Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
Τύπε το αλατιζεις το γιαούρτι?γιαούρτι-μέλι Βυτίνας-ταχίνι-ξηροκάρπια-κλπ, χυμός σαγκουίνι
αργότερα, μοσχάρι γιουβέτσι - με μακαρόνονια νο10 -
Άρα τη στυβεις την αντζούγιαΚονσέρβα Lucas πικάντικη τύπε πάστα όχι γιατί ανεβάζουν πίεση
Άρα τη στυβεις την αντζούγια
Μετά από δύο ώρες θα πεινας πάλι ..Αυτά μαζί με Ελληνικό ΤΡΙΠΛΟ... σκέτο φυσικά...
Οταν είναι με μέλι δεν χρειάζεται.
θα έπρεπε?
Ε, ας βάλει και λίγη πυτια να γίνει φέτα ρε αργυροτετοιεΟταν είναι με μέλι δεν χρειάζεται.
Χωρίς μέλι το θέλει το αλάτι του.
η αλήθεια είναι πως αποφεύγω γενικά αλάτια-ζάχαρη κλπ, όχι πάντα με επιτυχίαΟταν είναι με μέλι δεν χρειάζεται.
Χωρίς μέλι το θέλει το αλάτι του.
Λίγο είπαμε ..όποιος εχει θεματακια με την πίεση ας μην τρώει γύρο κάθε μέρα .Ε, ας βάλει και λίγη πυτια να γίνει φέτα ρε αργυροτετοιε
Περι ορέξεως...Λίγο είπαμε ..όποιος εχει θεματακια με την πίεση ας μην τρώει γύρο κάθε μέρα .
Καλά ξηγιεσαι .η αλήθεια είναι πως αποφεύγω γενικά αλάτια-ζάχαρη κλπ, όχι πάντα με επιτυχία
δεν έχω πρόβλημα υγείας, έτσι έχω συνηθίσει
ειδικά για το γιαούρτι, αν δεν είναι για τζατζίκια ή παντζαροσαλάτα, τότε δε βάζω αλάτι
εδώ και λίγο καιρό παίρνω ένα πολύ συγκεκριμένο γιαούρτι το οποίο είναι αρκετά γευστικό ακόμη και σκέτο
παλιότερα δε μπορούσα σκέτο με τίποτα, ήμουν τυχερός μάλλον με αυτό που βρήκαΚαλά ξηγιεσαι .
Όμως αν το γιαούρτι είναι κανα ξεπλυμμα ,κάτω του 2%,θέλει βοήθεια ...δεν παλεύεται μόνο του.
Συνήθως θα φάω γιαούρτι με πέτσα ...γάμησα λιπαρά ...θέλω γεύση ...δεν είμαι γκόμενα να τρώω 0-1%.
Τα μακαρόνια Πέπα είναι για σουφλέ μαν, όχι για παστίτσιο. Επειδή είναι Κυριακή δεν κάνω αναφορα αν δώσεις λεπτομέρειες για τον κιμά και τη μπεσαμελΜεσημέρι ένα ταψί παστίτσιο με μακαρόνια Πέπα![]()
Μα τι λες;παλιότερα δε μπορούσα σκέτο με τίποτα, ήμουν τυχερός μάλλον με αυτό που βρήκα
επίσης δε μπορώ αυτό με την πέτσα... με τίποτα...
Σαν και μένα μανΜεσημέρι ένα ταψί παστίτσιο με μακαρόνια Πέπα![]()
Τα μακαρόνια Πέπα είναι για σουφλέ μαν, όχι για παστίτσιο. Επειδή είναι Κυριακή δεν κάνω αναφορα αν δώσεις λεπτομέρειες για τον κιμά και τη μπεσαμελ


κι εγώ τα ίδια φίλε, μαζί με φρούτα. Πάντα φρούτο το πρωί.Σπανακόπιτα σπιτική χυμο καφε
Τώρα μαν?κι εγώ τα ίδια φίλε, μαζί με φρούτα. Πάντα φρούτο το πρωί.