Νέα

Τί τσίμπησες, μαν!

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα Zebu
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 39K
  • Εμφανίσεις 852K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 52 άτομα (0 μέλη και 52 επισκέπτες)

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.651
Like
29.701
Πόντοι
6.256
τοστ με γαλοπούλα κασέρι ντομάτα αυγό και μουστάρδα

χωριάτικη με 1κγ φέτα

κορν φλεικς με γαλα
 

gpikasso

Ανώτερος
Εγγρ.
24 Ιαν 2010
Μηνύματα
6.082
Κριτικές
22
Like
17.665
Πόντοι
8.695
Έκανα παραγγελία ένα αρνί ψημένο για την Κυριακή, σιγά μη καθίσω να μαλακιστω με προετοιμασίες να φάω και όλη τη καπνα καί νά χασω ώρες από τη ζωή μου, την ώρα που οι άλλοι θα βασανίζονται εγώ θα γαμαω. Ωραία Πάσχα κάναμε τη δεκαετία τού ογδόντα και του ενενήντα τώρα έχουν γαμηθει τα πάντα.
Από πού είναι το αρνί;
Σκέτο μαν ή με πατάτες;
Σαλάτα ή άλλες σως για να γλιστράει;
Με τι θα το συνοδευσεις, κρασί ή μπυρα
 

Νίπλης

Ανώτατος
Εγγρ.
4 Απρ 2013
Μηνύματα
77.101
Like
84.357
Πόντοι
12.756
Νηστεύω ρε ΜΟΥΝΟΠΑΝΟ :coffee:

αμα ο Χριστουλης διαβαζε τι εφαγες δεν θα ειχε πεθάνει καθόλου για να μην υπαρχει Πασχα να κάνεις νηστεια βρε μουνοπανο !!
Που περιμενεις ταχαμου να ερθει και καλά η νηστεια για να φας τα αδελφιστικα που σου αρεσουν , ΓΑΜΗΜΕΝΕ :coffee:
 

argyrotoxos

Ανώτατος
Εγγρ.
16 Σεπ 2010
Μηνύματα
46.285
Κριτικές
64
Like
59.378
Πόντοι
16.235
Ο,τι και το μεσημέρι μόνο που αντί για Kinder Country υπήρχε χαλβάς.
 

gpikasso

Ανώτερος
Εγγρ.
24 Ιαν 2010
Μηνύματα
6.082
Κριτικές
22
Like
17.665
Πόντοι
8.695
Πατάτες τηγανητές, κολοκυθοκεφτέδες και ρακόμελα.
Τώρα μπάλα (Go Arsenal !!) και χαλβά (ακριβό) γεύση σοκολάτα.
Και νερό, πολύ νερό φιλτραρισμένο.
 

argyrotoxos

Ανώτατος
Εγγρ.
16 Σεπ 2010
Μηνύματα
46.285
Κριτικές
64
Like
59.378
Πόντοι
16.235
Επειδή σιχαθηκα 10 μέρες τώρα στα πρωινάδικα να βλέπω σφαγμενα αρνιά και να μας τα πριζουν με το ένα ευρώ πάνω η κάτω του σφαχτού, αποστασιοποιούμαι

θα ψωνίσω 1 κιλό πανσετες να τις κάνω στα κάρβουνα με πατάτες στο αιρ φρυρερ
Βλέποντας την πρώτη παράγραφο νόμιζα ότι θα έκανες σουβλάκια με καρότα και μανιτάρια σαν κάτι μπουστ...εχχμμ...βηγκαν ήθελα να πω.
Γιατί σιχαθηκες εσύ που τα είδες αυτά;Ξέρεις τι τραβάνε οι ρεπόρτερς αυτές τις μέρες;Μυρωδιές,ζεστη,μπιχλα στον τόπο του γυρίσματος...τι να πουν και αυτοί;
 
  • Like
Αντιδράσεις: geoMan

Νίπλης

Ανώτατος
Εγγρ.
4 Απρ 2013
Μηνύματα
77.101
Like
84.357
Πόντοι
12.756
Και γιατί όχι αναφορά στο κωκ, καταρχήν να μας πει από πού το πείρε

αυτο θα το κάνει ΓΙΑΤΙ ΕΠΙΒΑΛΕΤΑΙ , αλλα το κωκ μου θύμισε παλιες εποχες και παρασυρθηκα :coffee:
 

Αναφυλαξίας3

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
22 Μαΐ 2023
Μηνύματα
2.051
Like
2.489
Πόντοι
456
Φασολάδα με μπόλικο σέλινο, έβαλα και φέτα για να νιώσω καλύτερα.
Για γλυκό κατέβασα μισό βαζακι γλυκο νερατζακι.
Ένιωσα τύψεις, αλλά μετά σκέφτηκα ότι υπάρχουν συνάνθρωποί μας που τρωνε ρυζογκοφρετες και μου πέρασε.
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom