Μπιρλας
Μέγας
- Εγγρ.
- 21 Μαρ 2017
- Μηνύματα
- 14.065
- Like
- 16.713
- Πόντοι
- 3.656
Στο στεγνωμα εισαι???Για παραλια??Ένα ρολό μπισκότα διπλογεμιστά Παπαδοπούλου , 1 ζαμπονοτυρόπιτα , μιλκο , τώρα φρέντο καπουτσίνο μέτριο![]()
Στο στεγνωμα εισαι???Για παραλια??Ένα ρολό μπισκότα διπλογεμιστά Παπαδοπούλου , 1 ζαμπονοτυρόπιτα , μιλκο , τώρα φρέντο καπουτσίνο μέτριο![]()
Για να γραφεις ολη μερα εδω μεσα για ρυζογκοφρετες και "δημοκρατιες" εχεις χρονο....να φας ενα αυγο δεν εχεις.φρέντο εσπρέσο μέτριο στο χέρι δεν υπάρχει χρόνος για φαΐ
Την καλημέρα μου κύριε μπίρλα μαςΣτο στεγνωμα εισαι???Για παραλια??

Εχω άνθρωπο που γράφει τις μαλακιες για δημοκρατίες δεν μπορώ να ασχολούμαι εγώ με το δημόσιο προφίλ μουΓια να γραφεις ολη μερα εδω μεσα για ρυζογκοφρετες και "δημοκρατιες" εχεις χρονο....να φας ενα αυγο δεν εχεις.
Μακαρι να λεγες το ιδιο για τις ρυζογκοφρετες......Εχω άνθρωπο που γράφει τις μαλακιες για δημοκρατίες δεν μπορώ να ασχολούμαι εγώ με το δημόσιο προφίλ μου
Οχι αυτά τα γράφω εγώ ο ίδιος με δική μου πρωτοβουλία….Μακαρι να λεγες το ιδιο για τις ρυζογκοφρετες......
Αυτο ειναι χειροτερο...Οχι αυτά τα γράφω εγώ ο ίδιος με δική μου πρωτοβουλία….
Εγώ θεωρώ ότι είναι κάτι που έλειπε από το σάιτΑυτο ειναι χειροτερο...
Αυτα να τα πεις στους αλλους εδω μεσα....απο κοντα αν σου βασταει!!!Εγώ θεωρώ ότι είναι κάτι που έλειπε από το σάιτ
Θα φέρω να τους κεράσω ρυζογκοφρέτες από το κωργιόΑυτα να τα πεις στους αλλους εδω μεσα....απο κοντα αν σου βασταει!!!
Θα φέρω να τους κεράσω ρυζογκοφρέτες από το κωργιό

Αδυνατώ να κάνω την σύνδεση

Kι ενα καθαρτικο την ιδια δουλεια θα εκανε λογικαΈνα ρολό μπισκότα διπλογεμιστά Παπαδοπούλου , 1 ζαμπονοτυρόπιτα , μιλκο , τώρα φρέντο καπουτσίνο μέτριο![]()

Στομάχι μπετονιέρα κύριε "κίτρινη φυλή"Kι ενα καθαρτικο την ιδια δουλεια θα εκανε λογικα![]()

Θα σου κανα αναφορα για το μετριο καπουτσινο,αλλα κριμα ειναι να εισαι εκτος σαη τοσες ωρες κλεισμενος στην τουαλεταΣτομάχι μπετονιέρα κύριε "κίτρινη φυλή"
Δεν μας πειράζει τίποτα![]()

το πεκορίνο Αμφιλοχίας από που?Γαλέος ψητός στη σχάρα. Πουρές με μανιτάρια και πεκορινο Αμφιλοχίας. Τυρόπιτα Ντομάτοκεφτέδες.
![]()
Από τον Σκλαβενίτη.το πεκορίνο Αμφιλοχίας από που?![]()