Και εγω που σας χειροκροτουσα ?!?!? οπαδοσ τισ κοτοκομπανιασ
V vothros Ενεργό Μέλος Εγγρ. 1 Απρ 2007 Μηνύματα 11.112 Κριτικές 3 Like 5 Πόντοι 166 20 Μαρ 2009 #181 *christi* έγραψε: Και εγω που σας χειροκροτουσα ?!?!? Κλικ για ολόκληρη προβολή... οπαδοσ τισ κοτοκομπανιασ
*christi* έγραψε: Και εγω που σας χειροκροτουσα ?!?!? Κλικ για ολόκληρη προβολή... οπαδοσ τισ κοτοκομπανιασ
Διαγραμμένο μέλος 49167 Τιμημένος Εγγρ. 12 Μαΐ 2008 Μηνύματα 46.944 Κριτικές 61 Like 50.715 Πόντοι 24.385 20 Μαρ 2009 #182 vothros έγραψε: εγο ξερο οτι τιν αλι φορα ιχαμε πι οτι εγο ιμε τζουρασ ο αμιτσι εξαχορδο και σι ιβλι οχταχορδο απλα ιμαστε ακουρδιστι κομπανια εκ γενισσιομιου,αφτο δεν αλαζι σε οπιο δασκαλο κιαν πασ Κλικ για ολόκληρη προβολή... πρεπι ομος να μορφοθουμε μοθσικοσ γιατι θα μασ κοροδεβουνε κ να κανο κανταδεσ στι κριστι
vothros έγραψε: εγο ξερο οτι τιν αλι φορα ιχαμε πι οτι εγο ιμε τζουρασ ο αμιτσι εξαχορδο και σι ιβλι οχταχορδο απλα ιμαστε ακουρδιστι κομπανια εκ γενισσιομιου,αφτο δεν αλαζι σε οπιο δασκαλο κιαν πασ Κλικ για ολόκληρη προβολή... πρεπι ομος να μορφοθουμε μοθσικοσ γιατι θα μασ κοροδεβουνε κ να κανο κανταδεσ στι κριστι
V vothros Ενεργό Μέλος Εγγρ. 1 Απρ 2007 Μηνύματα 11.112 Κριτικές 3 Like 5 Πόντοι 166 20 Μαρ 2009 #183 amjik έγραψε: πρεπι ομος να μορφοθουμε μοθσικοσ γιατι θα μασ κοροδεβουνε κ να κανο κανταδεσ στι κριστι Κλικ για ολόκληρη προβολή... η κριστι ινε πλεον η αγαπι μου,και προτιμα τιν κιλιακι τισ μορφοισ,ιμαστε κοτονετοζεβγαρο
amjik έγραψε: πρεπι ομος να μορφοθουμε μοθσικοσ γιατι θα μασ κοροδεβουνε κ να κανο κανταδεσ στι κριστι Κλικ για ολόκληρη προβολή... η κριστι ινε πλεον η αγαπι μου,και προτιμα τιν κιλιακι τισ μορφοισ,ιμαστε κοτονετοζεβγαρο
Διαγραμμένο μέλος 49167 Τιμημένος Εγγρ. 12 Μαΐ 2008 Μηνύματα 46.944 Κριτικές 61 Like 50.715 Πόντοι 24.385 20 Μαρ 2009 #184 vothros έγραψε: η κριστι ινε πλεον η αγαπι μου,και προτιμα τιν κιλιακι τισ μορφοισ,ιμαστε κοτονετοζεβγαρο Κλικ για ολόκληρη προβολή... εμενα μου ιπε οτι θελι να χασι ενα κιλο κ θα ινε σουπερ γι αυτο θελο να τισ πεξο μουσικι νζ χορεβι τσιφτετελι
vothros έγραψε: η κριστι ινε πλεον η αγαπι μου,και προτιμα τιν κιλιακι τισ μορφοισ,ιμαστε κοτονετοζεβγαρο Κλικ για ολόκληρη προβολή... εμενα μου ιπε οτι θελι να χασι ενα κιλο κ θα ινε σουπερ γι αυτο θελο να τισ πεξο μουσικι νζ χορεβι τσιφτετελι
V vothros Ενεργό Μέλος Εγγρ. 1 Απρ 2007 Μηνύματα 11.112 Κριτικές 3 Like 5 Πόντοι 166 20 Μαρ 2009 #185 amjik έγραψε: εμενα μου ιπε οτι θελι να χασι ενα κιλο κ θα ινε σουπερ γι αυτο θελο να τισ πεξο μουσικι νζ χορεβι τσιφτετελι Κλικ για ολόκληρη προβολή... μπα σε κοροδεβι,ιδι θα γινι διμετρι σε 2πρ σα και μενα θανε η θιλικι βοθρουλα
amjik έγραψε: εμενα μου ιπε οτι θελι να χασι ενα κιλο κ θα ινε σουπερ γι αυτο θελο να τισ πεξο μουσικι νζ χορεβι τσιφτετελι Κλικ για ολόκληρη προβολή... μπα σε κοροδεβι,ιδι θα γινι διμετρι σε 2πρ σα και μενα θανε η θιλικι βοθρουλα
Διαγραμμένο μέλος 49167 Τιμημένος Εγγρ. 12 Μαΐ 2008 Μηνύματα 46.944 Κριτικές 61 Like 50.715 Πόντοι 24.385 20 Μαρ 2009 #186 vothros έγραψε: μπα σε κοροδεβι,ιδι θα γινι διμετρι σε 2πρ σα και μενα θανε η θιλικι βοθρουλα Κλικ για ολόκληρη προβολή... κατσε να τι ροτισο κριστιιιιιιιιιιιιιιιιιιι για πεσ ινε οποσ το ακουο
vothros έγραψε: μπα σε κοροδεβι,ιδι θα γινι διμετρι σε 2πρ σα και μενα θανε η θιλικι βοθρουλα Κλικ για ολόκληρη προβολή... κατσε να τι ροτισο κριστιιιιιιιιιιιιιιιιιιι για πεσ ινε οποσ το ακουο
C *christi* Μέλος Εγγρ. 19 Δεκ 2008 Μηνύματα 2.776 Like 1 Πόντοι 16 20 Μαρ 2009 #187 vothros έγραψε: η κριστι ινε πλεον η αγαπι μου,και προτιμα τιν κιλιακι τισ μορφοισ,ιμαστε κοτονετοζεβγαρο Κλικ για ολόκληρη προβολή... εισαι πολυ γλυκος :-* :-* :-* και το βαζελακι επισης !!!!
vothros έγραψε: η κριστι ινε πλεον η αγαπι μου,και προτιμα τιν κιλιακι τισ μορφοισ,ιμαστε κοτονετοζεβγαρο Κλικ για ολόκληρη προβολή... εισαι πολυ γλυκος :-* :-* :-* και το βαζελακι επισης !!!!
C *christi* Μέλος Εγγρ. 19 Δεκ 2008 Μηνύματα 2.776 Like 1 Πόντοι 16 20 Μαρ 2009 #188 amjik έγραψε: κατσε να τι ροτισο κριστιιιιιιιιιιιιιιιιιιι για πεσ ινε οποσ το ακουο Κλικ για ολόκληρη προβολή... τι εκανα
amjik έγραψε: κατσε να τι ροτισο κριστιιιιιιιιιιιιιιιιιιι για πεσ ινε οποσ το ακουο Κλικ για ολόκληρη προβολή... τι εκανα
cptn_mac Μέγας Εγγρ. 2 Μαΐ 2006 Μηνύματα 2.445 Κριτικές 37 Like 135 Πόντοι 4.837 31 Μαρ 2009 #189 Παίζω FM2009
S silva! Ενεργό Μέλος Εγγρ. 13 Δεκ 2008 Μηνύματα 16.051 Κριτικές 3 Like 18 Πόντοι 166 31 Μαρ 2009 #190 ακουω το soundtrack απο the fast and the furious3!!!! αντε ποτε θα ρθει το 4.. :-
E EvilPlasma Γλομπεο-Μύστης Εγγρ. 21 Δεκ 2007 Μηνύματα 7.933 Κριτικές 108 Like 20.594 Πόντοι 26.435 31 Μαρ 2009 #191 Xαλαρώνω σερφάροντας στο bou ύστερα από μια δύσκολη μέρα μέχρι να δω το γαύρο!
