Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
χαριστοΠαλι καλα που το παραδεχτηκες !
Καλη ορεξη να εχεις !
Παλι καλα που το παραδεχτηκες !
Καλη ορεξη να εχεις !

οχι ρε σι προπομισι κανιγιατι, εγινε επιστρατευση?
εχι σινεφια γιαφτοοχι ρε σι προπομισι κανι
κλεβισ ακουσεσ τι πετρουλαεχι σινεφια γιαφτο
νε ποσ το καταλαβεσ ριχνο μια πετρουλα στι μπανιερα και κανο ιχοσκοπισι,αν ο ιχοσ ιν ε μπλουμ εχι σινεφια,αμα ιν μπλομ οχικλεβισ ακουσεσ τι πετρουλα
εγο εχο το κουκο τισ γιαγιασ με το βαριδακινε ποσ το καταλαβεσ ριχνο μια πετρουλα στι μπανιερα και κανο ιχοσκοπισι,αν ο ιχοσ ιν ε μπλουμ εχι σινεφια,αμα ιν μπλομ οχι
μπλαμνε ποσ το καταλαβεσ ριχνο μια πετρουλα στι μπανιερα και κανο ιχοσκοπισι,αν ο ιχοσ ιν ε μπλουμ εχι σινεφια,αμα ιν μπλομ οχι
ξερισ δασκαλο να με μαθι μπουζουκι;;
εσι ισε πεδι τισ πολισ δε σου χριαζοντε αφτα,ισε επιστιμον!!!!!!!
ξερω , αλλα δουλευει και ταξι, δε ξερω αν θα εχει ωρεςξερισ δασκαλο να με μαθι μπουζουκι;;
ρωτω αν κανει μπλιμ τι πορισμα βγαινειεσι ισε πεδι τισ πολισ δε σου χριαζοντε αφτα,ισε επιστιμον!!!!!!!
θα με μαθενι μεσα στο ταξιξερω , αλλα δουλευει και ταξι, δε ξερω αν θα εχει ωρες
γιατι δεν πας σε ενα ωδειο?θα με μαθενι μεσα στο ταξι
κ θα κερδιζι διπλα
![]()
![]()
![]()
![]()
ρε μαγειρευω...κριθαρακι μη ρωτησετε...και αραζω μεχρι να χλαπακιασω!(ναι νιντζα!!!!!παλι θα φαω!!!!!!!!)

εγο ξερο οτι τιν αλι φορα ιχαμε πι οτι εγο ιμε τζουρασ ο αμιτσι εξαχορδο και σι ιβλι οχταχορδοξερω , αλλα δουλευει και ταξι, δε ξερω αν θα εχει ωρες
Και εγω που σας χειροκροτουσα ?!?!?εγο ξερο οτι τιν αλι φορα ιχαμε πι οτι εγο ιμε τζουρασ ο αμιτσι εξαχορδο και σι ιβλι οχταχορδο
απλα ιμαστε ακουρδιστι κομπανια εκ γενισσιομιου,αφτο δεν αλαζι σε οπιο δασκαλο κιαν πασ
κοινο με καλο γουστοΚαι εγω που σας χειροκροτουσα ?!?!?