Νέα

Τί τσίμπησες, μαν!

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα Zebu
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 39K
  • Εμφανίσεις 857K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 32 άτομα (1 μέλη και 31 επισκέπτες)

Αναφυλαξίας3

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
22 Μαΐ 2023
Μηνύματα
2.051
Like
2.489
Πόντοι
456
Οι ρυζογκοφρέτες είναι σαν να λέμε πχ....ραβανί....οι καλαμπογκοφρέτες είναι πιο έλεγκαντ...σα να λέμε ας πούμε μιλφειγ...
Αναφορά για ιεροσυλία απέναντι στο ραβανί και στο μιλφέιγ.
Κάπου ώπα δηλαδή.
 

Αναφυλαξίας3

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
22 Μαΐ 2023
Μηνύματα
2.051
Like
2.489
Πόντοι
456
ραβανί μου αρέσει καλύτερα το μιλφειγ όχι τόσο
Πρέπει να σου αφαιρεθεί το δικαίωμα να τα τρως ισοβίως.
Τόσο χοντρό ήταν αυτό που έκανες.
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:

Δοκίμασα μακαρόνια απο κοκκινη φακή...όχι πολύ γευστικά .
Δοκίμασα κόκκινες φακές. Εκτός του ότι βγήκαν κίτρινες, ήταν και αδιάφορες.
 

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.667
Like
29.730
Πόντοι
6.256
Πρέπει να σου αφαιρεθεί το δικαίωμα να τα τρως ισοβίως.
Τόσο χοντρό ήταν αυτό που έκανες.
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:


Δοκίμασα κόκκινες φακές. Εκτός του ότι βγήκαν κίτρινες, ήταν και αδιάφορες.
το επόμενο που θα ήθελα να δοκιμάσω είναι βαφλογκοφρέτες....δηλαδή ρυζογκοφρέτα με μπάλα παγωτό πάνω :coffee:
 

Nubic

Ανώτερος
Εγγρ.
28 Οκτ 2019
Μηνύματα
8.255
Κριτικές
11
Like
23.180
Πόντοι
6.246
Προτείνω κάθε φορά που ο Σαούλ γράφει τη λέξη ρυζογκοφρέτα να του αφαιρούνται 100 πόντοι. Να κάνει πατέντα ο Αντιστθένης για αρνητική βαθμολογία
 

argyrotoxos

Ανώτατος
Εγγρ.
16 Σεπ 2010
Μηνύματα
46.332
Κριτικές
64
Like
59.432
Πόντοι
16.235
Πρέπει να σου αφαιρεθεί το δικαίωμα να τα τρως ισοβίως.
Τόσο χοντρό ήταν αυτό που έκανες.
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:


Δοκίμασα κόκκινες φακές. Εκτός του ότι βγήκαν κίτρινες, ήταν και αδιάφορες.
Eιναι και ξενικές,αιγυπτιακές κυρίως.
Προτιμώ τα ελληνικά προϊόντα .
 

argyrotoxos

Ανώτατος
Εγγρ.
16 Σεπ 2010
Μηνύματα
46.332
Κριτικές
64
Like
59.432
Πόντοι
16.235

Αναφυλαξίας3

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
22 Μαΐ 2023
Μηνύματα
2.051
Like
2.489
Πόντοι
456
το επόμενο που θα ήθελα να δοκιμάσω είναι βαφλογκοφρέτες....δηλαδή ρυζογκοφρέτα με μπάλα παγωτό πάνω :coffee:
Έχεις βάλει σκοπό να κακοποιήσεις όλα τα γλυκά ή θα γλιτώσει κανένα από την αρρώστια σου;
 

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.667
Like
29.730
Πόντοι
6.256
Έχεις βάλει σκοπό να κακοποιήσεις όλα τα γλυκά ή θα γλιτώσει κανένα από την αρρώστια σου;
δρω πάντα με συναίνεση του γλυκού :confused:

αν και πχ οι δίπλες....μπορούν να κοιμούνται ήσυχες...προτιμώ να φάω φακές :badair:
 

The Saint*

Τιμημένος
Εγγρ.
28 Ιουλ 2010
Μηνύματα
64.826
Κριτικές
93
Like
56.976
Πόντοι
40.655
ΕΚΤΑΚΤΗ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ :

ΔΕΝ είχε ρυζογκοφρέτες στο σούπερ μάρκετ και δοκίμασα ΚΑΛΑΜΠΟγκοφρέτες

Όλα κύλισαν ομαλά,


Τέλος ανακοίνωσης.

EΚΤΑΚΤΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ:

Στην μπούτσα μας! :coffee:
 

The Saint*

Τιμημένος
Εγγρ.
28 Ιουλ 2010
Μηνύματα
64.826
Κριτικές
93
Like
56.976
Πόντοι
40.655

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom