Eraser..
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 25 Δεκ 2016
- Μηνύματα
- 35.248
- Like
- 33.067
- Πόντοι
- 6.256
σαν κορμός δηλαδή?Ένα είδος "κορμού" με χοντροτριμμένα μπισκότα τύπου Μιράντα ή Πτι Μπερ, βούτυρο, κακάο και μπράντυ.
το δούκισσα που κολλάει?
σαν κορμός δηλαδή?Ένα είδος "κορμού" με χοντροτριμμένα μπισκότα τύπου Μιράντα ή Πτι Μπερ, βούτυρο, κακάο και μπράντυ.
σαν κορμός δηλαδή?
το δούκισσα που κολλάει?![]()
Τι να κάνω ρε μαν με αυτά που διαβάζω εδώ μέσα.. παρασύρθηκα... Δεν ανεβάζει κι ο μεγαλειωτατος κάνα φουά γκρα με πετιμέζι και σουπα κιτρινου καρχαρία κι έμεινα με την ΠέππαΤο φαγητό της κόρης σου έφαγες ? Τιναφταρε που τρώτε
Θείον έδεσμα αγαπητέ!!Να προτιμείτε τον αιδοιοζωμόν, κύριε!
Η γεύση είναι δροσερή, ευωδιαστή, εκλεπτυσμένη και αρμονική, και χαρακτηρίζεται από τη σωστή οξύτητα· διαφέρει δε από την προηγούμενη επιλογή Υμών ως προς το ότι είναι πιο δομημένη.
Παικταρά μου, αυτή με το φύλλο τι γέμιση είχε;Mπουγατσα μισό κιλό με κρέμα,μισό κιλό με φύλλο.
ΣοκολάταΠαικταρά μου, αυτή με το φύλλο τι γέμιση είχε;
2 λιτρα νερο,1 μπισκοτο ,καφες![]()

καψωσε το ειναι μου ρε συ απο το φαιΈχεις τα νεφρά σου και ήπιες τόσο νερό;![]()


Σαρδέλες έφαγες ρε μλκ ?2 λιτρα νερο,1 μπισκοτο ,καφες![]()

τιποτα 1 μπισκοτο και καφεΣαρδέλες έφαγες ρε μλκ ?![]()

Πω ρε πούστη πρωί πρωίMπουγατσα μισό κιλό με κρέμα,μισό κιλό με φύλλο.

Κόπηκε ένα ματσούκι από τη τσάπα και σταματήσαμε.καψωσε το ειναι μου ρε συ απο το φαι
υγ εξεπλαγην με την πρωινη σου παρουσια Μπαρμπα![]()


Ναι τωρα μπαγκέταΠω ρε πούστη πρωί πρωί
Τις κατάφερες ρε θηρίο ?![]()
θες γαμησι εσυ να ξερειςΚόπηκε ένα ματσούκι από τη τσάπα και σταματήσαμε.![]()

Ήμουν χθες με την Αμελί για brunchψηφισα Μαντρι Γλυφαδα εξαιρετικο μαγαζι![]()
