τα αγροτικα προιοντα που σε πληρωνε για να τα πετάξεις ;;
Που τα έκανες τρακετρ και πιατα στα μπουζουκια ;;
Λες να μην ηξεραν τι μπουρδελο ειναι ο Ελληνας ε ;; περίμεναν να περάσουν τα χρόνια για να ανακαλυψουν οτι
ενας με μουστακι που καπνιζει σαν τον Τουρκο , ειναι τεμπελαρος , ζέχνει χωριατίλα και τρεχει να παει στην πρωτευουσα να μεινει σε διαμέρισμα Πακισταν ειναι ευρωπαίος ;;; ..
Λες να ειδαν την Ελλάδα του 1970 και 80 και να ειπαν "να μια ευρωπαικη χώρα" ;; τυπε εχεις δει πως ηταν ολα εδω πέρα ;; σε κανα βιντεο της εποχης εστω

Πιο πολυ φερνει σε Καμπουλ παρα σε Ευρωπαικη χωρα ..
Αρα εσυ μου λες οτι εκλαιγαν και ετρεμαν οι Ευρωπαιοι οταν ο Παπανδρεου ελεγε εξοδο απο την ΕΟΚ και την Ευρωπη στα συνθηματα του 1981 , και ολοι απο κατω κουνουσαν τις σημαιες
Μιλάμε για εναν λαό που εκτος απο τους ναυτικους το πολυ το 1% να ειχε ταξιδέψει εκτος χώρας ...
Οσο για την Ελλάδα που λες , για να δεις ποσο μπουρδέλο εισαι , τωρα βρισκεσαι σε χειροτερη μοιρα απο αυτους που γραφεις , ολοι σε εχουν περάσει , χωρις να φανε και ενα σκασμο λεφτα των ευρωπαιων , ανθρωποι δεν εχουν γινει , και οσο για τις σπουδες ναι καποιοι σπουδασαν , αλλα παρέμειναν μαλάκες , τουλαχιστον οι περισσότεροι, γιατι τυπε μου η γυφτιά ειναι ΤΥΠΩΜΕΝΗ ΣΤΟ DNA ΣΟΥ , δεν φευγει , οσο και εξωτερικό να μεινεις .. αντε κανας 3ης γενιάς και αν απο αυτους του εξωτερικου αν θα γινει ανθρωπος , και αυτο παιζεται , θα πρεπει να μην εχει καμία επαφη με
κλασσικό Ελληνα , γιατι η ΕλληνοΒαλκανια γυφτια κολλαει πιο ευκολα και απο κοβιντ ..
Δεν ειναι τυχαίο που ο Καραμανλης σε εβαλε στην Ευρωπη , ενας ανθρωπος με κουλτουρα, στυλ, παιδεία κτλ , ηδη και αυτός αν δεν μιλουσε Ελληνικά θα έλεγες οτι ειναι κανας ξένος..