Νέα

Τί τσίμπησες, μαν!

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα Zebu
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 40K
  • Εμφανίσεις 862K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 42 άτομα (0 μέλη και 42 επισκέπτες)

The Saint*

Τιμημένος
Εγγρ.
28 Ιουλ 2010
Μηνύματα
64.826
Κριτικές
93
Like
56.976
Πόντοι
40.655

blizardeye

Τιμημένος
Εγγρ.
27 Δεκ 2013
Μηνύματα
85.742
Κριτικές
48
Like
33.527
Πόντοι
29.086
Λίγο στόμα, λίγο μουνί και πολύ κώλο Lily's.

Μετά, σάντουιτς με καπνιστό σολωμό, τυρί κρέμα, ρόκα και τοματίνια, σε ξυνό ψωμί με ένα ποτήρι πινό νουάρ. :coffee:
Να προτιμείτε τον αιδοιοζωμόν, κύριε!
Η γεύση είναι δροσερή, ευωδιαστή, εκλεπτυσμένη και αρμονική, και χαρακτηρίζεται από τη σωστή οξύτητα· διαφέρει δε από την προηγούμενη επιλογή Υμών ως προς το ότι είναι πιο δομημένη.
 

The Saint*

Τιμημένος
Εγγρ.
28 Ιουλ 2010
Μηνύματα
64.826
Κριτικές
93
Like
56.976
Πόντοι
40.655
Να προτιμείτε τον αιδοιοζωμόν, κύριε!
Η γεύση είναι δροσερή, ευωδιαστή, εκλεπτυσμένη και αρμονική, και χαρακτηρίζεται από τη σωστή οξύτητα· διαφέρει δε από την προηγούμενη επιλογή Υμών ως προς το ότι είναι πιο δομημένη.

Ευχαριστώ. Θα το έχω υπ' όψιν μου. :coffee:
 

blizardeye

Τιμημένος
Εγγρ.
27 Δεκ 2013
Μηνύματα
85.742
Κριτικές
48
Like
33.527
Πόντοι
29.086

κωλο-γερος

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
7 Οκτ 2008
Μηνύματα
35.094
Κριτικές
36
Like
45.684
Πόντοι
21.395
Κατόπιν δικής μου απαίτησης,
σάπιο μήλο. Για να ταιριάζει με το εφταμισάποντο. Αντιλαμβάνεστε βέβαια... :coffee:
Το σάπιο μήλο ήταν Τυρνάβου ή Τριπόλεως; Προσέχτε γιατί από το που είναι το μήλο εξαρτάται και η απόδοση του 7,5ποντου σας. (Σας ρίχνω μισό εκατοστό, το δικό μου είναι 8ποντο, δυστυχώς, για αυτό οι γυναίκες με χρεώνουν παραπάνω.)
 

κωλο-γερος

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
7 Οκτ 2008
Μηνύματα
35.094
Κριτικές
36
Like
45.684
Πόντοι
21.395
Και ο κ. Αλαφούζος έχει πολλά υπ΄ όψιν του πλην όμως ουδέν πράττει υπέρ της εν τοις Αμπελοκήποις Αττικής εδρευούσης ομάδος!
Εις τους Αμπελόκηπους Αττικής δυστυχώς εδρεύει η ομάδα μου.
 

The Saint*

Τιμημένος
Εγγρ.
28 Ιουλ 2010
Μηνύματα
64.826
Κριτικές
93
Like
56.976
Πόντοι
40.655
Το σάπιο μήλο ήταν Τυρνάβου ή Τριπόλεως; Προσέχτε γιατί από το που είναι το μήλο εξαρτάται και η απόδοση του 7,5ποντου σας. (Σας ρίχνω μισό εκατοστό, το δικό μου είναι 8ποντο, δυστυχώς, για αυτό οι γυναίκες με χρεώνουν παραπάνω.)

Aosta.
 

The Saint*

Τιμημένος
Εγγρ.
28 Ιουλ 2010
Μηνύματα
64.826
Κριτικές
93
Like
56.976
Πόντοι
40.655
Και ο κ. Αλαφούζος έχει πολλά υπ΄ όψιν του πλην όμως ουδέν πράττει υπέρ της εν τοις Αμπελοκήποις Αττικής εδρευούσης ομάδος!

Έχει έξοδα τώρα. Φτιάχνει ένα καλυβάκι στο Διόνυσο. Εντός ενός μικρότατου οικοπέδου 27 στρεμμάτων. :coffee:
 

Νίπλης

Ανώτατος
Εγγρ.
4 Απρ 2013
Μηνύματα
77.101
Like
84.357
Πόντοι
12.756
Λίγο στόμα, λίγο μουνί και πολύ κώλο Lily's.

Μετά, σάντουιτς με καπνιστό σολωμό, τυρί κρέμα, ρόκα και τοματίνια, σε ξυνό ψωμί με ένα ποτήρι πινό νουάρ. :coffee:

καπνιστό με τι ; :coffee:
 

argyrotoxos

Ανώτατος
Εγγρ.
16 Σεπ 2010
Μηνύματα
46.373
Κριτικές
64
Like
59.494
Πόντοι
16.235
Φακές σκέτες ? πάρε και καμιά ρέγκα, λακέρδα, τσίρο κάτι τις τελοςπάντων.
Εγώ θα πρότεινα να παραγγείλει μια επιπλέον κασεροπιτα η σπανακόπιτα για συνοδευτικό του οσπριου.
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom