Νέα

Τί τσίμπησες, μαν!

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα Zebu
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 39K
  • Εμφανίσεις 855K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 33 άτομα (2 μέλη και 31 επισκέπτες)

Nubic

Ανώτερος
Εγγρ.
28 Οκτ 2019
Μηνύματα
8.253
Κριτικές
11
Like
23.175
Πόντοι
6.246
Μήπως σουβλίζουν κουνουπίδια και μπρόκολα; Μη βιαζόμαστε να βγάλουμε συμπεράσματα
 

athinaios44

Ανώτατος
Εγγρ.
19 Μαΐ 2018
Μηνύματα
69.378
Like
117.883
Πόντοι
16.631
κουλουρι σουσαμενιο,σταφιδοψωμο,φρεντο εσπρεσσο
μεσημερι Πεππες νεροβραστες με ντοματα τριμμενη
 

Νίπλης

Ανώτατος
Εγγρ.
4 Απρ 2013
Μηνύματα
77.101
Like
84.357
Πόντοι
12.756
takis-tsoukalas-oxi.gif
 

cretan336

Σπουδαίος
Εγγρ.
10 Ιουλ 2020
Μηνύματα
6.151
Like
5.585
Πόντοι
2.356
Εψές αμάρτησα, γεμιστά ορφανά.
Αίσχος αλλά τι να κάνουμε......
 

Nubic

Ανώτερος
Εγγρ.
28 Οκτ 2019
Μηνύματα
8.253
Κριτικές
11
Like
23.175
Πόντοι
6.246
Αθηναίε μύστη, μπορεί να είσαι συμπαθέστατος και γαμώ τα παιδιά ,αλλά όσο και αν σέβομαι την πρόθεσή σου να νηστέψεις ακόμη και το λάδι (αυτά να τα ακούν κάποιοι στη Θεσσαλονίκη) θα τη φας την αναφορά.
Paw Patrol ρε παίκτη; Μήπως φοράς και σαλιάρα όταν τα τρως;

Χτύπα καλύτερα τίποτα χοχλιούς που είναι νηστίσιμοι.
 

athinaios44

Ανώτατος
Εγγρ.
19 Μαΐ 2018
Μηνύματα
69.378
Like
117.883
Πόντοι
16.631
Αθηναίε μύστη, μπορεί να είσαι συμπαθέστατος και γαμώ τα παιδιά ,αλλά όσο και αν σέβομαι την πρόθεσή σου να νηστέψεις ακόμη και το λάδι (αυτά να τα ακούν κάποιοι στη Θεσσαλονίκη) θα τη φας την αναφορά.
Paw Patrol ρε παίκτη; Μήπως φοράς και σαλιάρα όταν τα τρως;

Χτύπα καλύτερα τίποτα χοχλιούς που είναι νηστίσιμοι.
ειναι ΓΑΜΑΤΑ μακαρονια ισως επειδη ειναι παιδικα:coffee:
 

argyrotoxos

Ανώτατος
Εγγρ.
16 Σεπ 2010
Μηνύματα
46.313
Κριτικές
64
Like
59.410
Πόντοι
16.235

Nubic

Ανώτερος
Εγγρ.
28 Οκτ 2019
Μηνύματα
8.253
Κριτικές
11
Like
23.175
Πόντοι
6.246
ειναι ΓΑΜΑΤΑ μακαρονια ισως επειδη ειναι παιδικα:coffee:
Σιγά μη φάμε και φρουτόκρεμα ρε μπρο

Θα πήγαινες ρε αλάνι στα ξαδέρφια σου στην Κρήτη να ζητήσεις σύζουμα μακαρόνια Paw Patrol με ανθότυρο;
Γιατί αν το κάνεις θέλω να το γράψω σε βίντεο.
 

athinaios44

Ανώτατος
Εγγρ.
19 Μαΐ 2018
Μηνύματα
69.378
Like
117.883
Πόντοι
16.631
Σιγά μη φάμε και φρουτόκρεμα ρε μπρο

Θα πήγαινες ρε αλάνι στα ξαδέρφια σου στην Κρήτη να ζητήσεις σύζουμα μακαρόνια Paw Patrol με ανθότυρο;
Γιατί αν το κάνεις θέλω να το γράψω σε βίντεο.

NAI​

 

Αναφυλαξίας3

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
22 Μαΐ 2023
Μηνύματα
2.051
Like
2.489
Πόντοι
456

argyrotoxos

Ανώτατος
Εγγρ.
16 Σεπ 2010
Μηνύματα
46.313
Κριτικές
64
Like
59.410
Πόντοι
16.235
Σιγά μη φάμε και φρουτόκρεμα ρε μπρο

Θα πήγαινες ρε αλάνι στα ξαδέρφια σου στην Κρήτη να ζητήσεις σύζουμα μακαρόνια Paw Patrol με ανθότυρο;
Γιατί αν το κάνεις θέλω να το γράψω σε βίντεο.
Πολύ καλή ιδέα για υγιεινό νηστίσιμο γεύμα...
Μια συμμαθητρια μου το έκανε συστηματικά.
 
  • Χαχα
Αντιδράσεις: Nubic

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom