλήσεις στο μετρό στο Γκάζι οπότε είναι κίνητρο να το επισκεφτούν αρκετοί πιτσιρικάδες...Μίας και με λίγα χρήματα συν το κουπόνι έχεις ποτό και δύο χορούς αν θυμάμαι καλά!
Εγώ κουπόνι δεν είχα και έτσι αφού πάρκαρα το αυτοκίνητο πέρασα στα ενδότερα...Είσοδο δεν έχει αλλά το ποτό κοστίζει 10 ευρώ ανεξαρτήτως μέρας.Έχει χορό με 5 ευρώ αρκετά οικονομικό και πριβέ στα 40 και σπέσιαλ τα 80...Τώρα στο 80αρι δεν γνωρίζω τι γίνεται...Όπως και το 40αρι για τα οποία καλό θα είναι να ξεκαθαρίσει κάποιος τι θα κάνει με τα κορίτσια από πριν για να μην υπάρχουν διαφωνίες...
Στα του ροστερ τώρα,κοπέλες αρκετές και από σινς αλλά και δικές του...
Κάποιες που περασαν από το τραπέζι...

Κωνσταντίνα,νταρτνάνα γυναίκα με μακρύ κόκκινο μαλλί...Είναι χρόνια στο μαγαζί,αν δε κάνω λάθος ελληνίδα...Μακριά απ΄τα γούστα μου....
Ροξάνα,μελαχρινή κάπως εντυπωσιακή παρουσία με ωραίο σώμα.Έκανα ένα χορό μαζί της με καλή εντύπωση.
Εβίτα το μελαχρινό άλογο...Χρόνια εδώ και στο σινς...Όμορφη εντυπωσιακή γυναίκα με ωραίες αναλογίες...
Αλεξία,η μελαχρινή "κολλητή" φίλη της Εβίτα....Ομορφο σώμα αδύνατο...
Σόνια,μελαχρινή πλέον μιλφ πρώην σταρ...Εμφανίσιμη σχετικά!
Νικόλ,αδύνατη κοπέλα μέτριας εμφάνισης...
Ρεμπέκα,μελαχρινή με ωραίες αναλογίες...Συμπαθητική σε χορό στην πίστα...
Λόρι,ξανθιά με σχετικά καλό σώμα και πρόσωπο.
Χριστίνα,ξανθιά και αυτή με καθημερινό πρόσωπο και σχετικά καλό σώμα.
Νατάσσα μιλφ μακριά απ'τα γούστα μου...
Μικαέλα,πέρασε γρήγορα από το τραπέζι και μου ζήτησε χορό...Χωρίς κάτι το αξιοσημείωτο...

Αυτά περί ρόστερ και περίπου πέντε με έξι κοπέλες που δεν γνώρισα...!
ΒΑΣΙΛΗΣ ΜΠΑΡΟΥΧΟΣ
Τιμημένος
Εγγραφή:
31 Δεκ 2012
Μηνύματα:
Κριτικές:
754
Likes:
52.740
Πόντοι:
37.612
Ανάφερε αυτήν την κριτική
review reaction 1 dourosladers, Kerveras, LITHOS 77 και 14 άλλα μέλη
Σχόλια (1) |
Γενική βαθμολογία
 
5.4
Εμφάνιση κοριτσιών
 
6.0
Χορός κοριτσιών/shows (πίστα)
 
7.0
Χορός κοριτσιών (privé)
 
1.0
Χώρος
 
6.0
Μουσική
 
7.0
Ποιότητα ποτών
 
7.0
Εξυπηρέτηση προσωπικού
 
1.0
Σχέση αξίας/κόστους
 
8.0
Επίσκεψη πριν λίγα βράδια.

Κόσμος πάρα πολύς που κάνει τα κορίτσια να φαίνονται λίγα.
Δεν μου άρεσε η συμπεριφορά του προσωπικού, περίμενα αρκετή ώρα να εμφανιστεί κάποιος για να μου δώσει τραπέζι (τα πιο πολλά είπαμε γεμάτα), αρκετή ώρα αναμονή για ποτό και μετά στράβωσε όταν του είπα να μου χαλάσει 10ευρω στα 2…
Αναμονή επίσης και στο να πληρώσεις μετά τον χορό Money Mouth

Επίσης ένα κακό που πρέπει να το κοιτάξουν άμεσα είναι ο συνωστισμός στους καναπέδες του χορού… Στην καλύτερη περιμένεις λίγο να τελειώσει κάποιος για να περάσεις ή είσαι αγκαλιά και με τους δίπλα.

Κατά τα άλλα και εδώ τα κορίτσια ακολουθούν τις τακτικές του «χρηματιστηρίου» της εμφάνισης.

Παρόλα αυτά μπορείς να περάσεις καλά, αρκετά κορίτσια τιμάνε το επάγγελμα αλλά θέλει ψάξιμο και διάθεση!
Μέλος
Εγγραφή:
30 Αυγ 2017
Μηνύματα:
Κριτικές:
1
Likes:
16
Πόντοι:
0
Ανάφερε αυτήν την κριτική
review reaction 1 TZOYLI, Invisible Man
Σχόλια (0) |
Γενική βαθμολογία
 
7.1
Εμφάνιση κοριτσιών
 
7.0
Χορός κοριτσιών/shows (πίστα)
 
7.0
Χορός κοριτσιών (privé)
 
6.0
Χώρος
 
7.0
Μουσική
 
7.0
Ποιότητα ποτών
 
7.0
Εξυπηρέτηση προσωπικού
 
9.0
Σχέση αξίας/κόστους
 
7.0
Ο τίτλος είναι επειδή έβαλα 7 στις περισσότερες ζητούμενες βαθμολογίες....

Επίσκεψη στο εν λόγω ίδρυμα με φίλους...

Είσοδος 10 ευρώ (χωρίς χορούς γτ δεν είχαμε κουπόνια). Μια βότκα πήρα δεν με ενόχλησε παρόλο που είχα πιει και κάτι κρασάκια πριν οπότε θεωρώ ότι η ποιότητα των ποτών είναι καλή....

Το μαγαζί τίγκα στον κόσμο και παρόλο που είχε ΠΟΛΛΕΣ κοπέλες, νομίζω δεν έφταναν...

Anyway πήρα 3 χορούς....

1) 1ος χορός με μία "κινέζα"...Το λέω γτ της κάνω

-"where are you from?
-"China"
-"...."
πάνω μου αυτή να με χαϊδεύει κλπ κλπ αλλά είχα σκαλώσει
"you said China?"
"yes why?"
"you dont look Chinese"
βγάζει τα χέρια της από πάνω μου και τραβάει τα μάτια της
"Do I look Chinese now?"
χαμογελάω και της λέω ναι
"Can a Chinese invite you to a hot dance?"

μ'αρεσε αυτή η προσέγγιση και ήταν πολύ γλυκό κορίτσι και την πήρα για ένα χορό. Παρόλο που δεν σε πολυακουμπάει στον χωρό, κάνει περίεργο χορό είχα σκατοκαβλώσει, το κατάλαβε και έγινε πιο επιθετική

"I like your hair"
"But I don't have much hair...what do you mean?" (κόβω πολύ κοντά τα μαλλιά μου οπότε)
"I like this (και μου χαϊδεύει το μούσι) but I don't know it in English"

Τεσπά έβαζε το κεφάλι της μέσα απτη μπλούζα μου και μου έγλυφε τις ρώγες, μου τις τσίμπαγε κλπ κλπ Τελειώνει ο χορός και μου λέει για πριβέ...Δεν κατάλαβα αν κάνει κάτι παραπάνω στο πριβέ...δεν ψηνόμουνα κιόλας γτ είχα βάλει άλλη στο μάτι...

Καστανόξανθη, ροζ σετάκι φόραγε που τόνιζε τα ΒΥΖΑ να φαίνονται πιο τούμπανα αποτι είναι

2) 2ος χορός με μια κοπέλα ομορφούλα αλλά μου πέρασε αδιάφορη....παρόλο που έκανε καλό χορό

3) ΚΙ ΕΔΩ έχω δει όλο το βράδυ ένα τούμπανο μαυρομάλλικο με πράσινα μάτια και κάτι βυζάρες απίστευτο....Είχε περάσει σε όλο τον κόσμο δίπλα μου εκτός απο μένα....Τον περισσότερο χρόνο τον έφαγε δίπλα σε ένα χοντρό θείο που την κέρναγε ποτάκια...

Τεσπά όταν ήμουν για χορό με την 2η κοπέλα ήταν δίπλα μου και έκανε χορό σε ένα άλλο παιδί....Σε φάση κοίταγα περισσότερο εκείνη παρά αυτή που χόρευε σε εμένα....

Πάω τουαλέτα με σκοπό να καθυστερήσω να τελειώσει τον χορό της με τον τύπο και όντως την πετυχένω...στέκομαι την κοιτάζω και μου στέλνει ένα φιλί της λέω πάμε για χορό?

Πήγαμε για 6' λεπτά με 10 ευρώ. Βυζάρες (μου φάνηκαν στην αρχή αλλά πρέπει να ναι 3,5-4 νούμερο) αλλά είναι αδύνατη ψηλή, μιλφόνι το κοψα....Δερμάτινες μπότες και γενικά πολύ ωραία γκόμενα...

Προσπάθησα να χαϊδέχω λίγο μουνάκι αλλά το απέφευγε χαρισματικά....μέτριος χορός...Ρώτησα τι κάνει στο πριβέ μου είπε 40 ευρώ ολόγυμνη (δεν είπε τπτ για φραπέ ή κάτι άλλο) την ρώτησα για πιο ακριβό πριβέ γτ ήθελα πολύ να κάνω σεξ μαζί της και μου είπε ότι δεν κάνει άλλο πριβέ....

Έλενα από Ρωσία.

Θα χάλαγα περιουσίες για τέτοια γκόμενα
Ενεργό Μέλος
Εγγραφή:
16 Μαϊ 2017
Μηνύματα:
Κριτικές:
4
Likes:
328
Πόντοι:
281
Ανάφερε αυτήν την κριτική
review reaction 1 TZOYLI, Invisible Man, Slimreaper και 5 άλλα μέλη
Σχόλια (0) |
157 αποτελέσματα - εμφανίζονται 71 - 80
« 1 ... 6 7 8 9 10 ... »