αστερι ο τζιμμυ.λιγο κουρεμα στο στερνο θελει μονο!!ΘΕΟΣ ΘΕΟΣ

αστερι ο τζιμμυ.λιγο κουρεμα στο στερνο θελει μονο!!ΘΕΟΣ ΘΕΟΣ

Αυτο θα σας χρησημευσει αν αποφασισετε να αγορασετε διαμερισμα στο ΤιρασπολΑν ειστε 50+ ετων και δεν θελετε κοσμικη ζωη και μεγαλουπολεις τοτε το Τιρασπολ ειναι οτι χρειαζεστε.Φτηνα κοινοχρηστα,καθαρος αερας,πολυ καλος κοσμος,υσηχια
Με 14700 $ παιρνετε διαμερισμα βαλτε και αλλα 4000-5000 $ για να το κανετε κουκλι Αν ομως ειστε μεχρι 30 και θελετε να
οχι γριες τοτε να πατε αλλου!Αν παρετε εκει διαμερισμα θα εχετε μια γκομενα για να
που θα σας σπιτωθει.
Ε,αν ειναι ναΔημητρη βιτσια ειναι αυτα.... ενας φιλος μου γυρω στα 30 γαμαει μονο μεταξυ 35 εως 45 (καλοστεκουμενες παντα).... μου λεει οτι ειναι πιο αδιστακτες στο κρεβατι...
τετοιες γιατι να παω ΠΜΡ.Αν μπορουσα να
τετοιες θα ειχα λυσει ολα τα προβληματα μου θα ειχα βρει 3-4 Μπιζνες Λε'ι'ντι και θα τους τα επαιρνα και θα ηταν και ευτυχησμενες που εχουν γκομενο.Αυτες σπιτωνουνε κατι 20-30 χρονους Καυκασιους γιατι αλλο αντρα δεν μπορουνε να βρουνε.Εδω μια γυναικα μετα τα 25 ειναι σα νεκρη στην καλητερη περιπτωση να βρει καποιον να την 
Δεν νομίζω τα νέα μου να ενδιαφέρουν τα μέλη του σαϊτ εκτός αν ενδιαφέρεστε να μάθετε πληροφορίες για το ψάρεμα στο Δνείσπερο ή για τις καινούργιες μεταγραφές της Σερίφφ. Για ρεστωράντ ανέφερα παραπάνω ενα καινούργιο με καλό φαϊ.αφου πιγες γραψε μας ντε τα νεα!!!! κανενα καινουργιο εστιατοριο κανα καινουργιοξενοδοχειακι?? δεν ειδες τιποτα?
Ναι καλά θα μας κλάσουν τα αρχίδια (παρεπιμπτόντως έκανα αίτηση για υπηκοότητα -μεγάλη η βοήθεια του Δημητράκη που με κατατόπισε για το νόμο- και έγινε δεκτή). Δεν υπάρχει καμιά απολύτως περίπτωση σύρραξης. Μιά μαλακία να κάνουν οι Ρουμανομολδαβοί και η ΠΜΡ θα συνορεύει με τη Ρουμανία πλέον.ποπ κορν πιρες για την καινουργια επιθεση τον γιανκηδον θα καουν οι τηλεορασεις παλι!
αλα με το σιμπαθειο μακαρε παλι μου φενετε οτι εγο παλι θα τα γραψο και εση θα μου πεις οτι τα ηξερες οπος σινιθος!!!!!

Δεν διαφωνούμε. Αυτό έλεγα και εγώ εξ αρχής και όχι ότι το φαγητό είναι ωραίο όπως -αναληθώς- ανέφερες σε προηγούμενο σου πόστ.Μακη μου αν θελεις να βασανισεις καποιον τον πηγαινεις με το ζορι στις Πιλμενεριες που ειπες και τον βαζεις με το ζορι να φαει αυτα ταμε την απειλη φυσικα
.Οσο για την Andys Pizza ειναι λιγο καλητερη απο την κατεψυγμενη
Απαράδεκτο αυτό που λες καθότι Ρώσσος πολίτης. Η χώρα σου τα αναγνωρίζει σαν κράτη.Παντος Μακη ουτε η Αμπαχαζια πόσο μαλλον η Νότια Οσετία ειναι κράτη. Ειδεικα η Νοτια Οσετία ουτε 70.000 πλυθισμο δεν εχει!
Έτσι, γι'αυτό ενώνεται ΠΜΡ με Ρωσσία και ουδέν χρέος υπάρχει. Απλό. ;)Στο τέλος το παραδεχεται οτι χωρις τη Ρωσσια δεν μπορει να σταθει η ΠΜΡ!Το θεμα ειναι πόσο η Ρωσσια θα εχει λεφτα να τους δινει? Ηδη χρωστανε στην Ρωσσια για γκαζι πετρελαιο κλπ. κοντα 2 δις Ευρω που αυτα τα λεφτα ουτε στον υπνο τους δεν τα εχουνε!
Κοινόχρηστα (γκάζι δηλ. και ζεστό νερό) το πολύ 3 δολάρια το μήνα. Σπίτι δεν αντέχω τη ζέστη και κυκλοφορώ με τα σώβρακα και ανοίγω τα παράθυρα στη ζούλα (με -8 έξω). Για τα προϊόντα έχεις δίκιο , αλλά εκεί τις τιμές τις καθορίζει η γκρούπα Σερρίφ (και στα προντούκτι από κει αγοράζουν). Μόνο στο παζάρι είναι φτηνά.Ζουνε βεβαια πολυ καλητερα απο τη Μολδαβια εχει μεγαλη διαφορα να πληρωνεις 7-10 $ το μηνα κοινοχρηστα απο το να πληρωνεις 150+ Ευρω με τη θερμανση το χειμωνα.Δεν μου αρεσε στην ΠΜΡ οτι τα προ'ι'οντα ηταν πιο ακριβα απο το Κισινιωφ κατα 20% πολλες φορες ακομα και 30%.
Απαράδεκτο αυτό που λες καθότι Ρώσσος πολίτης. Η χώρα σου τα αναγνωρίζει σαν κράτη.
Θα σε καταγγείλω στο σ. πρόεδρο![]()
Έτσι, γι'αυτό ενώνεται ΠΜΡ με Ρωσσία και ουδέν χρέος υπάρχει. Απλό. ;)Κοινόχρηστα (γκάζι δηλ. και ζεστό νερό) το πολύ 3 δολάρια το μήνα. Σπίτι δεν αντέχω τη ζέστη και κυκλοφορώ με τα σώβρακα και ανοίγω τα παράθυρα στη ζούλα (με -8 έξω). Για τα προϊόντα έχεις δίκιο , αλλά εκεί τις τιμές τις καθορίζει η γκρούπα Σερρίφ (και στα προντούκτι από κει αγοράζουν). Μόνο στο παζάρι είναι φτηνά.
Και η Τουρκια αναγνωριζει τη Βόρεια Κυπρο,αυτο σημαινει οτι ειναι κρατος?!Αυτα τα κρατη δεν μπορουν να ζησουνε χωρις τη Ρωσσια ουτε μια μερα.Και η Γεωργια να μην τους επιτεθει οικονομικα θα καταρευσουν.
.Αλλα δεν μπορουσε να κανει κ'αλλιως επρεπε αυτους τους ανθρωπους να τους προστατεψει οταν τους επιτεθηκανε οι Ρουμανοφωνοι.Η ΠΜΡ ποτέ δεν ανηκε στη Μολδαβια ακομα και επι Ρωσσικης Αυτοκρατοριας τα συνορα ηταν στον Δνυστερο.Η μονη διαφορα ειναι οτι δεν ειχε το Μπεντερι η ΠΜΡ ηταν παντα Μολδαβικο.Ενα αλλο που εχει πλακα ειναι οτι και απο την πλευρα των Ρουμανοφωνων εκτος απο τους εθελοντες προβοκατορες απο τη Ρουμανια οι Μολδαβοι τοτε Ρωσσικα μιλαγανε στην ΜΣΣΡ πολλοι λιγοι μονο σε κατι χωρια μιλαγαν μεταξυ τους Ρουμανικα.
Τωρα για το παζαρι που ειπες τι φτηνα ειναι?Ενα κιλο κρεας ντοπιο φρεσκο χοιρηνο φιλετο εχει 80-100 ρουβλια ΠΜΡ οταν το ιδιο στο Κισινιωφ εχει 70 λε'ι' (αν τους παζαρεψεις και παρεις 2-3 κιλα το παιρνει και με 60) το τυρι φετα στη ΠΜΡ εχει το κιλο 70 ρουβλια (το κατσικισιο) στο Κισινιωφ το ιδιο τυρι εχει 50 το πολυ 60 λε'ι'!Ας σκεφτει καποιος οτι οι μισθοι εκει ειναι 2000-3500 ρουβλια το πολυ!Και θα καταλαβει πως ζει ο κοσμος και γιατι φευγει σαν τρελλος.Μπορεις να δουλευεις Ταξι με ενοικιο αυτοκινητου 20 $ τη μερα θα βγαζει μεσο ορος 300 ρουβλια το 24ωρα (20 Ευρω)
Δηλαδη αν δουλευεις μερα παρα μερα 24ωρο θα βγαζεις το μηνα 300 Ευρω!Οι μεταφορες ειναι πολυ φτηνες οι Μαρσουτκες εχουν 3 ρουβλια και τα δρομολογια ειναι καθε 3-5 λεπτα.Βεβαια ενω γραφουν οτι πηγαινουν μεχρι τη μια το βραδυ μετα της 23.30 ειναι πολυ δυσκολο να βρεις.Τα φρουτα ολα εισαγωμενα συνηθως απο Τουρκια.Ρουχα,λαστιχα αυτοκινητων κλπ. ολα Second Hand στα μαγαζια δεν εχει τιποτα να ψωνισεις.Οταν θελει καποιος να παρει κατι συνηθως πηγαινει Οδησσο που ειναι λιμανι και τα ρουχα συνηθως Τουρκικα ειναι φτηνοτερα ακομα και απο το Κισινιωφ κατα 30% περιπου.
και την κανουνε να ακουγεται απαισια.
αφου ειναι και στην Ευρωπα'ι'κη Ενωση και στη θεωρια μπορουνε να πανε οπου θελουνε
στην πραξη βεβαια
σε παλαιοτερα ποστ εχω κανει πολλες αναλυσεις σχετικα με το θεμα.
εγω δεν ειδα κατι τετοιο στην Παλάνγκα η Μαρσουτκα περασε τα συνορα σε 10 λεπτα ουτε καν μας κατεβασαν μπηκε ενας μεσα πηρε τα διαβατηρια μας κοιταξε της φωτογραφιες μας αν ταιριαζουν με ενα φακο ειδε λιγο το λεωφορειο εφυγε με τα διαβατηρια γυρισε σε κανα δεκαλεπτο και μας εδωσε τα διαβατηρια και φυγαμε ουτε καν βγηκαμε απο το λεωφορειο ουτε καν ανοιξαν σε κανεναν τα πραγματα.Τωρα αν εσυ εισουν ατυχος δεν μπορω να ξερω ή πιθανοτατα αυτα να γινοντουσαν λιγο πιο παλια
εχω γραψει ολη την ιστορια με καθε λεπτομερια εδω καθως και σχετικα με την Οδησσο.Μου αρεσει το amurspb.ru που εχει επιπεδο εχω γνωρισει πολλα ατομα απο'κει εχουμε βεβαια διαφορετικα ενδιαφεροντα αφου εγω δεν πινω.Αλλα εκει Μακη δεν εχει φυκαραδες φτωχομπινεδες και
που ενω δεν εχουνε καμια σχεση με το αντικειμενο κανουνε σκατα τα Thread εκει κατευθειαν μπαναροντε με το που πουνε μια μαλακια!Βεβαια ειναι πιο πολυ για αγοραιο ερωτα της Αγιας Πετρουπολης αλλα εχει και θεματα σχετικα με Πορνοτουρισμο.Αν μαθεις Ρωσσικα σιγουρα θα σου ειναι ενδιαφερον να το διαβαζεις.Κ'εμενα οταν νομιζανε οτι ειμουν πρακτορας στην επιστροφη στη Μολδαβια μου εψαξαν τα παντα!Οι Μολδαβοι ομως οχι οι Ουκρανοι.Οι Ουκρανοι τιποτα μπηκε μεσα στο λεωφορειο ανοιξε το διαβατηριο του καθενος και κοιταξε αν ειναι αυτος στη φωτογραφια και τα πηρε και τα εφερε σε κανα 10λεπτο με σφραγγιδες εισοδου.Το ιδιο εγινε και οταν εφευγα απο Ουκρανια.Οι Μολδαβοι τοτε στην εισοδο στη Μολδαβια Θυμαμαι μου τα ψαξανε ολα!Μου ανοιξανε και την Ομπρελα?εγω 2 φορες που περασα με το τρενο απο Ουκρανια για Μολδαβια ,μου ανοιξαν την βαλιτσα και γενικα με κοιτουσαν περιεργα για κανενα 5 λεπτο
Πολλα εργα με το Τζα'ι'μς Μποντ θα ειχανε δει
Περισσοτερη εντυποση απ'ολα του εκανε αυτο εδω!Το περιεργαζοντουσαν πολυ ωρα
Τους ειπα τι ειναι
αλλα δεν το πιστευανε
Φοβοντουσαν να το πιασουνε
ποιος ξερει τι νομιζαν οτι ειναι? 
Φυσικα και χρησημοποιω το Ρωσσικο στη Μολδβια.Στην Ουκρανια,ΠΜΡ μπορω να μπω και να βγω και με το εσωτερικο Ρωσσικο (ταυτοτητα).Με μενα οι Ουκρανοι ηταν πολυ φιλικοι ισως λογω διαβατηριου.Οι δε της ΠΜΡ οταν τους εδειξα και το στρατιωτικο μου βιβλιαριακι μονο που δεν με χαιρετησαν τιμητικαΤι διαβατήριο χρησιμοποίησες ? Ρώσσικο ?
Εμένα, αντίθετα οι Μολδαβοί τελωνιακοί δεν με έχουν ενοχλήσει ποτέ.
Το αντίθετο οι Ουκρανοί. Οχι πάντα βέβαια και ειδικά αν πηγαίνεις με μαρτρούσκα γίνονται όπως τα λες. Αλλα με ΙΧ ή ταξί ταλαιπωρείσαι αρκετά.
.
ενα κοντε'ι'νερ
.Οι Ουκρανοι εμενα οταν μπηκα ουτε μου ανοιξαν την τσαντα μου των Μολδαβων ομως της ανοιγανε.Ψαχναν για οινοπνευματωδη και οτι βρηκαν πανω απο το οριο το κατασχαν.Ιωσηφ,Ιακωβε.Ο Μακης μπορει να εχει ενα ρομαντισμο στις πληροφοριες του και να λεει πολες φορες πραγματα που γιναν πριν μερικα χρονια.Αλλα ειναι ο μονος εδω μεσα που αφιλοκερδως αν καποιος του ζητησει βοηθεια για να παει ΠΜΡ΄θα τον βοηθισει.Και ο Μακης παντος εχει δωσει πολλες πληροφοριες σχετικα με την ΠΜΡφιλτατε Μακη,περαν φαγητου σε συμβουλευω να μην Ξανα-παρεχεις (παρωχημενες) πληροφοριες
Απο την στιγμη που ανελαβε ο πορδομεταναστης να καλυψει και την δυσμοιρον Πρινιστροβιε,οι ενημερωσεις του,καλυπτουν τα παντα!!
Αυτά είναι παλιά ρε. Από το Σάββατο είναι σε επιφυλακή.αβεεε μακαρεεεεε στο πααα η πατριδα σε καλει στα οπλα !!! στο τιρασπολ βαρεσε κοκινος σινεγιαρμος![]()
![]()
![]()
![]()
!!!!! αρχιδια στροτο εχει το τιρασπολ τι διαλο βαρεσε πολεμος κοκινο ΜΑΚΗ ΘΑ ΠΑς ?

Η τελεοραση της ΠΜΡ ειπε οτι οι ενοπλες δυναμης τους ειναι σε επιφυλακη.Αν παντος γινει χαμός στην ΟδησσοΑυτά είναι παλιά ρε. Από το Σάββατο είναι σε επιφυλακή.
Όσο για στρατό μην νομίζεις. Εχει αρκετό και καλά εξοπλισμένο και φυσικά άφθονα (ακόμη - αν και πολλά ληγμένα) πυρομαχικά. Και από ότι έμαθα και άφθονες χημικές βόμβες (ή κάτι τέτοιο) που απαγορεύονται από τις Διεθνείς συνθήκες !!! Μόνο αρβύλες δεν έχουν (σοβαρολογώ).
Οχι δεν πάω . Δεν κάλεσαν την κλάση μου ακόμα.![]()
θα εχουνε προβλημα ανεφοδιασμου στο Τιρασπολ.Οι Μολδαβοι θα τους κλεισουν αμεσως τα συνορα και μονο απο αερος θα μπορει η Ρωσσια να τους ανεφοδιαζει ή με αποστολη ανεφοδιασμου με συνοδια στρατου.Απο την πεινα δεν θα πεθανουν αλλα δεν θα περασουνε καθολου καλα.
Απο τη Ρωσσια πως θα στασουν τα εφόδια στην ΠΜΡ αν στην Ουκρανια γινεται χαμός?και η Μολδαβια τους κλεισει τα συνορα?Θα εχουνε τροφιμα με το δελτιο!Ρε Μήτσο έχει και δίοδο από το Ντνιποπετροβσκ στο Νότο. Νομίζεις όμως ότι θα μπορούν να ελέγχουν τα φυλάκια εκεί κάτω?
15,23 το ρούβλι σήμερα. Όπα (που θα έλεγε και κάποια ψυχή)![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()