ΑΝΤΖΕΛΟ
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 12 Μαρ 2012
- Μηνύματα
- 57.719
- Like
- 57.508
- Πόντοι
- 12.756
επειδη εισαι εσυ δεν σου βαράω αναφορα
Κανω οτι δεν το διάβασα![]()
εντάξει κάνε τα στραβά μάτια.επειδη εισαι εσυ δεν σου βαράω αναφορα
Κανω οτι δεν το διάβασα![]()
εντάξει κάνε τα στραβά μάτια.Κοκκινοψαρο στο φούρνο με ντομάτα. Λάχανοκεφτέδες. Σαλάτα γαρνιρισμενη με αποξηραμένα φρούτα και κυβακια από γραβιέρα Νάξου.![]()

Eκανες αναφορα?Πρεπει να εχει και ραπανακι μεσα αυτοΠάλι ησουν ατακτος και σε πεταξαν γηροκομείο ;![]()
Έχει.Eκανες αναφορα?Πρεπει να εχει και ραπανακι μεσα αυτο![]()
Κλικαρεις εκει που ειναι το αβαταρ,επιλεγεις "Ο λογαριασμος μου" κατω κατω εχει μια επιλογη "Διαγραφη λογαριασμου".Δωρεαν ειναι,δεν κοστιζει κατι



Gamiesai kai esy kai o NiplisΚλικαρεις εκει που ειναι το αβαταρ,επιλεγεις "Ο λογαριασμος μου" κατω κατω εχει μια επιλογη "Διαγραφη λογαριασμου".Δωρεαν ειναι,δεν κοστιζει κατι![]()

EπειδηξεχναμεκαμιαφοραναπληρωσουμετονφπαGamiesai kai esy kai o Niplis![]()
![]()
Τι τσιμπησες μαν?Eπειδηξεχναμεκαμιαφοραναπληρωσουμετονφπα![]()

ΕπειδηξεχνατεκαμμιαφορακαιπληρωνετετονφπαEπειδηξεχναμεκαμιαφοραναπληρωσουμετονφπα![]()
Γεμιστα με κιμα,χωριατικη,μελιτζανοσαλαταΤι τσιμπησες μαν?![]()
ΝαιΕπειδηξεχνατεκαμμιαφορακαιπληρωνετετονφπα![]()
Μόνο με κιμα ΜΟΝΟΓεμιστα με κιμα,χωριατικη,μελιτζανοσαλατα![]()
απο την πλακεντια η δουκισα?Μιση σουβλα κοκορέτσι , μιση σουβλα κοντοσουβλι , 4 πιτες κομμένες στα 4 σχαρα , 2 φιλετακια μενταλιον , λιγο ρόκα , 1 μπουκάλι κρασι , 3 νεγκρονι , 2 μπουκαλια νερό Fiji , και ενα κομματακι δούκισσα![]()
Οχιαπο την πλακεντια η δουκισα?
τοτε η δουκισα Νομικου
Ναιτοτε η δουκισα Νομικου
Μονος σου απεδρασες ή ησασταν 5-6???Μιση σουβλα κοκορέτσι , μιση σουβλα κοντοσουβλι , 4 πιτες κομμένες στα 4 σχαρα , 2 φιλετακια μενταλιον , λιγο ρόκα , 1 μπουκάλι κρασι , 3 νεγκρονι , 2 μπουκαλια νερό Fiji , και ενα κομματακι δούκισσα![]()