Νέα

Τί τσίμπησες, μαν!

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα Zebu
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 40K
  • Εμφανίσεις 859K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 38 άτομα (4 μέλη και 34 επισκέπτες)

aidiogliftis

Σεβαστός
Εγγρ.
28 Μαΐ 2019
Μηνύματα
1.513
Like
5.653
Πόντοι
1.056
Κατόπιν σχετικής επιθυμίας του, αύριο ο κατσίκης δεν θα σουβλιστει αλλά θα μπει στον ξυλοφουρνο.
Το κουφάρι είναι γεμιστό με ρύζι, συκώτι και μπαχάρια, ενώ απέξω το πλάκωσα στα αλατοπίπερα, σκόνη σκόρδο, θυμάρι, κρεμμύδι, πιπεριές, μέλι, βούτυρο, εντάξει, το ζουμί που βγαίνει δεν υπάρχει.
Τυλίχτηκε σε λαδόκολλα και από επάνω αλουμινοχαρτο για να μην καεί και θυμίζει κώλο αγγλίδας τουρίστριας πρώτη μέρα στο Φαληρακι.
Ψήσιμο για 5 ώρες + 1 δίχως το αλουμινοχαρτο, το κρέας θα βγει τρυφερό σαν πωπος μωρού.
 

Νίπλης

Ανώτατος
Εγγρ.
4 Απρ 2013
Μηνύματα
77.101
Like
84.357
Πόντοι
12.756
τι εχουν να διαβάσουν τα μάτακια μας εδω μεσα απο αυριο ..
 

troubakhs

Ανώτερος
Εγγρ.
6 Φεβ 2017
Μηνύματα
74.360
Like
40.756
Πόντοι
5.506

athinaios44

Ανώτατος
Εγγρ.
19 Μαΐ 2018
Μηνύματα
69.458
Like
118.252
Πόντοι
16.631
βαλε και τα σαντουιτς αρνι που περισσεψε την δευτερα να παμε να να παραδωσουμε τα οικοσημα
λες οι Αγιες τουτες μερες να μαλακωσαν την μαυρη του καρδουλα η ακομα παραμενει ενας ΣΚΛΗΡΟΣ ποινικος,ενας αγυρτης τοι επιχειρειν,ενας ΑΔΙΣΤΑΚΤΟΣ τοκογλυφος;
 

troubakhs

Ανώτερος
Εγγρ.
6 Φεβ 2017
Μηνύματα
74.360
Like
40.756
Πόντοι
5.506
λες οι Αγιες τουτες μερες να μαλακωσαν την μαυρη του καρδουλα η ακομα παραμενει ενας ΣΚΛΗΡΟΣ ποινικος,ενας αγυρτης τοι επιχειρειν,ενας ΑΔΙΣΤΑΚΤΟΣ τοκογλυφος;
δυστυχως φιλε-αθηναιο παραμενει....αλλα γιαυτους θυσιαστηκε ο ιησους και τρωμε μαγειριτσα σημερα...εχει και τα καλα του.
παρεσυρε και αυτο το μικρο τον σαουλ
 

athinaios44

Ανώτατος
Εγγρ.
19 Μαΐ 2018
Μηνύματα
69.458
Like
118.252
Πόντοι
16.631
δυστυχως φιλε-αθηναιο παραμενει....αλλα γιαυτους θυσιαστηκε ο ιησους και τρωμε μαγειριτσα σημερα...εχει και τα καλα του.
παρεσυρε και αυτο το μικρο τον σαουλ
σου ζητω να προσευχηθεις μαζι μου για την σωτηρια τους
 

troubakhs

Ανώτερος
Εγγρ.
6 Φεβ 2017
Μηνύματα
74.360
Like
40.756
Πόντοι
5.506
σου ζητω να προσευχηθεις μαζι μου για την σωτηρια τους
ΝΑΙ δεν χρειαζοταν να το ζητησεις....
και για τον αδερφο ατζελο παρακαλω....απο το μεσημερι ειχε βαλει δυο βαθεια πιατα μαγειριτσα....ανησυχω
 

gpikasso

Ανώτερος
Εγγρ.
24 Ιαν 2010
Μηνύματα
6.101
Κριτικές
22
Like
17.734
Πόντοι
8.695
μεσημερι μαριναρισμενα κομματια κοτοπουλου απο Μασουτη 2 κιλα για παρτη μου,ζιρο,σαλατα κηπουρου,καμπανακια,πιπεριες κοκκινες ψητες Φλωρινης,σαλατα ντοματα,αγγουρι,κρεμμυδι
Χωρίς Πέππα το γεύμα; Τις κρατάς για το εορταστικό τραπέζι εεε;
 

troubakhs

Ανώτερος
Εγγρ.
6 Φεβ 2017
Μηνύματα
74.360
Like
40.756
Πόντοι
5.506
ΠΑΙΔΙΑ!

