You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an alternative browser.
You should upgrade or use an alternative browser.
Τί τσίμπησες, μαν!
- Μέλος που άνοιξε το νήμα Zebu
- Ημερομηνία ανοίγματος
- Απαντήσεις 39K
- Εμφανίσεις 858K
- Tagged users Καμία
- Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 32 άτομα (1 μέλη και 31 επισκέπτες)
cost2001
Μέγας
- Εγγρ.
- 18 Μαρ 2006
- Μηνύματα
- 7.330
- Like
- 20.063
- Πόντοι
- 3.556
Τύπε το αλατιζεις το γιαούρτι?γιαούρτι-μέλι Βυτίνας-ταχίνι-ξηροκάρπια-κλπ, χυμός σαγκουίνι
αργότερα, μοσχάρι γιουβέτσι - με μακαρόνονια νο10 -
cost2001
Μέγας
- Εγγρ.
- 18 Μαρ 2006
- Μηνύματα
- 7.330
- Like
- 20.063
- Πόντοι
- 3.556
Άρα τη στυβεις την αντζούγιαΚονσέρβα Lucas πικάντικη τύπε πάστα όχι γιατί ανεβάζουν πίεση
Eraser..
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 25 Δεκ 2016
- Μηνύματα
- 35.248
- Like
- 33.067
- Πόντοι
- 6.256
argyrotoxos
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 16 Σεπ 2010
- Μηνύματα
- 46.354
- Κριτικές
- 64
- Like
- 59.462
- Πόντοι
- 16.235
Άρα τη στυβεις την αντζούγια
argyrotoxos
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 16 Σεπ 2010
- Μηνύματα
- 46.354
- Κριτικές
- 64
- Like
- 59.462
- Πόντοι
- 16.235
Μετά από δύο ώρες θα πεινας πάλι ..Αυτά μαζί με Ελληνικό ΤΡΙΠΛΟ... σκέτο φυσικά...
Εγώ μαζί με διπλό ελληνικό βουτηξα δυο κουλουράκια και έριξα κασερια,σαλάμια ,Μερέντα και φυστικοβούτυρο σε δύο σουσαμένια ψωμάκια...δεν θα ψάχνω τίποτα μέχρι το μεσημέρι.
argyrotoxos
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 16 Σεπ 2010
- Μηνύματα
- 46.354
- Κριτικές
- 64
- Like
- 59.462
- Πόντοι
- 16.235
Οταν είναι με μέλι δεν χρειάζεται.
θα έπρεπε?
Χωρίς μέλι το θέλει το αλάτι του.
aidiogliftis
Σεβαστός
- Εγγρ.
- 28 Μαΐ 2019
- Μηνύματα
- 1.513
- Like
- 5.653
- Πόντοι
- 1.056
Ε, ας βάλει και λίγη πυτια να γίνει φέτα ρε αργυροτετοιεΟταν είναι με μέλι δεν χρειάζεται.
Χωρίς μέλι το θέλει το αλάτι του.
Eraser..
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 25 Δεκ 2016
- Μηνύματα
- 35.248
- Like
- 33.067
- Πόντοι
- 6.256
η αλήθεια είναι πως αποφεύγω γενικά αλάτια-ζάχαρη κλπ, όχι πάντα με επιτυχίαΟταν είναι με μέλι δεν χρειάζεται.
Χωρίς μέλι το θέλει το αλάτι του.
δεν έχω πρόβλημα υγείας, έτσι έχω συνηθίσει
ειδικά για το γιαούρτι, αν δεν είναι για τζατζίκια ή παντζαροσαλάτα, τότε δε βάζω αλάτι
εδώ και λίγο καιρό παίρνω ένα πολύ συγκεκριμένο γιαούρτι το οποίο είναι αρκετά γευστικό ακόμη και σκέτο
argyrotoxos
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 16 Σεπ 2010
- Μηνύματα
- 46.354
- Κριτικές
- 64
- Like
- 59.462
- Πόντοι
- 16.235
Λίγο είπαμε ..όποιος εχει θεματακια με την πίεση ας μην τρώει γύρο κάθε μέρα .Ε, ας βάλει και λίγη πυτια να γίνει φέτα ρε αργυροτετοιε
aidiogliftis
Σεβαστός
- Εγγρ.
- 28 Μαΐ 2019
- Μηνύματα
- 1.513
- Like
- 5.653
- Πόντοι
- 1.056
Περι ορέξεως...Λίγο είπαμε ..όποιος εχει θεματακια με την πίεση ας μην τρώει γύρο κάθε μέρα .
