aidiogliftis
Σεβαστός
- Εγγρ.
- 28 Μαΐ 2019
- Μηνύματα
- 1.513
- Like
- 5.653
- Πόντοι
- 1.056
Κατόπιν σχετικής επιθυμίας του, αύριο ο κατσίκης δεν θα σουβλιστει αλλά θα μπει στον ξυλοφουρνο.
Το κουφάρι είναι γεμιστό με ρύζι, συκώτι και μπαχάρια, ενώ απέξω το πλάκωσα στα αλατοπίπερα, σκόνη σκόρδο, θυμάρι, κρεμμύδι, πιπεριές, μέλι, βούτυρο, εντάξει, το ζουμί που βγαίνει δεν υπάρχει.
Τυλίχτηκε σε λαδόκολλα και από επάνω αλουμινοχαρτο για να μην καεί και θυμίζει κώλο αγγλίδας τουρίστριας πρώτη μέρα στο Φαληρακι.
Ψήσιμο για 5 ώρες + 1 δίχως το αλουμινοχαρτο, το κρέας θα βγει τρυφερό σαν πωπος μωρού.
Το κουφάρι είναι γεμιστό με ρύζι, συκώτι και μπαχάρια, ενώ απέξω το πλάκωσα στα αλατοπίπερα, σκόνη σκόρδο, θυμάρι, κρεμμύδι, πιπεριές, μέλι, βούτυρο, εντάξει, το ζουμί που βγαίνει δεν υπάρχει.
Τυλίχτηκε σε λαδόκολλα και από επάνω αλουμινοχαρτο για να μην καεί και θυμίζει κώλο αγγλίδας τουρίστριας πρώτη μέρα στο Φαληρακι.
Ψήσιμο για 5 ώρες + 1 δίχως το αλουμινοχαρτο, το κρέας θα βγει τρυφερό σαν πωπος μωρού.