A avatar Μέλος Εγγρ. 21 Ιαν 2008 Μηνύματα 3.525 Like 10 Πόντοι 16 31 Μαρ 2009 #192 silva! έγραψε: ακουω το soundtrack απο the fast and the furious3!!!! αντε ποτε θα ρθει το 4.. :- Κλικ για ολόκληρη προβολή... 2 απριλιου ;)
silva! έγραψε: ακουω το soundtrack απο the fast and the furious3!!!! αντε ποτε θα ρθει το 4.. :- Κλικ για ολόκληρη προβολή... 2 απριλιου ;)
giorgos58 Ενεργό Μέλος Εγγρ. 14 Αυγ 2008 Μηνύματα 13.713 Κριτικές 1 Like 8 Πόντοι 166 31 Μαρ 2009 #193 Εαν εισαι ολη την ημερα στο μαγαζι τι αλλο να κανης, τριγυριζω οχι στα μπουρδελα αλλα στο μπουρδελα τβ
Εαν εισαι ολη την ημερα στο μαγαζι τι αλλο να κανης, τριγυριζω οχι στα μπουρδελα αλλα στο μπουρδελα τβ
OP OP I Iblis Ενεργό Μέλος Εγγρ. 13 Απρ 2008 Μηνύματα 14.885 Κριτικές 28 Like 18 Πόντοι 766 31 Μαρ 2009 #194 vothros έγραψε: οπαδοσ τισ κοτοκομπανιασ Κλικ για ολόκληρη προβολή... κοπακαμπανα εχεις παει?
alphonso Τιμημένος Εγγρ. 17 Οκτ 2007 Μηνύματα 17.742 Κριτικές 3 Like 5.765 Πόντοι 1.206 31 Μαρ 2009 #195 βλεπω στο youtube τους ξεφτιλες που πανε στη "στιγμη της αληθειας"
M mouNINJA Μέλος Εγγρ. 21 Αυγ 2008 Μηνύματα 6.626 Like 38 Πόντοι 66 31 Μαρ 2009 #196 EvilPlasma έγραψε: Xαλαρώνω σερφάροντας στο bou ύστερα από μια δύσκολη μέρα μέχρι να δω το γαύρο! Κλικ για ολόκληρη προβολή... Μόλις ξύπνησα και πάλι καλά που μου θύμισες το μπάσκετ γιατί νόμιζα ότι ήταν ακόμα Δευτέρα...
EvilPlasma έγραψε: Xαλαρώνω σερφάροντας στο bou ύστερα από μια δύσκολη μέρα μέχρι να δω το γαύρο! Κλικ για ολόκληρη προβολή... Μόλις ξύπνησα και πάλι καλά που μου θύμισες το μπάσκετ γιατί νόμιζα ότι ήταν ακόμα Δευτέρα...
E EvilPlasma Γλομπεο-Μύστης Εγγρ. 21 Δεκ 2007 Μηνύματα 7.933 Κριτικές 108 Like 20.594 Πόντοι 26.435 31 Μαρ 2009 #197 mouNINJA έγραψε: Μόλις ξύπνησα και πάλι καλά που μου θύμισες το μπάσκετ γιατί νόμιζα ότι ήταν ακόμα Δευτέρα... Κλικ για ολόκληρη προβολή... θα το θυμόσουν εσύ δε σε φοβάμαι!
mouNINJA έγραψε: Μόλις ξύπνησα και πάλι καλά που μου θύμισες το μπάσκετ γιατί νόμιζα ότι ήταν ακόμα Δευτέρα... Κλικ για ολόκληρη προβολή... θα το θυμόσουν εσύ δε σε φοβάμαι!
stratigosss Σεβαστός Εγγρ. 15 Μαρ 2008 Μηνύματα 6.275 Κριτικές 44 Like 22 Πόντοι 1.290 31 Μαρ 2009 #198 παω στη δουλεια με την σκεψη μου στον ολυμπιακο....
S SPEED Τιμημένος Εγγρ. 14 Οκτ 2005 Μηνύματα 12.355 Κριτικές 263 Like 160 Πόντοι 7.985 4 Απρ 2009 #199 Πινω μια Warsteiner!
Διαγραμμένο μέλος 49167 Τιμημένος Εγγρ. 12 Μαΐ 2008 Μηνύματα 46.944 Κριτικές 61 Like 50.715 Πόντοι 24.385 4 Απρ 2009 #200 μολις γυρισα απο το ψαρεμα............ πινω