Νέα

Τι κάνω τώρα

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα Iblis
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 972
  • Εμφανίσεις 44K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

Σας αρέσει αυτό το θεμα?

  • Ναι

    Ψήφοι: 21 25,6%
  • Όχι

    Ψήφοι: 39 47,6%
  • ΔΞ/ΔΑ

    Ψήφοι: 3 3,7%
  • Ειτε σας αρεσει ειτε οχι στα πελε μας

    Ψήφοι: 19 23,2%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    82
Εγγρ.
12 Μαΐ 2008
Μηνύματα
46.944
Κριτικές
61
Like
50.715
Πόντοι
24.385
νε ποσ το καταλαβεσ ριχνο μια πετρουλα στι μπανιερα και κανο ιχοσκοπισι,αν ο ιχοσ ιν ε μπλουμ εχι σινεφια,αμα ιν μπλομ οχι
εγο εχο το κουκο τισ γιαγιασ με το βαριδακι
κ οταν εχι σινεφια μπενι μεσα
τορα θα παρο σιχρονο ιλεκτρονικο
 

avatar

Μέλος
Εγγρ.
21 Ιαν 2008
Μηνύματα
3.525
Like
10
Πόντοι
16
:2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: ρε μαγειρευω...κριθαρακι μη ρωτησετε...και αραζω μεχρι να χλαπακιασω!(ναι νιντζα!!!!!παλι θα φαω!!!!!!!!)

χοντρουλα σιγα με το ταψι να προλαβει να φαει και κανας αλλος χριστιανος.... :2funny: :2funny:
 

vothros

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
1 Απρ 2007
Μηνύματα
11.112
Κριτικές
3
Like
5
Πόντοι
166
ξερω , αλλα δουλευει και ταξι, δε ξερω αν θα εχει ωρες
εγο ξερο οτι τιν αλι φορα ιχαμε πι οτι εγο ιμε τζουρασ ο αμιτσι εξαχορδο και σι ιβλι οχταχορδο

απλα ιμαστε ακουρδιστι κομπανια εκ γενισσιομιου,αφτο δεν αλαζι σε οπιο δασκαλο κιαν πασ
 

*christi*

Μέλος
Εγγρ.
19 Δεκ 2008
Μηνύματα
2.776
Like
1
Πόντοι
16
εγο ξερο οτι τιν αλι φορα ιχαμε πι οτι εγο ιμε τζουρασ ο αμιτσι εξαχορδο και σι ιβλι οχταχορδο

απλα ιμαστε ακουρδιστι κομπανια εκ γενισσιομιου,αφτο δεν αλαζι σε οπιο δασκαλο κιαν πασ
Και εγω που σας χειροκροτουσα ?!?!?
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom