κωλο-γερος
Γλομπεο-Μύστης
- Εγγρ.
- 7 Οκτ 2008
- Μηνύματα
- 35.094
- Κριτικές
- 36
- Like
- 45.684
- Πόντοι
- 21.395
Τι χρώμα κραγιόν;
Τι χρώμα κραγιόν;
Κατόπιν δικής μου απαίτησης,Τι χρώμα κραγιόν;

Να προτιμείτε τον αιδοιοζωμόν, κύριε!Λίγο στόμα, λίγο μουνί και πολύ κώλο Lily's.
Μετά, σάντουιτς με καπνιστό σολωμό, τυρί κρέμα, ρόκα και τοματίνια, σε ξυνό ψωμί με ένα ποτήρι πινό νουάρ.![]()
Να προτιμείτε τον αιδοιοζωμόν, κύριε!
Η γεύση είναι δροσερή, ευωδιαστή, εκλεπτυσμένη και αρμονική, και χαρακτηρίζεται από τη σωστή οξύτητα· διαφέρει δε από την προηγούμενη επιλογή Υμών ως προς το ότι είναι πιο δομημένη.


Και ο κ. Αλαφούζος έχει πολλά υπ΄ όψιν του πλην όμως ουδέν πράττει υπέρ της εν τοις Αμπελοκήποις Αττικής εδρευούσης ομάδος!Ευχαριστώ. Θα το έχω υπ' όψιν μου.![]()
Το σάπιο μήλο ήταν Τυρνάβου ή Τριπόλεως; Προσέχτε γιατί από το που είναι το μήλο εξαρτάται και η απόδοση του 7,5ποντου σας. (Σας ρίχνω μισό εκατοστό, το δικό μου είναι 8ποντο, δυστυχώς, για αυτό οι γυναίκες με χρεώνουν παραπάνω.)Κατόπιν δικής μου απαίτησης,
σάπιο μήλο. Για να ταιριάζει με το εφταμισάποντο. Αντιλαμβάνεστε βέβαια...![]()
Καλώς τον μουνοχαβιόλη.μπηκαν τα ραμολι ΟΛΑ μαζι![]()

Εις τους Αμπελόκηπους Αττικής δυστυχώς εδρεύει η ομάδα μου.Και ο κ. Αλαφούζος έχει πολλά υπ΄ όψιν του πλην όμως ουδέν πράττει υπέρ της εν τοις Αμπελοκήποις Αττικής εδρευούσης ομάδος!
ενα μικρο διαλειμματακι κανω ΠαππουΚαλώς τον μουνοχαβιόλη.![]()
Το σάπιο μήλο ήταν Τυρνάβου ή Τριπόλεως; Προσέχτε γιατί από το που είναι το μήλο εξαρτάται και η απόδοση του 7,5ποντου σας. (Σας ρίχνω μισό εκατοστό, το δικό μου είναι 8ποντο, δυστυχώς, για αυτό οι γυναίκες με χρεώνουν παραπάνω.)
Και ο κ. Αλαφούζος έχει πολλά υπ΄ όψιν του πλην όμως ουδέν πράττει υπέρ της εν τοις Αμπελοκήποις Αττικής εδρευούσης ομάδος!

Λίγο στόμα, λίγο μουνί και πολύ κώλο Lily's.
Μετά, σάντουιτς με καπνιστό σολωμό, τυρί κρέμα, ρόκα και τοματίνια, σε ξυνό ψωμί με ένα ποτήρι πινό νουάρ.![]()

Εγώ θα πρότεινα να παραγγείλει μια επιπλέον κασεροπιτα η σπανακόπιτα για συνοδευτικό του οσπριου.Φακές σκέτες ? πάρε και καμιά ρέγκα, λακέρδα, τσίρο κάτι τις τελοςπάντων.
Αιδοιοζωμό ως hors d' œuvre!
Μάλλον κάποια σαλάτα ... ίσως τονοσαλάτα στην συνέχεια.




Αν τρως ψητά και τηγανητές πατάτες κάθε μέρα θα χεζεις τσιμεντολιθους....
Γελάω με τις φακές...
Μπάμιες θα ήταν καλύτερα??![]()
με καπνόκαπνιστό με τι ;![]()
καπνιστό με τι ;![]()

και για μένα φακές λέει το αυριανό πρόγραμμα, κόκκινεςΑν τρως ψητά και τηγανητές πατάτες κάθε μέρα θα χεζεις τσιμεντολιθους....

