You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an alternative browser.
You should upgrade or use an alternative browser.
Τί τσίμπησες, μαν!
- Μέλος που άνοιξε το νήμα Zebu
- Ημερομηνία ανοίγματος
- Απαντήσεις 39K
- Εμφανίσεις 852K
- Tagged users Καμία
- Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 33 άτομα (2 μέλη και 31 επισκέπτες)
Heavywash
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 7 Φεβ 2025
- Μηνύματα
- 593
- Κριτικές
- 31
- Like
- 6.750
- Πόντοι
- 5.636
4 αυγά η ομελέτα και ο καφές μέτριοςΠόσα αυγά η ομελέτα μαν ?
Ο φρέντο μέτριος ή σκέτος ?
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:
ΜπριζολαδικοΤο ελαιοτριβειο φραπεδιαρικο η, μπριζολαδικο;
Saul
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 23 Αυγ 2020
- Μηνύματα
- 30.651
- Like
- 29.700
- Πόντοι
- 6.256
συμφωνώ να πάρει πόδι το μουνόσκυλοO ρυζογκοφρετας πρεπει να φαει μπαν απο το νημα!!!

Πορνερ
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 4 Μαΐ 2020
- Μηνύματα
- 200
- Κριτικές
- 10
- Like
- 937
- Πόντοι
- 371
πόση μπύρα τύπε;ψαρονέφρι με πιπεριές πράσινες κόκκινες στο τηγάνι
χωριάτικη με παξιμάδια με χαρούπι
μπύρα χάρμα
τώρα σε λίγο φρέντο απογευματινό
Saul
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 23 Αυγ 2020
- Μηνύματα
- 30.651
- Like
- 29.700
- Πόντοι
- 6.256
60ml γιατί είναι και ακριβή αυτήπόση μπύρα τύπε;
rodriguez96
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 5 Δεκ 2017
- Μηνύματα
- 16.616
- Κριτικές
- 32
- Like
- 47.361
- Πόντοι
- 19.321
Καλά τα πήγες σήμερα, αλλά τι μπύρα χάρμα έχει lager, weiss, dunkel ...ψαρονέφρι με πιπεριές πράσινες κόκκινες στο τηγάνι
χωριάτικη με παξιμάδια με χαρούπι
μπύρα χάρμα
τώρα σε λίγο φρέντο απογευματινό
ποια απ' όλες?

The Saint*
Τιμημένος
- Εγγρ.
- 28 Ιουλ 2010
- Μηνύματα
- 64.826
- Κριτικές
- 93
- Like
- 56.976
- Πόντοι
- 40.655
ψαρονέφρι με πιπεριές πράσινες κόκκινες στο τηγάνι
χωριάτικη με παξιμάδια με χαρούπι
μπύρα χάρμα
τώρα σε λίγο φρέντο απογευματινό
Κέρατο ή καμπάνα οι πιπεριές;
athinaios44
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 19 Μαΐ 2018
- Μηνύματα
- 69.311
- Like
- 117.511
- Πόντοι
- 16.631
ρε Χαρτοπολεμε τζουνιορ ενεση εκανες την μπυρα;60ml γιατί είναι και ακριβή αυτή![]()
The Saint*
Τιμημένος
- Εγγρ.
- 28 Ιουλ 2010
- Μηνύματα
- 64.826
- Κριτικές
- 93
- Like
- 56.976
- Πόντοι
- 40.655
ρε Χαρτοπολεμε τζουνιορ ενεση εκανες την μπυρα;
Κλύσμα!

Saul
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 23 Αυγ 2020
- Μηνύματα
- 30.651
- Like
- 29.700
- Πόντοι
- 6.256
λάγκερ εννοείταιΚαλά τα πήγες σήμερα, αλλά τι μπύρα χάρμα έχει lager, weiss, dunkel ...
ποια απ' όλες?![]()
Saul
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 23 Αυγ 2020
- Μηνύματα
- 30.651
- Like
- 29.700
- Πόντοι
- 6.256
κομμένες ήταν δε ρώτησαΚέρατο ή καμπάνα οι πιπεριές;
αλλά λογικά κέρατο

gpikasso
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 24 Ιαν 2010
- Μηνύματα
- 6.082
- Κριτικές
- 22
- Like
- 17.665
- Πόντοι
- 8.695
Χοιρινή τηγανιά με μανιτάρια και πολύχρωμες πιπεριές με συνοδεία από τηγανητές πατάτες. Κρασί δεν έπαιξε γιατί τελείωσα ενα κόκκινο merlot χθες βράδυ βλέπωντας τον τελικό και το γκέι πανυγήρι. Για γλυκό, σοκολάτα από τα Lidl.
Saul
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 23 Αυγ 2020
- Μηνύματα
- 30.651
- Like
- 29.700
- Πόντοι
- 6.256
φαρμακείο τα έχουν κάνει ούτε μια μπύρα δε μπορεί να πιεί ένας τίμιος επιχειρηματίαςρε Χαρτοπολεμε τζουνιορ ενεση εκανες την μπυρα;
rodriguez96
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 5 Δεκ 2017
- Μηνύματα
- 16.616
- Κριτικές
- 32
- Like
- 47.361
- Πόντοι
- 19.321
Επειδή βλέπω βγάζει κι άλλες γι αυτό ρώτησα, αξίζει να δοκιμάσουμε?λάγκερ εννοείται
κομμένες ήταν δε ρώτησα :confused
Saul
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 23 Αυγ 2020
- Μηνύματα
- 30.651
- Like
- 29.700
- Πόντοι
- 6.256
αν βρεις βαρελίσια σε παγωμένο ποτήριΕπειδή βλέπω βγάζει κι άλλες γι αυτό ρώτησα, αξίζει να δοκιμάσουμε?
![]()
είναι στο ίδιο επίπεδο με το να πιάσεις γκόμενα τη μέγκαν φοξ
The Saint*
Τιμημένος
- Εγγρ.
- 28 Ιουλ 2010
- Μηνύματα
- 64.826
- Κριτικές
- 93
- Like
- 56.976
- Πόντοι
- 40.655
κομμένες ήταν δε ρώτησα
αλλά λογικά κέρατο![]()
Ε τότε βάλτε τις στον πάτο σας μαζί με το ψαρονέφρι που ΚΑΤΑΣΤΡΕΨΑΤΕ.
ΨΑΡΟΝΕΦΡΙ ΣΤΟ ΤΗΓΑΝΙ ΡΕ ΤΑΡΑΜΑ; ΣΤΟ ΤΗΓΑΝΙ;;;;

Eraser..
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 25 Δεκ 2016
- Μηνύματα
- 35.248
- Like
- 33.067
- Πόντοι
- 6.256
στο φρέντο θα τρίψεις και ριζογκοφρέτα από πάνω?ψαρονέφρι με πιπεριές πράσινες κόκκινες στο τηγάνι
χωριάτικη με παξιμάδια με χαρούπι
μπύρα χάρμα
τώρα σε λίγο φρέντο απογευματινό



Saul
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 23 Αυγ 2020
- Μηνύματα
- 30.651
- Like
- 29.700
- Πόντοι
- 6.256
Πολύ ωραίο γίνεταιΕ τότε βάλτε τις στον πάτο σας μαζί με το ψαρονέφρι που ΚΑΤΑΣΤΡΕΨΑΤΕ.
ΨΑΡΟΝΕΦΡΙ ΣΤΟ ΤΗΓΑΝΙ ΡΕ ΤΑΡΑΜΑ; ΣΤΟ ΤΗΓΑΝΙ;;;;![]()
είναι αντικολλητικό με σχάρα και πετάς το ψαρονέφρι μαζί με τις πιπεριές πιπέρι και λίγο λάδι έτοιμο για το μάστερ σεφ είναι
Saul
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 23 Αυγ 2020
- Μηνύματα
- 30.651
- Like
- 29.700
- Πόντοι
- 6.256
δεν ξέρω αν έχεις ενημερωθεί για τον ρυζογκοΦρέντο που λάνσαρα και θα κάνει πάταγοστο φρέντο θα τρίψεις και ριζογκοφρέτα από πάνω?![]()
Άλλα thread (ενδεχομένως σχετικά)
- Απαντήσεις
- 13
- Εμφανίσεις
- 7K
- Απαντήσεις
- 86
- Εμφανίσεις
- 21K
