ΑΝΤΖΕΛΟ
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 12 Μαρ 2012
- Μηνύματα
- 57.651
- Like
- 57.302
- Πόντοι
- 12.756
Αδελφε με αγιο τομαχοκ ελγκα θα ερθεις για κρασι?ολα καλα αδερφε...καλοκαιρι μπου και ποιηση....
Αδελφε με αγιο τομαχοκ ελγκα θα ερθεις για κρασι?ολα καλα αδερφε...καλοκαιρι μπου και ποιηση....
Σαν ναυαγοίΤώρα που θα τελειώσει ο πόλεμος στην Ουκρανία, πήγαινε πάρε μερικές εκτάσεις να τις κάνεις ορυζώνες.![]()
Παππουλη η γρουσουζια ηρθε οταν ταγκαρες και συναγελαστηκες με ποινικο και ΙΣΩΣ και καποια αλλα μουνοπαναΡε μουνικακα γρουσουζλαμά!!!
Σήμερα που ήσουν ο πρώτος που μίλησα:
Κόπηκε το ματσούκι. Μόλις το άλλαξα χάνει δύο νύχια ο κουβάς. Και μόλις τα έβαλα, καπάκι μπουκώνει το φίλτρο καυσίμου.
Ένα σου λέω... Φρόντισε να διατηρείς το κωλαρακι σου καθαρό και αρωματισμένο.

εννοειται φαινεται απο αυτα τα ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ που γραφειςγυμνάζω ΣΥΝΕΧΕΙΑ το μυαλό μου
σκεπτόμενος σημαντικά και σύνθετα πράγματα![]()
δεν μπορώ να γράψω και επιστημονικά άλλωστε εδώ είναι το bouεννοειται φαινεται απο αυτα τα ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ που γραφεις
οχι να γραψεις ειμαστε ΟΛΟΙ με ορθανοιχτα ματιαδεν μπορώ να γράψω και επιστημονικά άλλωστε εδώ είναι το bou![]()

δεν μπορώ να γράψω και επιστημονικά άλλωστε εδώ είναι το bou![]()
η απλα ΣαουληδεςΤι υπονοείτε;
Ότι υπάρχουν χαρισματικά άτομα αλλά μειωμένης αντίληψης ανάμεσα στις τάξεις του παρόντος ιστοτόπου;

η απλα Σαουληδες![]()
Αντζελο που παιρνει και μπονουςΘα κεράσεις μπιφτέκια στην Ουρανία;![]()
Σώθηκες τωραΘα κεράσεις μπιφτέκια στην Ουρανία;![]()
Το ότι κοιτάς δεν σημαίνει ότι βλέπεις κιόλαςοχι να γραψεις ειμαστε ΟΛΟΙ με ορθανοιχτα ματια![]()

σε παρακολουθω ΣΤΕΝΑ σε οτι γραφειςΤο ότι κοιτάς δεν σημαίνει ότι βλέπεις κιόλας![]()

Τι υπονοείτε;
Ότι υπάρχουν χαρισματικά άτομα αλλά μειωμένης αντίληψης ανάμεσα στις τάξεις του παρόντος ιστοτόπου;

θα με ψηφίσεις στον φετινό διαγωνισμό μρ?σε παρακολουθω ΣΤΕΝΑ σε οτι γραφεις
μου εχεις αλλαξει την ζωη![]()

οχιθα με ψηφίσεις στον φετινό διαγωνισμό μρ?![]()
γιατί όχι?
Αντζελο που παιρνει και μπονους
εσενα θα σε παω καπου πιο εκλεκταΡΕ ΜΟΥΝΙ ΤΟΥ ΒΑΛΤΟΥ!!!
Πήγες χθές και έκανες λογαριασμό 100 ευρώ στο φαγάδικο και μετά 800 στο σωληνάδικο, και δεν δίνεις 10 ευρώ για εμένα;;;;

δεν σε θεωρω μαλακαγιατί όχι?![]()
εσενα θα σε παω καπου πιο εκλεκτα![]()
