κωλο-γερος
Γλομπεο-Μύστης
- Εγγρ.
- 7 Οκτ 2008
- Μηνύματα
- 35.076
- Κριτικές
- 36
- Like
- 45.644
- Πόντοι
- 21.395
Πάντα από Ασία.απο που η μαγειρισα μαν?
Πάντα από Ασία.απο που η μαγειρισα μαν?
Ξέρει να μαγειρεύει, αλλά δε βάζει και κάνα ξυράφι να κλαδεψει το θαμνο;Η μαγείρισσα να ξέρει να μαγειρεύει και ας είναι και από σούπερ μάρκετ.
![]()
Για εμάς τους παλαιάς κοπής κωλο-γερους, ο θάμνος είναι το μεγαλύτερο φετίχ πάνω στο γυναικείο σώμα. Μετά τον κωλο φυσικά και ει δυνατόν καλλωπισμενος.Ξέρει να μαγειρεύει, αλλά δε βάζει και κάνα ξυράφι να κλαδεψει το θαμνο;
Αν όμως έτσι το προτιμάτε παππουλη, πάω πάσο.... Περί ορεξεως...
Τα σέβη μου
Σκληροπυρηνικός....Για εμάς τους παλαιάς κοπής κωλο-γερους, ο θάμνος είναι το μεγαλύτερο φετίχ πάνω στο γυναικείο σώμα. Μετά τον κωλο φυσικά και ει δυνατόν καλλωπισμενος.
Κοτόπουλο φιλέτο στήθος στη σχάρα και πράσινη σαλάτα. Διατροφή για αθλητές

ston ογκο εισαι βλεπω και εσυταλιάτα με πατάτες μπειμπι
τορτελίνια γεμιστά
σαλάτα μια μυστήρια με σπανάκι
κρασί λευκό αδερφίστικο αδιάφορο
για γλυκό προφιτερόλ που γάμησε τα πάντα γύρω του

ταλιάτα με πατάτες μπειμπι
τορτελίνια γεμιστά
σαλάτα μια μυστήρια με σπανάκι
κρασί λευκό αδερφίστικο αδιάφορο
για γλυκό προφιτερόλ που γάμησε τα πάντα γύρω του
Δεκτό και σεβαστον αλλά έχω απορία: Εσείς οι παλαιάς κοπής κωλο-γεροι ( συ ειπας) οταν σπατουλαρετε την περιοχή δε βαριεστε να φτάνετε τρίχες; Δε μπλέκονται ανάμεσα στα δόντια; Δε σας γαργαλανε στη μύτη; Αν έχετε βρει λύση παρακαλώ μοιραστείτε την...Για εμάς τους παλαιάς κοπής κωλο-γερους, ο θάμνος είναι το μεγαλύτερο φετίχ πάνω στο γυναικείο σώμα. Μετά τον κωλο φυσικά και ει δυνατόν καλλωπισμενος.
ston ογκο εισαι βλεπω και εσυ![]()
μικρές μερίδες ήταν εστιατορίου ίσα για τις γεύσειςston ογκο εισαι βλεπω και εσυ![]()

μοσχαρίσια θέλω να πιστεύωΤι ταλιάτα ρε μάστορη; Ταλιάτα ρυζογκοφρέτας;![]()
κατσε ρε μπαρμπακο να το συζητησουμεΕσύ ΓΑΜΙΕΣΑΙ!!!
Στο ξαναγράφω για να το εμπεδώσεις.
Δεκτό και σεβαστούν αλλά έχω απορία: Εσείς οι παλαιάς κοπής κωλο-γεροι ( συ ειπας) οταν σπατουλαρετε την περιοχή δε βαριεστε να φτάνετε τρίχες; Δε μπλέκονται ανάμεσα στα δόντια; Δε σας γαργαλανε στη μύτη; Αν έχετε βρει λύση παρακαλώ μοιραστείτε την...
ΟΧΙ!κατσε ρε μπαρμπακο να το συζητησουμε![]()
Χαχα ξέχασα πως μου λείπει μισός αιώνας για φτάσω τα χρόνια σας.... Αιωνόβιοι παππούδες... Την ευχή σας...Εν πρώτοις: Δόντια δεν υπάρχουν. (Κείτονται μέσα στο νεροπότηρο που βρίσκεται πάνω στο κομοδίνο).
Εν δευτέροις με τόση τρίχα που έχουμε στο ρουθούνι λόγω ηλικίας, τι να μας κλάσουν οι μουνότριχες!
Αυτά.
Χαχα ξέχασα πως μου λείπει μισός αιώνας για φτάσω τα χρόνια σας.... Αιωνόβιοι παππούδες... Την ευχή σας...
Εν πρώτοις: Δόντια δεν υπάρχουν. (Κείτονται μέσα στο νεροπότηρο που βρίσκεται πάνω στο κομοδίνο).
Εν δευτέροις με τόση τρίχα που έχουμε στο ρουθούνι λόγω ηλικίας, τι να μας κλάσουν οι μουνότριχες!
Αυτά.