φατε μεχρι σκασμου,πιειτε μεχρι να μην θυμοσαστε οτι ειναι πασχα ...
αφηστε το αυτοκινητο σπιτι ομως την τριτη ολα θα ειναι καλυτερα αν δεν εχουμε 50 κηδειες....
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΤΥΠΟΙ...
 

Νίπλης

Ανώτατος
Εγγρ.
4 Απρ 2013
Μηνύματα
77.101
Like
84.357
Πόντοι
12.756
βαλε και τα σαντουιτς αρνι που περισσεψε την δευτερα να παμε να να παραδωσουμε τα οικοσημα

οι μέρες που νιωθουν αυτο που πραγματικά ειναι , που βγαζουν την γυφτιά απο μέσα τους που εχουν κρυμμένη :coffee:
Μασα με το χέρι , λαδωμένοι μεχρι τις κάλτσες απο το λιπος , ολα αχταρμα στο τραπέζι , κρασιά του κωλου , γυφτοτραγουδα βαλκάνια ..

Καμία σωτηρία γι αυτον τον τόπο ... :coffee:
 

troubakhs

Ανώτερος
Εγγρ.
6 Φεβ 2017
Μηνύματα
74.360
Like
40.756
Πόντοι
5.506
οι μέρες που νιωθουν αυτο που πραγματικά ειναι , που βγαζουν την γυφτιά απο μέσα τους που εχουν κρυμμένη :coffee:
Μασα με το χέρι , λαδωμένοι μεχρι τις κάλτσες απο το λιπος , ολα αχταρμα στο τραπέζι , κρασιά του κωλου , γυφτοτραγουδα βαλκάνια ..

Καμία σωτηρία γι αυτον τον τόπο ... :coffee:
ναι...εισαι σκληρος αλλα λες και αληθειες
 

troubakhs

Ανώτερος
Εγγρ.
6 Φεβ 2017
Μηνύματα
74.360
Like
40.756
Πόντοι
5.506

Nubic

Ανώτερος
Εγγρ.
28 Οκτ 2019
Μηνύματα
8.257
Κριτικές
11
Like
23.184
Πόντοι
6.246
οι μέρες που νιωθουν αυτο που πραγματικά ειναι , που βγαζουν την γυφτιά απο μέσα τους που εχουν κρυμμένη :coffee:
Μασα με το χέρι , λαδωμένοι μεχρι τις κάλτσες απο το λιπος , ολα αχταρμα στο τραπέζι , κρασιά του κωλου , γυφτοτραγουδα βαλκάνια ..

Καμία σωτηρία γι αυτον τον τόπο ... :coffee:
Είμαιστε λαός που κρατά τις παραδόσεις. Θέλουμε να είμαστε κοντά στις συνήθειες των προγόνων μας.

Είναι πολύ απελευθερωτικό να πηγαίνεις στην εξοχή με τη φόρμα, να τρως με τα χέρια, να τα έχεις πιει μέχρι το απόγευμα και μετά να κοιμάσαι. Ξαναγίνεσαι παιδί.

Καλό Πάσχα και στον ευπατρίδη του μπου, με υγεία και φινέτσα.
 

κωλο-γερος

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
7 Οκτ 2008
Μηνύματα
35.087
Κριτικές
36
Like
45.671
Πόντοι
21.395
οι μέρες που νιωθουν αυτο που πραγματικά ειναι , που βγαζουν την γυφτιά απο μέσα τους που εχουν κρυμμένη :coffee:
Μασα με το χέρι , λαδωμένοι μεχρι τις κάλτσες απο το λιπος , ολα αχταρμα στο τραπέζι , κρασιά του κωλου , γυφτοτραγουδα βαλκάνια ..

Καμία σωτηρία γι αυτον τον τόπο ... :coffee:
Και μπαταριες με το κυνηγετικο στο εξοχικο στη Βαρη. Να ακουνε οι γειτονες οτι γλενταμε.:jerking:
 

troubakhs

Ανώτερος
Εγγρ.
6 Φεβ 2017
Μηνύματα
74.360
Like
40.756
Πόντοι
5.506

athinaios44

Ανώτατος
Εγγρ.
19 Μαΐ 2018
Μηνύματα
69.458
Like
118.252
Πόντοι
16.631
θα ντυθω λυτα....τζιν,ασπρο πουκαμισο
λαμπαδα δωρο απο το κοριτσακι μου δωρο 6χρονο γειτονακι που ειμαστε κολλητοι....
τι παπουτσια θα φορεσεις και τι πανω απο το πουκαμισο
 

troubakhs

Ανώτερος
Εγγρ.
6 Φεβ 2017
Μηνύματα
74.360
Like
40.756
Πόντοι
5.506

κωλο-γερος

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
7 Οκτ 2008
Μηνύματα
35.087
Κριτικές
36
Like
45.671
Πόντοι
21.395

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom