Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
Ευγε. Αν καινεγω την ρεγγα δνε την τρωω.Φακες,ρεγγα καπνιστη,ελιες,σαλατα μαρουλι ενα κιλο κρασι ασπρο μαλαγουζια
Κτημα αλφα,εχω δοκιμασει και Γεροβασιλειου και ΛαζαριδηΕυγε. Αν καινεγω την ρεγγα δνε την τρωω.
Προσωπικη περιέργεια απο ποιο κτημα η Μαλαγουζια; Δεν έχει αναφορα μην σκιαζεσαι, εγω προτιμώ Γεροβασιλειου.
Θα σου πρότεινα να δοκιμασεις και το πετρινες πλαγιες Chardonnay με Μαλαγουζια απο το κτημα Παλιβου.Κτημα αλφα,εχω δοκιμασει και Γεροβασιλειου και Λαζαριδη
Και επειδή εσυ ο ένας δεν κατάλαβες πιτα με σουβλάκι ψιλοκομμένο με ψαλίδι κουζινας.Πιτόγυρο με σουβλάκι?
![]()
εμείς οι χαμουτζηδες τρώμε καμμιά σαρδέλα παστή καμιά ρέγγα αυγωμενη και ελιεςΤαραμοσαλάτα και τουρσιά συνοδεύουν κάθε λαδερο και οσπριο στα Βόρεια ,στο μεγαλύτερο μέρος του χρόνου.
βγήκαν κάτι γαματες με κανέλα για γλυκό , δοκίμασες δικέ μου ?![]()
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
όχι πλάκα κάνω.............προφανώς και.............
![]()
![]()
Θα το χτυπησω καλημεραΘα σου πρότεινα να δοκιμασεις και το πετρινες πλαγιες Chardonnay με Μαλαγουζια απο το κτημα Παλιβου.
τις είχα κάνει προ παραγγελίαβγήκαν κάτι γαματες με κανέλα για γλυκό , δοκίμασες δικέ μου ?

Πω ρεπρωινο...
2 πιροσκι λουκανικο
kinder bueno
φραπε σκετο

Aπο αυτά που είπες εμείς πιο πολύ κρατάμε τις ελιές.εμείς οι χαμουτζηδες τρώμε καμμιά σαρδέλα παστή καμιά ρέγγα αυγωμενη και ελιες
Από που μαν?Ζαμπονοτυρόπιτα
Μιλκο
και τώρα εσπρέσο
Κόνιτσα μαν ΜαρούσιΑπό που μαν?
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:
Ομελέτα 7 αυγα ντομάτα τυρί πιπερια μανιτάρια χυμό καφε τώρα
Τύπε βλέπω τη παστωνεις τη σαρδελιτσαεμείς οι χαμουτζηδες τρώμε καμμιά σαρδέλα παστή καμιά ρέγγα αυγωμενη και ελιες
Ωπα ρε μεγάλε 7 αυγάΑπό που μαν?
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:
Ομελέτα 7 αυγα ντομάτα τυρί πιπερια μανιτάρια χυμό καφε τώρα

Την άλλη βδομάδα είναι η καθαρή Δευτέρα μαν!Φασολάδα
Ταραμάς λευκός
Ελιές
Τυρια-Κασερια
Τουρσί λαχανο-κουνουπιδι-καροτο
Χαλβάς
Ι