Νέα

Τί τσίμπησες, μαν!

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα Zebu
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 39K
  • Εμφανίσεις 858K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 32 άτομα (1 μέλη και 31 επισκέπτες)

Eraser..

Ανώτερος
Εγγρ.
25 Δεκ 2016
Μηνύματα
35.248
Like
33.067
Πόντοι
6.256
γιαούρτι-μέλι Βυτίνας-ταχίνι-ξηροκάρπια-κλπ, χυμός σαγκουίνι
αργότερα, μοσχάρι γιουβέτσι - με μακαρόνονια νο10 -
 

argyrotoxos

Ανώτατος
Εγγρ.
16 Σεπ 2010
Μηνύματα
46.354
Κριτικές
64
Like
59.462
Πόντοι
16.235
Αυτά μαζί με Ελληνικό ΤΡΙΠΛΟ... σκέτο φυσικά...
Μετά από δύο ώρες θα πεινας πάλι ..
Εγώ μαζί με διπλό ελληνικό βουτηξα δυο κουλουράκια και έριξα κασερια,σαλάμια ,Μερέντα και φυστικοβούτυρο σε δύο σουσαμένια ψωμάκια...δεν θα ψάχνω τίποτα μέχρι το μεσημέρι.
 

Eraser..

Ανώτερος
Εγγρ.
25 Δεκ 2016
Μηνύματα
35.248
Like
33.067
Πόντοι
6.256
Οταν είναι με μέλι δεν χρειάζεται.
Χωρίς μέλι το θέλει το αλάτι του.
η αλήθεια είναι πως αποφεύγω γενικά αλάτια-ζάχαρη κλπ, όχι πάντα με επιτυχία
δεν έχω πρόβλημα υγείας, έτσι έχω συνηθίσει

ειδικά για το γιαούρτι, αν δεν είναι για τζατζίκια ή παντζαροσαλάτα, τότε δε βάζω αλάτι
εδώ και λίγο καιρό παίρνω ένα πολύ συγκεκριμένο γιαούρτι το οποίο είναι αρκετά γευστικό ακόμη και σκέτο
 

argyrotoxos

Ανώτατος
Εγγρ.
16 Σεπ 2010
Μηνύματα
46.354
Κριτικές
64
Like
59.462
Πόντοι
16.235
η αλήθεια είναι πως αποφεύγω γενικά αλάτια-ζάχαρη κλπ, όχι πάντα με επιτυχία
δεν έχω πρόβλημα υγείας, έτσι έχω συνηθίσει

ειδικά για το γιαούρτι, αν δεν είναι για τζατζίκια ή παντζαροσαλάτα, τότε δε βάζω αλάτι
εδώ και λίγο καιρό παίρνω ένα πολύ συγκεκριμένο γιαούρτι το οποίο είναι αρκετά γευστικό ακόμη και σκέτο
Καλά ξηγιεσαι .
Όμως αν το γιαούρτι είναι κανα ξεπλυμμα ,κάτω του 2%,θέλει βοήθεια ...δεν παλεύεται μόνο του.
Συνήθως θα φάω γιαούρτι με πέτσα ...γάμησα λιπαρά ...θέλω γεύση ...δεν είμαι γκόμενα να τρώω 0-1%.
 

Eraser..

Ανώτερος
Εγγρ.
25 Δεκ 2016
Μηνύματα
35.248
Like
33.067
Πόντοι
6.256
Καλά ξηγιεσαι .
Όμως αν το γιαούρτι είναι κανα ξεπλυμμα ,κάτω του 2%,θέλει βοήθεια ...δεν παλεύεται μόνο του.
Συνήθως θα φάω γιαούρτι με πέτσα ...γάμησα λιπαρά ...θέλω γεύση ...δεν είμαι γκόμενα να τρώω 0-1%.
παλιότερα δε μπορούσα σκέτο με τίποτα, ήμουν τυχερός μάλλον με αυτό που βρήκα
επίσης δε μπορώ αυτό με την πέτσα... με τίποτα...
 

gpikasso

Ανώτερος
Εγγρ.
24 Ιαν 2010
Μηνύματα
6.098
Κριτικές
22
Like
17.725
Πόντοι
8.695
Μεσημέρι ένα ταψί παστίτσιο με μακαρόνια Πέπα :coffee:
Τα μακαρόνια Πέπα είναι για σουφλέ μαν, όχι για παστίτσιο. Επειδή είναι Κυριακή δεν κάνω αναφορα αν δώσεις λεπτομέρειες για τον κιμά και τη μπεσαμελ
 

argyrotoxos

Ανώτατος
Εγγρ.
16 Σεπ 2010
Μηνύματα
46.354
Κριτικές
64
Like
59.462
Πόντοι
16.235
παλιότερα δε μπορούσα σκέτο με τίποτα, ήμουν τυχερός μάλλον με αυτό που βρήκα
επίσης δε μπορώ αυτό με την πέτσα... με τίποτα...
Μα τι λες;
Δεν υπάρχει πιο γευστικό γιαούρτι...και πιο υγιεινό ...τα άλλα ειναι ξεπλυμματα .
Φαντάσου μονο οτι οταν ληξουν δεν αλλάζει η όψη τους...γιατί δεν έχουν θρεπτικά συστατικά μέσα τους.
Το γιαούρτι με πέτσα γίνεται εμπριμε...δίνει συναγερμό"Μεινε μακρυα"...ενώ κανας φτωχομπινες μπορεί να φάει γιαούρτι 1% που έχει λήξει και να μην πάρει χαμπάρι .
 

Νίπλης

Ανώτατος
Εγγρ.
4 Απρ 2013
Μηνύματα
77.101
Like
84.357
Πόντοι
12.756
Τα μακαρόνια Πέπα είναι για σουφλέ μαν, όχι για παστίτσιο. Επειδή είναι Κυριακή δεν κάνω αναφορα αν δώσεις λεπτομέρειες για τον κιμά και τη μπεσαμελ

Εφαγε απο εμενα αναφορά μην μου ανησυχείς :coffee::coffee:
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom