dimigoall
Γλομπεάρχης
- Εγγρ.
- 24 Ιουν 2022
- Μηνύματα
- 19.278
- Κριτικές
- 67
- Like
- 117.615
- Πόντοι
- 39.911
και για μένα φακές λέει το αυριανό πρόγραμμα, κόκκινες![]()

Γάμησε τα

και για μένα φακές λέει το αυριανό πρόγραμμα, κόκκινες![]()


θα κάνεις κριτική?ΕΚΤΑΚΤΗ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ :
ΔΕΝ είχε ρυζογκοφρέτες στο σούπερ μάρκετ και δοκίμασα ΚΑΛΑΜΠΟγκοφρέτες
Όλα κύλισαν ομαλά,
Τέλος ανακοίνωσης.
Επιβάλλεταιθα κάνεις κριτική?
Καμπανέλλια δεν παραγγείλατε ?Τυροκαυτερη, ταλαγανι, φέτα με μελι σε φύλλο κρούστας, σαλάτα λάχανο, πατάτα ψητή, ενάμιση κιλό παιδάκια αρνί, μεριδα αντικριστο, μερίδα κοντοσούβλι, Κάιζερ, δύο μπουκάλια αμέθυστο.
Μαζί. με Ατενεζο, Τζον Τζον.
Λαίλαπα.

Σκέφτομαι να ανοίξω και καρτέλα για να μπορούν οι χιλιάδες φίλοι της ρυζογκοφρέτας να καταθέτουν τις εμπειρίες/απόψεις/σκέψεις τους
έπρεπε να έχει ανοίξει πιστεύωΣκέφτομαι να ανοίξω και καρτέλα για να μπορούν οι χιλιάδες φίλοι της ρυζογκοφρέτας να καταθέτουν τις εμπειρίες/απόψεις/σκέψεις τους
Γιατί ποτέ μια αηδία δεν πάει μόνη της, φέρνει και τις φίλες της.ΕΚΤΑΚΤΗ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ :
ΔΕΝ είχε ρυζογκοφρέτες στο σούπερ μάρκετ και δοκίμασα ΚΑΛΑΜΠΟγκοφρέτες
Όλα κύλισαν ομαλά,
Τέλος ανακοίνωσης.
ΑΝΑΦΟΡΑΣκέφτομαι να ανοίξω και καρτέλα για να μπορούν οι χιλιάδες φίλοι της ρυζογκοφρέτας να καταθέτουν τις εμπειρίες/απόψεις/σκέψεις τους
μοιραζόμαστε όλοι τις ίδιες αγωνίες για τον κόσμο θα το κάνω για τον Λαόέπρεπε να έχει ανοίξει πιστεύω
οι χιλιάδες φίλοι αγωνιούν...

Αυτά τα ζήτησε μόλις τώρα για επιδόρπιο.Καμπανέλλια δεν παραγγείλατε ?![]()
δε πήρατε δούκισσα?Αυτά τα ζήτησε μόλις τώρα για επιδόρπιο.
Οι ρυζογκοφρέτες είναι σαν να λέμε πχ....ραβανί....οι καλαμπογκοφρέτες είναι πιο έλεγκαντ...σα να λέμε ας πούμε μιλφειγ...Γιατί ποτέ μια αηδία δεν πάει μόνη της, φέρνει και τις φίλες της.
ΑΝΑΦΟΡΑ
Κρεμομαστε από τα αρχ...εχχμμμ...από την πένα σου ήθελα να πω.Επιβάλλεται
Δοκίμασα μακαρόνια απο κοκκινη φακή...όχι πολύ γευστικά .και για μένα φακές λέει το αυριανό πρόγραμμα, κόκκινες![]()
μη βρίζεις μανΚρεμομαστε από τα αρχ...εχχμμμ...από την πένα σου ήθελα να πω.
δεν τις κάνω με τον κλασσικό τρόπο, αλλά με μπαχαρικά κλπΔοκίμασα μακαρόνια απο κοκκινη φακή...όχι πολύ γευστικά .