aidiogliftis
Σεβαστός
- Εγγρ.
- 28 Μαΐ 2019
- Μηνύματα
- 1.513
- Like
- 5.653
- Πόντοι
- 1.056
Συγγνώμη μαν δεν ήξερα...Από Ιταλία ειναι
Συγγνώμη μαν δεν ήξερα...Από Ιταλία ειναι
ποσα κγ η γαλοπουλα στο τοστ μαν?τοστ με γαλοπούλα κασέρι ντομάτα αυγό και μουστάρδα
χωριάτικη με 1κγ φέτα
κορν φλεικς με γαλα
λεπτή φέτα είναι και ακριβή φαρμακείοποσα κγ η γαλοπουλα στο τοστ μαν?
Τα κανονικα ή τα άλλα τα τρανς με τον κιμά;Γεμιστά σήμερα
Νοστιμότατα
Aισχος!!Σουβλάκια δυο πιτα χοιρινό μουστάρδα κρεμμύδι πικαντικο πιπερι. Βικοκολα. Κωκ.
![]()
Μπαρδον?Aισχος!!
Μεθαύριο σε βλέπω με κάτι άλλους να τρώτε κοψιδια μετά τον Επιτάφιο.μπιφτεκια μοσχαρισια
σαλατα μαρουλι
μιση πιτα
1,5 λιτρο νερο
Μη βρίζεις μαν, τζάμπα η νηστεία!!Νηστεύω ρε ΜΟΥΝΟΠΑΝΟ![]()
Από πού είναι το αρνί;Έκανα παραγγελία ένα αρνί ψημένο για την Κυριακή, σιγά μη καθίσω να μαλακιστω με προετοιμασίες να φάω και όλη τη καπνα καί νά χασω ώρες από τη ζωή μου, την ώρα που οι άλλοι θα βασανίζονται εγώ θα γαμαω. Ωραία Πάσχα κάναμε τη δεκαετία τού ογδόντα και του ενενήντα τώρα έχουν γαμηθει τα πάντα.
Νηστεύω ρε ΜΟΥΝΟΠΑΝΟ![]()

ΣΕ ΟΛΑ ΑΝΑΦΟΡΑ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΣΤΟ ΚΩΚΣουβλάκια δυο πιτα χοιρινό μουστάρδα κρεμμύδι πικαντικο πιπερι. Βικοκολα. Κωκ.
![]()

Και γιατί όχι αναφορά στο κωκ, καταρχήν να μας πει από πού το πείρεΣΕ ΟΛΑ ΑΝΑΦΟΡΑ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΣΤΟ ΚΩΚ![]()
Βλέποντας την πρώτη παράγραφο νόμιζα ότι θα έκανες σουβλάκια με καρότα και μανιτάρια σαν κάτι μπουστ...εχχμμ...βηγκαν ήθελα να πω.Επειδή σιχαθηκα 10 μέρες τώρα στα πρωινάδικα να βλέπω σφαγμενα αρνιά και να μας τα πριζουν με το ένα ευρώ πάνω η κάτω του σφαχτού, αποστασιοποιούμαι
θα ψωνίσω 1 κιλό πανσετες να τις κάνω στα κάρβουνα με πατάτες στο αιρ φρυρερ
Και γιατί όχι αναφορά στο κωκ, καταρχήν να μας πει από πού το πείρε
