midas69
Μέγας
- Εγγρ.
- 22 Φεβ 2012
- Μηνύματα
- 16.591
- Like
- 13.368
- Πόντοι
- 3.656
εγω ειμαι καθολικοςΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ ρεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε - πιρφοροι!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
επιτρεπεται να γαμησω?
εγω ειμαι καθολικοςΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ ρεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε - πιρφοροι!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
γεια σου αλλαν προεδρε(η αντιπροεδρε)
καλα το συμπερασμα αυτο πως τοβγαλες???
ο δημας29 λεει,το αναποδο
οτι ειναι ζωα,και δεν ψαχνονται,,,,ποιος να παει κ χωρις ρωσσικα,αν ειναι ετσι που λεει ο δημας,και να κανει τι??
να καθεται να παιζει τον παντρεμενο??να ξενιτευτει για μια γκομενα δηλ???και χωρις ρωσσικα....
![]()
εγω ειμαι καθολικος
επιτρεπεται να γαμησω?
κλαφτα χαραλαμπεΓενικα εδω αν καποια γκομενα βρει καποιον να τηκαι να πηγαινουνε χερακι χερακι στο παρκο καθεται μαζι του
![]()
!Και ας ειναι εντελως αθλιος!Και ειναι ευτυχησμενες
Ειναι εντελως πρωτογονες!Μια κατασταση ζωοδης!Ουτε ρουχα τους ενδιαφερουν ουτε να φενονται ωραιες τιποτα εντελως ζωα!Να βρουνε ενα αρσενικο να πηγαινουν στο παρκο μαζι χερακι χερακι
!Μη μου πεις Μακη οτι δεν ειναι ετσι!
Δες παραδηγμα την κορη της γυναικα σου.Βρηκε γκομενο και ειναι συνεχεια μαζι σαν ερωτευμενα περιστερακια και τα εχουνε παρατησει ολα!Ο Ρομα δεν πολυγουσταρει τετοιες καταστασεις θελει μονο να
και καλα κανει!Εχει εκτημισει πολυ που οτι γκομενες εχω που δεν της θελω του της δινω λεει οτι δεν εχω καθολου κομπλεξ οπως οι εδω
που λενε η γκομενα μου και τρεχουν πισω απο το φουστανι τους
![]()

σπασιμπα πρεδρεεσυ εισαι αλοθρησκος να κανεις οτι θελεις................

Αν εδω ερθει καποιος Πιρφορος και ΜΕΙΝΕΙ ΜΟΝΙΜΑ θα εχει μια γκομενα.Λεω να μενει μονιμα γιατι πολλες γκομενες εδω μου λενε:Εσυ θα φυγεις και εγω τι θα κανω?Τους λεω οτι θα ξαναρθω τον Ιουνιο και οτι πηγαινω ερχομαι ασχολουμε λεω με εξαγωγες Κονιακ κλπ. οι Μολδαβικης εθνικοτητας ειναι ακομα πιο κακες.Σου λενε ηρθες και τι θελεις ναΔημητρακη συμφωνω σε οσα λεσ αλλα δινεις τοσες πολλες ειδικες πληροφοριες που προβλεπω να γινεις αιτια να αρχισουν να ερχονται ολοι οι αγαμητοι και αφραγκοι αγαπουληδες απο Ελλαδα με σκοπο τον γαμο και το τζαμπα![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
και να φυγεις?Θυμιζουνε λιγακι Ελεηνιδες στη συμπεριφορα.Εδω το 70%-80% θα ελεγα εχει εστω και καποια μικρη συγγενικη σχεση με Μολδαβους ενας παππους ή μια γιαγια τους ειναι σιγουρα Μολδαβη στην εθνικοτητα ας δηλωνουνε Ρωσσοι!Ακομα και αυτοι που δηλωνουν σλαβοι και εχουν Σλαβικα χαρακτηριστηκα ειναι Ουκρανοι καθαρα Ρωσσους δεν εχω συναντισει ακομα.Ισως και να υπαρχουν ελαχιστοι που επι Σοβιετικης Ενωσης να ηρθαν απο τη Ρωσσια και να μεινανε.
που νομιζουν οτι μπορει να ερθει κανεις να μεινει μονιμα εδω περα
!Παντος και να μην βρειτε γκομενα υπαρχουν πολλες εναλακτικες λυσεις.Δεν θα μεινετε αγαμιτοι

....Παντος και να μην βρειτε γκομενα υπαρχουν πολλες εναλακτικες λυσεις.Δεν θα μεινετε αγαμιτοι

"ειστε ποοοολυ ωραιος τυπος κυριε μου...."Ολοι εδω ειναι ερωτευμενοιοι γατες εγω...

Αν εχετε καλομαθει ΜΗΝ ΠΑΤΕ!Τα διαμερισματα εδω ειναι χάλια για τα Ελληνικα δεδομενα οι τιμες αν νοικιασετε διαμερισμα για πολυ καιρο αρχιζουν απο 60 $ το μηνα και φτανουν τα 150 $ ενα δυαρι στο κεντρο (συν τα κοινοχρηστα 15-30 $).Αν το θελετε για 1 μηνα υπολογιστε 80-200 $ συν τα κοινοχρηστα για ενα απλο σοβιετικο διαμερισμα.Πολυ καλητερο ΔΕΝ ΘΑ ΒΡΕΙΤΕ ολα περιπου ετσι ειναι στο Τιρασπολ.Ακομα και επισκεψη σε σπιτια σχετικα πλουσιων Τιρασπολιωτων που πηγα δεν ηταν τρομερα καλητερα.Βεβαια αν το σπιτι του Σμυρνωφ σιγουρα δεν θα εχει καμια σχεση μ'αυτα
! Αυτη εδω η μαλακια στη δευτερη φωτογραφια λεγεται Ντικόντερ χωρις αυτο θα μπορειτε να δειτε 3 ή 4 καναλια τηλεωρασης.Υπαρχουν πολλα πακετα απο 25 καναλια 3 $ το μηνα μεχρι 14 $ πανω απο 150.Εγω διαλεξα το πακετο με 7,5$ κοντα 100 καναλια...

!Ελπιζω να χρεωκοπισεις εντελως το συντομοτερο
Το τυπογραφειο ειναι το πρωτο που χτυπαει η κριση.Αν και βρωμιαρης και μουτζουρης εισαι σαν αστεγος μοιαζεις οποτε δεν θα εχεις και μεγαλη διαφορα αν χρεωκοπισεις τελειως 
Δημητρακης ο αρχηγοςΝα και το νεο μου βιντεακι με θεμα την ΠΜΡ [youtube=425,350]PUPPKjTdQpc[/youtube] συντομα θα βαλω υποτιτλους και θα ακολουθισει και το δευτερο μερος
,πες στους υποψηφιους πορνομεταναστες ολα τα μυστικα,η αγαμια βαρεσε κοκκινο
,οι πατσαβουροελλεεινιδες μας εχουν ταραξει στο κλασσιμο
,οσο και να πιρφορισουμε δεν καθεται τιποτα :SΒλεπεις οτι εγω δεν ασχολουμε με την παρτυ σουΕχει και τα καλα της η κριση.Δεν εχετε φραγκο εσεις οι Πιρφοροι να πατε εξωτερικο και την βγαζετε Ελλαδα!Ελπιζω να χρεωκοπισεις εντελως το συντομοτερο
Το τυπογραφειο ειναι το πρωτο που χτυπαει η κριση.Αν και βρωμιαρης και μουτζουρης εισαι σαν αστεγος μοιαζεις οποτε δεν θα εχεις και μεγαλη διαφορα αν χρεωκοπισεις τελειως
![]()