Νέα

Τί τσίμπησες, μαν!

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα Zebu
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 39K
  • Εμφανίσεις 857K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 34 άτομα (1 μέλη και 33 επισκέπτες)

κωλο-γερος

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
7 Οκτ 2008
Μηνύματα
35.085
Κριτικές
36
Like
45.665
Πόντοι
21.395
Κοκκινοψαρο στο φούρνο με ντομάτα. Λάχανοκεφτέδες. Σαλάτα γαρνιρισμενη με αποξηραμένα φρούτα και κυβακια από γραβιέρα Νάξου.
IMG_20250513_170709.jpg
 

Νίπλης

Ανώτατος
Εγγρ.
4 Απρ 2013
Μηνύματα
77.101
Like
84.357
Πόντοι
12.756

celebre

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Μαΐ 2019
Μηνύματα
24.102
Like
33.868
Πόντοι
6.256

κωλο-γερος

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
7 Οκτ 2008
Μηνύματα
35.085
Κριτικές
36
Like
45.665
Πόντοι
21.395
Κλικαρεις εκει που ειναι το αβαταρ,επιλεγεις "Ο λογαριασμος μου" κατω κατω εχει μια επιλογη "Διαγραφη λογαριασμου".Δωρεαν ειναι,δεν κοστιζει κατι:hi::confused::confused::confused::coffee::coffee:
Gamiesai kai esy kai o Niplis:grin: :hi::confused:
 

ΑΝΤΖΕΛΟ

Ανώτατος
Εγγρ.
12 Μαρ 2012
Μηνύματα
57.719
Like
57.508
Πόντοι
12.756

troubakhs

Ανώτερος
Εγγρ.
6 Φεβ 2017
Μηνύματα
74.360
Like
40.756
Πόντοι
5.506
Μιση σουβλα κοκορέτσι , μιση σουβλα κοντοσουβλι , 4 πιτες κομμένες στα 4 σχαρα , 2 φιλετακια μενταλιον , λιγο ρόκα , 1 μπουκάλι κρασι , 3 νεγκρονι , 2 μπουκαλια νερό Fiji , και ενα κομματακι δούκισσα :coffee:
απο την πλακεντια η δουκισα?
 

Nubic

Ανώτερος
Εγγρ.
28 Οκτ 2019
Μηνύματα
8.257
Κριτικές
11
Like
23.183
Πόντοι
6.246
Εμείς της μεγάλης δημοκρατικής παράταξης τη δούκισσα τη λέμε μωσαϊκό σοκολάτας
 

Μπιρλας

Μέγας
Εγγρ.
21 Μαρ 2017
Μηνύματα
14.065
Like
16.713
Πόντοι
3.656
Μιση σουβλα κοκορέτσι , μιση σουβλα κοντοσουβλι , 4 πιτες κομμένες στα 4 σχαρα , 2 φιλετακια μενταλιον , λιγο ρόκα , 1 μπουκάλι κρασι , 3 νεγκρονι , 2 μπουκαλια νερό Fiji , και ενα κομματακι δούκισσα :coffee:
Μονος σου απεδρασες ή ησασταν 5-6???
Τη δουκισσα για ξελαδωμα?
 

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.717
Like
29.767
Πόντοι
6.256
τσίκεν νάγκετς κοτομπουκιές στο αιρ φραιερ

ρύζι μπασμάτι με μανιτάρια στο τηγάνι

σαλάτα χόρτα με λεμόνι

μπύρα μάμος άφιλτρη

για γλυκό ρυζόγαλο
 

Βασιλοφρων13

Σπουδαίος
Εγγρ.
15 Φεβ 2014
Μηνύματα
37.053
Like
12.102
Πόντοι
2.606
Αυτα τα τσικεν ναγκετς ειναι απο τις μεγαλυτερες αηδιες, ασε που ειναι και φαγητο 8χρονου, εχουμε τον αλλον με τα Πεπα θα φατε και Καπτεν Ιγκλο σε λιγο, Ημαρτον:confused:
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom