Νέα

Τί τσίμπησες, μαν!

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα Zebu
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 40K
  • Εμφανίσεις 864K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 46 άτομα (0 μέλη και 46 επισκέπτες)
OP
OP
Zebu

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.508
Κριτικές
42
Like
49.968
Πόντοι
28.246
Φακες,ρεγγα καπνιστη,ελιες,σαλατα μαρουλι ενα κιλο κρασι ασπρο μαλαγουζια
Ευγε. Αν καινεγω την ρεγγα δνε την τρωω.
Προσωπικη περιέργεια απο ποιο κτημα η Μαλαγουζια; Δεν έχει αναφορα μην σκιαζεσαι, εγω προτιμώ Γεροβασιλειου.
 

forest

Ανώτατος
Εγγρ.
19 Ιαν 2006
Μηνύματα
4.542
Κριτικές
88
Like
4.507
Πόντοι
13.145
Ευγε. Αν καινεγω την ρεγγα δνε την τρωω.
Προσωπικη περιέργεια απο ποιο κτημα η Μαλαγουζια; Δεν έχει αναφορα μην σκιαζεσαι, εγω προτιμώ Γεροβασιλειου.
Κτημα αλφα,εχω δοκιμασει και Γεροβασιλειου και Λαζαριδη
 
OP
OP
Zebu

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.508
Κριτικές
42
Like
49.968
Πόντοι
28.246
Κτημα αλφα,εχω δοκιμασει και Γεροβασιλειου και Λαζαριδη
Θα σου πρότεινα να δοκιμασεις και το πετρινες πλαγιες Chardonnay με Μαλαγουζια απο το κτημα Παλιβου.
 

fysarmonika

Σεβαστός
Εγγρ.
18 Μαΐ 2015
Μηνύματα
2.597
Κριτικές
10
Like
6.880
Πόντοι
1.346
Ταραμοσαλάτα και τουρσιά συνοδεύουν κάθε λαδερο και οσπριο στα Βόρεια ,στο μεγαλύτερο μέρος του χρόνου.
εμείς οι χαμουτζηδες τρώμε καμμιά σαρδέλα παστή καμιά ρέγγα αυγωμενη και ελιες
 

fysarmonika

Σεβαστός
Εγγρ.
18 Μαΐ 2015
Μηνύματα
2.597
Κριτικές
10
Like
6.880
Πόντοι
1.346
mparmpekiou-psisimo-sxara-3-3245492646.jpg

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
όχι πλάκα κάνω.............προφανώς και.............


ricewafers-e1666694851913-919349207.jpeg



:coffee:
βγήκαν κάτι γαματες με κανέλα για γλυκό , δοκίμασες δικέ μου ?
 

ΑΝΤΖΕΛΟ

Ανώτατος
Εγγρ.
12 Μαρ 2012
Μηνύματα
57.770
Like
57.702
Πόντοι
12.756

Elganador

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
14 Οκτ 2022
Μηνύματα
6.579
Κριτικές
232
Like
91.388
Πόντοι
42.528

rodriguez96

Ανώτατος
Εγγρ.
5 Δεκ 2017
Μηνύματα
16.672
Κριτικές
32
Like
47.674
Πόντοι
19.321
Από που μαν?
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:

Ομελέτα 7 αυγα ντομάτα τυρί πιπερια μανιτάρια χυμό καφε τώρα
Ωπα ρε μεγάλε 7 αυγά :new_shocked:
ο Vince Gironda με τη γνωστή δίαιτα που έκανε για τον Σβάρτσο
έξι έξι τα έτρωγε.
 

gpikasso

Ανώτερος
Εγγρ.
24 Ιαν 2010
Μηνύματα
6.104
Κριτικές
22
Like
17.748
Πόντοι
8.695

gpikasso

Ανώτερος
Εγγρ.
24 Ιαν 2010
Μηνύματα
6.104
Κριτικές
22
Like
17.748
Πόντοι
8.695
Μετά το πρωινό εσπρέσσο, 3 φέτες ψωμί ολικής αργής ωριμανσης, ΑΚΡΙΒΟ, με ταχίνι, βιταμ-ΜΕΛΙ (από παραγωγο-ΑΚΡΙΒΟ) και Μερέντα των παιδιών.
Για μεσημεριανό θα μπει ένα φαγκρι στο φούρνο γιατί κάνει ψοφο και δε βγαίνω μπαλκόνι να ψησω.
Θα συνοδεύεται από λευκό κρασί, φτηνό από τα ΑΒ.
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom