Νέα

Τί τσίμπησες, μαν!

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα Zebu
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 39K
  • Εμφανίσεις 858K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 22 άτομα (0 μέλη και 22 επισκέπτες)

geoMan

Ανώτερος
Εγγρ.
24 Μαΐ 2009
Μηνύματα
30.124
Κριτικές
16
Like
19.146
Πόντοι
9.345
οι μέρες που νιωθουν αυτο που πραγματικά ειναι , που βγαζουν την γυφτιά απο μέσα τους που εχουν κρυμμένη :coffee:
Μασα με το χέρι , λαδωμένοι μεχρι τις κάλτσες απο το λιπος , ολα αχταρμα στο τραπέζι , κρασιά του κωλου , γυφτοτραγουδα βαλκάνια ..

Καμία σωτηρία γι αυτον τον τόπο ... :coffee:
Προσπαθεί ο Κος Κυριάκος να τα κόψει αυτά με την ακρίβεια, να μας κάνει ευρωπαιους
 

tomahok

Σεβαστός
Εγγρ.
12 Δεκ 2007
Μηνύματα
21.375
Κριτικές
1
Like
7.138
Πόντοι
1.406
Μαγειρίτσα με πλευρώτους γαμω το σπίτι μου χρονιάρες μέρες? :undecided:
 

Νίπλης

Ανώτατος
Εγγρ.
4 Απρ 2013
Μηνύματα
77.101
Like
84.357
Πόντοι
12.756
Άσε ρε Βερσαλιώτη από τη Γλυφάδα.
- Η Ευρώπη μας ήθελε για τα αγροτικά προϊόντα και τις διακοπές ,όπως και το να έχει ένα μεθοριακό σταθμό που να σταματάνε οι Τούρκοι. Το λάθος τους ήταν ότι πίστεψαν πως θα γινόμασταν και σαν κοινωνία δυτικοί, δε μπορούσαν να φανταστούν τη σχέση με τη διαφθορά που είχε ο Έλληνας. Το 2015 πολλοί ήταν αυτοι που ήθελαν να μας ξεφορτωθούν ,σήμερα μας τρώνε στη μάπα θέλοντας και μη.

- Όσο για την Ελλάδα, χωρίς την Ευρώπη θα είμαστε στην ίδια μοίρα με την Αλβανία. Σέρβοι ,Κροάτες, Ρουμάνοι είναι εκπολιτισμένοι λαοί ,δεν τους φτάνουμε. Με την Ευρώπη γίναμε άνθρωποι σε όλα τα επίπεδα. Και λεφτά ήρθαν στη χώρα που δε θα ερχόντουσαν αλλιώς, και Έλληνες σπούδασαν και δούλεψαν έξω μήπως και σωθούν και από τις κοινοτικές οδηγίες μπήκε μια έστω και μικρή τάξη. Χωρίς την Ευρώπη θα τρώγαμε με τα χέρια όλες τις μέρες.

τα αγροτικα προιοντα που σε πληρωνε για να τα πετάξεις ;;
Που τα έκανες τρακετρ και πιατα στα μπουζουκια ;;
Λες να μην ηξεραν τι μπουρδελο ειναι ο Ελληνας ε ;; περίμεναν να περάσουν τα χρόνια για να ανακαλυψουν οτι
ενας με μουστακι που καπνιζει σαν τον Τουρκο , ειναι τεμπελαρος , ζέχνει χωριατίλα και τρεχει να παει στην πρωτευουσα να μεινει σε διαμέρισμα Πακισταν ειναι ευρωπαίος ;;; ..
Λες να ειδαν την Ελλάδα του 1970 και 80 και να ειπαν "να μια ευρωπαικη χώρα" ;; τυπε εχεις δει πως ηταν ολα εδω πέρα ;; σε κανα βιντεο της εποχης εστω :coffee:
Πιο πολυ φερνει σε Καμπουλ παρα σε Ευρωπαικη χωρα ..

Αρα εσυ μου λες οτι εκλαιγαν και ετρεμαν οι Ευρωπαιοι οταν ο Παπανδρεου ελεγε εξοδο απο την ΕΟΚ και την Ευρωπη στα συνθηματα του 1981 , και ολοι απο κατω κουνουσαν τις σημαιες :coffee:

Μιλάμε για εναν λαό που εκτος απο τους ναυτικους το πολυ το 1% να ειχε ταξιδέψει εκτος χώρας ...

Οσο για την Ελλάδα που λες , για να δεις ποσο μπουρδέλο εισαι , τωρα βρισκεσαι σε χειροτερη μοιρα απο αυτους που γραφεις , ολοι σε εχουν περάσει , χωρις να φανε και ενα σκασμο λεφτα των ευρωπαιων , ανθρωποι δεν εχουν γινει , και οσο για τις σπουδες ναι καποιοι σπουδασαν , αλλα παρέμειναν μαλάκες , τουλαχιστον οι περισσότεροι, γιατι τυπε μου η γυφτιά ειναι ΤΥΠΩΜΕΝΗ ΣΤΟ DNA ΣΟΥ , δεν φευγει , οσο και εξωτερικό να μεινεις .. αντε κανας 3ης γενιάς και αν απο αυτους του εξωτερικου αν θα γινει ανθρωπος , και αυτο παιζεται , θα πρεπει να μην εχει καμία επαφη με
κλασσικό Ελληνα , γιατι η ΕλληνοΒαλκανια γυφτια κολλαει πιο ευκολα και απο κοβιντ ..

Δεν ειναι τυχαίο που ο Καραμανλης σε εβαλε στην Ευρωπη , ενας ανθρωπος με κουλτουρα, στυλ, παιδεία κτλ , ηδη και αυτός αν δεν μιλουσε Ελληνικά θα έλεγες οτι ειναι κανας ξένος..
 

geoMan

Ανώτερος
Εγγρ.
24 Μαΐ 2009
Μηνύματα
30.124
Κριτικές
16
Like
19.146
Πόντοι
9.345
Μαγειρίτσα με πλευρώτους γαμω το σπίτι μου χρονιάρες μέρες? :undecided:
αρχείο λήψης.jpeg
 

Νίπλης

Ανώτατος
Εγγρ.
4 Απρ 2013
Μηνύματα
77.101
Like
84.357
Πόντοι
12.756
ΟΧΙ ΣΗΜΕΡΑ!!!!σκεψου την θρησκεια μας σκεψου τον Κυριο μητσοτακη ΜΑΣ

ας τον να βγαλει τον πραγματικό του ευατό :coffee:
Την μαυρίλα της ψυχης του :coffee:
Να ξεδώσει απο την καταπίεση που τραβάει απο τον σωτηρα του τον Κο Κυριάκο
 

troubakhs

Ανώτερος
Εγγρ.
6 Φεβ 2017
Μηνύματα
74.360
Like
40.756
Πόντοι
5.506
τα αγροτικα προιοντα που σε πληρωνε για να τα πετάξεις ;;
Που τα έκανες τρακετρ και πιατα στα μπουζουκια ;;
Λες να μην ηξεραν τι μπουρδελο ειναι ο Ελληνας ε ;; περίμεναν να περάσουν τα χρόνια για να ανακαλυψουν οτι
ενας με μουστακι που καπνιζει σαν τον Τουρκο , ειναι τεμπελαρος , ζέχνει χωριατίλα και τρεχει να παει στην πρωτευουσα να μεινει σε διαμέρισμα Πακισταν ειναι ευρωπαίος ;;; ..
Λες να ειδαν την Ελλάδα του 1970 και 80 και να ειπαν "να μια ευρωπαικη χώρα" ;; τυπε εχεις δει πως ηταν ολα εδω πέρα ;; σε κανα βιντεο της εποχης εστω :coffee:
Πιο πολυ φερνει σε Καμπουλ παρα σε Ευρωπαικη χωρα ..

Αρα εσυ μου λες οτι εκλαιγαν και ετρεμαν οι Ευρωπαιοι οταν ο Παπανδρεου ελεγε εξοδο απο την ΕΟΚ και την Ευρωπη στα συνθηματα του 1981 , και ολοι απο κατω κουνουσαν τις σημαιες :coffee:

Μιλάμε για εναν λαό που εκτος απο τους ναυτικους το πολυ το 1% να ειχε ταξιδέψει εκτος χώρας ...

Οσο για την Ελλάδα που λες , για να δεις ποσο μπουρδέλο εισαι , τωρα βρισκεσαι σε χειροτερη μοιρα απο αυτους που γραφεις , ολοι σε εχουν περάσει , χωρις να φανε και ενα σκασμο λεφτα των ευρωπαιων , ανθρωποι δεν εχουν γινει , και οσο για τις σπουδες ναι καποιοι σπουδασαν , αλλα παρέμειναν μαλάκες , τουλαχιστον οι περισσότεροι, γιατι τυπε μου η γυφτιά ειναι ΤΥΠΩΜΕΝΗ ΣΤΟ DNA ΣΟΥ , δεν φευγει , οσο και εξωτερικό να μεινεις .. αντε κανας 3ης γενιάς και αν απο αυτους του εξωτερικου αν θα γινει ανθρωπος , και αυτο παιζεται , θα πρεπει να μην εχει καμία επαφη με
κλασσικό Ελληνα , γιατι η ΕλληνοΒαλκανια γυφτια κολλαει πιο ευκολα και απο κοβιντ ..

Δεν ειναι τυχαίο που ο Καραμανλης σε εβαλε στην Ευρωπη , ενας ανθρωπος με κουλτουρα, στυλ, παιδεία κτλ , ηδη και αυτός αν δεν μιλουσε Ελληνικά θα έλεγες οτι ειναι κανας ξένος..
εισαι σκληρος ρε μουνι ΠΟΛΥ ΣΚΛΗΡΟΣ!!!ακου 1% αυτοι δινουν 41% δινανε ...τωρα θελουν να πανε ταξιδια
 

geoMan

Ανώτερος
Εγγρ.
24 Μαΐ 2009
Μηνύματα
30.124
Κριτικές
16
Like
19.146
Πόντοι
9.345
Δεν ειναι τυχαίο που ο Καραμανλης σε εβαλε στην Ευρωπη , ενας ανθρωπος με κουλτουρα, στυλ, παιδεία κτλ , ηδη και αυτός αν δεν μιλουσε Ελληνικά θα έλεγες οτι ειναι κανας ξένος..
Ο τύπος με την κουλτούρα του και την παιδεία δεν πρόβλεψε ότι άμα ρίξει τον βλαχο-ελληνα στη θάλασσα θα πνιγει
 

Νίπλης

Ανώτατος
Εγγρ.
4 Απρ 2013
Μηνύματα
77.101
Like
84.357
Πόντοι
12.756
εισαι σκληρος ρε μουνι ΠΟΛΥ ΣΚΛΗΡΟΣ!!!ακου 1% αυτοι δινουν 41% δινανε ...τωρα θελουν να πανε ταξιδια

Προσεχε μην σου σκασει κανα μηνυμα ΓΙΑ ΚΕΡΑΣΜΑ, ΜΗΝ ΠΑΣ , ΜΗΝ ΠΑΣ , ΕΙΝΑΙ ΠΑΓΙΔΑ ΘΑΝΑΤΟΥ :coffee:
 

celebre

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Μαΐ 2019
Μηνύματα
24.102
Like
33.868
Πόντοι
6.256
Η μεγαλυτερη καταστροφη αυτου του τοπου ειναι η μαλακία που εκανε ο Καραμανλης και τους έβαλε στην Ευρωπη ..
Γαμησε και την Ελλαδα , αλλα και την Ευρωπη ..

Χωρα που φερνει προς Πακιστάν , Ινδια , Αιγυπτό και Τουρκία ο αλλος ειπε ας την βάλω στην Ευρωπη μπας και στρωσει :coffee:
Και τελικά έγινε μεγαλυτερο μπουρδέλο :coffee:
Οπως ειχε ειπωθει για την μετακινηση των Οκιζ στην Καλιφορνια"Αυξησαν το αικιου σε 2 πολιτειες".Εμεις καταφεραμε το αντιθετο:confused::confused::confused:
 

troubakhs

Ανώτερος
Εγγρ.
6 Φεβ 2017
Μηνύματα
74.360
Like
40.756
Πόντοι
5.506
Προσεχε μην σου σκασει κανα μηνυμα ΓΙΑ ΚΕΡΑΣΜΑ, ΜΗΝ ΠΑΣ , ΜΗΝ ΠΑΣ , ΕΙΝΑΙ ΠΑΓΙΔΑ ΘΑΝΑΤΟΥ :coffee:
εγω ντεπομαι να με κερασουν φιλε νιπλη....με αγπη το λεω
μην παρετε αυτοκινητα σημερα ρε μαλακες σορυ το λεω γιατι εχασα ψυχη αυτες της μερες
 

Νίπλης

Ανώτατος
Εγγρ.
4 Απρ 2013
Μηνύματα
77.101
Like
84.357
Πόντοι
12.756
εγω ντεπομαι να με κερασουν φιλε νιπλη....με αγπη το λεω
μην παρετε αυτοκινητα σημερα ρε μαλακες σορυ το λεω γιατι εχασα ψυχη αυτες της μερες

κυκλοφορει μέλος στα νηματα που προσπαθεί να ψαρέψει θύματα , με αφορμη κέρασμα .. προσεχε σου λεω μονο :coffee:
 

tomahok

Σεβαστός
Εγγρ.
12 Δεκ 2007
Μηνύματα
21.375
Κριτικές
1
Like
7.138
Πόντοι
1.406
εγω ντεπομαι να με κερασουν φιλε νιπλη....με αγπη το λεω
μην παρετε αυτοκινητα σημερα ρε μαλακες σορυ το λεω γιατι εχασα ψυχη αυτες της μερες
Πιο νέος την έκανα κ εγώ αυτή τη μαλακία. Σήμερα δε μπορώ να καταλάβω αυτους που βγαίνουν για να πιουν και πέρνουν αυτοκίνητο. Εχω χρόνια να οδηγήσω πιωμένος. Ταξί.
 

athinaios44

Ανώτατος
Εγγρ.
19 Μαΐ 2018
Μηνύματα
69.438
Like
118.105
Πόντοι
16.631

celebre

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Μαΐ 2019
Μηνύματα
24.102
Like
33.868
Πόντοι
6.256
μετρα τα δαχτυλα σου πιο πριν και ξανα μετα
H ζηλεια θα σε φαει,βεβαια ειναι καπως δυσκολο να μετρας τις μερες που απομενουν να βγει ο μηνος ενω εχει τελειωσει ο μισθος:coffee::coffee::confused::confused::confused::coffee::coffee:
 

athinaios44

Ανώτατος
Εγγρ.
19 Μαΐ 2018
Μηνύματα
69.438
Like
118.105
Πόντοι
16.631
H ζηλεια θα σε φαει,βεβαια ειναι καπως δυσκολο να μετρας τις μερες που απομενουν να βγει ο μηνος ενω εχει τελειωσει ο μισθος:coffee::coffee::confused::confused::confused::coffee::coffee:
μισθωτη ΔΥΝΑΜΗ βρε μουνοπανο
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom