You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an alternative browser.
You should upgrade or use an alternative browser.
Τί τσίμπησες, μαν!
- Μέλος που άνοιξε το νήμα Zebu
- Ημερομηνία ανοίγματος
- Απαντήσεις 40K
- Εμφανίσεις 865K
- Tagged users Καμία
- Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 38 άτομα (4 μέλη και 34 επισκέπτες)
Zebu
Γλομπεο-Μύστης
- Εγγρ.
- 8 Μαΐ 2016
- Μηνύματα
- 43.544
- Κριτικές
- 42
- Like
- 50.007
- Πόντοι
- 28.246
Ευγε. Αν καινεγω την ρεγγα δνε την τρωω.Φακες,ρεγγα καπνιστη,ελιες,σαλατα μαρουλι ενα κιλο κρασι ασπρο μαλαγουζια
Προσωπικη περιέργεια απο ποιο κτημα η Μαλαγουζια; Δεν έχει αναφορα μην σκιαζεσαι, εγω προτιμώ Γεροβασιλειου.
Κτημα αλφα,εχω δοκιμασει και Γεροβασιλειου και ΛαζαριδηΕυγε. Αν καινεγω την ρεγγα δνε την τρωω.
Προσωπικη περιέργεια απο ποιο κτημα η Μαλαγουζια; Δεν έχει αναφορα μην σκιαζεσαι, εγω προτιμώ Γεροβασιλειου.
Zebu
Γλομπεο-Μύστης
- Εγγρ.
- 8 Μαΐ 2016
- Μηνύματα
- 43.544
- Κριτικές
- 42
- Like
- 50.007
- Πόντοι
- 28.246
Θα σου πρότεινα να δοκιμασεις και το πετρινες πλαγιες Chardonnay με Μαλαγουζια απο το κτημα Παλιβου.Κτημα αλφα,εχω δοκιμασει και Γεροβασιλειου και Λαζαριδη
mourganarxis
Μέλος
- Εγγρ.
- 2 Δεκ 2023
- Μηνύματα
- 434
- Like
- 483
- Πόντοι
- 21
Και επειδή εσυ ο ένας δεν κατάλαβες πιτα με σουβλάκι ψιλοκομμένο με ψαλίδι κουζινας.Πιτόγυρο με σουβλάκι?
![]()
fysarmonika
Σεβαστός
- Εγγρ.
- 18 Μαΐ 2015
- Μηνύματα
- 2.597
- Κριτικές
- 10
- Like
- 6.880
- Πόντοι
- 1.346
εμείς οι χαμουτζηδες τρώμε καμμιά σαρδέλα παστή καμιά ρέγγα αυγωμενη και ελιεςΤαραμοσαλάτα και τουρσιά συνοδεύουν κάθε λαδερο και οσπριο στα Βόρεια ,στο μεγαλύτερο μέρος του χρόνου.
fysarmonika
Σεβαστός
- Εγγρ.
- 18 Μαΐ 2015
- Μηνύματα
- 2.597
- Κριτικές
- 10
- Like
- 6.880
- Πόντοι
- 1.346
βγήκαν κάτι γαματες με κανέλα για γλυκό , δοκίμασες δικέ μου ?![]()
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
όχι πλάκα κάνω.............προφανώς και.............
![]()
![]()
Θα το χτυπησω καλημεραΘα σου πρότεινα να δοκιμασεις και το πετρινες πλαγιες Chardonnay με Μαλαγουζια απο το κτημα Παλιβου.
Saul
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 23 Αυγ 2020
- Μηνύματα
- 30.844
- Like
- 29.920
- Πόντοι
- 6.256
τις είχα κάνει προ παραγγελίαβγήκαν κάτι γαματες με κανέλα για γλυκό , δοκίμασες δικέ μου ?

