Νέα

Τί τσίμπησες, μαν!

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα Zebu
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 39K
  • Εμφανίσεις 857K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 18 άτομα (2 μέλη και 16 επισκέπτες)

Iso14

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
13 Μαΐ 2012
Μηνύματα
4.822
Κριτικές
8
Like
3.731
Πόντοι
456

fysarmonika

Σεβαστός
Εγγρ.
18 Μαΐ 2015
Μηνύματα
2.597
Κριτικές
10
Like
6.880
Πόντοι
1.346
Για βραδυνό
Μακαρόνια Πέππα με κετσαπιτο.
Καπταιν ιγκλο φις στικς
Πατάτες τηγανητές και χυμό ΗΒΗ go φράουλα
Το φαγητό της κόρης σου έφαγες ? Τιναφταρε που τρώτε
 

κωλο-γερος

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
7 Οκτ 2008
Μηνύματα
35.085
Κριτικές
36
Like
45.665
Πόντοι
21.395
Φιλεταρισμενες σαρδέλες στο φούρνο με ντομάτα. (Καθιερώνονται φέτος 1-2 φορές την εβδομάδα.). Αγκινάρες αλα πολιτα.
IMG_20250514_144454.jpg
 

Νίπλης

Ανώτατος
Εγγρ.
4 Απρ 2013
Μηνύματα
77.101
Like
84.357
Πόντοι
12.756
Φιλεταρισμενες σαρδέλες στο φούρνο με ντομάτα. (Καθιερώνονται φέτος 1-2 φορές την εβδομάδα.). Αγκινάρες αλα πολιτα.
IMG_20250514_144454.jpg

λυπησου μας βρε μουνι :confused:
Και οχι μονο αυτο , βαζεις και το βαθιάς κατάψυξης ψωμάκι που σου δινουν για να μας αποτελειωσεις

Πότε θα έχεις έξοδο απο το γηροκομείο ; :coffee:
 

κωλο-γερος

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
7 Οκτ 2008
Μηνύματα
35.085
Κριτικές
36
Like
45.665
Πόντοι
21.395
λυπησου μας βρε μουνι :confused:
Και οχι μονο αυτο , βαζεις και το βαθιάς κατάψυξης ψωμάκι που σου δινουν για να μας αποτελειωσεις

Πότε θα έχεις έξοδο απο το γηροκομείο ; :coffee:
Με την εξοδιο :priest:
 

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.698
Like
29.736
Πόντοι
6.256
πεϊνιρλί με τυρί (μόνο)

Φρέντο

Κέικ βανίλια

Νερό 1L
 

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.698
Like
29.736
Πόντοι
6.256

The Saint*

Τιμημένος
Εγγρ.
28 Ιουλ 2010
Μηνύματα
64.826
Κριτικές
93
Like
56.976
Πόντοι
40.655
Λίγο στόμα, λίγο μουνί και πολύ κώλο Lily's.

Μετά, σάντουιτς με καπνιστό σολωμό, τυρί κρέμα, ρόκα και τοματίνια, σε ξυνό ψωμί με ένα ποτήρι πινό νουάρ. :coffee:
 

κωλο-γερος

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
7 Οκτ 2008
Μηνύματα
35.085
Κριτικές
36
Like
45.665
Πόντοι
21.395
Αιδοιοζωμό ως hors d' œuvre!
Μάλλον κάποια σαλάτα ... ίσως τονοσαλάτα στην συνέχεια.
Ο αιδιοζωμος από πού; (Όχι ότι δεν ξέρω, αλλά είθισται αυτή η ερώτηση στο παρόν νήμα.)
 

κωλο-γερος

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
7 Οκτ 2008
Μηνύματα
35.085
Κριτικές
36
Like
45.665
Πόντοι
21.395
Λίγο στόμα, λίγο μουνί και πολύ κώλο Lily's.

Μετά, σάντουιτς με καπνιστό σολωμό, τυρί κρέμα, ρόκα και τοματίνια, σε ξυνό ψωμί με ένα ποτήρι πινό νουάρ. :coffee:
Το στόμα με κραγιόν ή χωρίς;
 

blizardeye

Τιμημένος
Εγγρ.
27 Δεκ 2013
Μηνύματα
85.738
Κριτικές
48
Like
33.514
Πόντοι
29.086

κωλο-γερος

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
7 Οκτ 2008
Μηνύματα
35.085
Κριτικές
36
Like
45.665
Πόντοι
21.395

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom