Νίπλης
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 4 Απρ 2013
- Μηνύματα
- 77.101
- Like
- 84.357
- Πόντοι
- 12.756
Είμαιστε λαός που κρατά τις παραδόσεις. Θέλουμε να είμαστε κοντά στις συνήθειες των προγόνων μας.
Είναι πολύ απελευθερωτικό να πηγαίνεις στην εξοχή με τη φόρμα, να τρως με τα χέρια, να τα έχεις πιει μέχρι το απόγευμα και μετά να κοιμάσαι. Ξαναγίνεσαι παιδί.
Καλό Πάσχα και στον ευπατρίδη του μπου, με υγεία και φινέτσα.
Η μεγαλυτερη καταστροφη αυτου του τοπου ειναι η μαλακία που εκανε ο Καραμανλης και τους έβαλε στην Ευρωπη ..
Γαμησε και την Ελλαδα , αλλα και την Ευρωπη ..
Χωρα που φερνει προς Πακιστάν , Ινδια , Αιγυπτό και Τουρκία ο αλλος ειπε ας την βάλω στην Ευρωπη μπας και στρωσει

Και τελικά έγινε μεγαλυτερο μπουρδέλο

