argyrotoxos
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 16 Σεπ 2010
- Μηνύματα
- 46.367
- Κριτικές
- 64
- Like
- 59.494
- Πόντοι
- 16.235
Πίτα με σουβλάκι κοτόπουλο.
Κιντερ μπουενο .
Κιντερ μπουενο .
Πίτα με σουβλάκι κοτόπουλο.
Κιντερ μπουενο .
εσύ έγραφες τα μενού του μάστερ σεφ για την εκπομπή?Πίτα με σουβλάκι κοτόπουλο.
Κιντερ μπουενο .
Κίτρινη σως με μαγιονέζα.Η πίτα με σως;
Με κολακεύεις....εσύ έγραφες τα μενού του μάστερ σεφ για την εκπομπή?
Τα χαλάσεις καλό παγωτό με βυσιναδα;Μπαγκέτα (μικρή) με ψιλοκομμένο rib eye από black Angus με λιωμένο provolone και καραμελωμένα κρεμμύδια, και ένα μπουκαλάκι "Μηλίτσα".
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:
Και με παγωτό καϊμάκι.![]()
by far η καλυτερη πορτοκαλαδαAπό την Πάτρα είσαι και θέλεις Λουξ;
Και από την Πάτρα να είσαι πάλι αναφορά θα πέσει.
επειδη εχω να φαω κατι χρονια,ειναι το ιδιο καλο η χαλασε οπως κραζουν διαφοροι στα ιντερνετ?Κερδαμε αδερφια![]()
Που είναι ο Νιπλης? Πετάχτηκε να παρει κανα σουβλάκι από τη λαδόκολλα να λιγδωσει τ άντερο του?

Έφαγες και την τραγουδίστρια ρε καραγκιόζη;Μιση σουβλα κοκορέτσι , μιση σουβλα κοντοσουβλι , 4 πιτες κομμένες στα 4 σχαρα , 2 φιλετακια μενταλιον , λιγο ρόκα , 1 μπουκάλι κρασι , 3 νεγκρονι , 2 μπουκαλια νερό Fiji , και ενα κομματακι δούκισσα![]()
Ήταν ίδιο με τις αρχέςεπειδη εχω να φαω κατι χρονια,ειναι το ιδιο καλο η χαλασε οπως κραζουν διαφοροι στα ιντερνετ?
Έφαγες και την τραγουδίστρια ρε καραγκιόζη;
Ρε παίκτη αυτά για να τα φας πρέπει μετά να κουβαλάς πέτρες κανένα 12ωρο

λεμοναδα μονο πινει ο αλεξ και αραιωμενη 60/40Ολοι οι μεγαλοι Μυστες πορτοκαλαδα πινουν ρε κωλομπαραδες, πχ ο Αλεξ71![]()

Ευχομαι να ξερεις τι ειναι η δουκισσα , αλλα εφαγες και μια αναφορά προκαταβολικα για καλο και για κακό![]()

Στουπακη??Φάβα με φρέσκο κρεμμυδάκι, κάπαρη και μπόλικο ελαιόλαδο , γόπες, λίγη τυροκαυτερή και ένα ποτήρι ούζο.![]()
Άδολο.Στουπακη??