Βαθμολογίες αξιολογητών
157 κριτικές
Γενική βαθμολογία
6.7
Εμφάνιση κοριτσιών
7.1(157)
Χορός κοριτσιών/shows (πίστα)
6.4(157)
Χορός κοριτσιών (privé)
6.0(157)
Χώρος
6.8(157)
Μουσική
6.9(157)
Ποιότητα ποτών
6.6(157)
Εξυπηρέτηση προσωπικού
7.2(157)
Σχέση αξίας/κόστους
6.8(157)
Έχεις ήδη λογαριασμό; Άμεση σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού
Γενική βαθμολογία
5.6
Εμφάνιση κοριτσιών
6.0
Χορός κοριτσιών/shows (πίστα)
4.0
Χορός κοριτσιών (privé)
5.0
Χώρος
6.0
Μουσική
5.0
Ποιότητα ποτών
7.0
Εξυπηρέτηση προσωπικού
7.0
Σχέση αξίας/κόστους
5.0
Τελευταία μέρα σήμερα σε στριπ μετά το κλείσιμο που ανακοίνωσαν . Ωραίες κοπέλες αρκετός κόσμος αν και σε καραντινοωραριο. Καλή εξυπηρέτηση από το προσωπικό και τα κορίτσια στα 10 τα 9 πολύ ευγενικά . Μια μόνο ήταν ξυνή που κάθισε να με ψήσει για χορό αλλά ήταν πολύ απόμακρη στην κυριολεξία κάθισε απέναντι μου (!) και μου μίλαγε και επειδή δεν την άκουγα σηκώθηκε και έφυγε . Πήρα πριβέ με μια μικρή όμορφη που μίλαγε καλά ελληνικά αν και σπαστά . Σοφία το όνομα πολύ καλή . Πήρα για χορό αλλες δυο τρεις. Μια σκισοματα πολύ δυνατή και αλλες δυο απαρατηρητες τελικά... Έχω μια ερώτηση ρε τύποι .Υπάρχει περίπτωση να ξέρει κάποιος αν μπορώ να την βρω και εκτός του μαγαζιού ; Αν κάνει συναντήσεις . Ευχαριστώ που με διαβάσατε .
Γενική βαθμολογία
6.0
Εμφάνιση κοριτσιών
5.0
Χορός κοριτσιών/shows (πίστα)
5.0
Χορός κοριτσιών (privé)
5.0
Χώρος
5.0
Μουσική
7.0
Ποιότητα ποτών
7.0
Εξυπηρέτηση προσωπικού
9.0
Σχέση αξίας/κόστους
6.0
Επίσκεψη πρώτη φορά με καραντινο-ωράριο..
Είσοδος με θερμομέτρηση
Το μαγαζί με λίγο κόσμο αρχικά , που σταδιακά αυξήθηκε.
Όσον αφορά στο χώρο, τα έχουμε πει. Απαιτείται άμεση ανακαίνιση. Να ξηλωθούν όλα , να καθαριστεί και να γίνει ανθρώπινο. Χτες είχε μια περίεργη μυρωδιά (πιθανόν από κάποιο καθαριστικό β' κατηγορίας).
Ευτυχώς λόγω λίγου κόσμου δεν υπήρχε τσιγαρίλα.
Είσοδος με θερμομέτρηση
Το προσωπικό άψογο!
Μουσική λίγο πιο δυνατά από όσο χρειάζεται
Κοπέλες... Απογοήτευση! στις 12+ κοπέλες, ζήτημα να ξεχώρισα 2-3. Αρνητικότατη εντύπωση από 2 συγκεκριμένες που ενώ δε βλέπονταν (η μια μάλιστα φορούσε φόρεμα για να τονίσει τοις κοιλιές που ξεχείλιζαν)
είχαν το θράσος να το παίξουν ιστορία επειδή δεν κέρασα ποτό! Πού και να με πλήρωναν , δεν καθόμουν με τις συγκεκριμένες..
Ζωή, Βαλέρια, Χριστίνα, Μαρια-Ελένη, Αναμπελ ορισμένα ονόματα που θυμάμαι.
Οι χοροί στην πίστα χωρίς ενδιαφέρον (μόνο η Χριστίνα και άλλη μία χόρεψαν πραγματικά)
Δύο απλοί χοροί χωρίς κάτι το ιδιαίτερο
Ποτό 10 ευρώ , απλός χορός (2-3') 5 ευρώ
Συμπερασματικά το μαγαζί θέλει πολύ δουλειά. Εκεί κατά τα Χριστούγεννα , ίσως ξαναπάω..
Και μια σημείωση. Η νύχτα στην Ελλάδα πέθανε. Τα αφεντικά δε ξέρουν ή δε θέλουν να δουλέψουν. Γεμίζουν τα μαγαζιά τους με PRs, ανευθυνο-υπεύθυνους και κοριτσάκια για μόστρα και ουσία μηδέν. Τα στριπτιζάδικα έχουν μαζέψει όλα τα απομεινάρια της ανατολικής ευρώπης. Γυναικες που στο φως της ημέρας θα φοβόσουν να τις κοιτάξεις. Και το παίζουν και ντίβες. Δε με ενοχλεί μια γυναίκα να είναι μπάζο ή άλλο οικοδομικό υλικό..Με ενοχλεί αφάνταστα όμως η πέτρα, να το παίζει μάρμαρο Πεντέλης. Σε αυτό βέβαια δε φταίνε μόνο αυτές. Φταίει και ο γνήσιος μ@λ@κ@ς νεοέλληνας που αποθεώνει τη φτήνια και την ασχήμια!
Είσοδος με θερμομέτρηση
Το μαγαζί με λίγο κόσμο αρχικά , που σταδιακά αυξήθηκε.
Όσον αφορά στο χώρο, τα έχουμε πει. Απαιτείται άμεση ανακαίνιση. Να ξηλωθούν όλα , να καθαριστεί και να γίνει ανθρώπινο. Χτες είχε μια περίεργη μυρωδιά (πιθανόν από κάποιο καθαριστικό β' κατηγορίας).
Ευτυχώς λόγω λίγου κόσμου δεν υπήρχε τσιγαρίλα.
Είσοδος με θερμομέτρηση
Το προσωπικό άψογο!
Μουσική λίγο πιο δυνατά από όσο χρειάζεται
Κοπέλες... Απογοήτευση! στις 12+ κοπέλες, ζήτημα να ξεχώρισα 2-3. Αρνητικότατη εντύπωση από 2 συγκεκριμένες που ενώ δε βλέπονταν (η μια μάλιστα φορούσε φόρεμα για να τονίσει τοις κοιλιές που ξεχείλιζαν)
είχαν το θράσος να το παίξουν ιστορία επειδή δεν κέρασα ποτό! Πού και να με πλήρωναν , δεν καθόμουν με τις συγκεκριμένες..
Ζωή, Βαλέρια, Χριστίνα, Μαρια-Ελένη, Αναμπελ ορισμένα ονόματα που θυμάμαι.
Οι χοροί στην πίστα χωρίς ενδιαφέρον (μόνο η Χριστίνα και άλλη μία χόρεψαν πραγματικά)
Δύο απλοί χοροί χωρίς κάτι το ιδιαίτερο
Ποτό 10 ευρώ , απλός χορός (2-3') 5 ευρώ
Συμπερασματικά το μαγαζί θέλει πολύ δουλειά. Εκεί κατά τα Χριστούγεννα , ίσως ξαναπάω..
Και μια σημείωση. Η νύχτα στην Ελλάδα πέθανε. Τα αφεντικά δε ξέρουν ή δε θέλουν να δουλέψουν. Γεμίζουν τα μαγαζιά τους με PRs, ανευθυνο-υπεύθυνους και κοριτσάκια για μόστρα και ουσία μηδέν. Τα στριπτιζάδικα έχουν μαζέψει όλα τα απομεινάρια της ανατολικής ευρώπης. Γυναικες που στο φως της ημέρας θα φοβόσουν να τις κοιτάξεις. Και το παίζουν και ντίβες. Δε με ενοχλεί μια γυναίκα να είναι μπάζο ή άλλο οικοδομικό υλικό..Με ενοχλεί αφάνταστα όμως η πέτρα, να το παίζει μάρμαρο Πεντέλης. Σε αυτό βέβαια δε φταίνε μόνο αυτές. Φταίει και ο γνήσιος μ@λ@κ@ς νεοέλληνας που αποθεώνει τη φτήνια και την ασχήμια!
Ημερομηνία Επίσκεψης
Ημερομηνία επίσκεψης
Αυγούστου 21, 2020
Ανάφερε αυτήν την κριτική
anthotypos, Νίκος Τζαναμπέτης, manmegas και 3 άλλα μέλη
Σχόλια (0)
|
μέλη τους άρεσε αυτή η κριτική.
Γενική βαθμολογία
8.6
Εμφάνιση κοριτσιών
8.0
Χορός κοριτσιών/shows (πίστα)
9.0
Χορός κοριτσιών (privé)
9.0
Χώρος
6.0
Μουσική
10.0
Ποιότητα ποτών
9.0
Εξυπηρέτηση προσωπικού
10.0
Σχέση αξίας/κόστους
9.0
κατ αρχήν θα τονίσω ότι οι κοπέλες ήταν όλες που νταλαβερίστικα από ουκρανία και μερικέςαπό άλλες χώρες της πρώην σοβιετικής ένωσης με καλούς χορούς στην πίστα και προθυμία νάρθουν κοντά σου,καμιά σχέση με τις τσιγγανορουμάνες πούχουν κατακλύσει την συγγρού,όλες καλά σωματάκια μερικές αστεράκια,οι χοροί των 5 ευρώ πολύ καλύτεροι από αυτούς των 20 στην συγγρού... που με 10 ευρώ μερικές δεν σε αφήνουν ούτε να ακουμπίσεις....το περιβάλλων ελαφρως παραμιακό σε παραπέμπει στην 10ετία του 80.. το μόνο αρνητικό με καλό κλιματισμό,αλλά δεν ήλθαμε για το περιβάλλων ...έτσι δεν είναι??? ,τα ποτά καλά,το προσωικό εξαιρετικό με προσοχή και επιμέλεια στις χρεώσεις.αδικημένο μαγαζί κατά την αποψή μου το αδικεί η απόσταση άντε να τρέχεις στο χαιδάρι.... ,έχει φτηνή τιμολογιακή πολιτική όμως ...κάτι που μετράει στις μέρες μας,κατά την αποψή μου το καλύτερο και μαζί φτηνότερο στην πιάτσα,όχι όμως όπως παλιά...
Ημερομηνία Επίσκεψης
Ημερομηνία επίσκεψης
Αυγούστου 16, 2020
Γενική βαθμολογία
8.1
Εμφάνιση κοριτσιών
8.0
Χορός κοριτσιών/shows (πίστα)
7.0
Χορός κοριτσιών (privé)
8.0
Χώρος
8.0
Μουσική
9.0
Ποιότητα ποτών
7.0
Εξυπηρέτηση προσωπικού
9.0
Σχέση αξίας/κόστους
9.0
Μετά απο τόσο καιρό και τόσες φορές που έχω διαβάσει τις κριτικές απο εδώ, είπα να πω και τη δικιά μου. 
Τώρα θα μπορούσα να πω ένα σωρό ιστορίες
απο αυτά που έχουν γίνει μέσα στο μαγαζί με prive, bachelor σε άντρα, bachelor σε γυναίκα, ζευγαράκια.....
αλλά δεν θα ασχοληθώ με τα παλιά. θα μιλήσω μια γενικά τωρα και θα κρατάω μια ενημέρωση σε μελλοντικές στιγμές.
Ας αρχίσω απο τα βασικά:
parking - ποτέ δεν είχα θέμα ακομα και μέρα που δεν είχε τραπέζι να κάτσουμε. Στη μπάρα τη βγάλαμε μέχρι να φύγει κάποιος.
Χώρος - μια χαρά, μπόλικα τραπέζια ακόμα και τώρα που είναι τα μισά λόγω "ιού". Εξαερισμός μια χαρά, ποτέ θέμα με καπνό που δεν καπνίζω εγώ.
Το μόνο αρνητικό που μπορώ να σκεφτώ είναι τα κλιματιστικά. Κάποιες φορές ειδικά τώρα με ζέστες, νοιώθω σαν να μην δουλεύουν όλα.
Προσωπικό - Μας έχουν μάθει όλοι. Θα αναφέρω μόνο 2 άτομα. Βασίλης DJ
και Ιάσωνας είσοδο
, τρομερά παιδιά.
Ο βασίλης δεν ξέρει τι είναι το ρεπό, 365 μέρες είναι εκεί.
Μια γενική κουβέντα για τα κορίτσια. Όντως το τελευταίο καιρό, δεν είναι τόσο δραστήριες.
Μετά τις 1.30 με 2, ζωντανεύουν και κόβουν βόλτες. 
Αλλά δεν χρειάζεται να έρθει αυτή στο τραπέζι σου, μπορείς και εσύ να τη φωνάξεις ή να μιλήσεις στο σερβιτόρο να τη φέρει.
Ας μιλήσω τώρα για τη πιο πρόσφατη επίσκεψη. Κυριακή βράδυ, λίγο κόσμο κατά τις 12.30 που πήγαμε με φίλο αλλά μετά γέμισε λίγο οταν φεύγαμε στις 3.
Πριν πάω για χορό με Σόνια(παλιά), ρώτησα τι παίζει με κορίτσια και απλά έπεσα σε ρεπό γνωστών. Κρυφό διαμαντάκι η σόνια
, βέργα μου την έκανε και αρχίσαμε καλά το βράδυ.
Μετά πήρα την όλγα, την έχω ξαναδεί είναι λιγο πιο μεγάλη αλλά είπα να δώσω μια ευκαιρία και δεν με απογοήτευσε.
Ίσως όχι για όλα τα γούστα αλλά και οι δοκιμές δεν κάνουν κακό.
Το βράδυ έκλεισε ΠΑΡΑ πολύ γλυκά, με διπλό χορό ΑΛΗΘΕΙΑΣ
απο μια καινούργια στο μαγαζί. Σαν τριπλό χορό ο χρόνος μου. ΠΟΛΥ ΤΙΜΙΑ ΗΤΑΝ 
Ξανθιά και λίγο γεματούλα. Μιλάει κανονικά ελληνικά αλλά δεν θυμάμαι καταγωγή. Ίσως ρουμανία αλλά θα ξέρω την επόμενη φορά.
Όνομα θα πω την επόμενη φορά γτ είναι καλό ταλέντο και δεν θέλω να μου το φάτε αλήτες

Ωραίο στήθος, κανένα θέμα με ρώγες και γλείψιμο(έχω φετίχ με ρώγα). Στο τέλος δάγκωσα και λίγο, κομπλέ αντίδραση.
Σφαλιάρες στο κώλο αβέρτα πέσανε, δεν σταμάτησε να τρίβεται στη πούστα μου, ρούφαγε τη ρώγα της και μετά με έβαζε εμένα να ρουφάω, έπεσε φάσωμα (έφαγα κράξιμο απο φίλο για αυτό
).
Η τύπισσα πέρναγε καλά, φάνηκε και με καύλωσε όσο δεν πάει. Στο τέλος μου λέει μούσκεμα με έκανες και μου παίρνει το χέρι και το βάζει στο μουνί της.

Τώρα θα μπορούσα να πω ένα σωρό ιστορίες
απο αυτά που έχουν γίνει μέσα στο μαγαζί με prive, bachelor σε άντρα, bachelor σε γυναίκα, ζευγαράκια.....αλλά δεν θα ασχοληθώ με τα παλιά. θα μιλήσω μια γενικά τωρα και θα κρατάω μια ενημέρωση σε μελλοντικές στιγμές.

Ας αρχίσω απο τα βασικά:
parking - ποτέ δεν είχα θέμα ακομα και μέρα που δεν είχε τραπέζι να κάτσουμε. Στη μπάρα τη βγάλαμε μέχρι να φύγει κάποιος.
Χώρος - μια χαρά, μπόλικα τραπέζια ακόμα και τώρα που είναι τα μισά λόγω "ιού". Εξαερισμός μια χαρά, ποτέ θέμα με καπνό που δεν καπνίζω εγώ.
Το μόνο αρνητικό που μπορώ να σκεφτώ είναι τα κλιματιστικά. Κάποιες φορές ειδικά τώρα με ζέστες, νοιώθω σαν να μην δουλεύουν όλα.
Προσωπικό - Μας έχουν μάθει όλοι. Θα αναφέρω μόνο 2 άτομα. Βασίλης DJ
και Ιάσωνας είσοδο
, τρομερά παιδιά.Ο βασίλης δεν ξέρει τι είναι το ρεπό, 365 μέρες είναι εκεί.
Μια γενική κουβέντα για τα κορίτσια. Όντως το τελευταίο καιρό, δεν είναι τόσο δραστήριες.
Μετά τις 1.30 με 2, ζωντανεύουν και κόβουν βόλτες. 
Αλλά δεν χρειάζεται να έρθει αυτή στο τραπέζι σου, μπορείς και εσύ να τη φωνάξεις ή να μιλήσεις στο σερβιτόρο να τη φέρει.
Ας μιλήσω τώρα για τη πιο πρόσφατη επίσκεψη. Κυριακή βράδυ, λίγο κόσμο κατά τις 12.30 που πήγαμε με φίλο αλλά μετά γέμισε λίγο οταν φεύγαμε στις 3.
Πριν πάω για χορό με Σόνια(παλιά), ρώτησα τι παίζει με κορίτσια και απλά έπεσα σε ρεπό γνωστών. Κρυφό διαμαντάκι η σόνια
, βέργα μου την έκανε και αρχίσαμε καλά το βράδυ.Μετά πήρα την όλγα, την έχω ξαναδεί είναι λιγο πιο μεγάλη αλλά είπα να δώσω μια ευκαιρία και δεν με απογοήτευσε.
Ίσως όχι για όλα τα γούστα αλλά και οι δοκιμές δεν κάνουν κακό.Το βράδυ έκλεισε ΠΑΡΑ πολύ γλυκά, με διπλό χορό ΑΛΗΘΕΙΑΣ
απο μια καινούργια στο μαγαζί. Σαν τριπλό χορό ο χρόνος μου. ΠΟΛΥ ΤΙΜΙΑ ΗΤΑΝ 
Ξανθιά και λίγο γεματούλα. Μιλάει κανονικά ελληνικά αλλά δεν θυμάμαι καταγωγή. Ίσως ρουμανία αλλά θα ξέρω την επόμενη φορά.
Όνομα θα πω την επόμενη φορά γτ είναι καλό ταλέντο και δεν θέλω να μου το φάτε αλήτες

Ωραίο στήθος, κανένα θέμα με ρώγες και γλείψιμο(έχω φετίχ με ρώγα). Στο τέλος δάγκωσα και λίγο, κομπλέ αντίδραση.
Σφαλιάρες στο κώλο αβέρτα πέσανε, δεν σταμάτησε να τρίβεται στη πούστα μου, ρούφαγε τη ρώγα της και μετά με έβαζε εμένα να ρουφάω, έπεσε φάσωμα (έφαγα κράξιμο απο φίλο για αυτό
).Η τύπισσα πέρναγε καλά, φάνηκε και με καύλωσε όσο δεν πάει. Στο τέλος μου λέει μούσκεμα με έκανες και μου παίρνει το χέρι και το βάζει στο μουνί της.
Ημερομηνία Επίσκεψης
Ημερομηνία επίσκεψης
Ιουλίου 05, 2020
Ανάφερε αυτήν την κριτική
Kashindros, ThE, darktranquillity και 1 ακόμα μέλος
Σχόλια (3)
|
μέλη τους άρεσε αυτή η κριτική.
Γενική βαθμολογία
7.2
Εμφάνιση κοριτσιών
7.0
Χορός κοριτσιών/shows (πίστα)
8.0
Χορός κοριτσιών (privé)
8.0
Χώρος
4.0
Μουσική
7.0
Ποιότητα ποτών
7.0
Εξυπηρέτηση προσωπικού
8.0
Σχέση αξίας/κόστους
8.0
Χτεσινή επίσκεψη, πολύ λίγος κόσμος τα μισά τραπεζάκια άδεια και πολλές κοπέλες, πολλοί καλος ο απλός χορός απο τη Ρεβέκα με τις βυζάρες και από τη γλυκειά Λάνα, ο χώρος πρέ΄πει να ανακαινιστεί, στο χώρο του χωρού οι καναπέδες έχουν σκισμένη επενδυση ,έλεος.
Η ατμόσφαιρά πολύ καθαρή μάλον τηρουν τον αντικαπνιστικό? η λογω λίγου κόσμου?
Η ατμόσφαιρά πολύ καθαρή μάλον τηρουν τον αντικαπνιστικό? η λογω λίγου κόσμου?
Ημερομηνία Επίσκεψης
Ημερομηνία επίσκεψης
Ιουλίου 05, 2020
G
giorgos.k
Γενική βαθμολογία
5.3
Εμφάνιση κοριτσιών
7.0
Χορός κοριτσιών/shows (πίστα)
3.0
Χορός κοριτσιών (privé)
2.0
Χώρος
7.0
Μουσική
5.0
Ποιότητα ποτών
8.0
Εξυπηρέτηση προσωπικού
8.0
Σχέση αξίας/κόστους
3.0
Επίσκεψη Σαββατόβραδο. Τύποι το μαγαζι έχει μετατραπεί σε Αλκατράζ αν με καταλαβαίνετε, σε σχέση με 1.5-2 χρόνια πριν
. Κινητικότητα μηδέν, το ρόστερ βαριέται που ζει , σόου μέτρια, χοροί διάρκειας 72 δευτερολέπτων.
Το μαγαζί γεμάτο βέβαια (ας όψονται οι ηλικίες 18-24) .Κορασίδες εξαιρετικά λίγες σε σχέση με τον κόσμο .
Είναι ζήτημα να πέρασαν από το τραπέζι μας 5 κορασίδες σε περίπου 2.5-3 ώρες.
Και ΑΚΟΥΣΟΝ ΑΚΟΥΣΟΝ . Σε νύξη σε κορασίδες για χορό εισπράξαμε αρνητική απάντηση !!!! Μονο ποτό αν θέλει κερασει λέει
Το ακούσαμε και αυτό....
Ίδια περίπου συμπεράσματα και σε επίσκεψη 6-7 μήνες πριν . Οπότε μακριά για κάποιον που θέλει "ενεργό" ρόλο και όχι απλά να υπάρχει στο μαγαζί.
Μάλλον ως εδώ ήταν η"βασιλεία῾αυτού του μαγαζιού.
Υ.Γ. Οι κάρτες που δίνουν δωρεάν με την είσοδο ( 2 ολογράφως δύο ) θέλουν πολύ κόπο και χρόνο για να ξοδεύτουν.
Οπότε προσφορές στυλ 6 χοροί με 20 ευρώ απλά ΧΩΡΙΣ ΝΟΗΜΑ.
. Κινητικότητα μηδέν, το ρόστερ βαριέται που ζει , σόου μέτρια, χοροί διάρκειας 72 δευτερολέπτων.Το μαγαζί γεμάτο βέβαια (ας όψονται οι ηλικίες 18-24) .Κορασίδες εξαιρετικά λίγες σε σχέση με τον κόσμο .
Είναι ζήτημα να πέρασαν από το τραπέζι μας 5 κορασίδες σε περίπου 2.5-3 ώρες.
Και ΑΚΟΥΣΟΝ ΑΚΟΥΣΟΝ . Σε νύξη σε κορασίδες για χορό εισπράξαμε αρνητική απάντηση !!!! Μονο ποτό αν θέλει κερασει λέει
Το ακούσαμε και αυτό....
Ίδια περίπου συμπεράσματα και σε επίσκεψη 6-7 μήνες πριν . Οπότε μακριά για κάποιον που θέλει "ενεργό" ρόλο και όχι απλά να υπάρχει στο μαγαζί.
Μάλλον ως εδώ ήταν η"βασιλεία῾αυτού του μαγαζιού.
Υ.Γ. Οι κάρτες που δίνουν δωρεάν με την είσοδο ( 2 ολογράφως δύο ) θέλουν πολύ κόπο και χρόνο για να ξοδεύτουν.
Οπότε προσφορές στυλ 6 χοροί με 20 ευρώ απλά ΧΩΡΙΣ ΝΟΗΜΑ.Ημερομηνία Επίσκεψης
Ημερομηνία επίσκεψης
Μαρτίου 07, 2020
Ανάφερε αυτήν την κριτική
Νίκος Τζαναμπέτης, nick9x, Gianpaolo και 5 άλλα μέλη
Σχόλια (3)
|
μέλη τους άρεσε αυτή η κριτική.
Γενική βαθμολογία
7.1
Εμφάνιση κοριτσιών
7.0
Χορός κοριτσιών/shows (πίστα)
7.0
Χορός κοριτσιών (privé)
7.0
Χώρος
8.0
Μουσική
7.0
Ποιότητα ποτών
7.0
Εξυπηρέτηση προσωπικού
7.0
Σχέση αξίας/κόστους
7.0
Eπίσκεψη μετά από αρκετό καιρό στο Athens Queens. Οι κοπέλες που δούλευαν πρέπει να ήταν γύρω στις 30 κυρίως από Ρουμανία/Ουκρανία.Στις οθόνες έπαιζαν βιντεάκια με λεσβιακά από Sugar Babes tv. Κατα τις 2 έκανε show στην σκηνή η γνωστή Ίνα. Για χορό πήρα:
-Αλεξάνδρα μελαχροινή από Ουκρανία με σιλικονάτο στήθος.
-Καρολιν πιτσιρίκα από Ουκρανία με μικρό στήθος.
-Κίρα τσουλάκι μελαχροινό.
-Γκρείς ρωσσιδα με φυσικό μεγάλο στήθος αλλά κομματάκι ξενέρωτη.
-Ρεβέκκα μελαχροινή από Ρουμανία με μεγάο φυσικό στήθος.
-Όλγα μιλφαρα από Ουκρανία με φυσικές βυζάρες μελαχροινή.
-Κέλυ ξανθια μιλφ
-Εβελίνα πιτσιρίκα με μικρό στήθος.
-Τόνια πανέμορφη ψηλή κοκκινιμάλα.
Οι χοροί ήταν καλοί σε διάρκεια οι κοπέλες άφηναν να χουφτώνεις χωρίς παράπονα. Στάμπαρα και κανα δύο άλλες για χορό για την επόμενη φορά.
-Αλεξάνδρα μελαχροινή από Ουκρανία με σιλικονάτο στήθος.
-Καρολιν πιτσιρίκα από Ουκρανία με μικρό στήθος.
-Κίρα τσουλάκι μελαχροινό.
-Γκρείς ρωσσιδα με φυσικό μεγάλο στήθος αλλά κομματάκι ξενέρωτη.
-Ρεβέκκα μελαχροινή από Ρουμανία με μεγάο φυσικό στήθος.
-Όλγα μιλφαρα από Ουκρανία με φυσικές βυζάρες μελαχροινή.
-Κέλυ ξανθια μιλφ
-Εβελίνα πιτσιρίκα με μικρό στήθος.
-Τόνια πανέμορφη ψηλή κοκκινιμάλα.
Οι χοροί ήταν καλοί σε διάρκεια οι κοπέλες άφηναν να χουφτώνεις χωρίς παράπονα. Στάμπαρα και κανα δύο άλλες για χορό για την επόμενη φορά.
Ημερομηνία Επίσκεψης
Ημερομηνία επίσκεψης
Φεβρουαρίου 29, 2020
Ανάφερε αυτήν την κριτική
Gingos, geny24, ΒΑΣΙΛΗΣ ΜΠΑΡΟΥΧΟΣ και 1 ακόμα μέλος
Σχόλια (0)
|
μέλη τους άρεσε αυτή η κριτική.
Γενική βαθμολογία
7.1
Εμφάνιση κοριτσιών
8.0
Χορός κοριτσιών/shows (πίστα)
6.0
Χορός κοριτσιών (privé)
7.0
Χώρος
7.0
Μουσική
7.0
Ποιότητα ποτών
8.0
Εξυπηρέτηση προσωπικού
8.0
Σχέση αξίας/κόστους
6.0
Σαββατο βραδυ επισκεψη στο ναο κατα τις 11:00.Παρελαση απο κοπελες ,καποιες πολυ ομορφες καποιες μετριες.Εδιωξα Σαρα ,Ρεββεκα ,μια φιλη της Ρεββεκας και αλλες.Τελικα εκατσα με Κατερινα που εχει και τατου στο δεξι μηρο.Μπορει να ειναι και Ελληνιδα.Αφου κερασα καποια ποτα πηγαμε στο μαυρο δωματιο με κουρτινα οπως μπαινουμε στο μαγαζι ισια και λιγο αριστερα.Περασα πολυ καλα με κοστος 100 ευρω.Εκει που θελω να σταθω ειναι οτι ο φιλος μου εκατσε με Βικυ (Βικτωρια που το τηλ της τελειωνει σε 728).Η κοπελα ειναι δεκα χρονια στην ελλαδα ,ειναι ξανθια ,ομορφη λεπτη και με δυαρι στηθος.Αφου ειχε παει παλι πριν μερικες ημερες και ειχε χαλασει αρκετα χρηματα ,η Βικυ του εδωσε το τηλ της με σκοπο να πανε για καφε.Ο φιλος μου της τηλεφωνησε και αυτη δεν απαντησε ποτε.Οταν εκατσε στο τραπεζι του ειπε οτι δεν ειχε περσαει στη μνημη το τηλ του(ψεματα) αφου ειναι ευκολο να δει φωτο απο whats up or viber.Δυστυχως δεν εβαλε μυαλο απο τη πρωτη φορα και ξεκινησε να τη κερναει.Καθε φορα που πηγαινε να τη χουφτωσει αυτη του τραβουσε τα χερια.Μονο κατι πεταχτα φιλια δεχτηκε.Σε πριβε χορο ,δε κανει τιποτα και ρουφιανευει και τις αλλες κοπελες ,αν κανουν κατι να ευχαριστησουν το πελατη.Στη πιστα οταν χορευει δε βγαζει τα ρουχα. Αν δε της αρεσει να τη χουφτωνουν ,ασ παει να δουλεψει σε εκκλησια .Επισης ειναι καλα οταν πηγαινει Μιλανο για ψωνια με τα λεφτα μας? Τελικα ο φιλος μου χαλασε πανω απο 1000 ευρω και το αποτελεσμα ηταν οτι δε περασε καλα και δε του τηλεφωνησε καν.Τους καλους πελατες πρεπει να τους προσεχουν ,εκτος αν προτιμουν αυτους με τα κουπονια.Μακρια λοιπον απο ψευτρα (μουφα) Βικυ(Βικτωρια)!!!
Ημερομηνία Επίσκεψης
Ημερομηνία επίσκεψης
Φεβρουαρίου 14, 2020
Ανάφερε αυτήν την κριτική
ntinosam, bourdeliaris82, Θέμης88 και 7 άλλα μέλη
Σχόλια (4)
|
μέλη τους άρεσε αυτή η κριτική.
Γενική βαθμολογία
7.0
Εμφάνιση κοριτσιών
8.0
Χορός κοριτσιών/shows (πίστα)
7.0
Χορός κοριτσιών (privé)
7.0
Χώρος
7.0
Μουσική
7.0
Ποιότητα ποτών
8.0
Εξυπηρέτηση προσωπικού
5.0
Σχέση αξίας/κόστους
7.0
επισκεφτηκα το μαγαζι με τη προσφορα που εχουν 8 χοροι και μπουκαλι 60 ευρω.εν τω μεταξυ τους χυμους κτλ στα χρεωνουν ξεχωριστα και το κοστος πηγε 72
τεσπα δινεις τα κουπονια που σου δινει ο τυπος στην εισοδο κατω και αφου πληρωσεις το μπουκαλι σου κανουν τα κουπονια μαρκες απλου χορου.πηρα δυο χορους οι οποιοι ειναι οκ νορμαλ σε διαρκεια και χουφτωνεις και γλυφεις ανετα.πριβε χωρο δε πηρα γιατι ειχα παει να δω το σοου ιννα τεο μαζι με subil και να μιλησουμε.σσου στη πιστα ιννα subil λεσβιακο πολλυ καλο και μετα τριαδα ιννα τεο subil με τεο να πηγαινει και με τις δυο
ωραιο σοου και οι χοροι στη πιστα οχι κατι το ιδιατερο.κοσμο ειχε αρκετο αλλα τα περισσοτερα κοριτσια σαν να βαριοντουσαν.πιθανον γιατι ειχαν περασει και οι γιορτες και ηταν κουρασμενες.συστηνεται γενικα για επισκεψη γιατι ειναι μεγαλος σαν χωρος και εχει ωραια κοριτσια
τεσπα δινεις τα κουπονια που σου δινει ο τυπος στην εισοδο κατω και αφου πληρωσεις το μπουκαλι σου κανουν τα κουπονια μαρκες απλου χορου.πηρα δυο χορους οι οποιοι ειναι οκ νορμαλ σε διαρκεια και χουφτωνεις και γλυφεις ανετα.πριβε χωρο δε πηρα γιατι ειχα παει να δω το σοου ιννα τεο μαζι με subil και να μιλησουμε.σσου στη πιστα ιννα subil λεσβιακο πολλυ καλο και μετα τριαδα ιννα τεο subil με τεο να πηγαινει και με τις δυο
ωραιο σοου και οι χοροι στη πιστα οχι κατι το ιδιατερο.κοσμο ειχε αρκετο αλλα τα περισσοτερα κοριτσια σαν να βαριοντουσαν.πιθανον γιατι ειχαν περασει και οι γιορτες και ηταν κουρασμενες.συστηνεται γενικα για επισκεψη γιατι ειναι μεγαλος σαν χωρος και εχει ωραια κοριτσια
Ημερομηνία Επίσκεψης
Ημερομηνία επίσκεψης
Δεκεμβρίου 26, 2019
Ανάφερε αυτήν την κριτική
cupracing, ΒΑΣΙΛΗΣ ΜΠΑΡΟΥΧΟΣ, @.Dod0s και 2 άλλα μέλη
Σχόλια (0)
|
μέλη τους άρεσε αυτή η κριτική.
Γενική βαθμολογία
6.6
Εμφάνιση κοριτσιών
7.0
Χορός κοριτσιών/shows (πίστα)
6.0
Χορός κοριτσιών (privé)
6.0
Χώρος
6.0
Μουσική
6.0
Ποιότητα ποτών
6.0
Εξυπηρέτηση προσωπικού
8.0
Σχέση αξίας/κόστους
7.0
Πέμπτη 5 Σεπτεμβρίου, μπιλιάρδο στον Πειραιά, σουβλάκια στο Χαιδάρι και στις 12 επίσκεψη στο Athens.
Δεν θα κάτσω τώρα να γράφω μία μία τις κοπέλες, απλά θα αναφέρω σε γενικό βαθμό το τι παίζει και εξάλλου είναι και θέμα γούστου...
Καθίσαμε στο κέντρο μπροστά στην πίστα που έχει καναπέδες στο οποίο κάναμε μαλακία στην πορεία γιατί οι γκόμενες μαζεύονται στις γωνίες
του μαγαζιού οι μισές στην μία μεριά και οι άλλες στην άλλη, έτσι για σου έρθουν σε γεμάτο μαγαζί το οποίο είχε αρκετό κόσμο για Πέμπτη βράδυ, θα
περιμένεις αρκετή ώρα, πρέπει να την κοζάρεις από τον χορό στην πίστα να συγκρατήσεις το όνομα πράγμα δύσκολο με την φασαρία, την μουσική και το Dj
ο οποίος δεν βγάζει τον σκασμό πχ δεν δεν λέει ήταν η Κίρα και τέλος, πετάει ένα μας το έκανες μπετόβεργα μπλα μπλα μπλα, μπλα μπλα μπλα, Κίρα κι αυτό
μέσα σε 5 δεύτερα, σαν τους γύφτους με την ντουντούκα που πουλάνε καρέκλες, οπότε δώστε προσοχή στο όνομα αλλιώς δεν έχει χουρό θα περιμένεις αρκετή ώρα
κι αν περάσουν, διότι η βεντέτες του μαγαζιού την έχουν αράξει στα τραπέζια και περιμένουν την παραγγελιά από τον σερβιτόρο ο οποίος είναι εξυπηρετικός, στην
περατζάδα είναι οι οικοδομές του μαγαζιού οι οποίες ανοίγουν λακκούβα από το πέρα δώθε, οπότε θα βαρεθείς να τις βλέπεις.
Πάμε τώρα ποτό, χορός, και πριβέ στα οποία κάναμε σεμινάρια. Το ποτό σου είναι στα 10 ευρώ, τα ποτά της γκόμενας είναι 10 το μονό και 20 το διπλό κι' ότι σκάσεις
τόση περισσότερη ώρα κάθονται η οποία είναι σεβαστή δεν σε ξεπετάει αμέσως, το οποίο είναι καλό να θυσιάσεις πχ ένα 10αρικό για να σπάσει ο πάγος με την γκόμενα
και αν τιμήσεις πριβέ το οποίο είναι στα 40 ευρώ θα σου κάνει καλά κόλπα και θα σε αφήσει να πιάνεις, έτσι έγινε με τον έναν φίλο μου.Ο ο άλλος όμως που ήταν λιγούρης
και έτρεξε στα δύχτια του πριβέ σαν τον ολιζαντέμπε, έπαιξε ξεπέτα. Δεν πιάνεις, δεν πιπιλάς βυζί και γενικά είναι πολύ κρύα η γκόμενα, στο 10 λεπτό σε βγάζει
αλλαγή για να βάλει μέσα τον επόμενο πορνοσφαιριστή, ενώ ο άλλος φίλος μου που ήταν έξυπνος και την κόζαρε στο ποτό που κέρασε πέρασε όμορφα, 15 λεπτά τουλάχιστον και
έπιασε καλά, δεν γάμησε, ή έπεσε πίπα, απλά έκανε έναν καλό πριβέ.
Πάμε στις γκόμενες, Είσαι βυζάκιας; σου αρέσουν τα κανόνια; όταν κατεβάζεις Brazzers κοιτάς για Boobjob; κάτω από D Βυζί απαξιείς; κάτσε καλύτερα στο σουβλατζίδικο,
διότι από τις 15 κοπέλες μόνο 2 με 3 είχαν τα στάνταλ των βυζογλάνων κι αυτές επειδή ήταν νταρντάνες. Τώρα άμα είσαι κωλάκιας πίστεψε με θα τρυπήσεις το σαγόνι σου,
θα δώσεις χάι φάηβ με τον κολλητό σου και θα αρχίσεις να φτιάχνεις 11αδα σσν μάνατζερ για χορό. Με άριστα το 10 θα βάλω στις γκόμενες σε γενικό βαθμό ένα 7, σαφώς
είναι καλύτερες σαν ποιότητα από πολλά άλλα μαγαζιά, αλλά άλλο Ρονάλντο κι άλλο τζόρτζεβιτς, βέβαια είναι και θέμα γούστου.
Και τέλος στο χορό στην πίστα τον οποίο δεν τα βγάζουν όλα έπαιζε το εξής, η βεντέτες σε κάνουν τούρμπο και η οικοδομές βαριούνται, δύο γύρες στην κολόνα και γειά σας απλά πράγματα
και από μουσική παίζει πολύ ρωσία αλλά δεν σε χαλάσει γιατί ταιριάζουν με το χορό και φτιάχνουν ατμόσφαιρα φαντάσου κάτι μπαλοντοηδές σε Def Leppard στα ρώσικα ή κάτι τέτοιο...
Σκάσαμε όλα μαζί ποτά χορούς και πριβέ 280 τα οποία ακούγονται πολλά, αλλά κάνεις και πολλά αρκεί να είσαι έξυπνος, να ξέρεις να περιμένεις και να συμπεριφέρεσαι.
Αυτά από μένα μπορεί να κούρασα αλλά πιστεύω σας κατατόπισα...
Δεν θα κάτσω τώρα να γράφω μία μία τις κοπέλες, απλά θα αναφέρω σε γενικό βαθμό το τι παίζει και εξάλλου είναι και θέμα γούστου...
Καθίσαμε στο κέντρο μπροστά στην πίστα που έχει καναπέδες στο οποίο κάναμε μαλακία στην πορεία γιατί οι γκόμενες μαζεύονται στις γωνίες
του μαγαζιού οι μισές στην μία μεριά και οι άλλες στην άλλη, έτσι για σου έρθουν σε γεμάτο μαγαζί το οποίο είχε αρκετό κόσμο για Πέμπτη βράδυ, θα
περιμένεις αρκετή ώρα, πρέπει να την κοζάρεις από τον χορό στην πίστα να συγκρατήσεις το όνομα πράγμα δύσκολο με την φασαρία, την μουσική και το Dj
ο οποίος δεν βγάζει τον σκασμό πχ δεν δεν λέει ήταν η Κίρα και τέλος, πετάει ένα μας το έκανες μπετόβεργα μπλα μπλα μπλα, μπλα μπλα μπλα, Κίρα κι αυτό
μέσα σε 5 δεύτερα, σαν τους γύφτους με την ντουντούκα που πουλάνε καρέκλες, οπότε δώστε προσοχή στο όνομα αλλιώς δεν έχει χουρό θα περιμένεις αρκετή ώρα
κι αν περάσουν, διότι η βεντέτες του μαγαζιού την έχουν αράξει στα τραπέζια και περιμένουν την παραγγελιά από τον σερβιτόρο ο οποίος είναι εξυπηρετικός, στην
περατζάδα είναι οι οικοδομές του μαγαζιού οι οποίες ανοίγουν λακκούβα από το πέρα δώθε, οπότε θα βαρεθείς να τις βλέπεις.
Πάμε τώρα ποτό, χορός, και πριβέ στα οποία κάναμε σεμινάρια. Το ποτό σου είναι στα 10 ευρώ, τα ποτά της γκόμενας είναι 10 το μονό και 20 το διπλό κι' ότι σκάσεις
τόση περισσότερη ώρα κάθονται η οποία είναι σεβαστή δεν σε ξεπετάει αμέσως, το οποίο είναι καλό να θυσιάσεις πχ ένα 10αρικό για να σπάσει ο πάγος με την γκόμενα
και αν τιμήσεις πριβέ το οποίο είναι στα 40 ευρώ θα σου κάνει καλά κόλπα και θα σε αφήσει να πιάνεις, έτσι έγινε με τον έναν φίλο μου.Ο ο άλλος όμως που ήταν λιγούρης
και έτρεξε στα δύχτια του πριβέ σαν τον ολιζαντέμπε, έπαιξε ξεπέτα. Δεν πιάνεις, δεν πιπιλάς βυζί και γενικά είναι πολύ κρύα η γκόμενα, στο 10 λεπτό σε βγάζει
αλλαγή για να βάλει μέσα τον επόμενο πορνοσφαιριστή, ενώ ο άλλος φίλος μου που ήταν έξυπνος και την κόζαρε στο ποτό που κέρασε πέρασε όμορφα, 15 λεπτά τουλάχιστον και
έπιασε καλά, δεν γάμησε, ή έπεσε πίπα, απλά έκανε έναν καλό πριβέ.
Πάμε στις γκόμενες, Είσαι βυζάκιας; σου αρέσουν τα κανόνια; όταν κατεβάζεις Brazzers κοιτάς για Boobjob; κάτω από D Βυζί απαξιείς; κάτσε καλύτερα στο σουβλατζίδικο,
διότι από τις 15 κοπέλες μόνο 2 με 3 είχαν τα στάνταλ των βυζογλάνων κι αυτές επειδή ήταν νταρντάνες. Τώρα άμα είσαι κωλάκιας πίστεψε με θα τρυπήσεις το σαγόνι σου,
θα δώσεις χάι φάηβ με τον κολλητό σου και θα αρχίσεις να φτιάχνεις 11αδα σσν μάνατζερ για χορό. Με άριστα το 10 θα βάλω στις γκόμενες σε γενικό βαθμό ένα 7, σαφώς
είναι καλύτερες σαν ποιότητα από πολλά άλλα μαγαζιά, αλλά άλλο Ρονάλντο κι άλλο τζόρτζεβιτς, βέβαια είναι και θέμα γούστου.
Και τέλος στο χορό στην πίστα τον οποίο δεν τα βγάζουν όλα έπαιζε το εξής, η βεντέτες σε κάνουν τούρμπο και η οικοδομές βαριούνται, δύο γύρες στην κολόνα και γειά σας απλά πράγματα
και από μουσική παίζει πολύ ρωσία αλλά δεν σε χαλάσει γιατί ταιριάζουν με το χορό και φτιάχνουν ατμόσφαιρα φαντάσου κάτι μπαλοντοηδές σε Def Leppard στα ρώσικα ή κάτι τέτοιο...
Σκάσαμε όλα μαζί ποτά χορούς και πριβέ 280 τα οποία ακούγονται πολλά, αλλά κάνεις και πολλά αρκεί να είσαι έξυπνος, να ξέρεις να περιμένεις και να συμπεριφέρεσαι.
Αυτά από μένα μπορεί να κούρασα αλλά πιστεύω σας κατατόπισα...
Ημερομηνία Επίσκεψης
Ημερομηνία επίσκεψης
Σεπτεμβρίου 05, 2019
Ανάφερε αυτήν την κριτική
geny24, Jimi P, pavlos23 και 7 άλλα μέλη
Σχόλια (3)
|
μέλη τους άρεσε αυτή η κριτική.
