Νέα

Τι κάνω τώρα

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα Iblis
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 972
  • Εμφανίσεις 44K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 0 άτομα (0 μέλη και 0 επισκέπτες)

Σας αρέσει αυτό το θεμα?

  • Ναι

    Ψήφοι: 21 25,6%
  • Όχι

    Ψήφοι: 39 47,6%
  • ΔΞ/ΔΑ

    Ψήφοι: 3 3,7%
  • Ειτε σας αρεσει ειτε οχι στα πελε μας

    Ψήφοι: 19 23,2%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    82
Εγγρ.
12 Μαΐ 2008
Μηνύματα
46.944
Κριτικές
61
Like
50.715
Πόντοι
24.385
εγο ξερο οτι τιν αλι φορα ιχαμε πι οτι εγο ιμε τζουρασ ο αμιτσι εξαχορδο και σι ιβλι οχταχορδο

απλα ιμαστε ακουρδιστι κομπανια εκ γενισσιομιου,αφτο δεν αλαζι σε οπιο δασκαλο κιαν πασ
πρεπι ομος να μορφοθουμε μοθσικοσ γιατι θα μασ κοροδεβουνε
κ να κανο κανταδεσ στι κριστι
 

vothros

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
1 Απρ 2007
Μηνύματα
11.112
Κριτικές
3
Like
5
Πόντοι
166
πρεπι ομος να μορφοθουμε μοθσικοσ γιατι θα μασ κοροδεβουνε
κ να κανο κανταδεσ στι κριστι
η κριστι ινε πλεον η αγαπι μου,και προτιμα τιν κιλιακι τισ μορφοισ,ιμαστε κοτονετοζεβγαρο
 
Εγγρ.
12 Μαΐ 2008
Μηνύματα
46.944
Κριτικές
61
Like
50.715
Πόντοι
24.385
η κριστι ινε πλεον η αγαπι μου,και προτιμα τιν κιλιακι τισ μορφοισ,ιμαστε κοτονετοζεβγαρο
εμενα μου ιπε οτι θελι να χασι ενα κιλο
κ θα ινε σουπερ γι αυτο θελο να τισ πεξο
μουσικι νζ χορεβι τσιφτετελι
 

vothros

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
1 Απρ 2007
Μηνύματα
11.112
Κριτικές
3
Like
5
Πόντοι
166
εμενα μου ιπε οτι θελι να χασι ενα κιλο
κ θα ινε σουπερ γι αυτο θελο να τισ πεξο
μουσικι νζ χορεβι τσιφτετελι
μπα σε κοροδεβι,ιδι θα γινι διμετρι σε 2πρ σα και μενα θανε η θιλικι βοθρουλα
 
Εγγρ.
12 Μαΐ 2008
Μηνύματα
46.944
Κριτικές
61
Like
50.715
Πόντοι
24.385

silva!

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
13 Δεκ 2008
Μηνύματα
16.051
Κριτικές
3
Like
18
Πόντοι
166
ακουω το soundtrack απο the fast and the furious3!!!!
αντε ποτε θα ρθει το 4.. :-
 

EvilPlasma

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
21 Δεκ 2007
Μηνύματα
7.933
Κριτικές
108
Like
20.593
Πόντοι
26.435
Xαλαρώνω σερφάροντας στο bou ύστερα από μια δύσκολη μέρα μέχρι να δω το γαύρο!  :cheesy: :cheesy:
 

giorgos58

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
14 Αυγ 2008
Μηνύματα
13.713
Κριτικές
1
Like
8
Πόντοι
166
Εαν εισαι ολη την ημερα στο μαγαζι τι αλλο να κανης, τριγυριζω οχι στα μπουρδελα αλλα στο μπουρδελα τβ
 

alphonso

Τιμημένος
Εγγρ.
17 Οκτ 2007
Μηνύματα
17.742
Κριτικές
3
Like
5.765
Πόντοι
1.206
βλεπω στο youtube τους ξεφτιλες που πανε στη "στιγμη της αληθειας"
 

mouNINJA

Μέλος
Εγγρ.
21 Αυγ 2008
Μηνύματα
6.626
Like
38
Πόντοι
66
Xαλαρώνω σερφάροντας στο bou ύστερα από μια δύσκολη μέρα μέχρι να δω το γαύρο!  :cheesy: :cheesy:

Μόλις ξύπνησα και πάλι καλά που μου θύμισες το μπάσκετ γιατί νόμιζα ότι ήταν ακόμα Δευτέρα... :headbang: :jerking: :2funny:
 

stratigosss

Σεβαστός
Εγγρ.
15 Μαρ 2008
Μηνύματα
6.275
Κριτικές
44
Like
22
Πόντοι
1.290
παω στη δουλεια με την σκεψη μου στον ολυμπιακο.... :rockon:
 

SPEED

Τιμημένος
Εγγρ.
14 Οκτ 2005
Μηνύματα
12.355
Κριτικές
263
Like
160
Πόντοι
7.985
Πινω μια Warsteiner!
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom