Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
4 αυγά η ομελέτα και ο καφές μέτριοςΠόσα αυγά η ομελέτα μαν ?
Ο φρέντο μέτριος ή σκέτος ?
ΜπριζολαδικοΤο ελαιοτριβειο φραπεδιαρικο η, μπριζολαδικο;
συμφωνώ να πάρει πόδι το μουνόσκυλοO ρυζογκοφρετας πρεπει να φαει μπαν απο το νημα!!!

πόση μπύρα τύπε;ψαρονέφρι με πιπεριές πράσινες κόκκινες στο τηγάνι
χωριάτικη με παξιμάδια με χαρούπι
μπύρα χάρμα
τώρα σε λίγο φρέντο απογευματινό
60ml γιατί είναι και ακριβή αυτήπόση μπύρα τύπε;
Καλά τα πήγες σήμερα, αλλά τι μπύρα χάρμα έχει lager, weiss, dunkel ...ψαρονέφρι με πιπεριές πράσινες κόκκινες στο τηγάνι
χωριάτικη με παξιμάδια με χαρούπι
μπύρα χάρμα
τώρα σε λίγο φρέντο απογευματινό

ψαρονέφρι με πιπεριές πράσινες κόκκινες στο τηγάνι
χωριάτικη με παξιμάδια με χαρούπι
μπύρα χάρμα
τώρα σε λίγο φρέντο απογευματινό
ρε Χαρτοπολεμε τζουνιορ ενεση εκανες την μπυρα;60ml γιατί είναι και ακριβή αυτή![]()
ρε Χαρτοπολεμε τζουνιορ ενεση εκανες την μπυρα;

λάγκερ εννοείταιΚαλά τα πήγες σήμερα, αλλά τι μπύρα χάρμα έχει lager, weiss, dunkel ...
ποια απ' όλες?![]()
κομμένες ήταν δε ρώτησαΚέρατο ή καμπάνα οι πιπεριές;

φαρμακείο τα έχουν κάνει ούτε μια μπύρα δε μπορεί να πιεί ένας τίμιος επιχειρηματίαςρε Χαρτοπολεμε τζουνιορ ενεση εκανες την μπυρα;
Επειδή βλέπω βγάζει κι άλλες γι αυτό ρώτησα, αξίζει να δοκιμάσουμε?λάγκερ εννοείται
κομμένες ήταν δε ρώτησα :confused
αν βρεις βαρελίσια σε παγωμένο ποτήριΕπειδή βλέπω βγάζει κι άλλες γι αυτό ρώτησα, αξίζει να δοκιμάσουμε?
![]()
κομμένες ήταν δε ρώτησα
αλλά λογικά κέρατο![]()

στο φρέντο θα τρίψεις και ριζογκοφρέτα από πάνω?ψαρονέφρι με πιπεριές πράσινες κόκκινες στο τηγάνι
χωριάτικη με παξιμάδια με χαρούπι
μπύρα χάρμα
τώρα σε λίγο φρέντο απογευματινό



Πολύ ωραίο γίνεταιΕ τότε βάλτε τις στον πάτο σας μαζί με το ψαρονέφρι που ΚΑΤΑΣΤΡΕΨΑΤΕ.
ΨΑΡΟΝΕΦΡΙ ΣΤΟ ΤΗΓΑΝΙ ΡΕ ΤΑΡΑΜΑ; ΣΤΟ ΤΗΓΑΝΙ;;;;![]()
δεν ξέρω αν έχεις ενημερωθεί για τον ρυζογκοΦρέντο που λάνσαρα και θα κάνει πάταγοστο φρέντο θα τρίψεις και ριζογκοφρέτα από πάνω?![]()