Iso14
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 13 Μαΐ 2012
- Μηνύματα
- 4.822
- Κριτικές
- 8
- Like
- 3.731
- Πόντοι
- 456
Ταλαγανι δεν είχε το μενού? Πως κ έτσι.. Φοβηθηκες μη σε βαρύνει φαντάζομαι..Κανελονια μισό ταψί,φέτα Καλαβρύτων,ζιρο,τώρα πορτοκαλοπιτα
Ταλαγανι δεν είχε το μενού? Πως κ έτσι.. Φοβηθηκες μη σε βαρύνει φαντάζομαι..Κανελονια μισό ταψί,φέτα Καλαβρύτων,ζιρο,τώρα πορτοκαλοπιτα
Το φαγητό της κόρης σου έφαγες ? Τιναφταρε που τρώτεΓια βραδυνό
Μακαρόνια Πέππα με κετσαπιτο.
Καπταιν ιγκλο φις στικς
Πατάτες τηγανητές και χυμό ΗΒΗ go φράουλα
Φιλεταρισμενες σαρδέλες στο φούρνο με ντομάτα. (Καθιερώνονται φέτος 1-2 φορές την εβδομάδα.). Αγκινάρες αλα πολιτα.
![]()

Με την εξοδιολυπησου μας βρε μουνι
Και οχι μονο αυτο , βαζεις και το βαθιάς κατάψυξης ψωμάκι που σου δινουν για να μας αποτελειωσεις
Πότε θα έχεις έξοδο απο το γηροκομείο ;![]()

Άλλες 4500 στο περίπουόπου να ναι δηλαδη ...![]()
Οι ρυζογκοφρέτες που είναι;Φιλεταρισμενες σαρδέλες στο φούρνο με ντομάτα. (Καθιερώνονται φέτος 1-2 φορές την εβδομάδα.). Αγκινάρες αλα πολιτα.
![]()
Μετά τον αιδιοζωμο πρέπει να γευτείς μπριζόλαΑιδοιοζωμό ως hors d' œuvre!
Μάλλον κάποια σαλάτα ... ίσως τονοσαλάτα στην συνέχεια.
Δύο κασεροπιτες , τώρα φρέντο καπουτσίνο μέτριο
Μεσημέρι φακές![]()









Ο αιδιοζωμος από πού; (Όχι ότι δεν ξέρω, αλλά είθισται αυτή η ερώτηση στο παρόν νήμα.)Αιδοιοζωμό ως hors d' œuvre!
Μάλλον κάποια σαλάτα ... ίσως τονοσαλάτα στην συνέχεια.
Το στόμα με κραγιόν ή χωρίς;Λίγο στόμα, λίγο μουνί και πολύ κώλο Lily's.
Μετά, σάντουιτς με καπνιστό σολωμό, τυρί κρέμα, ρόκα και τοματίνια, σε ξυνό ψωμί με ένα ποτήρι πινό νουάρ.![]()
Εκ Καυκασίας ξανθής και γαλανής επισκεφθείσα το γραφείον μου, ποιούσαν έκπληξιν!Ο αιδιοζωμος από πού; (Όχι ότι δεν ξέρω, αλλά είθισται αυτή η ερώτηση στο παρόν νήμα.)
Είχα φέτα ρεΤαλαγανι δεν είχε το μενού? Πως κ έτσι.. Φοβηθηκες μη σε βαρύνει φαντάζομαι..
Δεν μου αρέσουν αυτές οι εκπλήξεις στα γραφεία, δεν μου αρέσουν καθόλου.Εκ Καυκασίας ξανθής και γαλανής επισκεφθείσα το γραφείον μου, ποιούσαν έκπληξιν!
Με!Το στόμα με κραγιόν ή χωρίς;
Αληθέστατον!Δεν μου αρέσουν αυτές οι εκπλήξεις στα γραφεία, δεν μου αρέσουν καθόλου.![]()