ΑΝΤΖΕΛΟ
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 12 Μαρ 2012
- Μηνύματα
- 57.779
- Like
- 57.726
- Πόντοι
- 12.756
Πω ρεπρωινο...
2 πιροσκι λουκανικο
kinder bueno
φραπε σκετο

Διαγραμμένο μέλος 227688
Μέγας
- Εγγρ.
- 14 Δεκ 2022
- Μηνύματα
- 4.620
- Κριτικές
- 15
- Like
- 13.427
- Πόντοι
- 4.496
Χτες έφαγα πιτόγυρο με σουβλάκι.
argyrotoxos
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 16 Σεπ 2010
- Μηνύματα
- 46.381
- Κριτικές
- 64
- Like
- 59.499
- Πόντοι
- 16.235
Aπο αυτά που είπες εμείς πιο πολύ κρατάμε τις ελιές.εμείς οι χαμουτζηδες τρώμε καμμιά σαρδέλα παστή καμιά ρέγγα αυγωμενη και ελιες
ΑΝΤΖΕΛΟ
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 12 Μαρ 2012
- Μηνύματα
- 57.779
- Like
- 57.726
- Πόντοι
- 12.756
Από που μαν?Ζαμπονοτυρόπιτα
Μιλκο
και τώρα εσπρέσο
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:
Ομελέτα 7 αυγα ντομάτα τυρί πιπερια μανιτάρια χυμό καφε τώρα
Elganador
Γλομπεάρχης
- Εγγρ.
- 14 Οκτ 2022
- Μηνύματα
- 6.579
- Κριτικές
- 232
- Like
- 91.388
- Πόντοι
- 42.528
Κόνιτσα μαν ΜαρούσιΑπό που μαν?
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:
Ομελέτα 7 αυγα ντομάτα τυρί πιπερια μανιτάρια χυμό καφε τώρα
cost2001
Μέγας
- Εγγρ.
- 18 Μαρ 2006
- Μηνύματα
- 7.330
- Like
- 20.066
- Πόντοι
- 3.556
Τύπε βλέπω τη παστωνεις τη σαρδελιτσαεμείς οι χαμουτζηδες τρώμε καμμιά σαρδέλα παστή καμιά ρέγγα αυγωμενη και ελιες
rodriguez96
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 5 Δεκ 2017
- Μηνύματα
- 16.679
- Κριτικές
- 32
- Like
- 47.710
- Πόντοι
- 19.321
Ωπα ρε μεγάλε 7 αυγάΑπό που μαν?
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:
Ομελέτα 7 αυγα ντομάτα τυρί πιπερια μανιτάρια χυμό καφε τώρα

ο Vince Gironda με τη γνωστή δίαιτα που έκανε για τον Σβάρτσο
έξι έξι τα έτρωγε.
gpikasso
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 24 Ιαν 2010
- Μηνύματα
- 6.110
- Κριτικές
- 23
- Like
- 17.834
- Πόντοι
- 8.695
Την άλλη βδομάδα είναι η καθαρή Δευτέρα μαν!Φασολάδα
Ταραμάς λευκός
Ελιές
Τυρια-Κασερια
Τουρσί λαχανο-κουνουπιδι-καροτο
Χαλβάς
Ι
gpikasso
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 24 Ιαν 2010
- Μηνύματα
- 6.110
- Κριτικές
- 23
- Like
- 17.834
- Πόντοι
- 8.695
Μετά το πρωινό εσπρέσσο, 3 φέτες ψωμί ολικής αργής ωριμανσης, ΑΚΡΙΒΟ, με ταχίνι, βιταμ-ΜΕΛΙ (από παραγωγο-ΑΚΡΙΒΟ) και Μερέντα των παιδιών.
Για μεσημεριανό θα μπει ένα φαγκρι στο φούρνο γιατί κάνει ψοφο και δε βγαίνω μπαλκόνι να ψησω.
Θα συνοδεύεται από λευκό κρασί, φτηνό από τα ΑΒ.
Για μεσημεριανό θα μπει ένα φαγκρι στο φούρνο γιατί κάνει ψοφο και δε βγαίνω μπαλκόνι να ψησω.
Θα συνοδεύεται από λευκό κρασί, φτηνό από τα ΑΒ.
Άλλα thread (ενδεχομένως σχετικά)
- Απαντήσεις
- 13
- Εμφανίσεις
- 7K
- Απαντήσεις
- 86
- Εμφανίσεις
- 21K