Πρώτη φορά όμως ακούω για αλάτι...
argyrotoxos
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 16 Σεπ 2010
- Μηνύματα
- 46.354
- Κριτικές
- 64
- Like
- 59.462
- Πόντοι
- 16.235
Καλά ξηγιεσαι .η αλήθεια είναι πως αποφεύγω γενικά αλάτια-ζάχαρη κλπ, όχι πάντα με επιτυχία
δεν έχω πρόβλημα υγείας, έτσι έχω συνηθίσει
ειδικά για το γιαούρτι, αν δεν είναι για τζατζίκια ή παντζαροσαλάτα, τότε δε βάζω αλάτι
εδώ και λίγο καιρό παίρνω ένα πολύ συγκεκριμένο γιαούρτι το οποίο είναι αρκετά γευστικό ακόμη και σκέτο
Όμως αν το γιαούρτι είναι κανα ξεπλυμμα ,κάτω του 2%,θέλει βοήθεια ...δεν παλεύεται μόνο του.
Συνήθως θα φάω γιαούρτι με πέτσα ...γάμησα λιπαρά ...θέλω γεύση ...δεν είμαι γκόμενα να τρώω 0-1%.
Eraser..
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 25 Δεκ 2016
- Μηνύματα
- 35.248
- Like
- 33.067
- Πόντοι
- 6.256
παλιότερα δε μπορούσα σκέτο με τίποτα, ήμουν τυχερός μάλλον με αυτό που βρήκαΚαλά ξηγιεσαι .
Όμως αν το γιαούρτι είναι κανα ξεπλυμμα ,κάτω του 2%,θέλει βοήθεια ...δεν παλεύεται μόνο του.
Συνήθως θα φάω γιαούρτι με πέτσα ...γάμησα λιπαρά ...θέλω γεύση ...δεν είμαι γκόμενα να τρώω 0-1%.
επίσης δε μπορώ αυτό με την πέτσα... με τίποτα...
gpikasso
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 24 Ιαν 2010
- Μηνύματα
- 6.098
- Κριτικές
- 22
- Like
- 17.725
- Πόντοι
- 8.695
Τα μακαρόνια Πέπα είναι για σουφλέ μαν, όχι για παστίτσιο. Επειδή είναι Κυριακή δεν κάνω αναφορα αν δώσεις λεπτομέρειες για τον κιμά και τη μπεσαμελΜεσημέρι ένα ταψί παστίτσιο με μακαρόνια Πέπα![]()
argyrotoxos
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 16 Σεπ 2010
- Μηνύματα
- 46.354
- Κριτικές
- 64
- Like
- 59.462
- Πόντοι
- 16.235
Μα τι λες;παλιότερα δε μπορούσα σκέτο με τίποτα, ήμουν τυχερός μάλλον με αυτό που βρήκα
επίσης δε μπορώ αυτό με την πέτσα... με τίποτα...
Δεν υπάρχει πιο γευστικό γιαούρτι...και πιο υγιεινό ...τα άλλα ειναι ξεπλυμματα .
Φαντάσου μονο οτι οταν ληξουν δεν αλλάζει η όψη τους...γιατί δεν έχουν θρεπτικά συστατικά μέσα τους.
Το γιαούρτι με πέτσα γίνεται εμπριμε...δίνει συναγερμό"Μεινε μακρυα"...ενώ κανας φτωχομπινες μπορεί να φάει γιαούρτι 1% που έχει λήξει και να μην πάρει χαμπάρι .
ΑΝΤΖΕΛΟ
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 12 Μαρ 2012
- Μηνύματα
- 57.719
- Like
- 57.508
- Πόντοι
- 12.756
Σαν και μένα μανΜεσημέρι ένα ταψί παστίτσιο με μακαρόνια Πέπα![]()
Νίπλης
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 4 Απρ 2013
- Μηνύματα
- 77.101
- Like
- 84.357
- Πόντοι
- 12.756
Τα μακαρόνια Πέπα είναι για σουφλέ μαν, όχι για παστίτσιο. Επειδή είναι Κυριακή δεν κάνω αναφορα αν δώσεις λεπτομέρειες για τον κιμά και τη μπεσαμελ
Εφαγε απο εμενα αναφορά μην μου ανησυχείς


Nubic
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 28 Οκτ 2019
- Μηνύματα
- 8.257
- Κριτικές
- 11
- Like
- 23.183
- Πόντοι
- 6.246
κι εγώ τα ίδια φίλε, μαζί με φρούτα. Πάντα φρούτο το πρωί.Σπανακόπιτα σπιτική χυμο καφε
ΑΝΤΖΕΛΟ
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 12 Μαρ 2012
- Μηνύματα
- 57.719
- Like
- 57.508
- Πόντοι
- 12.756
Τώρα μαν?κι εγώ τα ίδια φίλε, μαζί με φρούτα. Πάντα φρούτο το πρωί.
Άλλα thread (ενδεχομένως σχετικά)
- Απαντήσεις
- 13
- Εμφανίσεις
- 7K
- Απαντήσεις
- 86
- Εμφανίσεις
- 21K