Νέα

Τί τσίμπησες, μαν!

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα Zebu
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 39K
  • Εμφανίσεις 857K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 20 άτομα (1 μέλη και 19 επισκέπτες)

Νίπλης

Ανώτατος
Εγγρ.
4 Απρ 2013
Μηνύματα
77.101
Like
84.357
Πόντοι
12.756
Είμαιστε λαός που κρατά τις παραδόσεις. Θέλουμε να είμαστε κοντά στις συνήθειες των προγόνων μας.

Είναι πολύ απελευθερωτικό να πηγαίνεις στην εξοχή με τη φόρμα, να τρως με τα χέρια, να τα έχεις πιει μέχρι το απόγευμα και μετά να κοιμάσαι. Ξαναγίνεσαι παιδί.

Καλό Πάσχα και στον ευπατρίδη του μπου, με υγεία και φινέτσα.

Η μεγαλυτερη καταστροφη αυτου του τοπου ειναι η μαλακία που εκανε ο Καραμανλης και τους έβαλε στην Ευρωπη ..
Γαμησε και την Ελλαδα , αλλα και την Ευρωπη ..

Χωρα που φερνει προς Πακιστάν , Ινδια , Αιγυπτό και Τουρκία ο αλλος ειπε ας την βάλω στην Ευρωπη μπας και στρωσει :coffee:
Και τελικά έγινε μεγαλυτερο μπουρδέλο :coffee:
 

Nubic

Ανώτερος
Εγγρ.
28 Οκτ 2019
Μηνύματα
8.257
Κριτικές
11
Like
23.183
Πόντοι
6.246
Τα Χριστούγεννα στην Ελλάδα έχουν πλέον αμερικανοποιηθεί. Εχουμε πάρει (και όχι μόνο εμείς δηλαδή) το αμερικανικο αντίστοιχο και το χρησιμοποιούμε για δικό μας με μόνη διαφορά τα κάλαντα και τα μπουζούκια για όσους πάνε.

Οι Απόκριες αντίστοιχα έχουν πάει προς το καρναβάλι λατινο-ιταλικό-ο,τι κάτσει.

Έμειναν ουσιαστικά η Καθαρή Δευτέρα και το Πάσχα που δεν υπάρχει κάτι ξενικό να αντιγράψουμε και έτσι το γιορτάζουμε με παραδοσιακό τρόπο. Εκεί λοιπόν βγάζουμε όλο το ελληναριό ,μουσική μόνο ελληνικά, φαγητά ελληνικά ,ψησίματα.

Για αυτό ακριβώς και σταδιακά απωθούν τη νεολαία και τείνουν να ξεχαστούν.
 

troubakhs

Ανώτερος
Εγγρ.
6 Φεβ 2017
Μηνύματα
74.360
Like
40.756
Πόντοι
5.506
Η μεγαλυτερη καταστροφη αυτου του τοπου ειναι η μαλακία που εκανε ο Καραμανλης και τους έβαλε στην Ευρωπη ..
Γαμησε και την Ελλαδα , αλλα και την Ευρωπη ..

Χωρα που φερνει προς Πακιστάν , Ινδια , Αιγυπτό και Τουρκία ο αλλος ειπε ας την βάλω στην Ευρωπη μπας και στρωσει :coffee:
Και τελικά έγινε μεγαλυτερο μπουρδέλο :coffee:
ααααχαχαχαχαχχαχααχχαχαχαχαχαχχαχααα
πεθανα ρε μαλακα
 

athinaios44

Ανώτατος
Εγγρ.
19 Μαΐ 2018
Μηνύματα
69.429
Like
118.076
Πόντοι
16.631
μεχρι τωρα συγκρατουμαι....
ΔΕΝ ξερω για ποσο ακομα ομως:coffee:
 

Νίπλης

Ανώτατος
Εγγρ.
4 Απρ 2013
Μηνύματα
77.101
Like
84.357
Πόντοι
12.756
ααααχαχαχαχαχχαχααχχαχαχαχαχαχχαχααα
πεθανα ρε μαλακα
νομιζω το μπεζ μποτάκι ισως να μην πηγαίνει :coffee:
Το πουκάμισο βαλε το μισο μέσα και το μισό ε΄ξω , οπως το φοράει και ο ταβερνιαρης του Καλα Καθουμενα που το παιζει Νους-Ρετ

Νομιζω ετσι πρεπει να σκασεις :coffee:

images
 

κωλο-γερος

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
7 Οκτ 2008
Μηνύματα
35.085
Κριτικές
36
Like
45.665
Πόντοι
21.395
Στη ζωη οτι δινεις παιρνεις. Αγραφος νομος της φυσης.


Καλη Ανασταση λοιπον και δωστε λιγο παραπανω, τουλαχιστον αυτες τις ημερες, για να εχετε να παιρνετε αργοτερα.
 

athinaios44

Ανώτατος
Εγγρ.
19 Μαΐ 2018
Μηνύματα
69.429
Like
118.076
Πόντοι
16.631

Nubic

Ανώτερος
Εγγρ.
28 Οκτ 2019
Μηνύματα
8.257
Κριτικές
11
Like
23.183
Πόντοι
6.246
Η μεγαλυτερη καταστροφη αυτου του τοπου ειναι η μαλακία που εκανε ο Καραμανλης και τους έβαλε στην Ευρωπη ..
Γαμησε και την Ελλαδα , αλλα και την Ευρωπη ..

Χωρα που φερνει προς Πακιστάν , Ινδια , Αιγυπτό και Τουρκία ο αλλος ειπε ας την βάλω στην Ευρωπη μπας και στρωσει :coffee:
Και τελικά έγινε μεγαλυτερο μπουρδέλο :coffee:
Άσε ρε Βερσαλιώτη από τη Γλυφάδα.
- Η Ευρώπη μας ήθελε για τα αγροτικά προϊόντα και τις διακοπές ,όπως και το να έχει ένα μεθοριακό σταθμό που να σταματάνε οι Τούρκοι. Το λάθος τους ήταν ότι πίστεψαν πως θα γινόμασταν και σαν κοινωνία δυτικοί, δε μπορούσαν να φανταστούν τη σχέση με τη διαφθορά που είχε ο Έλληνας. Το 2015 πολλοί ήταν αυτοι που ήθελαν να μας ξεφορτωθούν ,σήμερα μας τρώνε στη μάπα θέλοντας και μη.

- Όσο για την Ελλάδα, χωρίς την Ευρώπη θα είμαστε στην ίδια μοίρα με την Αλβανία. Σέρβοι ,Κροάτες, Ρουμάνοι είναι εκπολιτισμένοι λαοί ,δεν τους φτάνουμε. Με την Ευρώπη γίναμε άνθρωποι σε όλα τα επίπεδα. Και λεφτά ήρθαν στη χώρα που δε θα ερχόντουσαν αλλιώς, και Έλληνες σπούδασαν και δούλεψαν έξω μήπως και σωθούν και από τις κοινοτικές οδηγίες μπήκε μια έστω και μικρή τάξη. Χωρίς την Ευρώπη θα τρώγαμε με τα χέρια όλες τις μέρες.
 

troubakhs

Ανώτερος
Εγγρ.
6 Φεβ 2017
Μηνύματα
74.360
Like
40.756
Πόντοι
5.506
νομιζω το μπεζ μποτάκι ισως να μην πηγαίνει :coffee:
Το πουκάμισο βαλε το μισο μέσα και το μισό ε΄ξω , οπως το φοράει και ο ταβερνιαρης του Καλα Καθουμενα που το παιζει Νους-Ρετ

Νομιζω ετσι πρεπει να σκασεις :coffee:

images
ΟΧΙ....το πουκαμισο ΕΞΩ παντα
 

Νίπλης

Ανώτατος
Εγγρ.
4 Απρ 2013
Μηνύματα
77.101
Like
84.357
Πόντοι
12.756
Στη ζωη οτι δινεις παιρνεις. Αγραφος νομος της φυσης.


Καλη Ανασταση λοιπον και δωστε λιγο παραπανω, τουλαχιστον αυτες τις ημερες, για να εχετε να παιρνετε αργοτερα.

δεν εχουμε , πενόμαστε αδερφε , φευ :coffee:
 

troubakhs

Ανώτερος
Εγγρ.
6 Φεβ 2017
Μηνύματα
74.360
Like
40.756
Πόντοι
5.506

Nubic

Ανώτερος
Εγγρ.
28 Οκτ 2019
Μηνύματα
8.257
Κριτικές
11
Like
23.183
Πόντοι
6.246
θα ειναι ΒΑΡΙΕΣ κουβεντες για τον κατιμα που ΑΠΟΜΥΖΑ την Κ.Γλυφαδα και δεν θελω:coffee:
Συγκρατηθείτε αδέρφια. Μόνο αυγά τσουγκρίζουμε σήμερα ,ας είμαστε αδερφωμένοι, μας ενώνει η αγάπη για το καλό φαϊ μην ξεχνάμε.
 

athinaios44

Ανώτατος
Εγγρ.
19 Μαΐ 2018
Μηνύματα
69.429
Like
118.076
Πόντοι
16.631
Συγκρατηθείτε αδέρφια. Μόνο αυγά τσουγκρίζουμε σήμερα ,ας είμαστε αδερφωμένοι, μας ενώνει η αγάπη για το καλό φαϊ μην ξεχνάμε.
με πνιγει το δικιο ΣΥΝΕΧΩΣ
 

Nubic

Ανώτερος
Εγγρ.
28 Οκτ 2019
Μηνύματα
8.257
Κριτικές
11
Like
23.183
Πόντοι
6.246
Φίλε Αθηναίε ,άνοιξε μας την καρδιά σου ήρεμα και πολιτισμένα. Να λήξει το beef, μόνο lamb από σήμερα

Ορίστε ρε Νίπλη θα είχαμε λογοπαίγνια στα αγγλικά αν δεν μας είχε βάλει ο φρυδάς στην Ευρώπη;
 

troubakhs

Ανώτερος
Εγγρ.
6 Φεβ 2017
Μηνύματα
74.360
Like
40.756
Πόντοι
5.506
Φίλε Αθηναίε ,άνοιξε μας την καρδιά σου ήρεμα και πολιτισμένα. Να λήξει το beef, μόνο lamb από σήμερα

Ορίστε ρε Νίπλη θα είχαμε λογοπαίγνια στα αγγλικά αν δεν μας είχε βάλει ο φρυδάς στην Ευρώπη;
μην βαζεις φυτιλια ρε μαν.,...ειμαστε σε μουντ αγαπης
 

geoMan

Ανώτερος
Εγγρ.
24 Μαΐ 2009
Μηνύματα
30.124
Κριτικές
16
Like
19.146
Πόντοι
9.345
Κατόπιν σχετικής επιθυμίας του, αύριο ο κατσίκης δεν θα σουβλιστει αλλά θα μπει στον ξυλοφουρνο.
Το κουφάρι είναι γεμιστό με ρύζι, συκώτι και μπαχάρια, ενώ απέξω το πλάκωσα στα αλατοπίπερα, σκόνη σκόρδο, θυμάρι, κρεμμύδι, πιπεριές, μέλι, βούτυρο, εντάξει, το ζουμί που βγαίνει δεν υπάρχει.
Τυλίχτηκε σε λαδόκολλα και από επάνω αλουμινοχαρτο για να μην καεί και θυμίζει κώλο αγγλίδας τουρίστριας πρώτη μέρα στο Φαληρακι.
Ψήσιμο για 5 ώρες + 1 δίχως το αλουμινοχαρτο, το κρέας θα βγει τρυφερό σαν πωπος μωρού.
Τυπε που μένεις να περάσουμε μια βόλτα?
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom