You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an alternative browser.
You should upgrade or use an alternative browser.
Τί τσίμπησες, μαν!
- Μέλος που άνοιξε το νήμα Zebu
- Ημερομηνία ανοίγματος
- Απαντήσεις 39K
- Εμφανίσεις 854K
- Tagged users Καμία
- Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 35 άτομα (2 μέλη και 33 επισκέπτες)
athinaios44
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 19 Μαΐ 2018
- Μηνύματα
- 69.341
- Like
- 117.637
- Πόντοι
- 16.631
κουλουρι σουσαμενιο,σταφιδοψωμο,φρεντο εσπρεσσο
μεσημερι Πεππες νεροβραστες με ντοματα τριμμενη
μεσημερι Πεππες νεροβραστες με ντοματα τριμμενη
athinaios44
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 19 Μαΐ 2018
- Μηνύματα
- 69.341
- Like
- 117.637
- Πόντοι
- 16.631
athinaios44
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 19 Μαΐ 2018
- Μηνύματα
- 69.341
- Like
- 117.637
- Πόντοι
- 16.631
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΣΟΒΑΡΟΥ ΛΑΘΟΥΣ
τα μακαρονια ΔΕΝ ειναι Πεππα αλλα paw patrolEraser..
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 25 Δεκ 2016
- Μηνύματα
- 35.248
- Like
- 33.067
- Πόντοι
- 6.256
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΣΟΒΑΡΟΥ ΛΑΘΟΥΣ
τα μακαρονια ΔΕΝ ειναι Πεππα αλλα paw patrol![]()
βγαίνουν αυτά σε μακαρόνια???
ΜΙΛΑΜΕ ΣΟΒΑΡΑ??
athinaios44
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 19 Μαΐ 2018
- Μηνύματα
- 69.341
- Like
- 117.637
- Πόντοι
- 16.631
ναι χθες τα πηρα για αλλαγηβγαίνουν αυτά σε μακαρόνια???
ΜΙΛΑΜΕ ΣΟΒΑΡΑ??
![]()
ειχα και πεππες βεβαια
Nubic
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 28 Οκτ 2019
- Μηνύματα
- 8.251
- Κριτικές
- 11
- Like
- 23.173
- Πόντοι
- 6.246
Αθηναίε μύστη, μπορεί να είσαι συμπαθέστατος και γαμώ τα παιδιά ,αλλά όσο και αν σέβομαι την πρόθεσή σου να νηστέψεις ακόμη και το λάδι (αυτά να τα ακούν κάποιοι στη Θεσσαλονίκη) θα τη φας την αναφορά.
Paw Patrol ρε παίκτη; Μήπως φοράς και σαλιάρα όταν τα τρως;
Χτύπα καλύτερα τίποτα χοχλιούς που είναι νηστίσιμοι.
Paw Patrol ρε παίκτη; Μήπως φοράς και σαλιάρα όταν τα τρως;
Χτύπα καλύτερα τίποτα χοχλιούς που είναι νηστίσιμοι.
athinaios44
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 19 Μαΐ 2018
- Μηνύματα
- 69.341
- Like
- 117.637
- Πόντοι
- 16.631
ειναι ΓΑΜΑΤΑ μακαρονια ισως επειδη ειναι παιδικαΑθηναίε μύστη, μπορεί να είσαι συμπαθέστατος και γαμώ τα παιδιά ,αλλά όσο και αν σέβομαι την πρόθεσή σου να νηστέψεις ακόμη και το λάδι (αυτά να τα ακούν κάποιοι στη Θεσσαλονίκη) θα τη φας την αναφορά.
Paw Patrol ρε παίκτη; Μήπως φοράς και σαλιάρα όταν τα τρως;
Χτύπα καλύτερα τίποτα χοχλιούς που είναι νηστίσιμοι.

argyrotoxos
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 16 Σεπ 2010
- Μηνύματα
- 46.298
- Κριτικές
- 64
- Like
- 59.388
- Πόντοι
- 16.235
Εψές αμάρτησα, γεμιστά ορφανά.
Αίσχος αλλά τι να κάνουμε......
Τι να πουν άλλοι που τα τρώνε με κιμά......ΜΕΓΑΛΟΒΔΟΜΑΔΙΑΤΙΚΑ.
Nubic
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 28 Οκτ 2019
- Μηνύματα
- 8.251
- Κριτικές
- 11
- Like
- 23.173
- Πόντοι
- 6.246
Σιγά μη φάμε και φρουτόκρεμα ρε μπροειναι ΓΑΜΑΤΑ μακαρονια ισως επειδη ειναι παιδικα![]()
Θα πήγαινες ρε αλάνι στα ξαδέρφια σου στην Κρήτη να ζητήσεις σύζουμα μακαρόνια Paw Patrol με ανθότυρο;
Γιατί αν το κάνεις θέλω να το γράψω σε βίντεο.
Nubic
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 28 Οκτ 2019
- Μηνύματα
- 8.251
- Κριτικές
- 11
- Like
- 23.173
- Πόντοι
- 6.246
ΝΑΙΝα ξέρετε ότι αυτές της μέρες θα είμαι αμείλικτος!!!!
athinaios44
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 19 Μαΐ 2018
- Μηνύματα
- 69.341
- Like
- 117.637
- Πόντοι
- 16.631
Σιγά μη φάμε και φρουτόκρεμα ρε μπρο
Θα πήγαινες ρε αλάνι στα ξαδέρφια σου στην Κρήτη να ζητήσεις σύζουμα μακαρόνια Paw Patrol με ανθότυρο;
Γιατί αν το κάνεις θέλω να το γράψω σε βίντεο.
NAI
Αναφυλαξίας3
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 22 Μαΐ 2023
- Μηνύματα
- 2.051
- Like
- 2.489
- Πόντοι
- 456
Βαλε και ρυζογκοφρετες στο φόντο και εχεις μετουσιώσει το νήμα σε μια εικόνα.Να ξέρετε ότι αυτές της μέρες θα είμαι αμείλικτος!!!!
argyrotoxos
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 16 Σεπ 2010
- Μηνύματα
- 46.298
- Κριτικές
- 64
- Like
- 59.388
- Πόντοι
- 16.235
Πολύ καλή ιδέα για υγιεινό νηστίσιμο γεύμα...Σιγά μη φάμε και φρουτόκρεμα ρε μπρο
Θα πήγαινες ρε αλάνι στα ξαδέρφια σου στην Κρήτη να ζητήσεις σύζουμα μακαρόνια Paw Patrol με ανθότυρο;
Γιατί αν το κάνεις θέλω να το γράψω σε βίντεο.
Μια συμμαθητρια μου το έκανε συστηματικά.
Αναφυλαξίας3
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 22 Μαΐ 2023
- Μηνύματα
- 2.051
- Like
- 2.489
- Πόντοι
- 456
Στο προνήπιο;;;Πολύ καλή ιδέα για υγιεινό νηστίσιμο γεύμα...
Μια συμμαθητρια μου το έκανε συστηματικά.
argyrotoxos
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 16 Σεπ 2010
- Μηνύματα
- 46.298
- Κριτικές
- 64
- Like
- 59.388
- Πόντοι
- 16.235
Όχι,στο Λύκειο...!Στο προνήπιο;;;
Άλλα thread (ενδεχομένως σχετικά)
- Απαντήσεις
- 13
- Εμφανίσεις
- 7K
- Απαντήσεις
- 86
- Εμφανίσεις
- 21K




...ΜΕΓΑΛΟΒΔΟΜΑΔΙΑΤΙΚΑ.